PDA

View Full Version : Winst ook voor linda Ooms ook en bikkel



jan sensei kyokushin
15-10-2007, 16:32
Linda gefeliciteerd met je overwinning ook jij bent en topper en bikkel met de juiste spirit van en overwinnaar Linda en Jorina zijn toppers
klasse

veel respect:D

jan en oude sensei

osu

paspoes
15-10-2007, 17:27
x2:thup:

Pimp-Daddy
15-10-2007, 20:38
Linda gefeliciteerd met je overwinning ook jij bent en topper en bikkel met de juiste spirit van en overwinnaar Linda en Jorina zijn toppers
klasse

veel respect:D

jan en oude sensei

osu

lees: en=een

lil´kickboxer
16-10-2007, 18:59
Dank je wel!!!!:D Ik was blij dat ik weer in de ring mocht staan!!!! Weer een overwinning erbij en op naar de volgende partij!!!!!:D

jan sensei kyokushin
16-10-2007, 22:28
Dank je wel!!!!:D Ik was blij dat ik weer in de ring mocht staan!!!! Weer een overwinning erbij en op naar de volgende partij!!!!!:DOsu graag gedaan moppie jij blijft mijn hoogappeltje met jorina , Waarom :whistling:omdat jullie je zelf blijven in alle doen en laten .
en jullie Team,s ook gefeliciteerdt en jullie Trainer,s;)
veel repect voor alle 2 kanjer,s:thup:

osu jan

jan sensei kyokushin
16-10-2007, 22:54
Osu graag gedaan moppie jij blijft mijn hoogappeltje met jorina , Waarom :whistling:omdat jullie je zelf blijven in alle doen en laten .
en jullie Team,s ook gefeliciteerdt en jullie Trainer,s;)
veel repect voor alle 2 kanjer,s:thup:

osu janIK volg jullie al jaren in het martial-art-budo en zal dat blijven doen, ik zag van het begin af aan dat worden 2 bikkels 2 kanjers die hebben de juiste instelling en mentaliteit en spirit van winnen maar jullie zijn er nog lang niet ,maar de goede weg zijn jullie ingeslagen en stijl in het martial-art -budo die bij jullie past veel respect .

ik zie jullie in Ter Apel ;)
osu jan .