PDA

View Full Version : It's Showtime Trophy Portugal



Jeru
30-09-2007, 06:05
Nu op Eurosport... heeft iemand een line-up?

Jeru
30-09-2007, 06:32
Net was in ieder geval Donato (Italië) tegen Reis (Portugal). Reis wint op punten en is door naar de halve finale.

Nu weer een Portugees Ricardo Fernandes tegen een Belg Olivier Tassin.

Jeru
30-09-2007, 06:49
Fernandes wint ook op punten.
De volgende partij is tussen Arafat Lallouchen van Mike's Gym (Marokko) en Steve Jones uit Engeland.

Toch nog wat Nederlands inbreng. Zal mij benieuwen.

Jeru
30-09-2007, 07:03
Arafat wint op punten, maar vond hem in de derde ronde wel erg afwachtend. Had het kunnen afmaken denk ik, maar er kwam weinig uit.

Jeru
30-09-2007, 07:11
Vierde halve finalist is trouwens Daniel "Jordan" Gomes uit Spanje. Hij vecht tegen Reis.
Arafat dus tegen Fernandes in de halve finale.

Jeru
30-09-2007, 07:45
Reis wint op punten en is door.
De andere halve finale tussen Arafat en Fernandes is gewonnen door Fernandes op punten. Een Portugees onderonsje dus.

Jeru
30-09-2007, 07:54
Ah Kaas vecht ook nog een Superbout. Leuk!
Tegen Garcia uit Frankrijk.

Jeru
30-09-2007, 07:56
Topper die Kaas ook he!!!
Geeft de Fransman geen kans. 2 keer 8 tellen en toen nog meer sloperswerk waarna de handdoek wordt geworpen.

redjuh
30-09-2007, 07:58
ik heb zelden zoveel zulke kutpartijen achter elkaar gezien. waarschijnlijk was wusterberg ook commentator, omdat Fred zei dat ie toch niks positiefs kon uitbrengen

Jeru
30-09-2007, 08:11
Het was idd niet echt geweldig. Commentaar was ook niet best. "Mooie stoot, moet je eens kijken wat een mooie stoot" :D

Jeru
30-09-2007, 08:24
Om het even af te ronden. Reis wint op punten de finale en gaat naar de laatste 16 later dit jaar in Nederland.

takuma
30-09-2007, 17:45
mmmm de laatse 16 ?
Schiet mij maar lek !!! ik begrijp er helemaal nix meer van ......

DAcht ik toch dat ik naar the final elimination was geweest in Belgie.....

Eerder dit jaar .......... maar die finale moet volgens mij nog uitgevochten worden ........

Ik snap er gewoon helemaal nix meer van ............

Remco
02-10-2007, 20:52
Kickboksen van een bedroevend laag niveau. Kaas stelde orde op zaken. Ik vond dat Wustenberg het nog redelijk vermakelijk maakte, al was het allemaal wat minder fraai dan hij deed voorkomen.

De man van 14K
02-10-2007, 21:00
volgens mij vocht die arafat daar ook zn eerste A partij.. dacht uberhaubt dat het nog een B klasser was.
hoe dan ook een lame ass toernooi wat ik dan ook niet afgekeken heb.

Gister in fightclub was dat gala van Gentleman promotions..
Najim vs Spejbl en Shakuta vs Spong, Zeyada vs Fidan.. wat een beestachtige partijen zeg. pff

Richelieu
02-10-2007, 21:20
volgens mij vocht die arafat daar ook zn eerste A partij.. dacht uberhaubt dat het nog een B klasser was.
hoe dan ook een lame ass toernooi wat ik dan ook niet afgekeken heb.

Gister in fightclub was dat gala van Gentleman promotions..
Najim vs Spejbl en Shakuta vs Spong, Zeyada vs Fidan.. wat een beestachtige partijen zeg. pff

Zeg maar gerust een beestachtig gala. Jammer dat ze Younnes - Pajunsuk niet lieten zien...ook vijf ronden beuken, maar de drie partijen die Eurosport liet zien waren ook van absolute klasse...:thup:

Marco
02-10-2007, 21:51
Zeg maar gerust een beestachtig gala. Jammer dat ze Younnes - Pajunsuk niet lieten zien...ook vijf ronden beuken, maar de drie partijen die Eurosport liet zien waren ook van absolute klasse...:thup:


fuck weer gemist.......

Italian*Berlusconi*
02-10-2007, 22:15
Gister in fightclub was dat gala van Gentleman promotions..
Najim vs Spejbl en Shakuta vs Spong, Zeyada vs Fidan.. wat een beestachtige partijen zeg. pff

heeft iemand deze toevallig opgenomen? of op dvd staan?

De man van 14K
03-10-2007, 00:21
youtube?

Remco
03-10-2007, 20:24
Mega mooie partijen die het Portugal-toernooi zwaar deden verbleken. Ongelovelijk hoe Spong en Shakuta het 5 ronden lang op zo'n tempo vol bleven houden. Shakuta week overigens geen moment, maar werd gewoon geconfronteerd met een jongen die zo veel technieken en conditie in huis had dat hij niet anders kon dan het over zich heen laten komen.

Pimp-Daddy
04-10-2007, 08:15
heeft iemand deze toevallig opgenomen? of op dvd staan?

x2!!

Ik heb al deze partijen gemist! Ben ook benieuwd naar de partijen van Arie! Kan iemand deze aub uploaden, of is er ergens een stream te bekijken??

Richelieu
05-10-2007, 00:56
heeft iemand deze toevallig opgenomen? of op dvd staan?

yep, heb het op op hdd opgenomen, dus ik kan een dvd'tje voor je fikken.