PDA

View Full Version : Starbucks nu ook voor de douane!!!



mama
26-09-2007, 22:47
valt me tegen dat de koffiejunks dit nog niet gepost hadden.
Dus Mickey...... wanneer gaan we samen een bakkie doen?


Starbucks breidt uit op Schiphol
25 Sep 07, 17:24
SCHIPHOL (ANP) - De Amerikaanse koffieketen Starbucks gaat in november het aantal vestigingen op Schiphol uitbreiden met twee locaties. In tegenstelling tot de bestaande vestiging komen de nieuwe locaties voor de paspoortcontrole op Schiphol Plaza. Dit heeft exploitant HMSHost dinsdag bekendgemaakt.
Hiermee worden de twee nieuwe vestigingen de eerste locaties van Starbucks in Nederland die vrij toegankelijk zijn. Hoewel de koffieketen nog geen vestiging in Nederland heeft, is hij al erg populair onder Nederlanders.

Mickey
26-09-2007, 22:51
:eek:

phranq
27-09-2007, 00:13
Niet te zuipen, Amerikanen weten nix van koffie....

chief108
27-09-2007, 00:21
:stupid:

NTT-FX
27-09-2007, 08:20
valt me tegen dat de koffiejunks dit nog niet gepost hadden.


De échte koffiejunk heeft non-stop behoefte aan caffeine en heeft dus maar bar weinig te zoeken bij een toko waar het verschil tussen decaf en regular amper te merken is...

NTT-FX
27-09-2007, 08:23
* signs in...

Espresso FTW!!!

Mickey
27-09-2007, 15:29
lol..ja dat was hij..

En kap nou es met dat Starbucks haten.. ;)

phranq
27-09-2007, 16:52
lol..ja dat was hij..

En kap nou es met dat Starbucks haten.. ;)

Heb in Canada 's-morgens een mochacino gedronken en heb er de rest van de dag last van gehad.... Toen maar een regular genomen en dat was qua kwaliteit vergelijkbaar met het water uit de Voorzijds Achterburgwal.. Toen geswitched naar Tim Hortons (http://www.timhortons.com/) en die was goed binnen te houden...

HUNTER
27-09-2007, 18:28
starbucks is goed....

haalt het niet bij de espresso, maar is vele malen beter dan de standaard DE koffiemachine

NTT-FX
27-09-2007, 18:35
alsof ik niks anders uitvreet dan hojojutsu... ;)


Toen geswitched naar Tim Hortons (http://www.timhortons.com/) en die was goed binnen te houden...

Een kennisje van me importeert dat spul zelf naar NL en da's idd best te drinken !

Kato
27-09-2007, 19:32
Heb in Canada 's-morgens een mochacino gedronken en heb er de rest van de dag last van gehad.... Toen maar een regular genomen en dat was qua kwaliteit vergelijkbaar met het water uit de Voorzijds Achterburgwal.. Toen geswitched naar Tim Hortons (http://www.timhortons.com/) en die was goed binnen te houden...


In Damamster?

phranq
27-09-2007, 20:55
In Damamster?

Psies ;)

blazin.arr0w::::
28-09-2007, 03:21
het water uit de Voorzijds Achterburgwal.

Dat water maakt je zeker niet ziek... bij mijn weten bestaat die wal nl. niet ;)

Nieuwezijds Voor of Achterburgwal

&

Ouwezijds Voor of Achterburgwalwater

zijn geen aanrader iig. Vooral in de weekenden niet ;)

Octavius
28-09-2007, 03:36
Starbucks is melk met iets wat op koffie moet lijken.
Zoete rommel wat ong 1/3 van de dagelijkse calorieen bedraagd.

phranq
28-09-2007, 17:05
Dat water maakt je zeker niet ziek... bij mijn weten bestaat die wal nl. niet ;)

Nieuwezijds Voor of Achterburgwal

&

Ouwezijds Voor of Achterburgwalwater

zijn geen aanrader iig. Vooral in de weekenden niet ;)

Ehm, kom zelf uit Amsterdam... was me er van bewust dat ik het verkeerd schreef ;)