PDA

View Full Version : Cro Cop wants Minotauro



udenied
14-10-2007, 07:31
After his nose surgery Mirko Cro Cop (22-6-2) will go to Holland for a new training strategy. The Croatian striker says he wants to gain 5 kilograms: “In the fights against Gonzaga (8-2-0) and Kongo (11-3-1) I've noticed that I must gain weight because I am losing strength with the clinch and parter against heavier opponents. We'll do it progressively so I won't lose speed”. Cro Cop will return to the octagon in the beginning of 2008 and he claims that he wants to face Minotauro (30-4-1), now that his nose/ breeding problem are solved.


From:
MMA-Europe.net

Gulo gulo
14-10-2007, 07:39
is zijn breeding problem opgelost???

Que passa con los cojones??

xyience
14-10-2007, 07:45
Crocop wil minetauro, het is maar te hopen dat hij niet weer verliesd
ik vind crocop en manhoef 2 van de meest veelzijdige vechters die er rondlopen, ze doen het goed in het staande gevecht en in het MMA.
Maar Crocop is de laatste tijd zwaar uit vorm.

udenied
14-10-2007, 07:48
is zijn breeding problem opgelost???

Que passa con los cojones??

:D
my mistake...

The Bulldog
14-10-2007, 07:48
eigenlijk heeft hij niks te willen denk ik....maar het lijkt me wereld partij...

dat cc 2 keer veloor betekend niet dat ie niet meer kan knokken...

ik denk ondanks dat wazige neus verhaal.......dat hij het weer op de rit kan krijgen...nieuw kamp om zich heen...gaat goed komen

wrestler_nl
14-10-2007, 09:15
cro cop heeft 1 keer van minotauro verloren maar in ufc zal die wel winne

The Bulldog
14-10-2007, 09:44
:twak:
cro cop heeft 1 keer van minotauro verloren maar in ufc zal die wel winne :twak:


de 2 afgelopen partijen bedoel ik.....

el bastardo
14-10-2007, 18:03
Er is weinig mis met zijn cojones, anders zou ie niet tegen Minotauro willen. Hopelijk wint ie wel, anders wordt hij helemaal op een zijspoor geschoven bij UFC. En daarvoor zie ik hem te graag vechten (als hij in normale doen is). Vette match up iig!

bryan
14-10-2007, 18:06
denk mino... op punten of gnp... die kooi maakt het veel moeilijker om dat grond gevecht te ontwijken...

fedor
15-10-2007, 01:48
Lijkt wel een all-or-nothing offensief van Mirko.., alstie wint maakt 'ie direct sprongen voorwaarts..verliezen kan wel 'ns het einde betekenen van z'n carriere (in z'n eigen hoofd bedoel ik dan)...wel lef om tegen iemand te gaan tegen wie 'ie verloren heeft dus met de cojones zit het zeker wel snor..! :)

Tony
15-10-2007, 02:23
Ik dnek dat als CC een partij tegen minotauro mag draaien dat ie zich dan weer lekker kan opfokken net zoals toen tegen silva.

Dragao
15-10-2007, 03:05
Lijkt wel een all-or-nothing offensief van Mirko.., alstie wint maakt 'ie direct sprongen voorwaarts..verliezen kan wel 'ns het einde betekenen van z'n carriere (in z'n eigen hoofd bedoel ik dan)...wel lef om tegen iemand te gaan tegen wie 'ie verloren heeft dus met de cojones zit het zeker wel snor..! :)


Lol hij had het over dat breeding ( voortplanten ) zoals in dat berichtje stond breathing ( ademen ) moest zijn Daarom zei hij dat crocop zijn ballen kwijt was :lol:

Mephisto
15-10-2007, 05:52
:twak::twak:


de 2 afgelopen partijen bedoel ik.....

lol @ je reactie... ik moet zeggen, dik gedrukte letters maken het wel wat aannemelijker, volgende keer wat duidelijker graag mr. Underdog ;)