PDA

View Full Version : Fedor naar M-1



Influcted
11-10-2007, 18:00
http://www.cdn.sherdog.com/_images/news/2007_10/9453.jpgThursday, October 11, 2007
by Sherdog.com Staff

Fedor Emelianenko (http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterID=1500) (Pictures (http://www.sherdog.com/news/picture_gallery.asp?f_id=1500@@Fedor Emelianenko)) has committed to the Russian-based promotion M-1, according to a report published by The Fight Network.

Speculation has abounded regarding Emelianenko (26-1-1), the man most pundits see as the top mixed martial artist in the world, since the implosion of his former home, PRIDE. The UFC and K-1 had been grabbing most of the headlines in the Emelianenko sweepstakes.

Citing an anonymous source, the Fight Network report claims that M-1, an organization formerly run by Emelianenko's manager, Vadim Finkelstein, has been purchased by a company with ties to the American entertainment industry, and its first order of business was inking Emelianenko to a deal.

Sherdog.com has learned the new organization will run under the M-1 Global moniker and plans to promote shows in Russia, Japan and the United States with the first event possibly coming to fruition as soon as New Year's Eve.

A news conference has been tentatively scheduled for Oct. 23 in New York City to announce the signing as well as to introduce the new promotion to the media.

sherdog.com

Emilio
11-10-2007, 18:07
jammer. had hem wel in de ufc willen zien.

nicolas the red
11-10-2007, 18:33
hopelijk wordt het een waardige tegenstander voor de UFC, monopolies zijn nergens goed voor

mdk
11-10-2007, 18:46
Lijkt me wel mooi.

M-1 is toch altijd een achtergesteld kindje geweest.
Nu er nieuw geld in wordt gepompt en Fedor binnen de gelederen is lijkt mij dat er niets meer in de weg staat om commerciele aansluiting te vinden met UFC en K-1 Heroes.

FOCUS
11-10-2007, 18:48
geef hem eens ongelijk
hij heeft schijt aan Dana-fucking-White

Tony
11-10-2007, 19:00
Van de ene kant vind ik het wel iets hebben... gewoon schijt aan die hele amerikaanse ufc setting etc.. War fedor!

Maar toch wel jammer voor de sport omdat de echte toppers momenteel toch simpelweg bij de ufc zitten (uitzonderingen daargelaten).

Ik hoop dat fedor in elk geval een sterkte tegenstand kan krijgen binnen de M-1. wie weet wat voor mma-russen er nog rondlopen in rusland.
als er 1 land in de wereld is waar de mensen écht gaan voor een droom dan is het rusland wel, na al die jaren depressie etc.

Biiyen
11-10-2007, 19:19
Jammer, hij had bijde ufc een 1 fight contract moeten sluiten, titel pakken en opzouten. iedereen stil

Influcted
11-10-2007, 19:29
Gerucht is dat Fedor 3-4keer zoveel verdient bij M-1 dan bij UFC, gerucht he.

FOCUS
11-10-2007, 19:30
@ Biiyen; contractbreuk dus... zo dom is DW niet, die zal zich aan alle kanten ingedekt hebben:deal:

Gulo gulo
11-10-2007, 19:33
@ Biiyen; contractbreuk dus... zo dom is DW niet, die zal zich aan alle kanten ingedekt hebben:deal:

Niet als je een one-fight-contract hebt, maar de kans dat ze je dan voor de titel laten vechten is natuurlijk wel klein....

el bastardo
11-10-2007, 19:47
Ik vind het wel jammer. Had 'm graag tegen groten namen gezien. Maar idd, wie weet wat er nog rondloopt...

mossad
11-10-2007, 20:10
Wellicht krijgt Gilbert nu echt zijn gevecht tegen Fedor.

michaell
11-10-2007, 20:48
Hey jongens, dat is de eerste forum waar ik goede gedachten mbt M-1/Fedor/contract etc zie :)
Wachten jullie maar nog een dag of 11.

Tony Galento
11-10-2007, 20:51
Ik hoop dat M-1 dezelfde regels gaat aanhouden als Pride vroeger.

Dat is een stuk spectaculairder dan dat gefriemel van de UFC.

YoMarK
11-10-2007, 21:44
Eigenlijk gewoon jammer.
Had hem ook graag in de UFC zien vechten. Daar zitten gewoon de grote namen.

Influcted
11-10-2007, 21:52
Barnett is een free-agent... Barnett v Fedor iemand?

Dutch Rebel P.
11-10-2007, 23:06
betr dan bij die arrogante kutamerikanen met hun grote bek

dimitri
11-10-2007, 23:16
Nu kan hij lekker zijn tegenstanders blijven uitkiezen in plaats van steeds maar weer sterke tegenstanders als Randy, Sylvia, Vera etc voor de neus te krijgen.

Ik denk niet dat hij tegen Barnett zal vechten in M1. Zijn volgende tegenstander zan ofwel een can (genre Zuluzinho of Giant Silva) of een middleweight zijn (Baroni misschien?).

YoMarK
11-10-2007, 23:25
Fedor kan bewijzen de absolute beste te zijn als hij tegen een Couture, Gonzaga of Arlovski kan winnen.
Dit kan hij niet in M-1(als dit bericht waar is).

Influcted
12-10-2007, 00:00
Nu kan hij lekker zijn tegenstanders blijven uitkiezen in plaats van steeds maar weer sterke tegenstanders als Randy, Sylvia, Vera etc voor de neus te krijgen.

Ik denk niet dat hij tegen Barnett zal vechten in M1. Zijn volgende tegenstander zan ofwel een can (genre Zuluzinho of Giant Silva) of een middleweight zijn (Baroni misschien?).

Kimbo Slice gaat ook naar M-1, wat zal het geinig zijn als per toeval Kimbo hem KO slaat.

Gulo gulo
12-10-2007, 00:09
Go Fedor fight the power. Laat Dana White het lekker bekijken!!!

Niemand zal zich nu undisputed HW champ kunnen noemen. Tenzij ze Fedor verslaan.

Kimbo kon amper in een bare knuckle backyard brawl iemand KO meppen, denk je dan werkelijk dat hij Fedor K.O. mept. Tuurlijk hij heeft een puncher's chance, maar toch....

michaell
12-10-2007, 01:06
Fedor kan bewijzen de absolute beste te zijn als hij tegen een Couture, Gonzaga of Arlovski kan winnen.
Dit kan hij niet in M-1(als dit bericht waar is).
Jaja, hetzelfde zei iedereen nog toen iedereen rematch met Nogueira verwachtte :)
Als hij van Couture wint, gaat iedereen over een jaar of twee hetzelfde zeggen maar dan over een niewe potentiele opponent van Fedor.

Geloof je nog steeds dat Gonzaga in top 5 hoort?

Khanom Thom
12-10-2007, 01:14
money money money

Italian*Berlusconi*
12-10-2007, 01:14
Zijn er nog meer (bekende) vechters bekend die voor M1 gaan vechten? behalve waarschijnlijk de red devil fighters die er denk wel aanwezig zullen zijn.....

michaell
12-10-2007, 01:27
Wat mensen verkeerd zien is de naam. M-1 is de naam van Russische organisatie. Maar volgens de geruchten wordt het slecht een deel van Global Corporation, savvy? Niet Red Devil in z'n eentje.
Brand new organisation is dat dan.

123trisweat
12-10-2007, 01:30
claims that M-1, ..., has been purchased by a company with ties to the American entertainment industry,


Welke Amerikaans bedrijf is dit?? Zuffa LLC :lol:

Ben een nieuweling maar hoeveel bonden/organisatie zijn er wel niet??

Italian*Berlusconi*
12-10-2007, 01:34
Welke Amerikaans bedrijf is dit?? Zuffa LLC :lol:

Ben een nieuweling maar hoeveel bonden/organisatie zijn er wel niet??

Volgens mij is Zuffa niet echt entertainment.. of willen ze niet zo geportretteerd worden... ik ga dan eerder denken aan bijv de WWE of TNA / NWA ofzo.. dat is echt de entertainment tak, UFC is meer real fighters and real fighting zoals ze zichzelf verkopen.. we zullen zien.. maar ben nog steeds benieuwd naar de eventuele andere vechters die voor M1 gaan vechten.

Emilio
12-10-2007, 01:39
Ach misschien slacht hij er hier een paar af en dan kan UFC hem als nog grotere naam binnen halen...

Biiyen
12-10-2007, 02:26
Ach misschien slacht hij er hier een paar af en dan kan UFC hem als nog grotere naam binnen halen...

Met alle respect maar als Fedor zich de komende jaren gaat bezig houden met het eten van koekjes dan is hij imo niet meer de beste van de wereld. Dan is de UFC champ gewoon de nr1. en Fedor de nr2. Net zo makkelijk.

chief108
12-10-2007, 03:03
Go Fedor fight the power. Laat Dana White het lekker bekijken!!!

LOL...
ik vind ook wel dattie met deze move een dikke vette drol op de kop van DW heeft gescheten :lol:

absolute held die Fedor

Viva La Resistance!!!!

kabouterstamper
12-10-2007, 03:10
Met alle respect maar als Fedor zich de komende jaren gaat bezig houden met het eten van koekjes dan is hij imo niet meer de beste van de wereld. Dan is de UFC champ gewoon de nr1. en Fedor de nr2. Net zo makkelijk.

M-1 is dat Mac Donalds?

Biiyen
12-10-2007, 03:12
M-1 is dat Mac Donalds?

Een soort van Russische versie ja, ze serveren onder andere een "Kimbo slice with extra bread"... voor de net niet honger

Gulo gulo
12-10-2007, 03:15
Hahahahaha

"Give the n***ga his bread"

Briant
12-10-2007, 03:34
Met alle respect maar als Fedor zich de komende jaren gaat bezig houden met het eten van koekjes dan is hij imo niet meer de beste van de wereld. Dan is de UFC champ gewoon de nr1. en Fedor de nr2. Net zo makkelijk.

Ik denk dat Fedor via de M-1 een aantal russen erg bekend gaat maken. Er zit daar een hoop talent waarvan we slechts het topje van de ijsberg hebben gezien, ben ik van overtuigd.

bloody
12-10-2007, 06:14
ik denk dat het nog weleens voor een verrassing kan zorgen. let maar op pay per view en de grote jongens uit pride en ufc in m-1

bryan
12-10-2007, 06:20
vind het jammer, hij had inderdaad gewoon 1 gevecht in de UFC moeten doen... Randy verslaan en weer weg gaan..

michaell
12-10-2007, 06:22
hehe, any more questions?????
The Fight Network :: ALL FIGHTS ALL THE TIME :: Get it on! (http://www.thefightnetwork.com/news_detail.php?nid=5085)
The Fight Network :: ALL FIGHTS ALL THE TIME :: Get it on! (http://www.thefightnetwork.com/news_detail.php?nid=5085)
The Fight Network :: ALL FIGHTS ALL THE TIME :: Get it on! (http://www.thefightnetwork.com/news_detail.php?nid=5085)

Influcted
12-10-2007, 07:31
Couture is te loyaal aan de UFC..

Tony
12-10-2007, 08:40
Couture is te loyaal aan de UFC..

maar nu niet meer... exit couture dus.

chief108
12-10-2007, 17:40
LOL...

“I appreciate this opportunity the sport of MMA and the UFC has given me,” the UFC Hall-of-Famer said. “However, I’m tired of swimming upstream at this stage with the management of the UFC. It only makes sense at this point in my career to fight Fedor Emelianenko, and since he’s now signed with another organization, I feel like it’s time to resign and focus on my other endeavors.”

en nog een dikke vette keutel op de kop van Dana!!! :w00t:

YoMarK
12-10-2007, 18:02
Gaaf!

Biiyen
12-10-2007, 19:31
LOL...

“I appreciate this opportunity the sport of MMA and the UFC has given me,” the UFC Hall-of-Famer said. “However, I’m tired of swimming upstream at this stage with the management of the UFC. It only makes sense at this point in my career to fight Fedor Emelianenko, and since he’s now signed with another organization, I feel like it’s time to resign and focus on my other endeavors.”

en nog een dikke vette keutel op de kop van Dana!!! :w00t:

Sow, dus de titel is weer vacant! Ik zou echt niet weten wie daar voor in aanmerkimg zouden moeten komen nu dan. Ik baal dat Arlovski de afgelopen paar maanden aan de kant is geschoven.

Noguiera
Kongo
Sylvia
Arlovski

Moeilijk, het is allemaal 2de garnituur op het moment. Misschien dat ze Josh Barnett moeten contracteren. Die is eigenlijk een van de gegadigde voor een titel shot.

nicolas the red
12-10-2007, 19:44
ik heb zo'n voorgevoel dat we barnett in de toekomst in M-1 gaan zien

Tony
12-10-2007, 20:05
dana white/ufc en barnett boterd niet zo dacht ik..

Emilio
12-10-2007, 20:14
dana white/ufc en barnett boterd niet zo dacht ik..

zeker weten.

Barnett deed minachtend over de UFC HW divisie en Dana gaf aan dat niemand in de VS zit te wachten op een rentree van Barnett.

Gulo gulo
12-10-2007, 20:26
hahahaha Fedor is groter dan de organisaties!!!!

chief108
12-10-2007, 21:00
hahahaha Fedor is groter dan de organisaties!!!!
:lol::lol::lol: