PDA

View Full Version : UFC - Henderson en CroCop in de diepvries



Biiyen
08-10-2007, 20:56
Per Dave Meltzer (http://www.wrestlingobserver.com/wo/) (by way of MMA Payout (http://www.mmapayout.com/2007/10/ufc-notes.html))

Dan Henderson wants to stay at 205 while the UFC wants him to drop to 185 for another unification match. Henderson only has one fight left on his current contract.
Cro Cop hasn't been taking the company's phone calls of late and his future is very much in doubt. With such a high downside guarantee to go with his lackluster performance, he has become very expendable.

No real surprise about Cro Cop, but I hate to see the UFC put the squeeze on Henderson. Their habit of stalling out fighters who are on the last fight of the contract really irks me. Anybody heard from Nate Marquardt lately? He's got one fight left with the UFC. And then there's Tito Ortiz and Andrei Arlovski...
As Adam Swift puts it (http://www.mmapayout.com/2007/10/ufc-78-main-event-announced-evans-v.html):
Ortiz joins Andre Arlovski, who also has one fight left on his current deal, in the UFC's version of purgatory where star fighters without multi-fight deals go to cool off.

FOCUS
08-10-2007, 22:50
wat is er toch met mirco loos

Tony
08-10-2007, 22:53
Hoezo... Crocop heeft een fantastische carriere en verliest nu in een compleet nieuwe omgeving (ufc) 2 partijtjes...
Maar blijkbaar vinden velen dat genoeg om iemand helemaal af te schrijven.

Ik denk dat ie wel weer terugkomt...

en het ufc management sucks..

zo :)

el bastardo
08-10-2007, 23:06
Go Dacide! :)

Tony
08-10-2007, 23:13
WAR CROCOP

http://www.mirko-crocop.com/gallery/36/cc%20VS%20wand%20(6).jpg

FOCUS
08-10-2007, 23:48
Hoezo... Crocop heeft een fantastische carriere en verliest nu in een compleet nieuwe omgeving (ufc) 2 partijtjes...
Maar blijkbaar vinden velen dat genoeg om iemand helemaal af te schrijven.

Ik denk dat ie wel weer terugkomt...

en het ufc management sucks..

zo :)


ik schrijf hem niet af,
maar ik ga compleet mee met je redenatie;)

MMAFAN-1122
09-10-2007, 00:05
Hoezo... Crocop heeft een fantastische carriere en verliest nu in een compleet nieuwe omgeving (ufc) 2 partijtjes...
Maar blijkbaar vinden velen dat genoeg om iemand helemaal af te schrijven.

Ik denk dat ie wel weer terugkomt...

en het ufc management sucks..

zo :)


X2

Cropcop komt zeker terug..... het blijft een topvechter en ik ben een groot fan van hem...

Italian*Berlusconi*
09-10-2007, 00:11
Tja over terug komen valt niet veel te zeggen natuurlijk met nog 1 partij in zn contract.. hij heeft nu enkel zn naam bekendsheid mee.. en in de US word je zo afgeschreven na wat verloren te hebben... (zie ortiz)
Ik persoonlijk had het idee dat CroCop binnen het jaar UFC heavyweight champ zou zijn geworden... damn loopt dat even anders af.. zal ook een geestelijke klap zijn voor hem.. in Pride alleen verliezen van de best en in de UFC van redelijke 'onbekenden'....ben benieuwd wat de toekomst brengt mbt CroCop.. ik hoop dat hij nog niet stopt met vechten, vind het super om hem in de ring te zien.

The Bulldog
09-10-2007, 02:58
UFC moet ze laten knokken wanneer ze hersteld zijn..

CC is net geopereerd aan zijn neus toch?
(tussenschotje recht zetten)

en Henderson zal wel denken..opzouten... eerst een rematch tegen rampage die hij 100x meer verdiend na 5 rondes knokken dan Liddell...

Tony
09-10-2007, 03:23
CC heeft idd een "nosejob" gehad.. geen idee in hoeverre dat een zware ingreep is. Maar hoe dan ook, lijkt me niet fijn om zo snel na een operatie klappen op je neus te krijgen. Idd, herstellen.

Ik hoop dat CC tijdens zijn laatste partij van dit contract weer diezelfde blik in zijn ogen heeft als toendertijd tegen silva (part 2).. Toen vocht ie ook letterlijk alsof het zijn laatste kon zijn.. (hij had zich toen voorgenomen om te stoppen met vechten als ie die zou verliezen).

war crocop !!!

FOCUS
09-10-2007, 03:24
het valt daarbij ook niet mee om 365/jaar top te zijn, hebben die jongens nog zoiets als een off season, voor herstel van lichaam en geest.
Hoop echt dat Mirco nog een paar jaar wil vechten,
mooie stijl heeft íe, ik ben niet zo van het knuffelen, en goede stand up fighters zijn er imo te weinig

Tony
09-10-2007, 03:31
Ik zeg: Crocop in topvorm is de enige die fedor kán verslaan..

(alleen weten we natuurlijk niet hoe fedor reageert op de kooi)

kabouterstamper
09-10-2007, 18:04
Hoezo... Crocop heeft een fantastische carriere en verliest nu in een compleet nieuwe omgeving (ufc) 2 partijtjes...
Maar blijkbaar vinden velen dat genoeg om iemand helemaal af te schrijven.

Ik denk dat ie wel weer terugkomt...

en het ufc management sucks..

zo :)

nu weet je gelijk waarom het gg managment kiest voor Japan

Jochem
09-10-2007, 18:11
Toch zou ik sem schilt wel eens tegen Tim Silvia willen zien. Gewoon voor 1 keertje :D

Schilt by KTFO

wrestler_nl
17-10-2007, 20:01
Cro cop zal zeker terug kommen