PDA

View Full Version : jojo in de krant



mama
12-10-2007, 18:14
Leuk stukje Jorina!!!
(Noordhollands Dagblad 12-10-2007)

http://www.mixfight.nl/mama/2007/div/jojo.jpg

stiffler
12-10-2007, 18:16
Idd leuk stuk !! zet hem op JoJo

phranq
12-10-2007, 18:19
Staat ook een stuk in de Telegraaf vandaag over de tegenstander van Jorina..

chief108
12-10-2007, 18:23
mooi stuk...

go jojo!!!

Richelieu
12-10-2007, 18:24
Leuke stukje. Ben er zeker bij om Jorina aan te moedigen !!!

Khanom Thom
12-10-2007, 18:30
Go for it... pas op dat haar tieten niet ploffen als je er hard op slaat! ;)

harry
12-10-2007, 18:50
Ook in BN DE STEM (brabant)

Vechten tegen de man die vrouw werd
door Eric Strouwen


Vrijdag 12 oktober 2007 - VECHTSPORT - Haar tegenstandster won als man achttien van zijn twintig partijen op knock-out. Desondanks boezemt de inmiddels als vrouw door het leven gaande Nong Thoom Jorina Baars geen angst in. De achttienjarige kickboksster uit Den Helder is de eerste vrouw die het in een officiële wedstrijd tegen de Thaise opneemt.
Zie ook:
'Waarom wil hij of zij zich bewijzen tegen een vrouw?'


Nong Thoom: The Beautiful Boxer. Links zoals ze als man de ring betrad, rechts zoals ze het zondag in Arnhem op*neemt tegen Jorina Baars.
VORIGE STARTSTOP1/1VOLGENDE
De tegenstanders stonden niet in de rij voor Nong Thoom. Baars aarzelde echter geen moment toen zij de uitnodiging kreeg om zondag tijdens de 'Battle of Arnhem' tegen 'The beautiful boxer' te vechten. "Ze heeft alle medische testen doorstaan", stelt ze nuchter. "Ze is officieel tot vrouw verklaard. Ik vind het een leuke uitdaging, maar zie het verder als een normale wedstrijd." Toch heeft Baars haar trainingsschema iets aangepast, bekent ze. "Ik zit vaker in het krachthonk dan voor andere wedstrijden, want ik ga ervan uit zij meer kracht heeft dan de tegenstanders die ik tot nu toe heb getroffen." Nong Thoom won in 1998 een belangrijke wedstrijd in Bangkok. De toen zestienjarige viel niet alleen op door zijn vechttechniek, maar misschien nog wel meer door de make up die hij op had. Later dat jaar zette hij een punt achter zijn carrière. Hij liet weten spoedig een sekse-operatie te willen. In 1999 werd de transformatie een feit en sindsdien gaat Thoom als vrouw door het leven. In 2003 verscheen er een film over het leven van Nong Thoom: Beautiful Boxer.

Thoom verscheen als vrouw één keer in de ring. Zij vocht toen echter tegen een man. Baars is de eerste vrouw die het aandurft om het tegen haar op te nemen. "Niemand durfde", verklaart Baars. "En als er al iemand werd gevonden die wel wilde vroeg zij heel veel geld. Zo kwamen ze bij mij."



>>Jorina Baars vecht tijdens de 'Battle of Arnhem' als eerst vrouw tegen Nong Thoom, een Thaise die sinds 1999 als vrouw door het leven gaat.

http://www.bndestem.nl/multimedia/archive/00575/nong_thoom_575434b.jpg

Pimp-Daddy
12-10-2007, 22:35
Er stond ook een heel stuk over Nong Thoom en Jojo in de aktueel van deze week...

Goeie publiciteit voor onze eigen Jojo iig...:thup:

mama
12-10-2007, 22:36
ze houdt die bokshandschoenen alleen vast als of het oude sokken zijn

jan sensei kyokushin
12-10-2007, 23:16
ze houdt die bokshandschoenen alleen vast als of het oude sokken zijn:(Viese sokken bedoelt u mama zeker ;)
Sportgroetjes
jan

Qtie-Pie
12-10-2007, 23:26
Bitchfight met een 'man' [stukje uit de Telegraaf-I] door Erik Morsink

AMSTERDAM - Twee vrouwen boksen in Arnhem, maar het is geen 'bitchfight'. De 18-jarige Jorina Baars treedt namelijk in het strijdperk tegen een omgebouwde man/vrouw. Nong Toom nu als vrouw.
http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/02206/Nongvrouw_2206411c.jpg (javascript:fotovenster('?id=/multimedia/archive/02206/Nongvrouw_2206411c.jpg&caption=Nong Toom nu als vrouw&copyright=', 96, 200+30);)Nong Toom nu als vrouw

Jorina Baars uit Den Helder krijgt het komende zondag zwaar in Arnhem. De Noord-Hollandse bokskampioene gaat dan in de ring de strijd aan met de Thaise schone Nong Thoom (26). Maar een honderd procent 'bitchfight' zal het zeker niet worden. Nong was namelijk in een vorig leven een man die zijn concurrentie met z'n razendsnelle bewegingen en ijzersterke kracht subiet uitschakelde.

Je zou in eerste instantie denken aan een Thaise uitvoering van Lara Croft. Maar de verleidelijke vamp op deze foto loopt nog maar sinds eind 1999 rond. Daarvoor was Nong Thoom een keiharde vechtmachine, die in de boksring de een na de ander knock-out sloeg en bovendien een diep geheim met zich meedroeg. Het vele prijzengeld dat hij won met wedstrijden potte hij op om zijn ultieme verlangen te realiseren: vrouw worden!

'Ladyboy! Sissy!' bitsten leeftijdsgenootjes het nogal verwijfde jongetje als ukkie toe. "Ik heb altijd geweten dat ik een jongenslichaam had, maar van binnen een vrouwenhart", zegt Nong Thoom daar nu over. Vader Parinya wilde daar destijds echter niets van weten en besloot zoonlief op een sportschool te parkeren. "Daar wordt-ie vanzelf een echte vent." Uiterlijk was dat zeker wel zo, maar het liep niet helemaal zoals Parinya in gedachten had. Nong Thooms spieren groeiden weliswaar als kool en al spoedig mepte hij geduchte tegenstanders bij bosjes tegen de vlakte, maar 'Thaise Tyson' maakte zijn entree in de ring met een flinke dosis plamuur op z'n snufferd, oogschaduw en vuurrode lipstick.
http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/02206/Nongman_2206431c.jpg (javascript:fotovenster()
Nong stond vroeger haar mannetje

mama
13-10-2007, 00:00
:(Viese sokken bedoelt u mama zeker ;)
Sportgroetjes
jan
oude vieze sokken
die vreselijk stinken :wacko:

Biiyen
13-10-2007, 04:04
O mijn god die foto's van die Thai liegen er niet om.... Met kleren aan lijkt ze onderdaad op een vrouw. Maar die benen!!! Damn, gewoon stevige mannen benen hoor.

Kijk maar voor foto's bij de buren

Bad news written all over it....