PDA

View Full Version : Emin Ozbasi - Brian Hordijk



Fr3ddy
15-10-2007, 19:05
Persoonlijk vond ik dit 1 van de mooiste partijen van de avond in Arnhem. Emin is imo een heel begaafde vechter. Die jongen kijkt heel goed, beweegt mooi weg, trapt/bokst goed en die losse knieen zijn gewoon een lust voor het oog.
Hordijk is een echte karakterknokker en komt ook een aantal malen mooi door! De partij eindigde onbeslist vanwege puntenaftrek voor Emin in de laatste ronde.

Richelieu
15-10-2007, 19:07
x2. Ozbasi is zeker een vechter die het erg hoog kan gaan schoppen. Hij liet ook gisteravond een mooie technische partij zien!!

Strange Cutbean
15-10-2007, 19:33
Persoonlijk vond ik dit 1 van de mooiste partijen van de avond in Arnhem. Emin is imo een heel begaafde vechter. Die jongen kijkt heel goed, beweegt mooi weg, trapt/bokst goed en die losse knieen zijn gewoon een lust voor het oog.
Hordijk is een echte karakterknokker en komt ook een aantal malen mooi door! De partij eindigde onbeslist vanwege puntenaftrek voor Emin in de laatste ronde.

Ik had persoonlijk Hordijk op winst staan. Emin trapt veel en hard maar wel heel veel op de dekking. Waar Hordijk m.i. onder andere veel rake stoten op het hoofd maakte. Ik dacht zo iets van eerste 2 rondes voor Emin en de laatste 3 voor Hordijk.

Maar ze komen er allebei wel denk ik.

Fr3ddy
15-10-2007, 19:44
Dan is onbeslist misschien de beste optie ;) valt ook niks af te dingen aan de prestatie van Hordijk. Hij deed het erg goed!

Maar ik was wel gecharmeerd van de stijl van die Ozbasi.