PDA

View Full Version : 3 jongens uit Ede de kooi in zondag a.s!



lunatic
27-09-2007, 05:17
Komende zondag zullen er weer 3 jongens uit Ede de kooi betreden!
Raymond jarman, Ufuk isguzarer en Ricardo van Kooten.
Alle 3 vechten ze full pro dus met elbows.

Succes!!!
WARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

mama
27-09-2007, 05:22
succes alle 3

HUNTER
27-09-2007, 05:42
cool!!

vechten in een kooi lijkt me mega vet!

succes dudes!

chief108
27-09-2007, 05:46
en waar is dat?

FOCUS
27-09-2007, 05:49
succes bikkels:mfblowup:

Dennuz
27-09-2007, 05:58
Succes!

Effective
27-09-2007, 06:09
Nice! Succes!

ValeTudo
27-09-2007, 06:59
en waar is dat?
idd....tell us :)

mama
27-09-2007, 07:36
Ja idd waar gaan ze vechten?

Briant
27-09-2007, 07:41
engeland.

ValeTudo
27-09-2007, 07:42
idd....tell us :)
Modjes....waarom kan ik sommige posts niet editen?

Ik wilde nog zeggen....Demolisch those fuckers...S6 jongens :thup:

lunatic
27-09-2007, 08:19
Engeland,
huddersfield om precies te zijn.
Quannum FC

lunatic
27-09-2007, 08:20
cool!!

vechten in een kooi lijkt me mega vet!

succes dudes!


kan geregeld worden ;)

ValeTudo
27-09-2007, 08:30
kan geregeld worden ;)
we bouwen er zelf 1 hier in me garage :p

The Bulldog
27-09-2007, 17:40
heel goed,,,, succes en have fun jongens...knallen...

Richelieu
27-09-2007, 18:03
Veel succes!!!!

Effective
01-10-2007, 20:42
Hoe is het gegaan??

deKBF
01-10-2007, 21:07
repost van cage warriors

Originally Posted by ReD_mIst http://cagewarriors.com/forums/images/buttons/viewpost.gif (http://cagewarriors.com/forums/showthread.php?p=79578#post79578)
Matt '12 Gauge' Thorpe (Team Colleseum) vs Raymon Jarmon (4-3-1) (Budo Academy) - Thorpe Sub RNC R1

Danny 'The Smiling Assasin' Rushton (Team Colloseum) vs Kevin Reed - Rushton TKO Gnp R1

Paul Reed (VT Jiu Jitsu) vs TBA - Reed Won

Martin Stapleton (Team Quannum/SDCS Exeter) vs ???? - Stape fought a WW fighter and won by GnP R1

Danny Giblin (YMMA) vs Ricardo von Kooten (Budo Academy) - Giblin TKO R1

Lee Austin (Pete Jordans) vs Ufuk Isguzarer (Budo Academy) - Lee Austin won 2nd RD

Mark 'Spenna' Spencer (Team Fulinkazan) vs Tommy Greaves (Champs Camp) - cancelled

Derek Cullen (Team Quannum) vs Daitan Jackson (Sherlock MMAA) - Cullen GNP TKO R1

Chris Thompson (Combat Arts Andalucia) vs Aaron Woodward (Slaughter House MMA) - Cancelled...

Scott Hewitt (Team Quannum) vs Josh Desborough (Carlisle) - Hewitt R1

Danny Carr (Team Quannum) vs Josh Kildani (Champs Camp MMA) - Cancelled

Dave Butlin (team Quannum) vs Ian Butlin (Team Quannum) Exhibition bout - Dave Butlin decision http://cagewarriors.com/forums/images/smilies/biggrin.gif

jammer voor de jongens uit ede.

Effective
01-10-2007, 21:12
Thanks!

Inderdaad jammer voor de mannen uit Ede.. volgende keer beter!

HUNTER
01-10-2007, 21:41
Jammer mannen!! better luck next time

enne willy.... laat maar weten als de kooi er staat in Ede ;) of ergens anders

De man van 14K
01-10-2007, 22:24
UFUK post hier ook, mischien kan hij een klein verslagje doen?

Ufuk
02-10-2007, 07:03
Tuurlijk kan ik een klein verslagje doen, Lunatic heeft er ook vast wel wat over te zeggen of aan te vullen..

We zijn net terug uit Huddersfield. Gisteravond hebben Raymond, Ricardo en ik gevochten maar helaas geen overwinningen behaald. Mag de pret niet drukken;) Alledrie full pro dus 3 rondes van 5 min en elbows allowed. Het hele gebeuren vond plaats in een nachtclub, Visage genaamd. Gezellige tent, idem publiek. Iedereen zat dicht op de ring en we hebben geen enkel keer "boe" gehoord... Het viel ons wel op dat het niveau hier heel hoog ligt.

Ik mocht als eerste. Mijn tegenstander, Lee Austin woog bij de weigh-in 84,3 en ik 78,4. Later hoorde ik dat hij dus 7 kg had 'gecut' (diehard sauna voor de weigh-in) en dus weer zoveel dr bij was aangekomen. Hij was ook een stuk langer dan ik. Leuke tegenstander dus. Staand een aantal stotenuitwisselingen, vervolgens kwamen we in de clinch terecht. Van daaruit naar de grond, hij kwam in mijn side. Ik kon er vrij weinig mee, want hij was te zwaar om 'm van me af te drukken en te bruggen. Een paar ellebogen en stoten gevangen. Einde 1ste ronde. In de 2de ronde staand weer stotenuitwisselingen, maar zijn dekking was door vermoeidheid belabberd geworden. Even weer in de clinch, waarna hij me tegen het hek aanzette en in de side ging. Wederom stoten en ellebogen gevangen. Hield niet lang aan omdat we op moesten staan. Vervolgens weer een paar stotenwisselingen, waarbij het hij of ik was, omdat we beiden op die ene stoot loerden. Ik moest het sowieso van die ene stoot hebben, omdat ik op de grond weinig te brengen had tegen hem en zijn dekking laag was. Ik kom met een rechter crossover, hij countert met rechts. Ik raakte hierdoor aangeslagen en viel nabij het hek op de grond. Ik was niet out, maar wel flink gedesorienteerd en voelde dat hij aan t stoten was. Hierop heb ik geklopt, want het zou me niet meer lukken om fatsoenlijk terug te vechten.. Laatste minuut van de 2de ronde.. Heb wel enorm genoten van mn partij;)

Ricardo van Kooten had een rematch tegen Danny Giblin. Ricardo komt in met een aantal harde stoten die er goed op zitten. Ricardo blijft naar voren gaan waardoor Danny de clinch opzoekt, en uiteindelijk zelfs werpt. Eerst in zijn side, maar uiteindelijk in de mount van Ricardo. Direct daarop laat Danny een salvo stoten los op Ricardo en pund er op los. Alle stoten zijn op de dekking van Ricardo. Echter, Ricardo onderneemt niets waardoor de scheids ingrijpt. Winnaar, Danny Giblin in de 1ste minuut.

De laatste en de hoofdpartij was tussen Raymond Jarman en Matt "12 Gauge" Thorpe. Dit beloofde een knaller van een partij te worden, aangezien Thorpe eerder 5 rondes lang tegen Dan Hardy had gestaan en ook op Bodog heeft gevochten, welke wat zegt over zijn niveau. Raymond gooit er een paar stoten uit, maar bereikt er niet veel mee. Het enige wat eigenlijk raak is is de lowkick die Matt krijgt. Beide vechters komen in de clinch terecht, waarna Matt Raymond tegen het hek aanzet en vervolgens werpt. Hierop wordt er door Matt een aantal posities aangenomen waaronder een mount en een backmount. Vanuit die laatste gooit Matt er harde, gerichte stoten uit, waar Raymond een fikse snee op zn neus aan overhoudt. Spetters bloed op de mat en de vechters. Matt zet een backmountchoke in en Raymond klopt af... 1 minuut nog wat...

Afgezien van de resultaten een leuk weekend en een hele goede ervaring rijker;)

Ronald
02-10-2007, 07:47
Bedankt voor het verslag Ufuk. Top!

Jeru
02-10-2007, 07:54
Paul Reed (VT Jiu Jitsu) vs TBA - Reed Won

Dit is de eerste keer dat TBA volgens mij is op komen dagen voor een partij.... En nog verliezen ook. Vandaar ;)

lunatic
02-10-2007, 07:55
ben net thuis. Loop nu achter op school enzo dus ga ff een inhaal slag maken. zal morgen wel ff mijn deel vertellen