PDA

View Full Version : Dubbelinterview Wessels en Verschuren



Ralph
06-10-2007, 17:58
Interviewtje Peter Verschuren en Jan Wessels voor The Battle of Arnhem


Nadat donderdag bekend werd dat het gevecht tussen Peter Verschuren en Jan Wessels om de wereldtitel zal gaan, namen Peter (na afloop van zijn vrijdagochtendtraining) en Jan even de tijd om wat vragen van Royal Rumble en de organisatie van The Battle of Arnhem te beantwoorden.


Wat vindt u ervan dat het gevecht nu om de wereldtitel gaat? Geeft dat een extra lading aan het geheel?
Peter: “Ik zie het als een leuke bijkomstigheid. De veteranenleague staat nog een beetje in de kinderschoenen en als iemand de wereldtitel zwaargewicht in de veteranenklasse van de WFCA eenmaal heeft bemachtigd, zal er veel animo vanuit het buitenland komen om de kampioen uit te dagen.”
Jan: “Ik hoorde gisteren pas dat het om de wereldtitel zou gaan en was aangenaam verrast.”

Jullie hebben al eerder tegen elkaar geknokt; hoe verliep die partij toen en verwacht u nu een ander soort partij?
Peter: “Destijds heeft Jan op punten gewonnen, het was toen echt een heel zware pot. Zondag de 14e verwacht ik een ander soort partij: ik zit nu veel beter in mijn vel, heb harder getraind (tien keer per week, dat heb ik in jaren niet gedaan) en ik heb er alles voor gelaten.”
Jan: “De inzet is nu veel groter en er zal daarom ook harder gestreden worden deze keer.”

Hoe verloopt de training?
Peter: “De training verloopt top! Ik heb echt een supervoorbereiding, zowel met Team Hardcore als met Dick Vrij en Hans Nijman. Komende week is het nog een kwestie van de puntjes op de i zetten. Conditioneel valt er in ieder geval niet veel meer te winnen.”
Jan: “Die verloopt goed. Net als anders ben ik keihard aan het trainen.”

Durft u een voorspelling te doen over de afloop van het gevecht?
Peter: “Ik ga absoluut voor de winst. Er kan er maar één de winnaar zijn en ik heb zo hard getraind dat ik vol vertrouwen ben dat ik de titel mee naar huis neem.”
Jan: “De voorspelling kan ik pas na de wedstrijd doen! Nee, ik weet het niet. Ik doe in ieder geval mijn best en het wordt ongetwijfeld een mooie partij. Dat de beste moge winnen!”

Wilt u verder nog iets kwijt aan uw fans en de lezers?
Peter: “Ik hoop dat het een goed bezocht gala wordt, want het is een topevenement met grote namen. De mensen mogen het absoluut niet missen!”
Jan: “Het zal een mooie partij worden en verder hoop ik op een sportieve avond.”

The Bulldog
06-10-2007, 20:28
2 toppers aan het woord...

ben echt benieuwd....kijk er vreselijk naar uit

Ronald
06-10-2007, 22:17
Top die interviewtjes Ralph :) . Reps.

chief108
06-10-2007, 22:21
gaat mooie partij worden...

en hopenlijk neemt Peter die wereldtitel mee naar huis...

Marco
07-10-2007, 08:09
Verschuren wint op k.o.

Robbie!
08-10-2007, 16:09
Top die interviewtjes Ralph :) . Reps.

x2! Idd erg leuk in de aanloop naar zo'n gala. Hoe de vechters ervoor staan enz. Ben erg benieuwd. Veel zin in. Reps. :thup: