PDA

View Full Version : K-1 Grand final, 8 december 2007



___RZA___
30-09-2007, 18:12
Ziet er alsvolgt uit volgens de K-1 website

K-1 RULES / 3Min. 3R Ext.1R
Jerome Le Banner France / Le Banner X tream Team VS Hong Man Choi Republic of Korea / Freelance

K-1 RULES / 3Min. 3R Ext.1R
Semmy Schilt Holland / Seido Kaikan VS Glaube Feitosa Brazil / Kyokushin Kaikan

K-1 RULES / 3Min. 3R Ext.1R
Badr Hari Morocco / Show Time VS Remy Bonjasky Holland / Team Bonjasky

K-1 RULES / 3Min. 3R Ext.1R
Peter Aerts Holland / Team Aerts VS Junichi Sawayashiki Japan / Team Dragon

http://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/to_071208wgp.gif

Jeru
30-09-2007, 18:14
Nou dat biedt zeker mogelijkheden!!! Kan gewoon weer de finale van vorig jaar revisited zijn! En dan pakt Peter Semmy gewoon dit keer ;)

___RZA___
30-09-2007, 18:28
Het zou indd zomaar kunnen dat er dit jaar toch echt 2 Nederlanders in de finale staan. Zou mooi zijn...

A.F.
30-09-2007, 18:42
woohooo... zie toch echt mogelijkheden voor Badr om bij de laatste 4 te komen!!!

Robbie!
30-09-2007, 18:43
Aerts iig geval door dus. Denk dat Sem weinig moeite zal hebben met Feitosa. Hari tegen Bonjaski interessante partij. Kan toch niet anders dat er een Nederlander de finale gaat winnen! Niveau verschil met de rest van de wereld vind ik toch wel vrij groot hoor. Hoop stiekem op Aerts...

Jeru
30-09-2007, 19:21
Toch maar even een voorspelling?

Choi - JLB > JLB
Semmy - Feitosa > Semmy
Badr - Remy > Badr
Peter - Sawayashiki > Peter

JLB - Semmy > Semmy
Peter - Badr > Peter

Semmy - Peter > Peter :thup: 4e keer K-1 Champ

Stallion
30-09-2007, 19:28
Hari heeft Bonjasky gekozen. Opzich zijn het wel mooie gevechten, maar ik had liever Schilt - Feitosa en LeBanner - Choi anders want die hebben we al eens gehad.

Richelieu
30-09-2007, 19:35
Toch maar even een voorspelling?

Choi - JLB > JLB
Semmy - Feitosa > Semmy
Badr - Remy > Badr
Peter - Sawayashiki > Peter

JLB - Semmy > Semmy
Peter - Badr > Peter

Semmy - Peter > Peter :thup: 4e keer K-1 Champ

Hier teken ik voor!!!!

Justinian
30-09-2007, 19:46
Mijn voorspelling, uitgaande van een poule A en B, zoals hieronder vermeld:

Poule A
Jerome Le Banner VS Hong Man Choi
Hoewel Jerome het al eens heeft klaargespeeld tegen Hong Man Choi, vraag ik me af of hij het dit keer weer gaat redden. In 2006 wist hij de jury pas te overtuigen na een extra ronde. Hij verkeerde toen in slechte vorm. Ik verwacht dat Le Banner dit keer weer wint, maar niet overtuigend.
Winnaar: Jerome Le Banner

Semmy Schilt VS Glaube Feitosa
Feitosa is een topper, maar dit is toch een partij die op naam van Schilt zal komen te staan. Waarschijnlijk weer een of meerdere brute knieën op het gelaat van Feitosa...
Winnaar: Semmy Schilt



Poule B
Badr Hari VS Remy Bonjasky
Lastig, lastig, lastig! Bonjasky heeft meer ervaring en wist gisteren een mooie partij neer te zetten tegen Leko. Badr heeft minder ervaring, maar is hét talent op dit moment. Ik denk dat Badr voor de upset gaat zorgen en de voormalig K-1 kampioen verslaat.
Winnaar: Badr Hari

Peter Aerts VS Junichi Sawayashiki
Tja, Junichi Sawayashiki heb ik ondermeer zien vechten tegen Lebanner. Hoewel hij deze partij won, kan ik niet zeggen dat hij met deze partij zoveel indruk heeft gemaakt dat ik zou gaan twijfelen aan de winst van Peter. Peter wint op KO in de eerste of tweede ronde.
Winnaar: Peter Aerts



Halve finale Poule A
Jerome Le Banner vs Semmy Schilt
Semmy Schilt zal er geen gras over laten groeien. Le Banner heeft er een complete partij opzitten en heeft zeker blessures opgelopen. Schilt zal hier handig gebruik van maken en Le Banner (vermoedelijk op ko) verslaan.
Winnaar: Semmy Schilt


Halve finale Poule B
Badr Hari vs Peter Aerts
Peter Aerts is als vanouds en lijkt in de vorm van z'n leven te verkeren. Ik vrees voor Badr dat hij dit niet gaat trekken. Wel heeft hij met zijn optreden in deze finale laten zien dat hij een naam is met wie rekening moet worden gehouden in de toekomst.
Winnaar: Peter Aerts



DE FINALE
SEMMY SCHILT VS PETER AERTS
Een Nederlands onderonsje, net als vorig jaar. Vorig jaar kwam Peter toch nog in het toernooi, als plaatsvervanger van Bonjasky. Dit jaar staat hij er weer en zoals gezegd in de vorm van zijn leven. Dat zal ook wel moeten want tegenstander Semmy Schilt is eveneens in topvorm. Met trainer Jan Plas in zijn hoek zal Peter dit keer goed zijn voorbereid op Semmy Schilt en dit zou de doorslag kunnen geven. Aan de andere kant: we hebben het over Semmy Schilt als tegenstander, die zo'n beetje onverslaanbaar lijkt! Het kan dus beide kanten op gaan.

Ik durf niet echt een voorspelling te doen. Ik gun Peter zijn vierde titel aangezien hij naar eigen zeggen toch wel tegen het einde van zijn carriere zit. Schilt kan nog jaren mee in de K-1 en ik verwacht dat hij het record van Hoost en Aerts dan ook zal gaan breken. Van Aerts ben ik al jaren fan, dus dat geeft bij mij de doorslag ;)
Winnaar en tevens viervoudig K-1 kampioen: PETER AERTS

MB667
30-09-2007, 20:28
lijkt me een schilt aerts finale worden ja. hopen dat aerts blessurevrij de finale haalt en in de vorm is zoals nu, dan maakt hij zeker een dikke kans.

3 keer nl'ers tegen elkaar als het goed is trouwens.badr remy, remy/ badr aerts, en aerts schilt.;)

kickboxer1987
30-09-2007, 21:17
Toch maar even een voorspelling?

Choi - JLB > JLB
Semmy - Feitosa > Semmy
Badr - Remy > Badr
Peter - Sawayashiki > Peter

JLB - Semmy > Semmy
Peter - Badr > Peter

Semmy - Peter > Peter :thup: 4e keer K-1 Champ

lijkt mij ook erg aannemelijk, al weet ik niet zeker of JBL van CHOI gaat winnen....

over de finale kan ik geen uitspraak doen. ik zie semmy de titel pakken al hoop ik dat peter het wordt

bryan
30-09-2007, 21:39
hoewel ik verre van een fan van hem ben...

Schilt appeltje eitje voor de derde keer op rij...

zijn skill + lengte + kracht is een kut combinatie om tegen te vechten als "normale " HW zelft aerts gaat dat niet trekken en vooral niet na 2 partijen...

Muay Thai Elite
30-09-2007, 21:46
Jerome Le Banner France / Le Banner X tream Team VS Hong Man Choi Republic of Korea / Freelance

Semmy Schilt Holland / Seido Kaikan VS Glaube Feitosa Brazil / Kyokushin Kaikan

Badr Hari Morocco / Show Time VS Remy Bonjasky Holland / Team Bonjasky

Peter Aerts Holland / Team Aerts VS Junichi Sawayashiki Japan / Team Dragon


Tja ik voel me soms echt een verrader ofzo, maar ik vind Schilt echt een lelijke vechter (die teeps die hij soms maakt.. zucht), en ik hoop eigenlijk dat ik niet 3 uur lang naar zijn simpele hoofd hoef te kijken straks.. Hoewel ik t m wel gun als het lukt, maja.....

Biiyen
30-09-2007, 22:13
Vet man! Badr tegen Remy!!! Das een hele mooie. Maar Peter is de lachende derde hier. Die komt nu in de finale daardoor. En daar krijgt hij wederom een gehavende vechter. Dikke mogelijkheden voor Peter dus!!!

Ralph
01-10-2007, 01:32
Ook maar even een voorspelling:

Kwartfinales:
JLB vs Choi ==> Choi wint op punten
Semmy vs Feitosa ==> Semmy wint op KO
Badr vs Remy ==> Remy wint op punten
Aerts vs Sawayashiki ==> Aerts wint op TKO

Halve finales:
Choi vs Semmy ==> Semmy wint op KO (Choi heeft geen puf meer en Schilt weet als geen ander hoe hij een toernooi moet vechten)
Remy vs Aerts ==> Zware partij die Aerts op punten weet te winnen

Finale:
Semmy vs Aerts ==> Aerts wint op punten door zich niet te laten verleiden tot een slagenwisseling en de benen van Semmy onophoudelijk te bestoken. Nu maar hopen dat de schenen van Aerts het houden.... Het wordt sowieso een mooie finale! Ik was aangenaam verrast door Final Eliminations. Mighty Mo vs Choi en Fujimoto vs Sawayashiki waren niet echt leuk, maar de rest van de partijen was top. En ik was vooral wel te spreken over Chalid Arrab. Wat een vechtlust!!! Arrab vecht volgens mij ook een partij tijdens de finale... misschien wel leuk om die tegen Manhoef te zien. Al zou ik Leko vs Manhoef in de reservepartij ook leuk vinden.

marcelt
01-10-2007, 01:52
JLB, Schilt en Aerts gaan sowieso door. Badr/ Remy wordt een hele mooie partij en ik ben voor Remy, maar verwacht Badr te winnen. Sem wordt weer kampioen, maar ik hoop op Aerts en anders Remy.

TOON
01-10-2007, 03:41
en toch... heb ik het gevoel dat Choi met een beslissing doorgaat... JLB kan er niet bij komen en Choi sprokkelt wat puntjes bijeen... en krijgt de beslissing... maar dat biedt Schilt meteen de mogelijkheid voor een vette KO en revanch!!!!!

om vervolgens door Aerts in de finale gepakt te worden!!!!!

Sjaak
01-10-2007, 03:53
Choi - JLB winnaar Choi
Semmy - Feitosa winnaar Semmy
Badr - Remy winnaar Remy
Peter - Sawayashiki winnaar Peter

Choi - Semmy winnaar Semmy
Peter - Remy winnaar Remy

Semmy - Remy winnaar Semmy 1e ronde op KO appeltje eitje;)

Hammerkick
01-10-2007, 03:56
Ik geef Sem, ook dit jaar weer een goeie kans. Maar ik ben al jaren fan van Peter Aerts en iedereen, heeft weer kunnen zien, wat deze gigant, op z'n broek heeft staan. Ik hoop, dus op Peter, en als hij zo als, in Korea vecht, dan wint ie het. Op zeker !!

king
01-10-2007, 04:01
Ik hoop van harte dat Peter de finale op zijn naam zet! Ik denk echter dat het weer Sem wordt.

citygym
01-10-2007, 05:13
Vind Peter echt top om naar te kijken!

Maar Sem wint de finale!

Tomcraft86
01-10-2007, 06:07
Vind dat Remy echt zwaar onderschat wordt mbt Badr Hari, denk dat Remy dit zonder problemen wint... Hari is naar mijn mening te kwetsbaar, vooral als je hem onder druk druk zet (zie de knockdown(s) van Karaev)... iig eindelijk de eerste keer dat Hari tegen een topper staat, dus het zal een goede test zijn...

JeMalleMoer
01-10-2007, 08:51
Vind dat Remy echt zwaar onderschat wordt mbt Badr Hari, denk dat Remy dit zonder problemen wint... Hari is naar mijn mening te kwetsbaar, vooral als je hem onder druk druk zet (zie de knockdown(s) van Karaev)... iig eindelijk de eerste keer dat Hari tegen een topper staat, dus het zal een goede test zijn...

Dat vind ik nou ook. Alhoewel, als het op punten aankomt kan het misschien wel zijn dat badr wint dan die gooit de combinaties wat lekkerder eruit. Remy is toch meer ko georienteerd.

Maar ik denk dat remy idd een klasse hoger zit dan badr op dit moment.

YoMarK
01-10-2007, 19:00
x3.
Denk dat Badr gewoon KO gaat in de 1e of 2e ronde.
Wordt wel de mooiste partij om naar te kijken.

Wat betreft de eindoverwinning maakt het mij niet zoveel uit, als het maar niet Choi word(dat zou echt een sportief drama zijn).

Slome
01-10-2007, 23:25
Heerlijk,, Ik heb er zo'n zin in... all in op Schilt:whistling:

smike
02-10-2007, 00:00
Toch maar even een voorspelling?

Choi - JLB > JLB
Semmy - Feitosa > Semmy
Badr - Remy > Badr
Peter - Sawayashiki > Peter

JLB - Semmy > Semmy
Peter - Badr > Peter

Semmy - Peter > Peter :thup: 4e keer K-1 Champ

Mee eens, behalve dat ik denk dat Remy van Badr wint, maar dit wordt zeker spannend.
De finale tussen Peter en Sem zal ongeveer hetzelfde zijn, heel spannend en kan beide kanten op!
Ik hoop toch op Peter Aerts!

martin
02-10-2007, 00:09
choi vs jlb = choi
sem vs feitosa = Sem

Badr vs Remy = met alle respect naar Badr maar Remy is andere koek dan zijn vorige tegenstanders dus REMY.
Aerts vs Sawyashiki = Aerts

Sem vs Choi = Sem

Aerts vs Remy = Remy op punten

Sem vs Remy = pijn in de buik voor Remy dus SEM 3e keer K1 CHAMPION

en alle mensen die hun voorkeur uitspreken voor een ander weten wel beter

Highline
02-10-2007, 00:25
finale wordt duidelijk weer sem schilt vs peter aerts...ik hoop op aerts!

Fightchick
02-10-2007, 17:57
Eén ding is zeker; een Nederlander wint dit jaar weer! Ik gok weer op Sem. Maar ik gun het Remy ook, na dit rotjaar van hem.

Highline
02-10-2007, 21:23
Laten ze 't op je sportschool maar niet lezen!


gisteren al laten vallen en bij niemand een probleem hoor ;)

jordamn
05-10-2007, 01:46
Toch maar even een voorspelling?

Choi - JLB > JLB
Semmy - Feitosa > Semmy
Badr - Remy > Badr
Peter - Sawayashiki > Peter

JLB - Semmy > Semmy
Peter - Badr > Peter

Semmy - Peter > Peter :thup: 4e keer K-1 Champ

Mij wijziging
Choi - JLB > Choi
Sem na Feitosa tegen Choi > Sem

Maar Aerts 4e keer K-1 champ!!!!!!

De man van 14K
05-10-2007, 02:30
Als Aerts de champ wordt is mijn jaar weer redelijk goedgemaakt (samen met Souwer die de Max gewonnen heeft)

tenzij Choi wint.. dan spring ik van de brug