PDA

View Full Version : The Ultimate Fighter Season 6 Discussie Topic *spoiler*



Wheelie
27-09-2007, 23:12
CAUTION: SPOILERS INCLUDED – Matt Hughes’ team got on the board first when Mac Danzig eliminated Joe Scarola. Now Matt Serra’s squad gets to pick the next fight and they’re looking for payback on this week’s episode of The Ultimate Fighter: Team Hughes vs Team Serra.

Coach Hughes was ecstatic about Danzig’s opening fight win, while emotions were understandably on the other side for Scarola, who felt that he let Coach Serra down, especially since the two train together back in New York.

Danzig didn’t rest on his laurels following his win, going to an intense practice that same day, and the level of work put in by the entire team impressed Hughes. Scarola opted out of practice with his team, and Serra let the rest of the squad know that “Joey didn’t get caught; he found a way out. The nerves got to him.”

Serra soon had another issue to deal with when he was informed that Scarola wanted to leave the show, or, at the very least, get a phone call to his girlfriend. Serra made it clear that there would be no phone calls and that Scarola would regret it forever if he left the house now. Scarola agrees to stay and help Serra coach.

The fight for week two was chosen by Serra, and he opted to put ground ace Matt Arroyo in with Team Hughes’ Muay Thai expert, Dorian Price. Team Hughes coach Marc Fiore loves the matchup, but there are questions about Price’s ground game.

During the next day’s practice, Hughes hands out Bibles to his team. This meets with some raised eyebrows from Danzig, and Serra is incredulous when told about it. During Team Serra’s practice, the UFC welterweight champ is again interrupted and told that Scarola is still requesting a phone call. Serra is livid and lets his fighter know for the last time that there are no phone calls and that’s the final word on the matter if he wants to stay on the show. Scarola agrees.

In this week’s fight, Price lands a flying knee to the head of Arroyo early on, but Arroyo takes it well and puts Price on his back. Within seconds, Arroyo moves from side control to the mount and then to Price’s back, sinking in a fight ending rear naked choke that evens the competition at one win apiece.

After two weeks, the competition is deadlocked at 1-1. Here’s how the teams look.

Wheelie
27-09-2007, 23:13
Word Joey de "Noah" van season 6 ?

bquiroga
27-09-2007, 23:38
Wist niet dat Hughes zo'n evangelist is, tering... "I am the queen" lol

ValeTudo
28-09-2007, 00:15
Vind Hughes wel veeeeel sympathieker dan Serra iig.
Hughes brengt het op een leuke manier.

Die fucking joey rofl..can i get 1 phonecall,,maybe my girl is doing this or that, maybe she wil leave me..trap die gast es onder ze kloten,kijken of ie ze ook echt heeft...lekkere relatie als je niet eens 6 weken zonder zorgen van huis kan zijn:twak: lmao

edit: ik denk niet dat die bijbel echt veel met religie te maken heeft,meer om een punt te maken

el bastardo
28-09-2007, 02:14
Vind Hughes wel veeeeel sympathieker dan Serra iig.
Hughes brengt het op een leuke manier.



2X

En die Joey is maar een zeikerd. Waarom doet die gast mee?!:twak:

Chico
28-09-2007, 03:28
ik vind serra juist sympathieker... kan hughes totaal niet uitstaan.. :(

Wheelie
28-09-2007, 04:15
ik vind serra juist sympathieker... kan hughes totaal niet uitstaan.. :(

I agree ;)

Tony
28-09-2007, 04:37
x3 :)

Neemt niet weg dat ik hughes overigens een zeer goeie trainer vind..
MAar toch... doe mij serra maar.

Mooi gevecht trouwens.. Lekker aktie, mooi grondwerk.. end of story.

Influcted
28-09-2007, 04:52
Vind 't wat vaag dat Hughes nu een onmiddelijke titleshot krijgt vs Serra na verloren te hebben vs GSP en toen winst op Chris Lytle ( wat mij niet een contender lijkt..)

Tony
28-09-2007, 05:24
denk eerder omdat dit gewoon lekker past in het plaatje van the ultimate fighter..

matt hughes en matt serra fokken zich in de serie gewoon lekker op... Gegarandeerd aktie :)

Jeru
28-09-2007, 05:55
Wat een trut zeg die Joey.... zou hem meteen uit het team gooien.
Klassieke mt vs jj matchup en uitkomst.

Biiyen
28-09-2007, 07:33
ik vind serra juist sympathieker... kan hughes totaal niet uitstaan.. :(

Serra is een toffe peer, alleen wat te veel praatjes. Hughes ben ik ook niet kapot van, maar niet kunnen uitstaan zijn grote woorden.

Elke keer als Serra bro' zegt eet ik (dwangmatig) een pistache nootje, en na de uitzending is het 300 gram doosje leeg... :D ... sterker nog, op sommige momenten zit me mond zo vol dat ik even de player stop moet zetten.

Chico
28-09-2007, 07:51
net 2e deel gezien...

bijbel :eek:

en die gasten zijn ook niet echt intellectuelen ofzo... xerxes got beaten... remember the end of 300.. :thup:

ValeTudo
28-09-2007, 07:56
denk eerder omdat dit gewoon lekker past in het plaatje van the ultimate fighter..

matt hughes en matt serra fokken zich in de serie gewoon lekker op... Gegarandeerd aktie :) So true alleen fokt Serra zich meer op...die kan Hughges echt NIET uitstaan.
Hughes lacht eens vriendelijk, dan windt ie zich nog meer op :thup:

ValeTudo
28-09-2007, 07:58
x3 :)

Neemt niet weg dat ik hughes overigens een zeer goeie trainer vind..
MAar toch... doe mij serra maar.

Mooi gevecht trouwens.. Lekker aktie, mooi grondwerk.. end of story.
Ik vind beide overigens zeer goed trainen/coachen. Het mentale plaatje is ook o zo belangrijk.

redjuh
28-09-2007, 08:33
lijkt me een vet seizoen, maar veel randdebielen. snap niet dat ze dat uitzenden... niet goed voor de sport dunkt mij, of ze gaan ze er daarna uitschoppen als voorbeeld

ValeTudo
28-09-2007, 08:40
lijkt me een vet seizoen, maar veel randdebielen. snap niet dat ze dat uitzenden... niet goed voor de sport dunkt mij, of ze gaan ze er daarna uitschoppen als voorbeeld
Zoals die aap die boos word op de arts omdat ie zegt dat ie met een gebroken elleboog absoluut niet kan vechten.
Snap ik nou ook echt niet dat een dokter dat zegt:whistling:

redjuh
28-09-2007, 08:52
Zoals die aap die boos word op de arts omdat ie zegt dat ie met een gebroken elleboog absoluut niet kan vechten.
Snap ik nou ook echt niet dat een dokter dat zegt:whistling:

ja was ook alleen maar mans showgedrag, want hij wist toch dat ie niet meer mocht. als ze hadden gezegd van prima jongen ga maar knokken, dan had ie ineens pijn gekregen en het toch niet gedaan

ValeTudo
28-09-2007, 17:14
ja was ook alleen maar mans showgedrag, want hij wist toch dat ie niet meer mocht. als ze hadden gezegd van prima jongen ga maar knokken, dan had ie ineens pijn gekregen en het toch niet gedaan
Jah joh, maar alleen de instelling al :thown:

Ulis-E
28-09-2007, 17:31
Vind Hughes wel veeeeel sympathieker dan Serra iig.
Hughes brengt het op een leuke manier.


weennie, vind die hughes maar nep overkomen.... "yep the queen..that's me, i could work in a nursing-home 'cause i like to help people" net offie z'n imago wil oppoetsen...

serra weet je precies wat je aan heb, no bullshit

Dennis
28-09-2007, 18:11
net 2e deel gezien...

bijbel :eek:

en die gasten zijn ook niet echt intellectuelen ofzo... xerxes got beaten... remember the end of 300.. :thup:

haha, en BC is that Before Christ???

el bastardo
28-09-2007, 19:35
Jah joh, maar alleen de instelling al :thown:

Het blijven toch Americanen, met een hoog show gehalte.

Emilio
28-09-2007, 21:44
Dat van die lul met die elleboog tegen die dokter vond ik echt vet zielig.

En dan zo'n stomme Rocky stem opzetten. I wanna fight. I can fight with one arm, Adrian :D Vind het zowiezo schandalig om tegen een hoog gediplomeerde arts zou buiten je boekje te gaan.

En die Joe is gewoon een fucking pussy. Zeker als je bedenkt dat hij vantevoren ruimschoots wist hoe het allemaal in zn werk zou gaan na 5 seizoenen ofzo. En wat zijn nou 6 weken... Als ze echt zo graag een Fullprof willen worden dan zouden ze die 6 weken met 2 handen aanpakken al is het alleen maar om de trainingservaring die je opdoet.

Chico
28-09-2007, 22:06
ik zou het prachtig vinden om 6 weken alleen maar trainen enzo... zeker nu dat als je geëlimineerd bent ook gewoon door kan trainen.. geniaal...

ik snap die gasten niet... 6 weken luxe.. je krijgt wat je wilt.. je kan eten wat je wilt.. als iedereen lekker chilled heb je het nog gezellig ook..

Justinian
28-09-2007, 23:02
ja was ook alleen maar mans showgedrag, want hij wist toch dat ie niet meer mocht. als ze hadden gezegd van prima jongen ga maar knokken, dan had ie ineens pijn gekregen en het toch niet gedaan
Of hij zou het tijdens de partij/training alsnog opgeven is mijn inschatting...

Jochem
28-09-2007, 23:12
ik vind die serra echt een lul, ik vond hem al zon wijsneus in de vorige. En hughes vind ik niet zon grote lul als ik vantevoren dacht. Ik heb wel respect voor de manier waarop hij altijd mind games speelt. Hij loopt altijd ergens op te broeden, echt leuk.

redjuh
28-09-2007, 23:14
Of hij zou het tijdens de partij/training alsnog opgeven is mijn inschatting...

precies bedoelde ik ook... classic type zeg maar

nicolas the red
28-09-2007, 23:20
ik vind het vooral zeer onrespectvol van serra om tegen z'n leerlingen te zeggen dat ie even "een bitch uit de show gaat smijten", moet goed zijn voor de team spirit...

Chico
29-09-2007, 00:54
dat is wel zo... maar ik heb het idee dat je bij serra weet wat je aan hem hebt... als je het verkloot weet je het.. als je het goed bij hem doet weet je het ook... echt het type, "zolang je 110% geeft in training en wedstrijden dan ben ik trots op je"... en dat is voor mij dezelfde houding die ik bij mijn leerlingen heb.. en dat kan ik waarderen bij anderen :D

The Bulldog
29-09-2007, 01:44
Word wel erg moev na het Bro gehalte bij Serra....Bro dit Bro dat Bro zus Bro zo...pfffffffffffffffffffffff

bryan
29-09-2007, 03:41
Word wel erg moev na het Bro gehalte bij Serra....Bro dit Bro dat Bro zus Bro zo...pfffffffffffffffffffffff

das echt een amerikaans trekje.. inderdaad zeer irritant

ValeTudo
29-09-2007, 04:18
das echt een amerikaans trekje.. inderdaad zeer irritant
idd.. like Rampage achter bijna elke zin, "you now what im saying?"

Nee,,want je praat met een ghetto accent,,versta die gast soms voor geen meter :p

Chico
29-09-2007, 04:37
ach in nederland is het "je weet toch" of "man" of iets anders..

ValeTudo
29-09-2007, 06:24
ach in nederland is het "je weet toch" of "man" of iets anders..
ja man :D

el bastardo
29-09-2007, 07:24
idd.. like Rampage achter bijna elke zin, "you now what im saying?"

Nee,,want je praat met een ghetto accent,,versta die gast soms voor geen meter :p

Met het verschil dat het bij Rampage super lachen is!:D

ValeTudo
29-09-2007, 15:38
Met het verschil dat het bij Rampage super lachen is!:D
Thats another story ;)

Mike
05-10-2007, 00:13
word gek van die tyfus joe met zn " ik wil naar huis" gezeik"

BBC
05-10-2007, 00:37
Denk dat ik nog niet zou pissen op Matt Hughes als z'n haar in brand stond. Man, I hate that guy.
Serra is volgens mij een overgewaardeerde blaaskaak en kiezen tussen hem en Hughes is zoals kiezen tussen tyfus en tetanos.
Lang geleden dat ik nog zo voor de double ko heb gecheerd.

Also on BBC's blacklist:

Karo "the sun shines outta my ass" Parisian
Royce "jioejitsoe" Gracie
Tim "sleepwalking Frankenstein" Sylvia

el bastardo
05-10-2007, 00:46
Ben blij dat die Joey eindelijk is opgerot! Wat een sukkel! Alsof ik naar een soapserie zit te kijken.

Emilio
05-10-2007, 01:45
Wat een ontiegelijke klootzak is die Joey Ja. Echt zo'n verwende prettyboy.

Stom gemiep over zn vriendinnetje. Dat chickje had het maar wat leuk gevonden als hij bekend was geworden. T lijkt me mooi als zij hem nu dumpt omdat hij een pussy is :D

el bastardo
05-10-2007, 04:03
Haha, dan kan ie nog altijd meedoen bij bumfights.

Jochem
05-10-2007, 09:12
hmm, ik heb er juist wel respect voor dat ie opstapt. Hij maakt een keuze, en laat zich niet intimideren door Matt of Dana, met hun gelul van dit is je grote kans. Tis fucking een huis vol cameras en 16 apen. Je hoort iedereen zeggen over joey dat het zon relaxte kerel is, zegt mij meer over hem dan een stel achter elkaar gemonteerde beelden dat hij zegt dat ie weg wil. En dan die reactie van zijn "vriend" Matt Serra. je bent niet meer welkom, je mag niet meer bij mij trainen. Pfft, Je moet verdomme respect hebben voor de mening van je vrienden, ook al is het niet de jouwe. En dan achter zijn rug om hem een "bitch" noemen waar andere mensen bij zijn? kom op man, roddelen over je beste vrienden, wtf. Joey spreekt alleen maar met respect over Matt serra en zijn huisgenoten, ik vind het een goede kerel die een stomme beslissing maakt, so be it.

KO TKO
05-10-2007, 13:34
Ik hoop dat team Serra wint. Ik vind Matt Serra wel sympatiek en probeerd ook altijd zijn vechterste motiveren. Hij deed zijn best om Joe in de show te houden. Joe kon zelfs een beetje les gaan geven. En dan geeft die mietje voor de 2x op. Eerst gaf hij in gevecht op toen bovenste postie was en de ronde bijna afgelopen was. En de 2x geeft hij op met de programma. Ik vind dat sneu voor Matt Serra die zijn best voor Joe gedaan heeft en Joe is een goede vriend van hem.

Tony
05-10-2007, 18:10
hmm, ik heb er juist wel respect voor dat ie opstapt. Hij maakt een keuze, en laat zich niet intimideren door Matt of Dana, met hun gelul van dit is je grote kans. Tis fucking een huis vol cameras en 16 apen. Je hoort iedereen zeggen over joey dat het zon relaxte kerel is, zegt mij meer over hem dan een stel achter elkaar gemonteerde beelden dat hij zegt dat ie weg wil. En dan die reactie van zijn "vriend" Matt Serra. je bent niet meer welkom, je mag niet meer bij mij trainen. Pfft, Je moet verdomme respect hebben voor de mening van je vrienden, ook al is het niet de jouwe. En dan achter zijn rug om hem een "bitch" noemen waar andere mensen bij zijn? kom op man, roddelen over je beste vrienden, wtf. Joey spreekt alleen maar met respect over Matt serra en zijn huisgenoten, ik vind het een goede kerel die een stomme beslissing maakt, so be it.

Hehe, eindelijk iemand die er net zo over denkt als ik.

Feit is dat bij de montage de beelden zo gemonteerd worden waardoor het drama gehalte heel hoog lijkt. Zelfde als destijds met gabe ruediger die zijn weight niet gehaald krijgt. Die beelden hebben ze toen zo gemaakt waardoor hij de grootste sukkel van allemaal lijkt.. (terwijl sommige vechters achteraf zeiden dat hij echt niet zo'n sukkel was als het leek).

Iedereen op het forum zegt dat Joey een sukkel is want dit is zgn zijn grote kans... en hij mist zijn meisje blabla..
Ik vraag me werkelijk af hoe ik me in zo'n hius zou voelen.. Met alleen maar kerels en alleen maar trainen en alleen maar cameras....

Ronald
05-10-2007, 18:33
Tis fucking een huis vol cameras en 16 apen.
Punt is dat hij dat ook wist toen hij er in ging. Afspraak is op voorhand met de vechters gemaakt dat je blijft, ook als je verliest. Nu hij eenmaal verloren heeft wilt hij achteraf de afspraak aanpassen. Niet echt sportief.

Daarnaast vind ik dat Serra echt in hem geïnvesteerd heeft. Die Joey was zijn eerste keus; niet omdat het de beste vechter was maar uit vriendschap (misschien niet echt verstandig, maar goed...). Nu doet omgekeerd Serra een beroep op hem... en nu geeft hij niet thuis. In mijn ogen laat hij z'n vriend gewoon vallen.

Overigens, het is niet alleen in het huis dat hij zo handelt. Ook in z'n partij zag je dat terug. Daar gaf hij in principe ook gewoon op, terwijl dat echt niet nodig was. Schijnbaar zit dat gewoon in hem.

Tony
05-10-2007, 19:17
Vanuit jouw standpunt ben ik het ook zeer zeker eens..

punt is, ook al weet je vantevoren wat de deal is.. elk mens heeft zijn breekpunt.. en bij die joey is dat punt al veel eerder gekomen.

En dat ie zijn eerste partij verloor tegen mac danzig, dan kan ik hem niet kwalijk nemen. Hij chokete (letterlijk idd, maar toch) van de spanning. Kan altijd gebeuren en moet ie zien als een leermoment.

Wheelie
05-10-2007, 19:40
Ronald = Correct en ik vind Joey maar een pussy ;)

Biiyen
05-10-2007, 20:11
Serra is cool, mijn nieuwe held.

Wat hij tegen Joey zei is volledig gerechtvaardigd. Wat Ronald zei, hij steekt veel tijd in die jongen. Ze maken afspraken en dan ineens gooit hij de handdoek in de ring en gaat bitchen... terwijl ze in de vorige shows samen altijd die "bitchers" vierkant hebben uitgelachen, gezworen dat ze nooit zouden opgeven. En dan gaat hij nu zelf lopen zeuren om een meid die hij 6 weken kent ofzo.... dat is toch minimaal merkwaardig gedrag.

el bastardo
05-10-2007, 20:22
Punt is dat hij dat ook wist toen hij er in ging. Afspraak is op voorhand met de vechters gemaakt dat je blijft, ook als je verliest. Nu hij eenmaal verloren heeft wilt hij achteraf de afspraak aanpassen. Niet echt sportief.

Daarnaast vind ik dat Serra echt in hem geïnvesteerd heeft. Die Joey was zijn eerste keus; niet omdat het de beste vechter was maar uit vriendschap (misschien niet echt verstandig, maar goed...). Nu doet omgekeerd Serra een beroep op hem... en nu geeft hij niet thuis. In mijn ogen laat hij z'n vriend gewoon vallen.

Overigens, het is niet alleen in het huis dat hij zo handelt. Ook in z'n partij zag je dat terug. Daar gaf hij in principe ook gewoon op, terwijl dat echt niet nodig was. Schijnbaar zit dat gewoon in hem.

Niks aan toe te voegen...

chief108
05-10-2007, 20:38
het hele probleem met deze show is dat je het ene moment kijkt hoe die gasten trainen en knokken en het volgende moment is het net alsof er stiekum is gezapped naar Goede Tijden, Slechte Tijden....

oh well...

123trisweat
05-10-2007, 20:47
net als chief108, wil ik ook meer van de training zien (incl sparring), net afl. 3 gekeken duur 41 min (3 min match, 2 min trainingsbeelden = 36 min Goede tijden, slechte tijden met reclame tussendoor is dit gelijk aan 2 afleveringen goede tijden).

TUF moet meer trainingsbeelden laten zien.

Tony
05-10-2007, 20:50
boh als ik terugdenk aan season 1 tot en met 3 (of 4), man man man, daar hadden we tenminste nog flink wat trainingsbeelden.

Chico
05-10-2007, 23:39
Hughes is altijd zo sjacho als iemand van hem verliest.. zoals ze de beelden laten zien krijg ik het idee dat ie ze dan negeert ofzo. Dat vind ik bij serra beter.. of je krijgt op je kop als je niet je best hebt gedaan (als het terecht is) of hij zegt van fok it, volgende keer beter, je hebt goed gevochten..

blij dat joe weg is... hebben we dat gezeik iig niet meer... en idd ik wil ook meer trainingsbeelden zien..

Justinian
06-10-2007, 01:14
Punt is dat hij dat ook wist toen hij er in ging. Afspraak is op voorhand met de vechters gemaakt dat je blijft, ook als je verliest. Nu hij eenmaal verloren heeft wilt hij achteraf de afspraak aanpassen. Niet echt sportief.

Daarnaast vind ik dat Serra echt in hem geïnvesteerd heeft. Die Joey was zijn eerste keus; niet omdat het de beste vechter was maar uit vriendschap (misschien niet echt verstandig, maar goed...). Nu doet omgekeerd Serra een beroep op hem... en nu geeft hij niet thuis. In mijn ogen laat hij z'n vriend gewoon vallen.

Overigens, het is niet alleen in het huis dat hij zo handelt. Ook in z'n partij zag je dat terug. Daar gaf hij in principe ook gewoon op, terwijl dat echt niet nodig was. Schijnbaar zit dat gewoon in hem.
Helemaal mee eens! Het is Joey die zijn vriend en trainer heeft laten vallen, terwijl Serra hem constant heeft geholpen (zelfs na de beroerde partij).

Ik hoop echt dat Team Serra wint en ik hoop helemaal dat Serra zijn partij van Hughes wint.

rene37
06-10-2007, 02:56
Is allemaal wel zo... maar, man wat zit ik er weer lekker in!:thup:

Influcted
06-10-2007, 03:39
Waar kan ik de nieuwe aflevering vinden..?

Justinian
06-10-2007, 03:52
Waar kan ik de nieuwe aflevering vinden..?
Multi Media Forum ;)

Jeru
06-10-2007, 07:58
Okee en dan nu even over de partij ;)
Vond dat Billy zijn nek wel erg makkelijk weg gaf. Lag maar in de guard en probeerde alleen maar te controleren. Terwijl hij volgens mij gewoon kracht en gewichtsvoordeel had dus flink had kunnen pounden...

Chico
06-10-2007, 11:10
http://i197.photobucket.com/albums/aa196/LIVEkowalczyk/THIS.gif
http://i197.photobucket.com/albums/aa196/LIVEkowalczyk/head-rub.gif
http://i197.photobucket.com/albums/aa196/LIVEkowalczyk/ass-rub.gif

:blush:

123trisweat
06-10-2007, 17:18
@chico,

hahaha, zal wel een functie hebben.

Net niet de trainingsbeelden waar ik op zit te wachten.

Mike
06-10-2007, 21:19
Ronald = Correct en ik vind Joey maar een pussy ;)
idd!!

joey is a bitch!

new_world_order
06-10-2007, 23:17
indeed een biatch, en ik snap ook al niet waarom iedereen hem pretty boy noemt want hij lijkt op een tuinlaaf

Remco
06-10-2007, 23:21
Dat fragment met die coach was te verwachten... Ik moest ook erg lachen: "No, we're not wrestling... we are...." Feit blijft dat ie wel het gewicht haalde en niet de sauna in hoefde, wat me nogal ongezond lijkt voor de hersenen.

Er wordt veel te veel aandacht aan de negativiteit gegeven. Ik zie liever de spirit van diegenen die wel gemotiveerd zijn. Zat echt af te tellen deze 3 afleveringen bij de beelden van Joey. Slome vent, gemonteerd of niet. Jammer dat Serra aankondigde een bitch op te ruimen, maar hem nog een hele aflevering de kans gegeven heeft totdat ie zelf weggaat. Zonde van de energie.

chief108
06-10-2007, 23:27
stukje van Blake hierover:


guys...seriously

Joey missed his girlfriend.

Just some "behind the scenes" info from your ol' buddy Bliz.

Chico
06-10-2007, 23:45
Dat fragment met die coach was te verwachten... Ik moest ook erg lachen: "No, we're not wrestling... we are...." Feit blijft dat ie wel het gewicht haalde en niet de sauna in hoefde, wat me nogal ongezond lijkt voor de hersenen.

Er wordt veel te veel aandacht aan de negativiteit gegeven. Ik zie liever de spirit van diegenen die wel gemotiveerd zijn. Zat echt af te tellen deze 3 afleveringen bij de beelden van Joey. Slome vent, gemonteerd of niet. Jammer dat Serra aankondigde een bitch op te ruimen, maar hem nog een hele aflevering de kans gegeven heeft totdat ie zelf weggaat. Zonde van de energie.
tja... ik zet zowiezo mijn vraagtekens bij het hele weight cutten... kijk een kilo of 2 kilo ok.. maar sommige doen echt 10 kilo.. is echt veel te veel imo

en volgens mij wordt er geselecteerd op onvolwassenheid tijdens de screening... dat seizoen met veteranen was leuker wat dat betreft.. meer gemotiveerde mensen (die ook geintjes met elkaar uit halen enzo maar dat hoort erbij)

Jeru
06-10-2007, 23:51
tja... ik zet zowiezo mijn vraagtekens bij het hele weight cutten... kijk een kilo of 2 kilo ok.. maar sommige doen echt 10 kilo.. is echt veel te veel imo


Dat doen die Amerikanen bijna allemaal. Bijvoorbeeld Jordan die vecht op -85 en dat is zo'n beetje zijn natuurlijke gewicht, maar moet dan in Amerika tegen tegen gasten die van -93 kilo afkomen. Tsja dat is dan toch lastig.

Influcted
07-10-2007, 00:00
Leuk gevecht

peterone
07-10-2007, 00:29
goedenmiddag heren,

Ik kan alleen maar de eerste 3 edisodes vinden, klopt dat of zoek ik niet goed. Of komt er nu wekelijks een bij ?

peter

el bastardo
07-10-2007, 00:32
Dat klopt. Er komt er wekelijks een bij. Er zijn er tot nu toe maar 3 uitgezonden.

Remco
07-10-2007, 02:41
Ik snap nooit waarom dat huis altijd binnen de kortste keren kapot moet. Dat gehang, gevreet en gerel. Daarnaast is er vrijwel niemand in al die seizoenen die met drank om kan gaan.

Waar kwam die vingerverf trouwens vandaan?

Emilio
07-10-2007, 02:46
ja echt een stel pussies wat betreft drank. Na een kwartier zijn ze helemaal wasted....

Wheelie
11-10-2007, 23:07
Aflevring 4 heb ik net gepost

chief108
12-10-2007, 02:19
thnx...
ik hoorde al dat Bliz verloor door z'n knie ofzo...

eerst ff downloaden en kijken dus... :p

KO TKO
12-10-2007, 03:54
Blake is staand een slechte vechter, werd neer geslagen en ten GnP.

Voormijn gevoel is Blake een te slechte vechter voor dat programma.

Ik ben blij dat Dorian na dat inciddent met cameraploeg in de programma is gebleven. Het zou sneu zijn als hij werd weg gestuurd.

Chico
12-10-2007, 07:20
vind die mac echt een arrogante zak eigenlijk...

Snap trouwens niet dat ze de dag van te voren nog 100% vol trainen... dan heb je toch juist meer kans op blessures en spierpijn, stijfheid..
ik vond het altijd lekker de dagen voor wedstrijden rustig te rollen en een beetje techniek te doen enzo...

Die knie ging wel vaag moet ik zeggen...

Jochem
12-10-2007, 07:26
niks knie. hij kreeg een klap op zijn kop en ging liggen. btw, wat een kutseizoen zeg, weinig aan tot nu toe.

KO TKO
12-10-2007, 07:43
niks knie. hij kreeg een klap op zijn kop en ging liggen. btw, wat een kutseizoen zeg, weinig aan tot nu toe.

Ik vind het een leuk seizoen, maar dit is de eerste seizoen die ik volg. Ik had wel wat afleveringen gezien van een seizoen waar Matt Serra een vechter was. Dus misschien is dit seizoen minder dan andere seizoenen.

Tony
12-10-2007, 08:43
seizoen 1 en 3 blijven absoluut de beste seizoenen..

man man man.. krijg nog kippevel van ergernis als ik terug denk aan hoe Chris Leben verloor van koscheck... Leben domineerde in feite.. maar kon niet op tegen de lay n pray van de koscheck mat.

Jochem
12-10-2007, 08:45
ach, misschien zijn we ondertussen gewoon verwend. Ik vergelijk het indd met andere seizoenen, vind het een beetje soapie worden nu.

Tony
12-10-2007, 08:49
denk dat je gelijk hebt ja..

Net zoals met goede tijden slechte tijden en onderweg naar morgen.. na de eerste 6 seizoenen begon het steeds meer soap te worden.. nu kijk ik daarom ook niet meer.

chief108
12-10-2007, 17:53
van Cam, de ouwe coach van Blake van Team Praxis waar hij vroeger bij zat:

Blake got taken out by an overhand right it appeared... To be honest Bliz tore his knee almost a year ago in training. He has suffered problems with it ever since. Perhaps something happened with it in that fight.

I was pretty much disgusted with the whole episode and the season so far.
I rewatched it in slo mo and the overhand right actually hit his arm... No idea. The fall looked really awkward. Bliz did just have total reconstructive surgery on that ACL so he obviously messed something up in there. Like I stated, he initially popped something in it over a year ago training and has had problems with it since. I guess it finally tore in two in that fight.hij gaat raar neer idd
ben benieuwd of die knie nou echt naar de kloten is

wel grappig is dat Bliz op een gegeven ogenblik zegt dat zijn teammates zeiden dat hij alleen maar in TUF zit voor the comic relief....
dat waren die jonkies van Team Praxis dus :p

Influcted
12-10-2007, 19:07
Jammer voor Blake :(, z'n knie is iig wel iets mis mee.

Emilio
12-10-2007, 20:18
Seizoen stelt geen fuck voor. T zit alleen maar vol met mietjes die niet eens 6 weken van huis kunnen zijn. Verder heb ik nog geen 1 partij gezien waarbij er echt sprake was van een gevecht.

En ik vind die Matt Serra een akelige vent met zn neppe taaltje. Ik hoop Dat hughes hem inmaakt in dat gevecht tussen hun.

Biiyen
12-10-2007, 21:21
Seizoen stelt geen fuck voor. T zit alleen maar vol met mietjes die niet eens 6 weken van huis kunnen zijn. Verder heb ik nog geen 1 partij gezien waarbij er echt sprake was van een gevecht.

En ik vind die Matt Serra een akelige vent met zn neppe taaltje. Ik hoop Dat hughes hem inmaakt in dat gevecht tussen hun.

Serra is cool! :twak:

Chico
12-10-2007, 22:35
Serra is cool! :twak:
x2

KO TKO
12-10-2007, 22:49
Seizoen stelt geen fuck voor. T zit alleen maar vol met mietjes die niet eens 6 weken van huis kunnen zijn.

Ja, er zitten wel veel emo's in de show met hun gejank, dat zou je toch niet verwachten in een MMA programma.

Emilio
12-10-2007, 22:50
Serra is cool! :twak:

ergens hoop ik ook dat Serra weer wint want dan mag GSP hem slaag geven.

KO TKO
12-10-2007, 22:57
En ik vind die Matt Serra een akelige vent met zn neppe taaltje. Ik hoop Dat hughes hem inmaakt in dat gevecht tussen hun.

Ik vind juist Matt Hughes vervelend. Die zwarte man uit zijn team wordt bijna weggestuurd en had het daar moeilijk mee. En wat doet Matt Hughes. Hij gaat wanneer die zwarte man op de grond ligt tijdens het sparren hem GnP, terwijl een andere die zwarte mans benen vast pakt. Waardoor hij een blood neus krijgt. En Matt Hughes moet daar om lachen.

Ik mag Matt Serra want voor mijn gevoel probeerd hij zijn team te helpen en te motiveren. Kijk maar eens wat hij allemaal geprobeert heeft om Joe Scarola in de programma te houden.

Tony
12-10-2007, 23:20
En wat doet Matt Hughes. Hij gaat wanneer die zwarte man op de grond ligt tijdens het sparren hem GnP, terwijl een andere die zwarte mans benen vast pakt. Waardoor hij een blood neus krijgt. En Matt Hughes moet daar om lachen.


Lol onze zwarte vriend (kom ff niet op zijn naam) moet er zelf nog het hardst om lachen :lol:

Justinian
12-10-2007, 23:24
Serra is cool! :twak:
X2!

Jochem
12-10-2007, 23:30
Serra annoys me! Vind Matt juist cool.

Chico
12-10-2007, 23:32
toch wel leuk om te zien dat er zelf op het forum verschillend over twee personen wordt gedacht terwijl we allemaal dezelfde beelden zien :D..

chief108
13-10-2007, 00:57
meer van Cam, de ouwe coach van Blake van Team Praxis waar hij vroeger bij zat:


The thing that disgusts me the most about the episode was Blizake's demeanor and attitude... He still doesn't understand that he is his own worst enemy....

He has a habit of jumping in over his head with no preparation. He hardly ever trained and wasn't prepared to go on that show. He didn't think enough of me to even contact me and discuss it with me before going. Probably because he knew I would tell him he wasn't prepared for the experience. Reading all the negative feedback from the show and the constant comments of "everyone thinks I am just comedic relief" and everyone asking "why are you even here?" should send up a red flag for him. Instead he surrounds himself with people who empower him and that attitude of jumping in head first without proper preparation.

Bottom line is that Bliz is a great dude. He is funny as hell and a great guy to hang around. He also has potential to be a great fighter if he would apply himself and prepare himself before undertaking endeavors that, without preparation, are not a smart venture at the time he chooses to undertake them. Hopefully he hasn't shot himself in the foot. He did get some publicity and is now known as a character (perhaps that's all he wanted and can use it as a springboard to other ventures). Hopefully he can overcome this negative backlash and in the future start preparing himself for the things he chooses to pursue. If he doesn't he will remain his own worst enemy.

Biiyen
13-10-2007, 01:25
Ik vind juist Matt Hughes vervelend. Die zwarte man uit zijn team wordt bijna weggestuurd en had het daar moeilijk mee. En wat doet Matt Hughes. Hij gaat wanneer die zwarte man op de grond ligt tijdens het sparren hem GnP, terwijl een andere die zwarte mans benen vast pakt. Waardoor hij een blood neus krijgt. En Matt Hughes moet daar om lachen.

Dat voorval is juist heel belangrijk voor "die neger" . De psyche van een mens. Hij is stout geweest en op deze manier wordt hij weer opgenomen in de groep. Alles is weer normaal na dat voorval. Hij was er zelf ook oprecht blij mee, al had hij de bloedneus. Hij hoorde er weer bij. En in de psyche van een mens is dat 100.000x meer waard dan een bloedneus. Matt Hughes schatte dat ook zo in, want hij is immers met vechters bezig en niet met schakers.

Ik weet niet of je een hond hebt, maar daar doe je ongeveer hetzelfde. Als de hond stout is geweest dan straf je hem fors en laat je hem dat weten. En als het weer goed is, dan wordt even "geworsteld" , de plaats gewezen, en dan is alles weer goed. De hond is dan direct weer opgenomen in de familie. En de hond zal het worst zijn dat je hem daarbij misschien pijn doet, hij is er weer en dat is voor hem... de shit!

KO TKO
13-10-2007, 01:30
Dat voorval is juist heel belangrijk voor "die neger" . De psyche van een mens. Hij is stout geweest en op deze manier wordt hij weer opgenomen in de groep. Alles is weer normaal na dat voorval. Hij was er zelf ook oprecht blij mee, al had hij de bloedneus. Hij hoorde er weer bij. En in de psyche van een mens is dat 100.000x meer waard dan een bloedneus. Matt Hughes schatte dat ook zo in, want hij is immers met vechters bezig en niet met schakers.

Ik weet niet of je een hond hebt, maar daar doe je ongeveer hetzelfde. Als de hond stout is geweest dan straf je hem fors en laat je hem dat weten. En als het weer goed is, dan wordt even "geworsteld" , de plaats gewezen, en dan is alles weer goed. De hond is dan direct weer opgenomen in de familie. En de hond zal het worst zijn dat je hem daarbij misschien pijn doet, hij is er weer en dat is voor hem... de shit!

Zo had ik het niet bekeken.

Ik heb ook geen hond.

Chico
13-10-2007, 06:14
meer van Cam, de ouwe coach van Blake van Team Praxis waar hij vroeger bij zat:
ik heb ook het idee dat je van die mensen nodig hebben in je gym... gasten die het net niet redden op hoger niveau in de ring of de kooi maar die toch je betere wedstrijdvechters genoeg tegenstand kunnen geven om goed te kunnen trainen en daarmee ook conditie en routine op te bouwen.

Tony
13-10-2007, 06:27
ik heb ook het idee dat je van die mensen nodig hebben in je gym... gasten die het net niet redden op hoger niveau in de ring of de kooi maar die toch je betere wedstrijdvechters genoeg tegenstand kunnen geven om goed te kunnen trainen en daarmee ook conditie en routine op te bouwen.

En afgezien van het lichamelijke aspect.. Een gezonde en vrolijke persoonlijkheid tussen je trainingsgroep kan ook wonderen doen... Socializing all the way :)

Chico
13-10-2007, 06:32
zeker... je moet gewoon lol kunnen hebben tijdens de training... met plezier naar de gym gaan.. het moet geen straf zijn :D

chief108
13-10-2007, 08:13
mailed him:


that knee looked nasty dude!!

having knee problems myself: how's the knee now?

I know I haven't trained for 4 months after a misstepped while I was at work... :-(

hope it looked worse than it actually is

c-ya,
Niek

and he replied:


Unfortunately, no. Blew the ACL completely. Full replacement, patella tendon graft. about 8 weeks post op.

Thanks for the wishes though. I'll be back soon enough,.

denk dus niet dat we nog meer Bliz in aktie zien.... :wink:

Remco
14-10-2007, 19:39
Die Dorian zou zielig zijn omdat ie verloren had en last had van zijn hoofd? Jammer hoor. Deze man is weer een typisch voorbeeld van de onvolwassenheid die dit seizoen troef is. Beetje stoer doen over dat je weggaat, maar voor de ogen van Dana ineen schrompelen en likken als een hond inderdaad. Na de stoere man die de dokter vertelde zijn mond te houden weer een voorbeeld van een kinderachtig type dat te veel Rocky films gezien heeft.

Jammer dat er in dit seizoen zoveel nadruk wordt gelegd op de afvallers. Ik heb uberhaupt nog maar 0,0% talent gezien. Misschien is het er wel, maar het wordt niet in beeld gebracht. Dat die Danzig arrogant wordt, kan ik me dan ook best voorstellen. Al die gasten met praatjes en plakplaatjes, zucht. Iemand die gast gezien met zijn korte broek op half zeven, geen pan en niemand die er warm van wordt.

Serra is oke, maar ook hij doet stoerder dan hij in wezen is. Volgens mij is het een bijzonder zachte persoonlijkheid die zo op een kinderdagverblijf had kunnen werken. Om de een of andere reden vind ie het belangrijk zijn New Yorkse accent aan te dikken en stoer te doen over 'some bitch'. Ondertussen schijnt zijn zachte karakter er keihard doorheen, maar de enige die daar mee lijkt te zitten is hijzelf. Overigens vind ik het net een kikker, maar dat is minder relevant.

Evilman
16-10-2007, 05:41
Dat voorval is juist heel belangrijk voor "die neger" . De psyche van een mens. Hij is stout geweest en op deze manier wordt hij weer opgenomen in de groep. Alles is weer normaal na dat voorval. Hij was er zelf ook oprecht blij mee, al had hij de bloedneus. Hij hoorde er weer bij. En in de psyche van een mens is dat 100.000x meer waard dan een bloedneus. Matt Hughes schatte dat ook zo in, want hij is immers met vechters bezig en niet met schakers.

Ik weet niet of je een hond hebt, maar daar doe je ongeveer hetzelfde. Als de hond stout is geweest dan straf je hem fors en laat je hem dat weten. En als het weer goed is, dan wordt even "geworsteld" , de plaats gewezen, en dan is alles weer goed. De hond is dan direct weer opgenomen in de familie. En de hond zal het worst zijn dat je hem daarbij misschien pijn doet, hij is er weer en dat is voor hem... de shit!

heb ik stuk gemist waarin zn hem aan de lijn
naar het busje brengen en dan achterin gooien?
:thup:

Chico
18-10-2007, 21:24
605

Vond het wel netjes van dana dat paul naar de begrafenis mocht...
maar kom op.. afwassen, insecten (maar wtf.. wel veel vliegen daar), zeuren... *zucht*

mac blijft een tjap

opzich leuk gevecht...mooie ko.. gast was echt weg...

wel weer mooi dat beide coaches bij paul zaten na de ko.. en achteraf is serra degene die tegen paul zegt dat ie er wel komt etc etc... en hughes loopt te zeuren dat paul de gameplan niet volgde... gast geeft meer om winnen dan zijn team volgens mij.. volgende episode is zijn team de lul volgens mij als ik de preview zo zie..

KO TKO
18-10-2007, 23:37
Ik snap niet waarom Paul niet voor een takedown ging. Zijn sterke punt is op de grond, staand is hij slecht en zijn tegenstander slaat redelijk hard.

Waarom ging Troy voor de wedstrijd huilen ???????? Doen ze dat om het programme dramatischer te maken, want het is wel raar dat er in zo'n korte periode door zo veel volwassen mannen wordt gejankt. Die enige die het recht had om te huilen is Paul met de overlijden van zijn neefje, maar hij deed het niet. Of iedergeval niet in het openbaar.

Chico
19-10-2007, 00:51
vond dit wel een mooi stukje van scott holmes op sherdog (die collumn over tuf)


Last weekend at a post-fight news conference, I listened to a guy sincerely apologize for his effort in a fight where, once again, I saw this young man face an opponent with a bigger name, loads more experience and probably more physical talent than he could ever hope for. This particular fighter has done nothing but repeatedly take on some very scary talent on last-minute notice and give them all they can handle -- just because he wants to fight.

Here he was apologizing about his balls-out effort. Meanwhile some of these jokers on TUF are losing in give-away fights and then bragging that they are now "Ultimate Fighters" because they got their snot box rocked in the Octagon.

I've never bashed fighters before and I hope I never will, but I don't think I'm out of line to point out that a lot of this season's competitors aren't there for the right reasons. It's not my job to say they aren't worthy -- that's the UFC's job, and the UFC isn't doing it.

hij is best wel onpoint wat dat betreft

Wheelie
19-10-2007, 02:22
Matt Serra vind ik echt cool en ik hoop dan ook dat Team Serra volgende keer weer wint

123trisweat
19-10-2007, 06:06
pff,

Maar jongens en meisjes vergeet niet dat met plakken en knippen een director/regisseur een ieder in het huis een karakter geeft.

Maar jeez, gewoon meer beelden van trainingen kunnen ze toch wel als B-roll op de website uploaden of iets dergelijks.

Hoe gaat het trouwens met het NL initiatief in Thailand??

Chico
19-10-2007, 06:12
hmm... je kunt er dingen uithalen... maar je kunt er geen dingen inzetten...

123trisweat
19-10-2007, 06:25
@chico,

ckr, maar door dingen weg te laten kan je ook een eigen verhaal creeren.

Bijv. tijdens het gevecht hoor je serra wel goed aanwijzingen geven, maar hughes niet.
Alleen tijdens de herhaling hoor je hughes wel aanwijzingen geven.
Dit viel me op, omdat ik meteen dacht ik zou liever serra in mijn hoek hebben want die geeft nog aanwijzingen (waar overigens goed naar werd geluisterd).

In de herhaling hoorde ik pas dat Hughes ook aanwijzingen gaf en ik heb het vermoeden dat zijn aanwijzingen eruit zijn gehaald.


nah, anyways TUF valt me tegen.

Punk in drublic
19-10-2007, 06:50
@chico,

ckr, maar door dingen weg te laten kan je ook een eigen verhaal creeren.

Bijv. tijdens het gevecht hoor je serra wel goed aanwijzingen geven, maar hughes niet.
Alleen tijdens de herhaling hoor je hughes wel aanwijzingen geven.
Dit viel me op, omdat ik meteen dacht ik zou liever serra in mijn hoek hebben want die geeft nog aanwijzingen (waar overigens goed naar werd geluisterd).

In de herhaling hoorde ik pas dat Hughes ook aanwijzingen gaf en ik heb het vermoeden dat zijn aanwijzingen eruit zijn gehaald.


nah, anyways TUF valt me tegen.

Je hoor hughes ook wel, maar veel minder dan Serra. Sera heeft een hele harde opvallende stem die je altijd hoort. Zelfs als Sell in een PPV staat hoor je af en toe de stem van Serra in de broadcast.
Zijn manier van coachen is het wat hem zo waardevol als coach / cornerman maakt. Rustig en heel to the point in zijn aanwijzingen. Je moet wel haast compleet gek zijn om niet naar zijn aanwijzingen te luisteren.

Jeru
19-10-2007, 06:57
Vind het niveau tot nu toe echt best wel belabberd...
Serra laat dan toch wel weer zijn goede kant zien deze aflevering en de ware aard van Hughes lijkt langzaam maar zeker ook naar boven te komen.

Punk in drublic
19-10-2007, 10:34
In deze aflevering kwam Danzig tevoorschijn als een rare vogel. Waar hij juist in de eerste afleveringen als een sympa dude neergezet werd.
Het is wel grappig om zijn eigen reactie te lezen op deze episode.

Sports: Mac Danzig's Ultimate Fighter Blog (Epsiode 5) | danzig, tuf, ufc, welterweight, season - OCRegister.com (http://www.ocregister.com/sports/danzig-tuf-ufc-1896853-welterweight-season)

KO TKO
25-10-2007, 22:22
Ik vond aflevering 6 leuk met een spannend gevecht aan het einde. Ik vind ook dat beide vechters een extra 5000 dollar verdienen, want ze hadden goed hun best gedaan.

ashi76
25-10-2007, 22:26
Was zeker een vette pot !
Alleen jammer dat er geen (terechte) 3e ronde kwam.
En die $5000 hebben ze beide verdiend. :thup:

tom l
25-10-2007, 22:30
Ik vond dat de jury de juiste beslissing had genomen. De eerste ronde ging gelijk op, maar buiten die knockdown vond ik dat Ben Saunders toch een klein beetje de overhand had. Ronde 2 was heel duidelijk voor Saunders, Barrera werd heel de tijd gedomineerd. Tel dat op, en dan is Saunders toch duidelijk de winnaar?

KO TKO
25-10-2007, 22:31
Was zeker een vette pot !
Alleen jammer dat er geen (terechte) 3e ronde kwam.
En die $5000 hebben ze beide verdiend. :thup:

Ja, waarom was er geen 3de ronde. In de 1ste ronde wint Dan Barrrera, hij slaat zijn tegenstander op de grond. En de 2de ronde wint die andere, hij domineerde het gevecht.
Er waren twee scheidsrechters die gaven Ben Saunders de eerste ronde, dat slaat echt nergens op. Zelfs Dana White vond de jury slecht.

Ik had graag een 3de ronde gezien.

chief108
25-10-2007, 22:32
mooie harde partij....
ze bloedden allebei goed

KO TKO
25-10-2007, 22:40
Ik vond dat de jury de juiste beslissing had genomen. De eerste ronde ging gelijk op, maar buiten die knockdown vond ik dat Ben Saunders toch een klein beetje de overhand had.

Maar Dan Berrara had in de eerste ronde meer schade aangericht. Ook al raakte Ben Saunders meer.
Volgens mij telt Damage ook mee bij een MMA jury.

el bastardo
26-10-2007, 04:22
Idd jammer van het juryoordeel. God zat schijnbaar niet voor Dan in de jury.

Ralph
26-10-2007, 05:18
Zo! Het zat die Barrera wel tegen in deze aflevering! Eerst die hand, dan zijn hysterisch schreeuwende vrouw met één of ander wazig probleem en dan nog die slechte jurybeslissing na een spannende pot... Als de UFC niet met een 10 point must systeem zou werken, dan had die Ben wel gewonnen op basis van die laatste ronde, maar nu was het op zeker een draw (9-10 en 10-9)... Echt slecht hoe die voorzitter van die jury ook nog een beetje dom staat te lachen naar Matt Hughes; ik kan wel begrijpen dat Hughes daar een beetje gefrustreerd van wordt. Nu maar hopen dat hij zijn twee overgebleven pupillen niet ook blesseert volgende week...

Biiyen
26-10-2007, 07:32
Was wel een aardige pot, maar meer omdat ze beide alles gaven wat ze hadden. Voor de rest is dit seizoen bijzonder laag van kwaliteit. Dit jaar is wel super omdat Matt Hughes echt door het ijs zakt wat mij betreft. Wat een lul van een vent is dat zeg.

Jochem
26-10-2007, 09:40
Was wel een aardige pot, maar meer omdat ze beide alles gaven wat ze hadden. Voor de rest is dit seizoen bijzonder laag van kwaliteit. Dit jaar is wel super omdat Matt Hughes echt door het ijs zakt wat mij betreft. Wat een lul van een vent is dat zeg.

hehehe, zo typisch, ik vond hem altijd een lul, en juist door dit seizoen lijkt hij me een goeie vent.

Ronald
26-10-2007, 11:03
Goeie beslissing wat mij betreft met een terechte winnaar.

Wat ik niet begrijp is dat Hughes zijn eigen vechter zo'n afstraffing geeft de dag voor het gevecht. Niet alleen slecht voor zijn hand, ook nog eens slecht voor zijn zelfvertrouwen. En dan gaat Hughes zich later afvragen wat er dit jaar toch mis is? :confused:

In de kleine preview van de volgende aflevering gaat ie op dezelfde voet verder: straftraining, gefrustreerd lopen doen en de sfeer zwaar negatief beïnvloeden. Yep, daar is zijn team echt gebaat bij :whistling:

ashi76
26-10-2007, 21:31
Hughes is idd een kutcoach.

Tony
26-10-2007, 22:00
hehehe, zo typisch, ik vond hem altijd een lul, en juist door dit seizoen lijkt hij me een goeie vent.

Volgens mij ben ik de enige die jouw mening deelt...

x2 dus.

The Bulldog
26-10-2007, 22:59
had graag een 3e ronde gezien...

ik vond het vreemd dat hij in de 1e ronde niet doorging met GnP.. om zo er 8-10 van te maken...

Ik snap die Huges ook echt niet als coach...

vreemde vond ik vooral dat DANA met die gast ging praten na het telefoon gesprek...ipv zijn eigen coach...en ook na het verlies is huges nergens te vinden, maar serra gaat wel bij hem langs..

hij is bezig met zijn eigen dingen die individuele vechters boeien hem niet lijkt het...

Lee Hottie # 1 fan
26-10-2007, 23:00
Volgens mij ben ik de enige die jouw mening deelt...

x2 dus.

julie staan niet alleen mannen!

Chico
26-10-2007, 23:54
Wat ik niet begrijp is dat Hughes zijn eigen vechter zo'n afstraffing geeft de dag voor het gevecht. Niet alleen slecht voor zijn hand, ook nog eens slecht voor zijn zelfvertrouwen. En dan gaat Hughes zich later afvragen wat er dit jaar toch mis is? :confused:

In de kleine preview van de volgende aflevering gaat ie op dezelfde voet verder: straftraining, gefrustreerd lopen doen en de sfeer zwaar negatief beïnvloeden. Yep, daar is zijn team echt gebaat bij :whistling:


Ik snap die Huges ook echt niet als coach...

vreemde vond ik vooral dat DANA met die gast ging praten na het telefoon gesprek...ipv zijn eigen coach...en ook na het verlies is huges nergens te vinden, maar serra gaat wel bij hem langs..

hij is bezig met zijn eigen dingen die individuele vechters boeien hem niet lijkt het...


dit is precies wat ik dacht... vind hughes echt een gare coach..

en die vrouw dan.. It's the devil's work while you are gone... :eek: zijn die gasten echt zo religieus daar?

el bastardo
27-10-2007, 00:40
Je hebt in de US alleen al meer dan 100 van die extreem religieuze zenders. Dus ja, zo religieus zijn ze :).

In het begin vond ik Hughes sympatieker en Serra maar een patser. Maar ik moet zeggen dat mijn mening begint te veranderen. De manier waarop Hughes iemand van zijn eigen team afstraft de dag voor een belangrijke wedstrijd(!) vind ik niet kunnen. Had ie zn hand gebroken gehad, dan was het Hughes zijn schuld dat die jongen eruit lag. Daarentegen stond ik te kijken van het feit dat Serra na de wedstrijd naar Berrara toe gaat om hem een hand te geven en te zeggen dat ie een goede wedstrijd gevochten heeft. Top. Kan Hughes een voorbeeld aan nemen.
Beide zijn alleen te veel bezig met elkaar zwart te maken en te proberen van elkaar te winnen. Het is me al een paar keer opgevallen dat Serra eerst begint over het feit dat Hughes nu loopt te balen, dan dat hij zn eigen vechter complimenteert. Sinds dat Hughes alleen verliest heeft ie al helemaal geen compliment meer gegeven.

Tony
27-10-2007, 01:11
jongens jongens... wordt eens wakker... Jullie zien tijdens die 40minuten TUf maar 1% van het gehele verhaal... De producers van TUF bepalen dat Hughs een eikel is.. niet Hughs zelf.

Ik zit al lang genoeg in het media wereldje om te weten hoe het werkt.

Ik heb op diverse fora gelezen hoe TUF vechters spraken over Hughes.. De momenten dat Hughes zo bot is... zijn op 1 hand te tellen.. ECHTER deze momenten worden wel uitgezonden. Al die andere momenten waarin hughes goeie gesprekken met zijn team heeft worden niet uitgezonden.

Chico
27-10-2007, 05:07
dus die asswhooping die hij uitdeelde aan dan was niet de dag van te voren?

Tony
27-10-2007, 05:16
jawel... en dat is iets waar ik me ook aan stoorde... Zoiets behoor je niet te doen nee... (of op zijn minst niet zo ruw inderdaad)...

Dus ik ben het helemaal met je eens wat betreft het feit dat dat niet zo slim was.

Maar van de andere kant... stél dat hughes het niet gedaan had en die ene gozer elke dag elke keer zijn trainingsmaatjes té ruw behandelde... hoe vaak zou daar dan wel niet een blessure uit kunnen ontstaan? (bij de vechters die een kwartfinale moeten vechten)...

Chico
27-10-2007, 05:25
ik zou hem al eerder aangepakt hebben... de eerste dag al meteen van rustig aan... en al gaat ie zo door de tweede dag meteen een asswhooping.. zet je meteen de toon voor de groep.. hou elkaar heel of ik bemoei me ermee... (ik is relatief.. ik zou daar geen asswhooping kunnen uitdelen... maar je snapt wat ik bedoel ;) )

(heb vandaag ook een speech bij judo moeten geven.. wat is het meest belangrijkste bij judo... je pak.. nee.. de mat.. nee.. je trainingspartner... hou hem heel..)

Bjjboy
27-10-2007, 12:47
Goeie beslissing wat mij betreft met een terechte winnaar.

Wat ik niet begrijp is dat Hughes zijn eigen vechter zo'n afstraffing geeft de dag voor het gevecht. Niet alleen slecht voor zijn hand, ook nog eens slecht voor zijn zelfvertrouwen. En dan gaat Hughes zich later afvragen wat er dit jaar toch mis is? :confused:

In de kleine preview van de volgende aflevering gaat ie op dezelfde voet verder: straftraining, gefrustreerd lopen doen en de sfeer zwaar negatief beïnvloeden. Yep, daar is zijn team echt gebaat bij :whistling:

Ik denk dat je niet goed opgelet.

DIe afstraffing van dan barrera was niet de dag voor het gewicht.. Bowman/skinny dude was er nog op de mat aan het trainen.. Bowman had in ze partij met hightower ze acl totaal afschuurd, en is na ze partij nooit meer op de mat geweest.

Alle dagen worden door elkaar heen geedit.

Remco
27-10-2007, 21:13
Dat is wel heel scherp bjjboy!

Ik steun Jochem en de anderen die Hughes nu sympathieker - of minder onsympathiek zo u wil - vinden dan in zijn vorige optreden. Dit ondanks het geforceerde bidden, de straftrainingen en zijn volstrekte gebrek aan zelfreflectie. Een goede coach vraagt zich af waarom HIJ niet doordringt tot zijn pupillen.

Over die beslissing? Saunders was de betere vechter. Ik vond Barrera helemaal niet zo goed vechten, slechte technieken en voortdurend op de fiets. Hij hield het lang vol, maar probeerde eigenlijk te vluchten. Mooi hoe Saunders hem op een zeker moment met rechts, recht tegen zijn vluchtroute in trapte.

Ik begrijp overigens niet dat Dana een stelling inneemt. Hij is de organisatie zelf en zou zich hier buiten moeten houden. Weinig professioneel. Dit jurylid werd ook nog eens in het bijzonder in de zeik genomen, terwijl er nog een tweede was die het zo zag. Iedereen moet bedenken dat ze ofwel vanuit team Serra, ofwel team Hughes ofwel als UFC president zitten te kijken. Alleen de juryleden kijken puur naar de punten.

Tot slot, wazig verhaal? Iemand enig idee hoeveel mensen er aan paniekaanvallen lijden en hoe heftig dit kan zijn? Er zijn er voor minder van het dak gesprongen. Ik had erg te doen met Dan, als man aan de andere kant van de lijn sta je machteloos maar je voelt echt wel of je vrouw loopt te miepen of echt in nood is.

Eindelijk een leuke aflevering trouwens!

Bjjboy
28-10-2007, 01:29
Ik denk dat je niet goed opgelet.

DIe afstraffing van dan barrera was niet de dag voor het gewicht.. Bowman/skinny dude was er nog op de mat aan het trainen.. Bowman had in ze partij met hightower ze acl totaal afschuurd, en is na ze partij nooit meer op de mat geweest.

Alle dagen worden door elkaar heen geedit.

gewicht was natuurlijk gevecht.


Remco = Thx
maar zo scherp is het niet.

Je kan het ook anders zien. Dag voor het gevecht = weging.

De kans dat hij een pak slaag op de weging kreeg = Nihil.

Maarja bowman op de mat gaf het heel erg weg.

Tevens in de blog van Mac Dangiz staat ook het zelfde lees ik net.

Remco
02-11-2007, 19:47
Ik begin langzaam te vrezen voor de geestelijke gezondheid van Matt Hughes. Toen Dana hem toesprak leek hij wel een klein kind. Deze man heeft wel enige zelfreflectie nodig zeg.

Ook Jared viel enorm tegen en stond er inderdaad niet om te vechten. Dat ie dan ook nog met stoelen gaat gooien in de kleedkamer, jammer.

All eyes op die rooie dan maar, hahaha.

el bastardo
02-11-2007, 21:09
Ik begrijp best dat Hughes geen zin meer heeft als er niet naar hem geluisterd wordt. Waarom staat hij er dan? Ze nemen hem niet serieus.
J-rock (kid rock in het zuur) viel idd vies tegen. Had veel meer van hem verwacht. En dat stoelen gooien... Tja...

123trisweat
02-11-2007, 21:39
als leek. Hoe is het verder verloop? Hiermee bedoel ik gaan degene die hun partijen hebben gewonnen tegen elkaar?? Wordt er geloot ofzo??

KO TKO
03-11-2007, 23:34
Matt Serra had gelijk. Hij zij dat het stoere gedoe van J - Rock bij de weging gewoon een bluf is. En dat heeft J - Rock in de wedstrijd laten zien hij deed toen niets.

KO TKO
05-11-2007, 20:48
Ik denk dat het grote verschil tussen Matt Serra en Matt Hughes is, dat Serra motiveert zijn team en Hughes straft alleen.

Chico
05-11-2007, 21:55
als leek. Hoe is het verder verloop? Hiermee bedoel ik gaan degene die hun partijen hebben gewonnen tegen elkaar?? Wordt er geloot ofzo??
na de voorrondes zijn er 8 vechters over... die gaan onderling tegen elkaar.. dan hou je er 4 over... (dan ben je bij ep 12)

hoe daarna weet ik niet... vorige seizoenen werkte met 2 gewichtsklassen.. dus de 4 overgebleven waren de finalisten... of hier nu nog twee eps bij komen?... dunno

Ronald
05-11-2007, 23:06
Ik denk dat het grote verschil tussen Matt Serra en Matt Hughes is, dat Serra motiveert zijn team en Hughes straft alleen.
Yep, daar komt het misschien wel op neer.

Chico
06-11-2007, 00:22
Wat ik vervelend vind is dat hughes volgens mij zoiets heeft van..

als ze verliezen is het hun schuld.. als ze winnen is het mijn verdienste

tom l
08-11-2007, 14:49
Man, wat is die Tommy Speers taai en sterk! Hij weigerde af te kloppen voor die rear naked choke en had nog genoeg kracht voor de handen van warmachine telkens opnieuw los te trekken. Respect! Dit is trouwens de eerste match dat ik hoopte dat de vechter van team hughes zou winnen:).

Justinian
08-11-2007, 15:35
Ben benieuwd of Serra de vechters van Hughes tegenover elkaar kan plaatsen :D Was trouwens een leuke aflevering met een hele mooie partij!

Chico
09-11-2007, 12:07
http://i100.photobucket.com/albums/m27/crappyone/SerraHughesImperson2avi.gif

http://i100.photobucket.com/albums/m27/crappyone/SerraHughesImpersonavi.gif

http://i100.photobucket.com/albums/m27/crappyone/SerraHughesImperson3avi.gif

Ralph
09-11-2007, 12:10
Hahaha! Die gifs zijn super

Justinian
09-11-2007, 12:21
Hahaha Serra rules! Ik hoop dat hij Hughes een pak slaag geeft tijdens de finale.

DK
09-11-2007, 13:37
Eindelijk eens een goede partij. Vond Serra altijd wel ok. Maar hij heeft echt te veel praatjes naar mijn mening. Hou je gewoon rustig en doe wat je moet doen. Ik zou het prachtig vinden als hughes hem bruut GnP'ed

KO TKO
09-11-2007, 13:40
Man, wat is die Tommy Speers taai en sterk! Hij weigerde af te kloppen voor die rear naked choke en had nog genoeg kracht voor de handen van warmachine telkens opnieuw los te trekken. Respect! Dit is trouwens de eerste match dat ik hoopte dat de vechter van team hughes zou winnen:).

Ja, hij mentaal en fysiek sterk. Als hij naar een goed MMA team gaat en technischer wordt. Dan komt hij misschien wel in de UFC.

Wheelie
09-11-2007, 14:08
Ik zet al mijn cash op Serra

tom l
09-11-2007, 14:34
Ik denk (en hoop) ook dat Serra de welterweightchampion blijft en niet terug Hughes. Ik vind Serra veel sympathieker als Hughes.

Chico
09-11-2007, 14:46
Ik zet al mijn cash op Serra
hoewel ik hoop dat serra wint ga ik er niet op wedden :blush:

Jochem
09-11-2007, 14:55
laatste aflevering was wel leuk, meer trainen minder gezeur

Tony
09-11-2007, 16:51
Inderdaad. goeie aflevering..

Man man man.. krijg steeds een grotere hekel aan Serra.... (of ik krijg gewoon meer en meer sympathie voor team hughes)...

Ik zou het wel klote vinden als tommy en mac tegen elkaar uit zouden moeten komen..

MMA Fan
09-11-2007, 21:06
Inderdaad. goeie aflevering..

Man man man.. krijg steeds een grotere hekel aan Serra.... (of ik krijg gewoon meer en meer sympathie voor team hughes)...

Ik zou het wel klote vinden als tommy en mac tegen elkaar uit zouden moeten komen..

denk niet dat White dat toe laat......je zag ook duidelijk op het einde van de preview van volgende week dat Serra een beslissing moest nemen waar hee niet blij mee zou zijn........en lekker bijdehand ook van hem om dan meteen ook zijn gehele team tegenover elkaar te zetten......hij kan beter gewoon 2 tegenover tommy en mac zetten en dan blijven er nog 4 over die tegen elkaar moeten.....en ik heb ook een pesthekel aan die Serra....weet niet goed waarom maar hij heeft zo'n irritante stem tijdens de gevechten als ie coacht....."He's bleeding like a pig" !!!

Ulis-E
09-11-2007, 21:17
hij is bezig met zijn eigen dingen die individuele vechters boeien hem niet lijkt het...

als hij (Hughes) commentaar geeft op het hoe en waarom het zo slecht gaat met zijn team wordt het vrij snel duidelijk dat ie zich vooral druk maakt om ZIJn reputatie en Zijn trots... ontwikkelng van z'n vechters, in positief opzicht, heb ik em niet over horen praten...

en dingen als teambuilding doet ie blijkbaar niet aan... of noujah, hij probeert het wel, maar niet op de goede manier (eh... bijbelstudie!?)

el bastardo
11-11-2007, 12:37
Speer had een mooi JLB-tje boven z'n oog. Betere aflevering idd. Minder gezeur en meer trainen. More!

Virus
11-11-2007, 14:03
LOL @ JLB-tje :)

Biiyen
11-11-2007, 14:12
Hahaha Serra rules! Ik hoop dat hij Hughes een pak slaag geeft tijdens de finale.

x2 :thup: Serra is de king. Hij heeft er sinds TUF een fan bij, geweldig persoontje.

KO TKO
11-11-2007, 18:58
Matt Serra quotes

"I think it’s ironic that, out of everybody there, ( Jared ) was the one making fun of my voice in his post fight interview. Not for nothing, but he makes Carlton from The Fresh Prince of Bel-Air sound like DMX!"

" Brrreeeaaattthhhhee "

" We've been here before "

"He's bleeding like a stuck pig!"

"I got enough friends, I could use some enemies. You're one of em!"

"you know what i mean bro"

"is there a Coaching for Dummies book? I should get that for Hughes. When's his birthday?"


Matt Hughes qoute

" You just doing moves "

Emilio
11-11-2007, 19:14
Ik vind M serra een vreselijk ventje al doet hij zn werk als coach wel goed.

Imitatie gedrag vind ik kinderachtig. Ik hoop dat Hughes hem 5 rondes lang domineert.

Jeroen
11-11-2007, 19:31
Vergeet niet dat ze je alleen laten zien wat leuk is voor de kijkcijfers. Ze MAKEN het karakter van Hughes en Serra. Maar van wat ik gezien heb, vind ik Serra een stereotype van "little man complex". Pure onzekerheid straalt die vent uit. Als íe (volgens eigen zeggen) zoveel beter is dan Hughes waarom moet íe dat dan constant bevestigen?

Hughes vind ik niet geweldig coachen. Hij benadrukt bijna alleen het negatieve en heeft het slechts sporadisch over de goede eigenschappen en prestaties van zijn vechters. Dit zie ik niet als een teken van een slecht karakter, maar meer als een tekortkoming van Hughes als coach. Er zijn zat leraren/instructeurs die negatief overkomen als ze hun werk doen, maar die verder ontzettend aardige goede mensen zijn. Probeer je maar eens de vreselijkste leraar van school voor de geest te halen en zoek die voor de grap eens op. Voer een onbevooroordeeld gesprek met deze man/vrouw en grote kans dat íe je reuze mee zal vallen als persoon!

Ik studeer zelf voor docent LO en ben zelf ook niet het type dat snel een compliment zal uitdelen aan een leerling terwijl een compliment meer effect heeft dan 10 "verbeterpunten".
Nogmaals, het is heel makkelijk een oordeel te vormen over een persoon op basis van wat je in deze afleveringen ziet. Maar bedenk je wel dat dit nooit een realistisch oordeel over het karakter van iemand kan zijn.

Ik hoop persoonlijk dat Hughes gaat winnen. Ik vind zijn manier van vechten leuk om naar te kijken en hoe hij zich buiten de ring presenteert, spreekt mij ook aan.

Remco
12-11-2007, 13:00
Jeroen heeft gelijk. Serra is een prima coach, maar heeft daar ook veel meer ervaring mee dan Hughes. Serra is kennelijk heel onzeker over Hughes, anders zou hij niet alle mogelijkheden uitbuiten om Hughes te kleineren. Tussen al die portretten in de gym, is dat van Serra het minst gerechtvaardigd. Zijn gevloek en gedoe bij het portret van Hughes komt triest over. Serra is misschien nu de champ, maar tegen Hughes zal hij het afleggen. Wordt een keiharde beatdown.

tom l
15-11-2007, 15:08
Man, ik geef het niet graag toe, want ik kan hem als persoon niet zo goed hebben, maar Mac Danzig is echt goed zeg...Kolosci had geen kans...

new_world_order
15-11-2007, 23:55
mac ownde totaal, ik trek me niet zoveel aan van persoonlijkheden in een reality show, ze worden neergezet zoals de programma makers dat willen..

Chico
23-11-2007, 01:03
610.. (jeez.. moest wel zoeken voor deze thread :D)

bowlen was wel leuk... mooi die strike van hughes en nog mooier die reactie van hem toen ie verloor :D

Eerste gevecht was wel snel... Troy leek wel bevroren... mooie takedown en armklem van Matt... wat was het 45 sec?

tweede gevecht.. ik had een wat sneller gevecht verwacht.. ritchie was lekker bezig met het staand werk en tegen de kooi aan... en op de grond kon ie het wel afhouden... maar op één of andere manier blijft het idee van klein broertje tegen grote broer een beetje bij me hangen.. george leek wel rekening te houden met ritchie... :D

el bastardo
23-11-2007, 19:06
Wat is het toch met die zielige gasten die menen na een druppel alcohol alles te moeten gaan slopen?! Wat een kinderachtig gedoe zeg. Heb een beetje respect voor de fasciliteiten die je geboden krijgt.

BBC
23-11-2007, 19:27
Ben ik nu echtg de enige Mac Danzig fan in de wereld? Echt coole kerel. Zero tolerance voor puberale eikels, respect 4 life, wicked sense of humour. Zou echt één van mijn maten kunnen zijn. Misschien daarom dat ik er niet veel heb...

MMA Fan
23-11-2007, 19:33
Wat is het toch met die zielige gasten die menen na een druppel alcohol alles te moeten gaan slopen?! Wat een kinderachtig gedoe zeg. Heb een beetje respect voor de fasciliteiten die je geboden krijgt.


Volgens mij wordt hun dit opgedragen om te doen ofzo....want het slaat echt nergens op maar ik hoor White daar nooit over klagen..........
En volgende week gaan 2 vechters weer met elkaar op de vuist....

XedgeX
23-11-2007, 21:06
Ben ik nu echtg de enige Mac Danzig fan in de wereld? Echt coole kerel. Zero tolerance voor puberale eikels, respect 4 life, wicked sense of humour. Zou echt één van mijn maten kunnen zijn. Misschien daarom dat ik er niet veel heb...

+1

KO TKO
24-11-2007, 16:33
.. george leek wel rekening te houden met ritchie... :D

Ja, dat dacht ik ook toen George niet ging GnP, maar alleen maar submissions probeerde op de grond.

Remco
25-11-2007, 19:27
Die linkerelleboog had idd prima gekund. Maar goed.

Dat slopen irriteerde me ook enorm. Het komt altijd terug en is zo onwaarschijnlijk stompzinnig. En dan nog zeggen dat je hoopt dat je dochter het niet ziet. Doe mij zo'n pappa!

KO TKO
29-11-2007, 13:52
Aflevering 11.

Richie, Troy en Jon zijn echt kinderachtig. Ik ben blij dat zij niet meer vechten.

Tommy Spear is nog maar 22. Hij is is lichamelijk en mentaal sterk. Als hij bij een goed MMA komt, dan komt hij misschien wel in de UFC.
Misschien moet hij straks bij Matt Hughes gaan trainen, want dat is ook een sterk worstelaar met ongeveer de zelfde lichaams bouw als Tommy. En Matt Hughes is heel succevol in de UFC.

Tony
29-11-2007, 14:12
Goeie aflevering.. met helaas weer dat kinderachtig geneuzel van sommigen.

respect voor die tommy.. hij komt er zeker wel. Damn, die arm bar en die triangle zaten goed hoor.. en niet op geven.. hoppa :)

Tsuki
29-11-2007, 16:45
UPPERDECKER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ulis-E
29-11-2007, 16:49
ahah wat een fokking idioten in dat huis.. echt....

Emilio
29-11-2007, 16:57
Tering t zijn wel een stel zielige mannetjes in dat huis over het algemeen hoor.

Een paar biertjes op en de stoelen moeten alweer door de muur worden geramd...

Tony
29-11-2007, 17:39
Die Tommy gaat zowieso nog een goede tijd tegenmoet in de ufc.. als je ziet hoe lovend en enthousiast Dana White over hem spreekt...

Ik hoop zowieso op een finale tussen tommy en mac... Of die griek tegen mac..

Hoe dan ook, Mac moet winnen. Hij is immers de beste van allemaal in dat huis.
Maar van de ene kant.. Zo'n Mac komt er ook wel zonder TUF te winnen.

el bastardo
30-11-2007, 17:47
Zielig geneuzel weer. Begin idd steeds meer respect voor Mac te krijgen. Ik zou ook met een lang gezicht daar rondlopen als ik bij zulke sukkels in een huis zat voor een paar weken. Wat een stel kinderen.
Vind Mac ook het beste. Hoop dat hij tegen Tommy of George komt.

tom l
30-11-2007, 18:16
Tommy heeft weer bewezen dat hij echt enorm taai is. Die armklem zat echt en die triangle was ook niet om mee te lachen en hij ontsnapt twee keer...Ik hoop dat George VS Tommy volgende week zeker doorgaat, dat moet een fantastische match worden. De finale is hopelijk: Tommy VS Mac of George VS Mac. En ik hoop dat Tommy of George wint. Ik vind Mac echt een arrogante, saaie, onsympathieke figuur. Denk trouwens niet dat Mac genoeg in huis heeft om George of Tommy te stoppen.

el bastardo
30-11-2007, 21:43
Op het einde wordt er trouwens gezegd dat er iemand de halve finale niet kan vechten en dat er iemand terug komt. Echt klote, want ik vind dit toch wel de sterkste mensen. Kan me alleen voorstellen dat het Tommy is met zijn wond. En anders moet al iemand op de training geblesseerd raken. Echt balen, ben je zo ver en moet je geblesseerd opgeven.

Jochem
30-11-2007, 22:35
Ik denk ook Tommy. Die arm gaat ie wel voelen

el bastardo
30-11-2007, 22:48
Idd, daar had ik nog niet aan gedacht. Volgens mij viel die snee toch wel mee na de partij...?

Jeru
01-12-2007, 11:20
"A prank is a prank. But when you bring doodoo in the equation that's straight hostility dude. That's personal" :thup:

Damn what een stel malloten zit ertussen zeg... Goede partij van Tommy, maar denk ook idd dat hij zal uitvallen.

Remco
01-12-2007, 12:17
Echt om treurig van te worden: haha, we maken alles stuk. Noem me een aansteller, maar ik vind dit zwaar respectloos gedrag zeker tegen diegenen op deze wereld die geen nagel hebben om aan hun kont te krabben. LOSERS.

Goede spirit die Tommy, inderdaad een aanwinst en een opluchting om te zien dat er toch nog 4 jongens over zijn die iets kunnen.

123trisweat
02-12-2007, 14:34
zie hier tommy traint tegenwoordig met matt hughes (http://www.nokaut.com/MMA/videos/?l=e&c=3&solo_id=127&title=Hughes+Preparing+for+Serra)

Moet we het drank gebruik vergelijken met onze 15/16 jarige (aangezien je in de US pas vanaf je 21 mag drinken toch? of is dit weer per state verschillend)

el bastardo
02-12-2007, 16:09
zie hier tommy traint tegenwoordig met matt hughes (http://www.nokaut.com/MMA/videos/?l=e&c=3&solo_id=127&title=Hughes+Preparing+for+Serra)

Moet we het drank gebruik vergelijken met onze 15/16 jarige (aangezien je in de US pas vanaf je 21 mag drinken toch? of is dit weer per state verschillend)
Dan nog. Kan me niet herinneren dat je van drank zo zielig moet gaan doen.

el bastardo
02-12-2007, 16:13
Ziet er trouwens gezellig uit daar. Lekker trainen met Johnny Cash op de achtergrond... Wat wil je nog meer haha

The Bulldog
02-12-2007, 18:00
Ik denk ook Tommy. Die arm gaat ie wel voelen

ik denk de torenhoge favoriet...die is marketeble....
Danzig met een blessure...stroomt door naar de UFC en de winnaar van uf ook...mooie pot om te hypen....

tom l
06-12-2007, 14:04
Damn, ik vind het echt enorm klote dat George verloren heeft van Tommy...Maar het wordt wel een goeie finale! Ik hoop dat Tommy Mac inmaakt!

MMA Fan
06-12-2007, 14:18
Mooie finale........Team Hughes vs Team Hughes.......hahahhahaha....die Serra, was O zo blij in het begin en nu is alles Team Hughes.....

Ik ga voor Tommy.....zo'n sterke boer........

joost
06-12-2007, 16:30
ik gun het tommy!! die mac vind ik maar niets..

Tony
06-12-2007, 19:56
Ik blijf er nog steeds bij dat Mac de beste vechter is, samen met die constantinopeles.. (of hoe die ook heet)

Maar ik gun het tommy en johny het meeste... johny is exit, dus nu mag tommy het doen.

Wat een power zit in die kerel... vuisten als mokerslagen.. damn :)

el bastardo
06-12-2007, 19:56
Terechte finale. George was gewoon niet goed genoeg op het moment dat ie er staan moest. Tommy was dat net wel. Mac is gewoon erg continue. Ik vind dat hij het verdiend. Als er nu maar niemand meer geblesseerd raakt.

Briant
07-12-2007, 13:05
Hah team Serra helemaal klaar, dat had ik niet verwacht. Tommy en Mac waren wel de beste dus terechte finale. Ik denk dat Mac em gaat winnen.

The Bulldog
07-12-2007, 13:30
ik vond tommy zeker niet de beste van het stel....de afstand verkleinen naar de tegenstander zag er erg paniekerig uit vond ik... Maar begreep dat hij nu met huges traint dus dat zal wel goed komen dan..

FightingDutchman
07-12-2007, 15:49
Ik vond tommy ook niet de beste van de groep, maar die kerel is zo taai als wat! Denk dat hij het Mac zeker heel moeilijk kan maken en dat ie zeker kansen heeft om de finale te winnen!