PDA

View Full Version : Halo 3



B3 lik3 M3
02-10-2007, 22:59
Wat vinden de die-hard fans hier van Halo?


Ik was er zo klaar mee op normal..

Vind hem wel een beetje overhyped

phranq
02-10-2007, 23:12
Gaat mij allemaal veel te snel op een console controller... Heb Fifa08 voor de PS3 gekocht.. Die is erg leuk! Ik kijk reikhalzend uit naar de nieuwe Metal Gear Solid, check dit filmpje (http://www.insidegamer.nl/playstation3/metalgearsolid4gunsofthepatriots/videos/3701)

dimitri
02-10-2007, 23:20
eerst nog tien oude games op ebay pimpen en bioshock uitspelen

dan mss halo 3

ben een fan van shooters op console en pc maar was de halo reeks ergens halverwege 2 wel beu

Hitpoint
02-10-2007, 23:42
Wat vinden de die-hard fans hier van Halo?


Ik was er zo klaar mee op normal..

Vind hem wel een beetje overhyped


Op normal ben je er inderdaad zo doorheen. En voor de rest is er niet echt veel veranderd ten opzichte van de andere delen. Opzich jammer maar ik heb me wel vermaakt met Halo 3

Mickey
02-10-2007, 23:44
Ik heb hem vandaag gekocht. Ga hem straks ff spelen! Hoes de multiplayer Tobie?

FOCUS
03-10-2007, 00:47
zit hier op te wachten voor de pc

http://www.unrealtournament3.com/us/index.html

Jarno
03-10-2007, 01:29
Is het 'verhaal' nu wel ten einde als je hem uitspeelt?. Dat vond ik namelijk het grote probleem bij Halo 2, loop je door die gang te knallen en ineens zie je het eind filmpje.

Joris
03-10-2007, 18:49
Wat vinden de die-hard fans hier van Halo?


Ik was er zo klaar mee op normal..

Vind hem wel een beetje overhyped

ja ik ook... vind het wel gaaf hoor online..:nerd:

speel je ook online? Mischien een idee dat iedereen hier zijn xboxlive naam neerzet?

de mijne is: Clubkut Otto

Influcted
03-10-2007, 19:16
Echt een heel goed spel, alleen jammer dat ik geen XBox heb.

Mickey
03-10-2007, 21:29
Xbox live naam: Foxs

Boney
03-10-2007, 21:33
Metal Gear Solid is tha shit

Dalgliesh
03-10-2007, 21:43
Halo3 en elke andere game moet je niet op normal spelen, je moet minimaal Heroic spelen, anders ben je erop uitgekeken. Ik vind de sfeer van Gears of War wel beter, die game ook niet op easy doen. Bioshock vond ik na de intro al niet meer de moeite.
Ik wacht op Project Gotham 4

B3 lik3 M3
03-10-2007, 22:41
Mijn online naam is kingkrone

Ik vind hem online wel gaaf.. alleen gaat ie een stuk sneller dan GOW..

Ik zag je gisteren nog online spelen mick.. met z'n 2en de campaign :)

Ik vind het wel lachen dat je veeel achievements kunt unlocken.. moet nog 6 skulls vinden nu.. van de 9

Lee Hottie # 1 fan
03-10-2007, 23:37
hij gaat online wel erg snel maar is wel vet.
verder is het gewoon doorgeborduurd op halo 2. dit vind ik jammer

online is ei veel vetter als GOW dat is het grote pluspunt.
fifa o8 is daar entegen 10x beter als 07 en helemaal als de nieuwe pro evo...

B3 lik3 M3
04-10-2007, 16:17
Ik vind hem online niet veel vetter dan GOW

De man van 14K
04-10-2007, 18:08
zit hier op te wachten voor de pc

http://www.unrealtournament3.com/us/index.html


unreal is zo vet:thup:

Mickey
04-10-2007, 18:30
Gister uitgespeeld. Ga hem nog een keer op een hogere difficultie doen. De achievements zijn idd geinig! Vind het verhaal opzich ook wel lachen!

Vooral de laatste level dat je moet racen om dat schip te halen.

Qua Fragfest Online vind ik het zeker top!

FOCUS
04-10-2007, 19:11
ik heb de betaversie van Quakewars gespeeld, maar daar had ik binnen een week genoeg van, wat een matig spel was dat.

Halo3 is toch weer meer van hetzelfde, idd te easy. Wel leuk- een niet onaardig spel hoor, VOOR EEN CONSOLE FIRST PERSON SHOOTER:whistling:

Nee UT is mn laatste hoop....

Jochem
04-10-2007, 22:09
Ik speel alleen nog maar Civilization (IV, bts) de rest is IMO simpelweg kut.

ik kan me niet meer dan een paar uur vermaken met iets anders, tenzij ik het vroeguh veel heb gespeeld.

Mickey
04-10-2007, 22:26
Ik speel alleen nog maar Civilization (IV, bts) de rest is IMO simpelweg kut.

ik kan me niet meer dan een paar uur vermaken met iets anders, tenzij ik het vroeguh veel heb gespeeld.


Hey vet man! Die speel ik zelf ook graag! Vind BTS een goede expansion! Hoewel ik hem op hogere difficulty levels wel erg lastig vind moet ik zeggen.

Boney
04-10-2007, 22:36
Zeg alleen Metal Gear Solid.....

Jochem
04-10-2007, 22:45
Hey vet man! Die speel ik zelf ook graag! Vind BTS een goede expansion! Hoewel ik hem op hogere difficulty levels wel erg lastig vind moet ik zeggen.

strategy guide even lezen dan! Het is belangrijk om in het begin een aantal dingen te hurrying door bomen te kappen, en je 2e stad een GPF te maken (Great People Farm). Lees maar eens zon guide, het zal je waarschijnlijk verbazen hoeveel je dan nog moet leren :).

ik speel altijd de moeilijkste setting, heb em al vaak uit gespeeld hierop. Maar bij BTS kost het me toch meer moeite dan met andere versies van CIV. Het leukste is natuurlijk met menselijke tegenstanders... met CivIV vanilla wel veel gedaan met zijn 3-en. echt goed!

Mickey
05-10-2007, 00:00
strategy guide even lezen dan! Het is belangrijk om in het begin een aantal dingen te hurrying door bomen te kappen, en je 2e stad een GPF te maken (Great People Farm). Lees maar eens zon guide, het zal je waarschijnlijk verbazen hoeveel je dan nog moet leren :).

ik speel altijd de moeilijkste setting, heb em al vaak uit gespeeld hierop. Maar bij BTS kost het me toch meer moeite dan met andere versies van CIV. Het leukste is natuurlijk met menselijke tegenstanders... met CivIV vanilla wel veel gedaan met zijn 3-en. echt goed!

:eek:

Die termen zeggen me inderdaad niets. Ik bouw gewoon steden als een gek en zet al mn workers op automatic. Ben niet zon micromanager ;) Focus me ook altijd op technologische ontwikkeling en nuke vervolgens mn tegenstanders het stenentijdperk weer in.. ;)

B3 lik3 M3
05-10-2007, 00:07
Ok.. zie hierboven een klassiek voorbeeld van een conversatie tussen 2 geeks!!

;)

Khanom Thom
05-10-2007, 00:17
Waar hebben jullie het godsnaam over...
Als mijn zoontje 's avonds naar bed gaat speel ik Winnie de Poeh op zijn V-Smile! Dat begrijp ik tenminste ;)

FOCUS
05-10-2007, 00:19
www.nerdforum.com (http://www.nerdforum.com):hi:



:brow:

Mickey
05-10-2007, 00:46
Dat gaat je reps kosten ;)

Jochem
05-10-2007, 02:06
Ik ben een geek ja! maar wel 1 van 95 kilo spieren ;)

ICON
05-10-2007, 02:29
Halo3 en elke andere game moet je niet op normal spelen, je moet minimaal Heroic spelen, anders ben je erop uitgekeken. Ik vind de sfeer van Gears of War wel beter, die game ook niet op easy doen. Bioshock vond ik na de intro al niet meer de moeite.
Ik wacht op Project Gotham 4

bioshock wordt na n half uurtje spelen echt vet! mooiste spel op de xbox 360 vind ik. halo 3 kan me niet boeien, skate is ook echt vet.

Dalgliesh
05-10-2007, 02:43
bioshock wordt na n half uurtje spelen echt vet! mooiste spel op de xbox 360 vind ik. halo 3 kan me niet boeien, skate is ook echt vet.
ohw :S dus precies wanneer ik gestopt ben werd hij goed, ok dan ga ik hem weer spelen :D
Halo op heroic of moeilijker is wel goed te doen hoor, normal is echt zonde van je tijd, speel je hem uit en klaar, meestal geen zin meer om verder te spelen.
Perfect Dark, kost nu 20,- ofzo, is ook goed te doen, zeker op een hd plasma of lcd, mooi spel. Speel je die een level zwaarder, moet je ook meerdere opdrachten doen. Dit weekend maar bioshocken, en dan volgende week PGR4

De man van 14K
05-10-2007, 03:07
moeten jullie niet trainen ofzo?

(haalt koffie en gaat verder met werken)