PDA

View Full Version : Football Hooligans International



Gulo gulo
11-10-2007, 07:27
Vandaag de eerste aflevering van Football Hooligans International gezien. Deze eerste aflevering was aan de Nederlandse hooligans gewijd. Moet zeggen dat ik het eigenlijk tegen vond vallen, veel oud nieuws. Misschien dat de volgende afleveringen interessant zijn als het over de andere landen gaat.

http://www.discoverychannel.nl/emea/hooligans.htm

MB667
11-10-2007, 16:25
vond het ook een beetje loos, oud nieuws en flink overdreven.

sommige stukjes waren wel leuk.

Richelieu
11-10-2007, 18:04
Vond het een erg leukje stukje om te zien. Presentor Danny was volgens mij af en toe wel nerveus, maar jah..wie zou dat niet zijn. Vond zijn rol in the Football Factory (Rockstar) erg goed trouwens en veel Rotterdamers gingen met hem op de foto. Leuk ook om Paul "Fighting with the Stars" Elstak te zien.

Ik ben helemaal geen voetbalfan en ben ook niet op de hoogte van hetgeen er allemaal gezegd werd, maar ik vond het een goede reportage. Vond het wel aardig om te zien dat hij niet welkom was in Den Haag, nadat ze er achter waren gekomen dat hij gesproken had met de firm van Ajax. Wel raar, want dan moeten er dus gespreken zijn geweest tussen Den Haag en Amsterdam, want hoe wisten ze anderes dat er een gesprek met Danny was geweest met de firm van Ajax, die er trouwens wel erg C18 achtig uitzagen..;)...hoezo kinderachtig...