PDA

View Full Version : Couture Vs Emalienko



Pimp-Daddy
04-10-2007, 08:00
Stel dat deze partij er ooit komt, wie denken jullie dan dat er gaat winnen??

Ik denk dat dat Fedor deze partij wint, op KO (ook op UFC regels)...

Gulo gulo
04-10-2007, 08:03
Fedor op gruwelijke KO in de eerste ronde....

Sylvia en Gonzaga zijn niet te vergelijken met Fedor

Jani
04-10-2007, 08:21
fedor op ko

coleman had moeite om fedor op de grond te krijgen
denk dat dat dus ook geld voor randy

MilfhunterMMA
04-10-2007, 08:21
fedor op beslissing

123trisweat
04-10-2007, 08:21
hoop Fedor heb hem nog niet live gezien (via internet ;))
http://www.mmafighting.com/news/2007/couture_wants_to_fight_emelianenko.html

Randy zegt dat hij wint

Tony
04-10-2007, 08:35
Ik zeg.... Fedor op submission --> kimura/americana

Tenzij Fedor ook moeilijkheden heeft om de transitie naar de kooi te maken.. In dat geval zou randy hem misschien tegen de kooi kunnen opvouwen winnen op decision.

maar nee... fedor moet dit toch wel winnen? toch?

joost
04-10-2007, 08:48
dan ga ik all in op fedor..

m.g
04-10-2007, 09:33
Fedor op een KO, Couture houd het wel lang uit maar trekt uit eindelijk wel aan het korste eind.

stiffler
04-10-2007, 17:28
Fedor op brutal KO

BBC
04-10-2007, 18:03
In het jaar van de upsets ben ik zelf niet meer zeker van Fedor vs girlscout.
Als iemand Fedor kan pakken lijkt het mij wel Randy.

Emilio
04-10-2007, 18:22
In dit jaar is echt alles mogelijk. Het zou zo maar kunnen dat Randy de Takedown krijgt en Fedor zn hele voorhoofd openwerkt met ellebogen. Al is Fedor wel erg bewegelijk vanaf zn rug.

el bastardo
04-10-2007, 18:33
Ondanks het feit dat Randy master is, in het zich instellen op zijn tegenstanders en hun zwakke punten, wordt het toch Fedor. Hij heeft immers weinig zwakke punten, buiten dat de Octagon nieuw voor hem is. Fedor, op KO.

YoMarK
04-10-2007, 19:05
Ik zie Randy Fedor niet submitten en vooralsnog is Fedor niet KO gegaan, dus dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Randy is echter erg slim, en zal misschien proberen voor een decision te gaan door Fedor tegen het hek te drukken(een plaats waar Fedor in ieder geval nog niet ervaren is), en met wat dirty-boxing(wat een erg sterk punt is van Randy) punten te scoren.
Ik verwacht echter dat dit niet goed zal lukken en het Fedor op decision zal worden. :)
Fedor z'n gezicht zal wel heel moeten blijven in dat geval.

123trisweat
04-10-2007, 19:16
denk wel dat Randy heel wat heeft aan zijn octagon ervaring en hij heeft een worstel achtergrond als het goed heb.

En idd randy = dirty boxing.

zou overigens een mooi afscheidswedstrijd zijn van Randy (moet ie wel verliezen natuurlijk :) )

Maar stel dat Randy wint :ehhh:, (voor alles moet een eerste keer zijn en Fedor is nog niet KO gegaan)

FOCUS
04-10-2007, 20:19
1) Fedor pakt een paar klappen, werkt Couture naar de grond, even goed positie innemen (kan even duren), en ramt dan Couture tot gort.
2) Fedor pakt een paar klappen, werkt Couture naar de grond, even goed positie innemen (kan even duren) en breekt een arm.

Jaar van de upsets indeed, maar Fedor is zo onverstoorbaar en zo toegwijd...die gaat trainen voor de octagon met dezelfde bovenmenselijke wilskracht als altijd. Couture gaat zwaar nokkie

RtoDeep
04-10-2007, 21:02
damn wil fedor wel weer is in actie zien, duurt best lang zo

RtoDeep
04-10-2007, 21:22
en ik durf echt niets meer te zeggen of hij randy verslaat , die couture laat toch steeds een hele goeie gameplan zien die tot nu toe heel goed werkt, wordt wat voorzichtiger na al die upsets in de UFC

Mephisto
04-10-2007, 22:17
Randy all the way (ouwe knarren rouleren)

michaell
04-10-2007, 22:51
Fedor op beslissing

TOON
04-10-2007, 23:33
er zijn me al iets teveel helden van hun voetstuk gevallen dit jaar....durf het niet aan... maar aan de andere kant, fedor is met niemand te vergelijken!
FEDOR dus op KO

Biiyen
05-10-2007, 00:10
Wazig toch? een een half jaar terug had je niet eens getwijfeld bij het antwoorden.... Nu weet je gewoon zeker dat er niets meer zeker is.

danielsan
05-10-2007, 00:42
Wazig toch? een een half jaar terug had je niet eens getwijfeld bij het antwoorden.... Nu weet je gewoon zeker dat er niets meer zeker is.


Echt he...
Geef couture wel een kans in de kooi.
Zet mn geld toch op fedor!!!!

Ton
05-10-2007, 00:47
Fedor op armbar!

Chico
05-10-2007, 03:49
Wazig toch? een een half jaar terug had je niet eens getwijfeld bij het antwoorden.... Nu weet je gewoon zeker dat er niets meer zeker is.
idd... zolang fedor geen elleboog krijgt die de boel opengooit denk ik dat ie het wel wint... maar ja..

fedor
05-10-2007, 04:28
Randy heeft gezien dat het direct uitdagen van een topper in Pride zo z'n voordelen kan hebben (zie Shogun). Randy wil waarschijnlijk niet dat Fedor eerst tegen een ander gaat vechten en hierdoor niet meer het voordeel van de "octagon shock" kan uitbuiten

Fedor heeft enorm veel respect voor Randy en ziet 'm als een held. Dit respect (zie GSP en Matt Hughes I) en de octagon shock zie ik als voordelen voor Randy maar dan blijft het dan bij.

We zullen het snel weten want nieuws over Fedor z'n toekomst is aanstaande..!

fedor
05-10-2007, 05:29
Oh, wat ook zou helpen is dat Fedor gelijk bij de les is en niet zoals tegen Lindland verrast wordt door een de fake-shoot gevolgd door een overhand zoals Randy op zijn beurt weer deed bij Sylvia..! (was al verbaast dattie daar voor viel in die partij tegen Lindland aangezien die zeer kort na die van Randy was en die 2 kopieren alles van elkaar)

tap-out
07-10-2007, 11:45
cage+elbows+10 point must judging systeem = Randy op UD
Dat is ALS hij Fedor niet verstaat op TKO (cut, ja mensen vergeet de elleboogjes niet....)
In de ring op Pride regels (:(snik, ik mis het nog steeds) .......HEEL ander verhaal.

En dan niet te vergeten dat Randy, publiek en jury mee heeft.

Ik vond de UFC (in vergelijking met Pride) in het verleden altijd net iets beter uit de bus komen wat betreft jury beslissingen....maar na dat hamill - bisping verhaal begin ik de denken dat UFC toch ergens aan de touwtjes trekt bij NSAC.

wrestler_nl
14-10-2007, 02:17
coutoure op ko