PDA

View Full Version : SBS uitzending K-1



Jeru
30-09-2007, 07:14
Goh 22.45 uur beginnen nemen ze wel heel erg ruim he? :boos:

Vandaan
30-09-2007, 07:16
Ja komt het nog wel....want waarom gaan ze nu in hemelsnaam hart van nederland uitzenden..??? Alsof ze het niet al laat genoeg uitzenden!!

Ton
30-09-2007, 07:18
tering tering, ik kan niet wachten en dan krijg je dit!!

Jeru
30-09-2007, 07:34
Hehe... drie kwartier te laat hahah.

Jeru
30-09-2007, 07:36
Lol meteen een dikke spoiler... of laten ze Schilt niet zien?

Ton
30-09-2007, 07:45
idd spoiler over badr.. van schilt heb ik het gelukkig niet gehoord (?!)

volgens mij zenden ze alleen de nederlandse partijen uit.

Biiyen
30-09-2007, 07:46
hahaha je zal maar de hele dag niks gevolgd hebben en dan zit je op de bank te kijken...

* Kijken of Peter 2-0 kan maken want Badr heeft zojuist die andere man uit Nieuw Zeeland, Doug Viney KO geslagen


En bedankt SBS6, wat een brake montage hahahaha

detje
30-09-2007, 07:53
Aerts was indrukwekkend zeg tegen Sefo...respect voor the lumberjack..hopelijk wint hij dit jaar wel van Schilt

Jeru
30-09-2007, 08:01
Lol meteen een dikke spoiler... of laten ze Schilt niet zien?

Sorrie ik bedoelde idd de spoiler van Badr ;)

Ja idd probeer je alle forums te vermijden krijg je dat hahaha te erg gewoon.

Jeru
30-09-2007, 08:15
Geweldig dat het geluid bij Bonjasky 2 seconden voorliep hahah gaat lekker zo ;)

micha
30-09-2007, 08:41
balen...

FOCUS
30-09-2007, 09:05
hahaha je zal maar de hele dag niks gevolgd hebben en dan zit je op de bank te kijken...


:twak:


;)ik dacht, niemand in mijn omgeving snapt wat K1 is, ik kom die dag wel door,

maar ik heb wel weer een paar prachtige partijen gezien:lol:. MOOIE KO'S!!

Ik dacht bij Aerts dat er een herboren man stond, en had hem zo de K1trofee gegeven, maar toen zag ik Sem en die is me in vorm jongens, wat een knie, Ashihara volgens het boekje, een juweel.
Bonjasky goed op weg, ik neem mn woorden terug, hij is wel gegroeid het afgelopen jaar.
Badr Hari, volwassen geworden, mooie loepzuivere stoot.
JLB, jammer dat Manhoef niet mocht vechten.
Faust-Feytosa, Feyt is een duveltje uit een doos, die verschalkt je en je hebt het nog niet eens door voor het te laat is.
Dan nog Cho, wat zal ik zeggen? /...
en dan nog twee japannerssszzzzzz..
Royers lulde het weer goed aan elkaar, SBS6 kan veel beter, maar tis zeker een goed begin.
:thup::thup::thup:

Ton
30-09-2007, 09:08
Mooie uitzending! Reps voor SBS!

Voor wie het gemist heeft of nogmaals wil zien:
http://sbs6.crossmediaventures.com/k1/

zodoon
30-09-2007, 09:19
vond zielig dat ray sefo ging huilen omdat ie niet door kan gaan
hij is gewoon te trots man om op te geven vind ik
volgens mij heeft hij nooit zo een nederlaag gehad, opgeven vind ik tog wel ergste die er is hoop dat ie volgende x sterker trug komt
respect!

ashi76
30-09-2007, 09:33
Beter laat dan nooit.
reps 4 sbs... :thup:

PigDog
30-09-2007, 09:40
Beter laat dan nooit.
reps 4 sbs... :thup:

x 2

spacebox
30-09-2007, 09:59
hahaha je zal maar de hele dag niks gevolgd hebben en dan zit je op de bank te kijken...

* Kijken of Peter 2-0 kan maken want Badr heeft zojuist die andere man uit Nieuw Zeeland, Doug Viney KO geslagen


En bedankt SBS6, wat een brake montage hahahaha

Hahaahha inderdaad ik heb dus zitten wachten terwijl het gewoon op fight2live.net stond om half 2 al als ik me niet vergis. Ik dacht nog ik ga badr kijken als enigste gevecht maar naar een paar klapen en trapen dacht ik laat maar ik ga sbs (breedbeeld 1m,7cm IPV kleine monitor) kijken ttttssss dan zo een spoiler hahahah dom dom dom volgende keer maar toch me eerste gedachte volgen die is meestal goed. BTW was vorige keer ook al!!!!!

Verder toch wel TOPPIE Reps 4 SBS!


Greetzzz.......................................... .................................................. .................................................. ..SPACE

Remco
30-09-2007, 17:41
Ook leuk dat alles in close up gefilmd was. Nee, echt top was het niet maar natuurlijk beter dan niets.

Robbie!
30-09-2007, 17:44
Iig mooie partijen gezien. Thanx sbs!

___RZA___
30-09-2007, 17:54
Mooie partijen maar die hele montage was kut. Eerst die spoiler van Badr. Maar de later uitgezonden wedstrijden waren voor die wedstrijd van Aerts, en dat was te horen ook. Die Leo oldenburger die het steeds over tot nu toe 3x Nederlands succes had, Schilt, Hari en Bonjasky haha. Verder wel weer goed dat ze het uberhaupt uitzenden...

marcelt
30-09-2007, 18:12
Ja ze hadden niet nagedacht bij de montage dat Fred commentaar gaf met komende westrijden in zijn hoofd.
Was kut dat het zo laat begon, maar het was heel tof het op tv (nou ja scherm, we keken met beamer) te zien. Je ziet het wel veel beter als LQ op je pc. Was wel tof om alle Nederlanders zo achter elkaar te hebben en de kutwedstrijden hadden ze een samenvattinkje van.