PDA

View Full Version : Wessels vs. Verschuren wereldtitelpartij!



Ralph
05-10-2007, 06:51
Persbericht voor The Battle of Arnhem (voor directe uitgave)




Partij Verschuren en Wessels wereldtitelgevecht



De WFCA heeft besloten de partij tussen Jan Wessels en Peter Verschuren tijdens The Battle of Arnhem te bombarderen tot wereldtitelgevecht in de klasse veteranen tot 45 jaar. Deze titel is momenteel vacant. Er zijn wereldwijd wel voldoende kandidaten die ervoor in aanmerking komen, maar deze gegadigden willen graag wachten tot ze een kampioen kunnen uitdagen. Wessels en Verschuren durven de uitdaging wel aan te gaan.

Beide heren zijn uiteraard uiterst geschikte kandidaten en zullen er alles aan doen deze felbegeerde titel binnen te slepen.

Jan Wessels is met zijn ruim 200 partijen zeker geen onbekende in de thaibokswereld. Omdat hij uitkomt voor Bully’s Gym Arnhem zal hij de veertiende een thuiswedstrijd vechten.

Peter Verschuren, eveneens een gelouterd vechter, is de laatste tijd vooral actief als trainer bij Team Hardcore, maar draait nog altijd zijn hand niet om voor een wedstrijdje meer of minder.

Kortom: twee harde vechters, die ongetwijfeld voor spektakel zullen zorgen!

Bobson
05-10-2007, 07:25
Wat is dit nu weer voor iets mafs? We hebben te maken met twee toppers, die hun sporen in de sport ruimschoots verdiend hebben. Dat zij nu nog een partij (of meer) willen draaien is geweldig. Zij verdienen voor hun gehele staat van dienst veel respect, en niet dat er dan zonodig een titel bij bedacht moet worden, als stonden zij op de kermis. De WFCA neemt op deze manier de vechters, de sport en zichzelf niet erg serieus.

jopke
05-10-2007, 08:25
ach als jij die leeftijd hebt zou je het ook doen!! wat is hier mis mee? als je een het graag doet, en je hebt zin in zo'n gevecht waarom niet?

en te titel is toch nogmaals een mooi eerbetoon??

The Bulldog
05-10-2007, 15:22
Wat is dit nu weer voor iets mafs? We hebben te maken met twee toppers, die hun sporen in de sport ruimschoots verdiend hebben. Dat zij nu nog een partij (of meer) willen draaien is geweldig. Zij verdienen voor hun gehele staat van dienst veel respect, en niet dat er dan zonodig een titel bij bedacht moet worden, als stonden zij op de kermis. De WFCA neemt op deze manier de vechters, de sport en zichzelf niet erg serieus.

Wat een bullshit dit weer...

De WFCA heeft sinds een paar jaar ook een veteranen leage en toen ook al aan deze leage Weredls titels gekoppeld.

Er is er dus nog 1 vacant wat waarschijnlijk de +100 kg titel zal zijn.

Hiervoor mogen deze 2 knokkers dus vechten... wat in mijn ogen terecht is gezien juist deze 2 de meest actieve "veteranen"zijn.

Ik ga voor peter verschuren , maar denk dat dit wel een lekkere kanl partij kan worden..

Ik ben er in ieder geval bij....

Robbie!
05-10-2007, 16:09
x2! Ga ook voor Peter met z'n gruwelijke low-kicks!

Highline
05-10-2007, 17:04
op de battle of arnhem 4 hebben zij toch ook gevochten? toe won jan wessels op punten

Justinian
05-10-2007, 17:07
Wat een bullshit dit weer...

De WFCA heeft sinds een paar jaar ook een veteranen leage en toen ook al aan deze leage Weredls titels gekoppeld.

Er is er dus nog 1 vacant wat waarschijnlijk de +100 kg titel zal zijn.

Hiervoor mogen deze 2 knokkers dus vechten... wat in mijn ogen terecht is gezien juist deze 2 de meest actieve "veteranen"zijn.

Ik ga voor peter verschuren , maar denk dat dit wel een lekkere kanl partij kan worden..

Ik ben er in ieder geval bij....
x2!

chief108
05-10-2007, 17:13
x3

Khanom Thom
05-10-2007, 18:15
x4 ;)

Marco (scheids)
05-10-2007, 20:05
x5

jan sensei kyokushin
05-10-2007, 20:54
x3x6

osu sportgroeten

jan sensei kyokushin
05-10-2007, 20:57
x3:thup:x6

A-team
05-10-2007, 21:24
x0 :D

El"Nienjo
05-10-2007, 22:15
Okay Robbie lowkick is idd hard! Maar je bent toch niet vergeten wat Peter met je lever kan doen ? haha.. O ja,Ben er in Arhnem ook bij !!

Robbie!
05-10-2007, 22:38
Okay Robbie lowkick is idd hard! Maar je bent toch niet vergeten wat Peter met je lever kan doen ? haha.. O ja,Ben er in Arhnem ook bij !!

Dat ben ik helaas nog niet vergeten nee :whistling:

Gaan zeker naar Arnhem. Met nog meer gasten van Team Hardcore.
En jij bent???

Robbie!
05-10-2007, 22:39
Train je ook in Klazienaveen?

Hammerkick
05-10-2007, 23:46
Persbericht voor The Battle of Arnhem (voor directe uitgave)
Jan Wessels is met zijn ruim 200 partijen zeker geen onbekende in de thaibokswereld. Omdat hij uitkomt voor Bully’s Gym Arnhem zal hij de veertiende een thuiswedstrijd vechten.
Jan wessels heeft veel partijen gevochten, maar bij lange na geen 200 !

Ralph
05-10-2007, 23:49
http://www.bloggers.nl/ReVoLt/

Hier heb ik na een tijdje zoeken een record gevonden. Weet jij hoeveel partijen hij dan precies heeft gevochten Hammerkick? Ik moet toegeven dat ik jou hierin als wandelende kickboksencyclopedie eerder vertrouw, dan een linkje op internet...

nick
06-10-2007, 00:16
Dat ben ik helaas nog niet vergeten nee :whistling:

Gaan zeker naar Arnhem. Met nog meer gasten van Team Hardcore

Ik ben er ook zeker bij.

Peter op tko ronde 2 :thup:

Hammerkick
06-10-2007, 00:43
http://www.bloggers.nl/ReVoLt/

Hier heb ik na een tijdje zoeken een record gevonden. Weet jij hoeveel partijen hij dan precies heeft gevochten Hammerkick? Ik moet toegeven dat ik jou hierin als wandelende kickboksencyclopedie eerder vertrouw, dan een linkje op internet...
Ralph, Ik weet het ook niet, maar 200 heeft er niet gevochten. Er is maar 1 vechter, die dat aantal heeft en dat is Ramon Dekkers en Jan Wessels heeft echt niet zoveel keer in de ring gestaan als Ramon.

harry
06-10-2007, 00:49
http://img103.imageshack.us/img103/7636/smitwesselzx8.gif (http://imageshack.us)

Wessels / Smit zonnenhuis

Tony Galento
06-10-2007, 02:52
x2! Ga ook voor Peter met z'n gruwelijke low-kicks!


Wessels is een veel betere kickbokser dan Verschuren.

Dat kan een blinde nog zien. Wessels dus.

Justinian
06-10-2007, 02:54
Wessels is een veel betere kickbokser dan Verschuren.

Dat kan een blinde nog zien. Wessels dus.
Ieder z'n favoriet, maar we zullen zien volgende week ;) Ik heb Peter zien sparren met een aantal toppers en dat zag er in ieder geval goed uit!

Tony Galento
06-10-2007, 02:56
Ieder z'n favoriet, maar we zullen zien volgende week ;) Ik heb Peter zien sparren met een aantal toppers en dat zag er in ieder geval goed uit!


Ik weet niet hoe de vorm van Wessels is op dit moment maar vroeger was het één van de beste die er in de rondte liep. En dat zegt wat, want de concurentie was moordend in zijn tijd bij de light heavyweights.

Justinian
06-10-2007, 03:02
Ik weet niet hoe de vorm van Wessels is op dit moment maar vroeger was het één van de beste die er in de rondte liep. En dat zegt wat, want de concurentie was moordend in zijn tijd bij de light heavyweights.
Ik hoor idd ook veel goeie verhalen over Wessels van toen. Ben dus erg benieuwd naar de partij van volgende week.

Hammerkick
06-10-2007, 03:10
http://img103.imageshack.us/img103/7636/smitwesselzx8.gif (http://imageshack.us)

Wessels / Smit zonnenhuis
Dit was niet in het Zonnehuis, het was in sportcomplex Schuttersveld op 18 december 1988.

harry
06-10-2007, 03:32
Dit was niet in het Zonnehuis, het was in sportcomplex Schuttersveld op 18 december 1988.

Helemaal waar :thup:

El"Nienjo
06-10-2007, 16:56
Hey Robby, haha weet je niet meer wie ik ben?? El"Nienjo = Niels..

Remco
06-10-2007, 22:10
Wessels was zo ongeveer de meest technische van allemaal en met Smit een van de weinigen die Robbie Kaman kon verrassen. Een linkerjab van Kaman ontweek hij ooit met een slip en een rechter opstoot eronderdoor. Keurig. Hopelijk is er nog wat van over.

Marco
07-10-2007, 08:15
Wessels was zo ongeveer de meest technische van allemaal en met Smit een van de weinigen die Robbie Kaman kon verrassen. Een linkerjab van Kaman ontweek hij ooit met een slip en een rechter opstoot eronderdoor. Keurig. Hopelijk is er nog wat van over.

volgens mij deed hij dit ook tegen een jonge Peter Aerts op het gala van Kaman vs Hoost en werd Aerts toen uitgeteld...heb ik nog ergens een nikko videoband van ....

Remco
07-10-2007, 19:31
KLopt idd.

Volgens mij had ie zo'n neon-kleuren broekje aan met roze en groen. Kan dat? Hoost was wel een maatje te groot. Die won. Jan vocht toen overigens in zijn legendarische sterrenhemel-broekje. (ja, hier spreekt de stijlmeester)

Jeru
07-10-2007, 19:56
http://www.bloggers.nl/ReVoLt/

Hier heb ik na een tijdje zoeken een record gevonden. Weet jij hoeveel partijen hij dan precies heeft gevochten Hammerkick? Ik moet toegeven dat ik jou hierin als wandelende kickboksencyclopedie eerder vertrouw, dan een linkje op internet...

lol.... wat een rekenkundig hoogtepunt hier weer :whistling:

Gevechten:200
Gewonnen:155
K.O´s:105
Onbeslist:5
Verloren:30

Leuk voor ze dat het een wereldtitelgevecht is, maar blijf het toch maar weer een vage actie vinden...

Ralph
07-10-2007, 20:16
lol.... wat een rekenkundig hoogtepunt hier weer :whistling:

Gevechten:200
Gewonnen:155
K.O´s:105
Onbeslist:5
Verloren:30

Leuk voor ze dat het een wereldtitelgevecht is, maar blijf het toch maar weer een vage actie vinden...

Klopt precies hoor! Ik heb gehoord dat hij 10 no contests had.... :whistling:

OXY
07-10-2007, 21:04
Jan Wessels is een topvechter met een groot scala aan technieken.
Laatste keer dat ik Wessels in actie zag, was op het Leo de Snoo memorial gala, hij draaide toen een demonstratiepartij
tegen Jan Lomulder, maar deze (demonstratie)partij eindigde toen in een zware knock-out voor laatst genoemde..

Btw Peter Verschuren is ook een topper en hoop dat ie dan ook wint...

rafi
07-10-2007, 23:47
peter vershuren zou het nooit kunnen redden tegen jan wessels. een te groot verschil in klasse.

El"Nienjo
08-10-2007, 01:16
Weet iemand nog een link naar een filmpje van Wessels?? Ik heb hem nog nooit zien vechten.

Robbie!
08-10-2007, 16:00
Wessels is een veel betere kickbokser dan Verschuren.

Dat kan een blinde nog zien. Wessels dus.

Je hebt mij ook niet horen zeggen dat Wessels een pannenkoek is.
Maar met jouw toestemming ben ik toch voor Verschuren.