PDA

View Full Version : Manhoef NIET @ eliminations!



lopez86
28-09-2007, 17:23
Volgens het managment van Jerome vecht hij niet tegen Manhoef, maar heeft hij een koreaanse tegenstander gekregen!
De Taekwondo vechter Yong Soo Park neemt de plaats van Karaev in, ja die gast die Musashi zo lekker in zijn kloten trapte ja :D
Als dit waar is is dat heel erg jammer...
Mja, we hebben toch nog 5 pagina's door weten te lullen :whistling:

MB667
28-09-2007, 17:26
erg zwak als je zo wilt/moet winnen. als je bij de beste 16 wilt horen moet je ook tegen bereid zijn om tegen de beste te vechten.

lopez86
28-09-2007, 17:35
erg zwak als je zo wilt/moet winnen. als je bij de beste 16 wilt horen moet je ook tegen bereid zijn om tegen de beste te vechten.

Waar heb je het over? denk je dat ze daar bij JLB managment gezegd hebben "nee we vechten niet tegen Karaev zoek maar een pannekoek?".
Ik denk dat t niet zo zit maargoed dat is gissen, en zoals al eerder gezegd; het gaat helemaal niet om JLB, natuurlijk vecht die man tegen iedereen.
Het gaat om zijn managment.
Ik denk hoe dan ook dat Park gewoon toegewezen is door K-1 zelf zonder dat managment JLB daarin heeft meegespeelt.
Park is tenslotte koreaans, en goed voor kijkcijfertjes $$$

FOCUS
28-09-2007, 17:55
WTF:wacko:

klote voor Manhoef,
JLB is een mietje:thown:

Marco (scheids)
28-09-2007, 17:56
Valt me vies tegen van JLB .... nu had ie zich nog twee dagen kunnen voorbereiden op Melvin, nu maar één dag voor Park ..... en maar zeggen dat het niet met angst te maken heeft .... BULL !!!

Melvin heef zn naam gevestigd als mensen als JLB niet tegen hem durft te gana staan ....

Influcted
28-09-2007, 17:56
Bah!

Tony
28-09-2007, 18:06
jammer, maar helaas... better next time

die manhoef komt er toch wel (of is er zelfs al)

chief108
28-09-2007, 18:07
Bah!
'nuff said

hoop dat Jerome een paar flinke schoppen in z'n zak krijgt

ArjanV
28-09-2007, 18:09
WTF!

Schijtvolk die Fransen!

connect
28-09-2007, 18:11
alsof jerome bang is voor manhoef ik bedoel die man vecht al 10 jaar k1 heeft tegen iedereen gestaan.
de k1 haalt heel vaak dat soort grappen uit hoor meestal horen die jongens pas op het laatste moment tegen wie ze moeten vechten.

Wheelie
28-09-2007, 18:15
Ik las het ook, heel jammer :(

bryan stal
28-09-2007, 18:18
Jammer, Ik had Melvin graag zien vechten tegen LeBanner.

Tony Galento
28-09-2007, 18:24
erg zwak als je zo wilt/moet winnen. als je bij de beste 16 wilt horen moet je ook tegen bereid zijn om tegen de beste te vechten.

JBL laat zich wel kennen, wat een pannenkoek.

payap
28-09-2007, 18:29
Erg jammer dit! Waarschijnlijk is de K-1 bang dat er straks alleen maar Nederlanders in de K-1 staan.

Maar het is toch de K-1 organisatie die met de tegenstanders aankomt zetten? Jerome Le Banner kan hier toch ook weinig aandoen lijk me???

Hij heeft zich wel bewezen in partijen tegen Aerts, Hoost, Hug, Sefo, Hunt enz enz! Lijk me sterk dat hij dan voor Manhoef bang is.

el bastardo
28-09-2007, 18:30
Echt klote voor Manhoef. Dat ie maar geniet van z'n reisje dan.

MMA Davy
28-09-2007, 18:45
K1 is en blijft wazig met dit soort dingen altijd. Ik denk dat JLB hier niets aan doen kan.

lopez86
28-09-2007, 18:48
Manhoef ging zowieso wel mee omdat hij bij Badr in de hoek staat.
En het gaat niet om JLB maar om zijn managment, mensen hier kunnen niet lezen ofzo.
JLB STAAT AL 10 JAAR OP DIT PODIUM, EN HEEFT AL TEGEN DE GROTE JONGENS GESTAAN
Het zal hem een worst wezen tegen wie ie staat.
Er is niks zeker en iedereen speculeert al dat ie niet zou durven, wat een BS.

dimitri
28-09-2007, 18:48
Nou het goede is dat alle patriotten die hun vcash op Manhoef hadden ingezet nu minder zillen verliezen :-)

harry
28-09-2007, 18:57
Wat een debiele opmerkingen tussendoor zeg.

Als JBL vorig jaar gewoon Sem uitkiest als eerste tegenstander dan ben je gewoon een grote vent met ballen.(zelfs Aerts en Hoost voorspelde Sem als winnaar)
Hij zal idd wel erg bang geweest zijn voor Manhoef (met alle respect voor deze mega topper) die 2 koppen kleiner is dan JBL :crying:

En alsof JBL ook maar iets te zegen heeft of hij vecht en tegen wie, de K-1 heeft zijn eigen regels, wetjes en geldmolen waar je je als vechter maar na dien te schikken.

(Zie o.a. het intervieuw van Sem begin dit jaar in de Rings)

ValeTudo
28-09-2007, 19:03
JBL laat zich wel kennen, wat een pannenkoek.
Volgens mij is het stiekem gewoon iets van Melvin :twak:

Tony Galento
28-09-2007, 19:32
Manhoef ging zowieso wel mee omdat hij bij Badr in de hoek staat.
En het gaat niet om JLB maar om zijn managment, mensen hier kunnen niet lezen ofzo.
JLB STAAT AL 10 JAAR OP DIT PODIUM, EN HEEFT AL TEGEN DE GROTE JONGENS GESTAAN
Het zal hem een worst wezen tegen wie ie staat.
Er is niks zeker en iedereen speculeert al dat ie niet zou durven, wat een BS.

Wie is nu uiteindelijk de baas, het management of JBL?

Dennis
28-09-2007, 19:50
Wie is nu uiteindelijk de baas, het management of JBL?

Wat maakt het uit, het management heeft het alleen maar medegedeeld.
Er staat nergens dat dit is besloten door het management van JLB of door JLB zelf.

Wat een ophef zeg!!!!!

Wel erg jammer dat de partij niet doorgaat

Highline
28-09-2007, 19:51
wel triest dat sommige mensen jerome nu ineens uitmaken mietje en schijterd en dergelijke... iedereen weet nu toch inmiddels wel dat k-1 klote spelletjes speelt..ik denk idd dat jerome zich in het verleden meer dan genoeg bewezen heeft en dat dit 0,0 met eventuele angst te maken heeft

Tony Galento
28-09-2007, 19:56
wel triest dat sommige mensen jerome nu ineens uitmaken mietje en schijterd en dergelijke... iedereen weet nu toch inmiddels wel dat k-1 klote spelletjes speelt..ik denk idd dat jerome zich in het verleden meer dan genoeg bewezen heeft en dat dit 0,0 met eventuele angst te maken heeft

Resultaat blijft dat hij nu tegen een walk-over staat.

lopez86
28-09-2007, 19:59
Wie is nu uiteindelijk de baas, het management of JBL?

Het gaat er helemaal niet om wie de baas is.
Er zijn op papier afspraken gemaakt waar beide vechters belang bij hebben.
Het komt dus van 2 kanten, en allebei moeten ze er hun brood mee verdienen.
Zonder die samenwerking loopt de motor gewoon vast, Jerome heeft niet voor niks een managment die taken waarneemt waar hij geen kaas van gegeten heeft.
Als het zo is als jij zegt heeft hij helemaal geen managment nodig.


wel triest dat sommige mensen jerome nu ineens uitmaken mietje en schijterd en dergelijke... iedereen weet nu toch inmiddels wel dat k-1 klote spelletjes speelt..ik denk idd dat jerome zich in het verleden meer dan genoeg bewezen heeft en dat dit 0,0 met eventuele angst te maken heeft

x2


Resultaat blijft dat hij nu tegen een walk-over staat.

En wie is daar de schuldige van???
Weet jij het???

Tony Galento
28-09-2007, 20:02
Het gaat er helemaal niet om wie de baas is.
Er zijn op papier afspraken gemaakt waar beide vechters belang bij hebben.
Het komt dus van 2 kanten, en allebei moeten ze er hun brood mee verdienen.
Zonder die samenwerking loopt de motor gewoon vast, Jerome heeft niet voor niks een managment die taken waarneemt waar hij geen kaas van gegeten heeft.
Als het zo is als jij zegt heeft hij helemaal geen managment nodig.



x2



En wie is daar de schuldige van???
Weet jij het???


Het management lijkt me, die maakt de kachel aan omdat Manhoef als vervanger naar voren geschoven werd.

Dat kan maar één reden hebben, want de koekenbakker waar ze nu mee op de proppen komen is vele malen minder.

Het ligt nogal voor de hand allemaal.

Shinbone
28-09-2007, 20:11
Heren, wat jullie vergeten is dat Le Banner vier of vijf maanden een zeer zware knie operatie heeft ondergaan. Aka, heeft meermaals aangekondigd dat Jerome nog niet voluit kan trappen en misschien zelfs helemaal niet zal kunnen trappen. Een operatie aan je knie dat kan wel een jaar duren eer dat het volledig hersteld is. Als het al volledig hersteld.

Niet zo verwonderlijk dat Jerome met al zijn blessureleed wat voorzichtiger is geworden. Manhoef trapt namelijk als een knol zo hard en zo'n trap aan de binnenkant van de knie lijkt mij niet echt prettig. Aangezien Karaev niet echt een low-kicker is was dat misschien niet zo'n probleem, maar met Manhoef veranderde dat natuurlijk.

Aan de andere kant kun je zeggen als je niet fit bent, moet je ook niet vechten. Ik vind dat het allemaal wel een gekke wending heeft gekregen.

FOCUS
28-09-2007, 20:32
Manhoef ging zowieso wel mee omdat hij bij Badr in de hoek staat.
En het gaat niet om JLB maar om zijn managment, mensen hier kunnen niet lezen ofzo.
JLB STAAT AL 10 JAAR OP DIT PODIUM, EN HEEFT AL TEGEN DE GROTE JONGENS GESTAAN
Het zal hem een worst wezen tegen wie ie staat.
Er is niks zeker en iedereen speculeert al dat ie niet zou durven, wat een BS.


ik kan prima lezen,
JLB IS EEN MIETJE
aan de organisatie van K1 zal het niet direct liggen, de hoek van JLB had bezwaren.
Makkelijk verschuilen achter je managers, als het een bikkel was ging ie gewoon akkoord..

Emilio
28-09-2007, 20:38
Dat van een knieoperatie vind ik echt een dom argument en excuus. Wie wil er nu gaan kickboxen met een knie waar je geen schoppen op kan krijgen. Als je niet fit bent moet je die ring niet ingaan.


Ik vind K1 wel altijd vaag met die last minute replacements.

Wheelie
28-09-2007, 20:42
Jerome LeBanner is gewoon een topvechter en zeker geen mietje of schijterd.
Het management heeft groot gelijk dat ze hem niet tegen Manhoef laten vechten aangezien Manhoef toch wel een risico is.
Walk-over of niet, hij heeft nu een grotere kans om in de finale te staan.

@ Focus,

Wat zou jij liever doen ? Vechten tegen een "koekie" en dan zo goed als zeker in de finale staan of vechten tegen Manhoef wat je kansen aanzienlijk verkleind ;)
LeBanner een mietje noemen vind ik wel erg respectloos

Ik zou ook liever de partij tegen Manhoef zien, maar dit is slimmer voor LeBanner

De man van 14K
28-09-2007, 20:43
fuck jammer, ik zat me echt te verheugen op Manhoef en JBL.
dat zou zo'n vette hakpartij kunnen worden..

kan Manhoef nog een wildcard oid krijgen?
en zit hij nu overigens niet al in Japan?

Wheelie
28-09-2007, 20:48
Manhoef zit nu in Korea als begeleider van Badr

ArjanV
28-09-2007, 20:51
Ik vind JLB zoiezo al een overschatte vechter en hij is op z'n retour ook...

En dan kan meneer wel bij Schilt gaan staan en dat staat allemaal leuk en aardig maar je kunt beter van de latere kampioen verliezen dan van een of andere "pannekoek" en mocht je Schilt met een of andere lucky punch neerhalen is je kostje helemaal gekocht...

FOCUS
28-09-2007, 20:56
Wheelie,

je hebt helemaal gelijk,
maar dat is het nu juist
hij chickend!! TOK-TOk-.TOOK
Manhoef onderweg, als vechter zeg je dan toch KOM MAAR OP!...
wat de reden ook is, of je vecht in het K1 final eliminations, of niet!
We zagen allemaal in wat voor wanvorm Banner verkeerde toen hij zich plaatste, ik zeg, had ie maar harder moeten trainen...

Nee, JLB beslist imo zelf mee over de afwijzing tegenover Manhoef:boos:

FOCUS
28-09-2007, 20:57
Ik vind JLB zoiezo al een overschatte vechter en hij is op z'n retour ook...

En dan kan meneer wel bij Schilt gaan staan en dat staat allemaal leuk en aardig maar je kunt beter van de latere kampioen verliezen dan van een of andere "pannekoek" en mocht je Schilt met een of andere lucky punch neerhalen is je kostje helemaal gekocht...

amen

micha
28-09-2007, 21:11
jammer hoor

redjuh
28-09-2007, 22:23
Je kan je ook afvragen of Manhoef (die zich niet specifiek heeft voorbereid), ook tegen een top-fitte JLB zou gaan knokken op 3 dagen notice...

Ton
28-09-2007, 22:26
het is niet voor niets the final elimination(!). Daar horen dus alleen de beste van de beste vechters te staan! als le banner niet fit is, is dit alles behalve een goed excuus om hem tegen een pannenkoek te zetten...

manhoef heeft echt alle recht om bij deze laatste 16 beste vechters van de wereld te staan. helemaal na zn behaalde resultaten in het verleden zou het meer dan logisch zijn om hem als vervanger van karaev in te zetten...

k1 is echt een rare organisatie...

Ton
28-09-2007, 22:31
ik verwijt dan ook le banner of zijn management helemaal niets... groot gelijk hebben ze. wie niet waagt die niet wint. maar tis gewoon ontzettent vreemd dat de k1 organisatie weer is zo'n rare beslissing neemt!!

blame it on the k1, niet le banner, zijn management of manhoef... (betrapte ik me er weer op dat ik de automatisme heb om manhoer te typen ipv manhoef hahahaha)

willy123
28-09-2007, 22:39
Tering, 'k had nog een beetje hoop, maar zelfs op de k-1 site staat het nu:
FEG_NEWS REPORT (http://www.k-1.co.jp/report/20070928r_21.html)
Erg, erg jammer...
Of Karaev echt betrokken is geweest bij een auto-ongeval weet ik niet, maar
ik ziet dit toch echt als een cadeautje van K-1 aan Korea ( m.a.w. aantrekkelijke markt voor K-1 ).
'k kan me niet echt voorstellen dat Manhoef er niet staat omdat Team Le Banner hier niet mee akkoord ging, maar ik heb dan ook geen idee hoe dat er achter de schermen aan toe gaat.
In elk geval..jammer, jammer, jammer.

redjuh
28-09-2007, 23:00
Tering, 'k had nog een beetje hoop, maar zelfs op de k-1 site staat het nu:
FEG_NEWS REPORT (http://www.k-1.co.jp/report/20070928r_21.html)
Erg, erg jammer...
Of Karaev echt betrokken is geweest bij een auto-ongeval weet ik niet, maar
ik ziet dit toch echt als een cadeautje van K-1 aan Korea ( m.a.w. aantrekkelijke markt voor K-1 ).
'k kan me niet echt voorstellen dat Manhoef er niet staat omdat Team Le Banner hier niet mee akkoord ging, maar ik heb dan ook geen idee hoe dat er achter de schermen aan toe gaat.
In elk geval..jammer, jammer, jammer.

Karaev is binnen een jaar bij 3 zware ongevallen betrokken geweest.... Sefo, Hari en Manhoef waren de bestuurders van de andere auto's

FOCUS
28-09-2007, 23:29
Karaev is binnen een jaar bij 3 zware ongevallen betrokken geweest.... Sefo, Hari en Manhoef waren de bestuurders van de andere auto's


:hugegrin:

redjuh
28-09-2007, 23:36
en nog iets... JLB is bezig geweest met films, zware knie-operatie (voorste kruisband reconstructie), dus zga niet trainen. De K1 zelf wil hem er cout que cout bij hebben in december, omdat hij simpelweg naast aerts de populairste is. ik weet zeker dat er wat tegenstanders betreft ook een aardige portie invloed van de organisatie vandaan komt.

Khanom Thom
28-09-2007, 23:37
Elk jaar het zelfde gedonder met die K1... :boos:

redjuh
28-09-2007, 23:43
Elk jaar het zelfde gedonder met die K1... :boos:

laten we het hopen... wint er iig een nederlander

donmofu
28-09-2007, 23:54
Jerome is (alweer) een laffe hond!

Hij heeft sinds 2002 al niks meer gepresteerd en nu hebben ze zelfs in de FE een of andere kneus nodig om Jerome eindelijk eens aan een KO te helpen.

Gelukkig ook pas de 30e keer dat Jerome t.o.v. K-1 de dienst uitmaakt!
Wat een loser!

Credits voor Melvin, als Jerome niet tegen je durft...

Shinbone
29-09-2007, 00:01
Laffe hond, en wat zijt gij? Een geweldenaar zeker?
Je kan veel van Le Banner zeggen, maar een laffe hond vind ik nergens opslaan.

Stallion
29-09-2007, 00:09
Als K1 een profesionele organisatie wil zijn moeten ze vooral zo doorgaan. Kijk, ik weet niet of Manhoef wildde vechten en of hij hier over was ingelicht maar het lijkt me duidelijk dat er veel betere vechters rondlopen dan deze Korean. Ze konden ook Graham of Bregy halen, dan heb je tenminste nog een naam. Maar het moet weer voor het geld en omdat het in Korea wordt gehouden. Erg teleurstellend.

Ik weet niet of het managment van JLB hier een rol in heeft gespeeld maar vooralsnog neem in JLB niets kwalijk.

Hendy
29-09-2007, 00:17
Ik vind JLB zoiezo al een overschatte vechter en hij is op z'n retour ook...

En dan kan meneer wel bij Schilt gaan staan en dat staat allemaal leuk en aardig maar je kunt beter van de latere kampioen verliezen dan van een of andere "pannekoek" en mocht je Schilt met een of andere lucky punch neerhalen is je kostje helemaal gekocht... 2x

donmofu
29-09-2007, 00:22
Laffe hond, en wat zijt gij? Een geweldenaar zeker?
Je kan veel van Le Banner zeggen, maar een laffe hond vind ik nergens opslaan.

Tis wel duidelijk dat je rechten studeerd, ontspan!
Als je iets meer achtergrond informatie kent, vooral van voorgaande situaties dan snap je waarom Jerome (zijn management) laf is. Het is toch niet moeilijk om te zien dat ze liever niet tegen een Manhoef in vorm willen. Nu weet je zeker dat hij na jaren weer eens een KO heeft en ook nog eens in de finale staat.

Shinbone
29-09-2007, 00:46
Tis wel duidelijk dat je rechten studeerd, ontspan!
Als je iets meer achtergrond informatie kent, vooral van voorgaande situaties dan snap je waarom Jerome (zijn management) laf is. Het is toch niet moeilijk om te zien dat ze liever niet tegen een Manhoef in vorm willen. Nu weet je zeker dat hij na jaren weer eens een KO heeft en ook nog eens in de finale staat.

Ik studeer niet eens meer en heb nooit rechten gestudeerd.

Ik vind het alleen een beetje crue dat je Le Banner een "laffe hond" noemt. Hij vecht al sedert 1995 bij de K-1 en heeft tegen iedereen gestaan. Heeft zijn kaak gebroken, zijn arm in totaal 4 keer, en is meermaals KO gegaan en dan noem jij hem een laffe hond.

Ik snap wel dat hij liever niet tegen Manhoef wilt vechten, maar is dat daarom laffe hond waardig?

Als zijn management het voor elkaar heeft gekregen is dat misschien wel slim. Hij durft heus wel tegen Manhoef te vechten, maar ik denk dat zijn management met zijn blessure (knie) in het achterhoofd het zekere voor het onzekere wil nemen. Ieder het zijne maar laffe hond vind ik niet op zijn plaats een klein beetje respect jegens de vechters zou niet mistaan.

Wheelie
29-09-2007, 00:59
Shinbone = 100 % correct.
Triest hoe hier over een vechter als JLB gepost word.

donmofu
29-09-2007, 01:02
Oke geen laffe hond, maar wel een big girl!

Als je nagaat wat een gezeik er altijd is geweest (NC tegen Bernardo, beslissing tegen Aerts, hoogste gage ooit tegen Choi, niet tegen Abidi, beslissing tegen Bonjasky, kiezen van tegenstanders etc. etc.) in combinatie met zijn commentaar op Tim Sylvia toen die niet tegen hem wildde, moet je toch tot de conclusie komen dat hij op zijn minst een grote zeikstraal is. Staat los van of het slim is, want ik zou ook liever tegen die Koreaan staan dan tegen Manhoef...

Shinbone
29-09-2007, 01:17
Oke geen laffe hond, maar wel een big girl!

Als je nagaat wat een gezeik er altijd is geweest (NC tegen Bernardo, beslissing tegen Aerts, hoogste gage ooit tegen Choi, niet tegen Abidi, beslissing tegen Bonjasky, kiezen van tegenstanders etc. etc.) in combinatie met zijn commentaar op Tim Sylvia toen die niet tegen hem wildde, moet je toch tot de conclusie komen dat hij op zijn minst een grote zeikstraal is. Staat los van of het slim is, want ik zou ook liever tegen die Koreaan staan dan tegen Manhoef...

Big girl dat zijn jouw woorden. Jerome is niet altijd de slimste persoon op aarde geweest, dat moge duidelijk zijn.

NC tegen Bernardo was volgens mij ook (deels) terecht hij kreeg toch klappen na de bel?
Beslissing tegen Aerts is dubieus, maar was zijn eigen fout door met 124 kg aan die wedstrijd te beginnen, dan heb je geen lucht meer aan het einde.
Volgens mij heeft hij wel gevochten tegen Abidi en hem alle hoeken van de ring laten zien.
Ik weet niet of je weet, maar Jerome brak weer die verdomde arm van hem tegen Bonjasky en was heel erg ziek, astma en koorts. Niettemin, vond ik dat Bonjasky die wedstrijd zeker niet verdiende, een extra ronde was eerlijker geweest. Maar daar tegenover staat dat er drie Nederlandse jury leden over de wedstrijd beslisten. Dat hij die wedstrijd op zijn naam kreeg is de fout van K-1, die zwichtte voor de druk.
Wat betreft Choi, Jerome stond al op de posters terwijl er helemaal geen overeenstemming was bereikt. Hij kon namelijk niet vechten had hij gezegd en toch heeft K-1 die posters afgedrukt met zijn kop erop, dus moest hij wel, ja, dat hij dan meer dan een miljoen eist is zijn goedrecht.

Dat hij Tim Sylvia uitdaagde vond ik alleen maar goed, die Sylvia denkt dat hij een goede staande vechter is, nou, daar verschillen de meningen over, en ik had hem graag zien vechten tegen Jerome, kijken wie er beter is.

Maar goed, soms liggen zaken genuanceerder als zo op het oog lijkt. Ik ben het volledig met je eens dat hij soms kan zeuren, maar ook de K-1 speelt vieze spelletjes achter de ruggen van de vechters om, en als je niet zeurt maakt zo'n organisatie misbruik van je en dus moet je af en toe wel van je afbijten.

Tony Galento
29-09-2007, 01:17
Shinbone = 100 % correct.
Triest hoe hier over een vechter als JLB gepost word.


Hij vraagt er zelf om.

Shinbone
29-09-2007, 01:19
Hij vraagt er zelf om.

Dus als het niet met iemand eens bent, dan is het gelijk een laffe hond of weet ik veel wat?

Men kan dat toch ook normaal verwoorden? Ik wil niet overkomen als een hysterische zedenpreker maar soms gaat men wel heel kort door de bocht en roept men maar raak.

Jeru
29-09-2007, 01:27
Manhoef zit nu in Korea als begeleider van Badr

Dan is wel in het verkeerde vliegtuig gestapt :D

Wheelie
29-09-2007, 01:33
Dan is wel in het verkeerde vliegtuig gestapt :D

Verklaar je nader ;)

Fight Master
29-09-2007, 01:41
Hij vraagt er zelf om.

wat ben jij een domme hond zeg, lebanner is al jaren een van de smaakmakers van het k-1. wat heb jij gepresteerd dat jij je zo over deze topper mag uit laten.
je komt net kijken volgens mij

Jeru
29-09-2007, 01:44
Verklaar je nader ;)

Hahaha jij bent te erg :D

Ik heb niets gezegd :whistling:

Tony Galento
29-09-2007, 02:14
wat ben jij een domme hond zeg, lebanner is al jaren een van de smaakmakers van het k-1. wat heb jij gepresteerd dat jij je zo over deze topper mag uit laten.
je komt net kijken volgens mij

Aanname's en nog eens aanname's.

Maar blijkbaar moet je in jouw optiek viervoudig K-1 kampioen zijn om een kritische noot te plaatsen.

Feit blijft dat JLB al dan niet via z'n management expliciet om een koekenbakker heeft gevraagd ipv Manhoef. Doe dan gewoon niet mee.

Jeru
29-09-2007, 02:23
Man ik dacht dat op Sherdog schandalig over vechters werd gesproken, maar dit spant toch wel de kroon...

Stallion
29-09-2007, 02:30
Tsja, een aantal mensen nemen maar aan dat het management van JLB of hijzelf erachter zit maar ik denk dat niemand dat nou echt weet. Voor hetzelfde geld is er vannuit Korea een telefoontje naar de K1 gegaan om die Koreaan in het toernooi te zetten voor een geldbedrag ofzo. Het is nog gissen naar antwoorden. Ik hoop dat K1 snel met een verklaring komt al denk ik niet dat dat gaat gebeuren.

Biiyen
29-09-2007, 02:45
Jammer, had 100.000 x liever JLB vs Manhoef gezien dan JLB tegen Mr Pannekoek. Trieste zooi alweer van de K1 organisatie.

Influcted
29-09-2007, 02:50
Ik denk dat de mensen hier JLB niet op de schuld moeten geven maar eerder de K-1 organisatie.

Effective
29-09-2007, 03:13
Stel het is idd een beslissing van het JLB management..

Als K-1 vechter ben je zo onderhand naast vechter ook zakenman, sommige vechters hebben een ware onderneming om zich heen. Die onderneming moet zo lang mogelijk blijven draaien, anders zijn er geen inkomsten meer. Jerome wordt ouder, maar hij wil uiteraard wel zolang mogelijk z'n graantje in de K-1 meepikken (ik denk niet dat hij inmiddels van z'n vechtcarriere financieel onafhankelijk is geworden). Wat overigens niks af doet aan Jerome en zijn staat van dienst als vechter. Als dit van zijn management komt dan is het imo begrijpelijk, Jerome is licht geblesseerd en is blessuregevoelig geworden. Waarom dan niet minder risico nemen en wel zorg dragen voor je inkomsten en de gezondheid van je vechter. Het is het minimale inspanning maximaal resultaat principe. Zou ik ook doen als Jerome mijn "onderneming" was. K-1 is jammergenoeg natuurlijk vooral entertainment business geworden.
Ik hoop dat we Jerome nog een tijdje kunnen zien knokken en als die partij tegen Manhoef alsnog zou kunnen, GRAAG!

FOCUS
29-09-2007, 03:27
tis toch te gek voor woorden,
je kan hier niet eens een vechter bekritiseren op zn daden en tis nog wel een forum...jaja mensen, een mening verkondigen die eens niet positief is voor een vechter wordt hier meteen weer gezien als een misdaad en als geen respect hebbend voor de vechters iha. Impliciet en expliciet krijg je als je niet oppast het verwijt dat je vechters uitfluit, of dat je zelf maar in de ring moet gaan staan, of erger nog, het lijtk wel Sherdog.
Daden spreken voor zich, en ja op dat niveau kijkt heel de wereld naar je.
Stom van JLB EN zn management, een beslissing als degene die zij nemen heeft gevolgen en mensen zullen niet blij zijn.
Mocht blijken dat het de mensen van K1 zelf waren die het beslisten, dan neem ik mn woorden terug en dan excuses voor JLB, maar vooralsnog ziet het ernaar uit dat dat niet gaat gebeuren.
Mag ik dan wel schelden op de K1bobo's of zijn dat ook heilige koeien?

Jeru
29-09-2007, 03:30
Je hebt bekritiseren en gewoonweg beledigen wat hier gebeurt.

FOCUS
29-09-2007, 03:59
ok
Jeru en anderen.
jullie hebben een punt.
Ik zal het beter formuleren

ik vind het niet correct dat JLB een andere tegenstander krijgt, op grond van wat opportunisme lijkt te zijn. Mijns inziens hebben JLB en z'n management een tegenstander geweigerd, om zo een betere kans op de finale te bedingen. Wat de reden ook is -blessures, vormverlies, onvoldoende voorbereiding vooraf- het heeft er alle schijn van dat niet het management van K1 erachter zit. Lees het volgende, van een andere draad gekopieerd op ditzelfde forum:
Originally Posted by AKA http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=147632#post147632)
I will say you one thing: its fucking awful to learn the last minute change of JLB's opponent by a fucking internet rumor. And fucking more awful to have to contact K1 to finaly understand that the rumors is fucking true and that the fucking new opponant is in a fucking plane... and at this time nor JLB nor Olivier Muller(his manager) nor me neither know anything.
It simply mean that JLB would have learn it arrivig in Korea the fucking friday, one day before the event.
So yes, the negociations are important. 1 day I will explain you how JLB's become the biggest K1 purse ever one year ago by accepting the HMC fight in a 2 days notice.
We didnt accept the fight today, we will see what happens tomorrow. It has almost nothing to do with Manhoef, its just a question of manners and respect.
Yes we are fucking upset.

Wanneer een vechter een tegenstander weigert die notabene al onderweg is/aangekomen is, dan getuigt dat van geen respect jegens de andere vechter in de eerste plaats, jegens het K1 publiek in de tweede plaats en jegens de JLB fans in de laatste plaats.
Ik kan erin komen dat JLB het niet leuk vind om behandeld te worden als een derderangs vechter zonder respect, maar de beslissing om niet te vechten tegen Manhoef is, ben ik bang, mede tot stand gekomen door andere belangen, welke al door mij en door anderen zijn verwoord in bovenstaande posts.

weet je wat het is, ik ben gewoon pissig,
ik had graag Manhoef willen zien vechten, die man verdient die kans, niet een of andere halfgare koreaan die niet het niveau haalt dat voor een K1 tournooi gewenst is!
en wil ook graag een goede finale zien, welke interessant is om te kijken en die tot stand is gekomen door te knokken, niet door politieke spelletjes te spelen.
Ik vind dat een vechter onwaardig.

(iedereen die boos is, omdat ik loop te schelden -eerdere posts-, tis omdat ik :boos:ben, ik zal trachten om me voortaan netter te uiten, excuses dan, ik beloof beterschap)

Jeru
29-09-2007, 04:13
Morgen mag je overigens compleet van leer trekken als ie een kutpartij aflevert ;)

mdk
29-09-2007, 04:24
Niet normaal hoe respectloos er hier over een vechter wordt gesproken.
JLB heeft imo vaak genoeg een prachtige partij neergezet.
En heeft bewezen een vechtershart te hebben (b.v. partij tegen Abidi).
Ook gaat hij niemand uit de weg (b.v. z'n keuze om tegen Schilt uit te komen).

Maar zo als het altijd gaat wordt er in dat soort gevallen nooit meer achterom gekeken. We weten alleen nog de negatieve kanten te zien...

Deze man maar ook vele andere vechters die met regelmaat door het slijk worden gehaald, hebben in de tussentijd al meer gepresteerd als zo'n beetje alle members van mixfight bij elkaar...

Genuanceerde kritiek moet altijd kunnen, ook ik zie wel eens partijen op hoog niveau waarbij ik mij erger aan de slechte conditie van een vechter of als een vechter b.v. het gevecht ontwijkt maar, dat geeft nog niemand het recht om vechters zo naar beneden te halen.

Praat een beetje met respect over topvechters zij leven namelijk onze droom omdat zij wel de moeilijke knopen hebben doorgehakt door b.v in het begin van de carriere hun baan op te zeggen voor een onzeker toekomst in de vechtsport en hierdoor hun droom zijn achterna gegaan.
Een keuze en een toewijding die maar weinige durven maken.....

Chico
29-09-2007, 04:26
kan er niet met wat meer respect gesproken worden over vechters?

kijk dat je het laf vind of stom of... maar zeg dan gewoon een laffe actie ofzo.. waarom meteen laffe hond...

gast heeft ik weet niet hoeveel jaren gevochten in de k1... beetje respect mag wel...

Ik had hem liever ook tegen manhoef gezien... en als het een keuze is van het management kan ik het wel begrijpen van hun kant... de k-1 speelt ook vaak vuil spel en kan het vaak ook heel goed naar de vechter draaien zodat zij de schuld krijgen... maar zijn alle feiten nou al bekend?

FOCUS
29-09-2007, 04:46
Praat een beetje met respect over topvechters zij leven namelijk onze droom omdat zij wel de moeilijke knopen hebben doorgehakt door b.v in het begin van de carriere hun baan op te zeggen voor een onzeker toekomst in de vechtsport en hierdoor hun droom zijn achterna gegaan.
Een keuze en een toewijding die maar weinige durven maken.....


au!..
-nogmaals excuses:blush::blush::blush:-

mdk
29-09-2007, 05:14
au!..
-nogmaals excuses:blush::blush::blush:-


van mijn kant een algemene post en niet in het bijzonder naar 1 persoon.

Stallion
29-09-2007, 05:36
Ik blijf er ook van balen maar we zien wel wat er morgen gebeurt. De partij had echt vuurwerk kunnen worden Wel vind ik dat als Manhoef voor het gevecht in het vliegtuig zat, dat hij in ieder beval een superfight had moeten krijgen(bijvoorbeeld op de plek van die Koreaan). Het is gewoon jammer dat de K1 ons zo'n vechter onthoudt(mits Manhoef zou vechten).

lopez86
29-09-2007, 06:04
Niemand heeft hier gezegd dat je geen kritiek mag hebben, maar ik geloof dat het een (on)geschreven forumregel is dat er met respect over vechters gepraat word.
Zeker als je niet eens zeker weet wat er aan de hand is.
Inmiddels denk ik dat Tony Galento overal tegenaan zal blijven schoppen zolang hij maar aandacht krijgt, van onderbouwen is namelijk weinig sprake.
Ik raad iedereen af om hier dan ook nog verder op in te gaan.

Highline
29-09-2007, 06:26
Niemand heeft hier gezegd dat je geen kritiek mag hebben, maar ik geloof dat het een (on)geschreven forumregel is dat er met respect over vechters gepraat word.
Zeker als je niet eens zeker weet wat er aan de hand is.
Inmiddels denk ik dat Tony Galento overal tegenaan zal blijven schoppen zolang hij maar aandacht krijgt, van onderbouwen is namelijk weinig sprake.
Ik raad iedereen af om hier dan ook nog verder op in te gaan.

x2 tony is imo wel de grootste zeiker en onrusttoker in deze topics ;)

IJsbrand
29-09-2007, 06:42
JLB heeft genoeg gedaan voor K-1. Dat het nep kan zijn weten we allemaal toch allang al!! Dat hij een makkelijke tegenstander krijgt vinden we allemaal opeens heeel erg. Maar er zijn ook genoeg nederlanders geweest die erg geholpen zijn met makkelijke tegenstanders, daar hoor je niemand over.
Die titelfights van Badr en Sem sloegen toch ook nergens op zeker?

Stallion
29-09-2007, 06:55
JLB heeft genoeg gedaan voor K-1. Dat het nep kan zijn weten we allemaal toch allang al!! Dat hij een makkelijke tegenstander krijgt vinden we allemaal opeens heeel erg. Maar er zijn ook genoeg nederlanders geweest die erg geholpen zijn met makkelijke tegenstanders, daar hoor je niemand over.
Die titelfights van Badr en Sem sloegen toch ook nergens op zeker?

Ben ik niet helemaal met je eens. Sem Schilt en Hari kregen beide een tegenstander toegewezen en die waren ook niet mis. Iemand die echt wordt geholpen aan makkelijke tegenstanders in Choi, die nu al 3x Akebono en nog meer van dat soort freaks heeft gehad zoals Barret, Malone, Sapp etc. Dit terwijl vooral Schilt de hele K1 top verslagen heeft en Badr ook aan de weg timmert. Ik zeg niet dat Jerome het hier nu fout doet want dat weet ik niet.

redjuh
29-09-2007, 12:04
Shinbone = 100 % correct.
Triest hoe hier over een vechter als JLB gepost word.

daarom heb ik hem ook -reps gegeven... met m'n naam erbij uiteraard.

smike
29-09-2007, 19:37
Maar om het even samentevatten, Melvin zou dus meedoen aan de eliminations tegen JLB maar is er door het management van Jerome uitgekickt? En nu vecht ie helemaal niet meer mee?
Dit kan/mag toch helemaal niet?!!!

Tony Galento
29-09-2007, 20:19
Kijk 'm eens trots zijn, ons Jerommeke!

Wat een aanfluiting, ongelofelijk.

TOON
29-09-2007, 20:39
in deze sport gaat het toch om de knikkers, marketing technisch zal het voor k1 beter zijn om JLB in het hoofdtoernooi te hebben en een koreaan bij de laatste 16 omdat dit toernooi in Korea plaatsvind... Zo gaat dat in de K1 en zo zal dat altijd blijven gaan... denk niet dat je JLB of zn management echt veel kwalijk kunt nemen

en het bashen van jerome slaat werkelijk nergens op! hij heeft zich al tien jaar lang op het hoogste niveau bewezen! Die mensen stonden twee jaar geleden in de arena ook op de banken toen ie opkwam...en nu is het een mietje...

F@dur
30-09-2007, 01:22
Spijtig verdomme,had veel op JLB gezet.

redjuh
30-09-2007, 01:54
Spijtig verdomme,had veel op JLB gezet.

hij heeft toch gewonnen