PDA

View Full Version : Verschuren-Wessels afscheidspartij



Robbie!
15-10-2007, 19:07
Wat een dag gister zeg. Een topgala, straks georganiseerd en een superlocatie. Veel mooie partijen gezien waaronder die van Jojo tegen Nong Toom. Maar voor mij was toch wel het hoogtepunt de partij Verschuren-Wessels. Een prachtige ambiance, ook omdat Wessels een thuispartij vocht. Mooi die opkomst van hem. Maar ook de opkomst van Peter was zoals altijd prachtig. De partij ging gelijk op maar in de 3e ronde ging Verschuren neer op een hoge trap en dat maakte het verschil. Achteraf gaven beide vechters aan de handschoenen aan de wilgen te hangen. Voor Wessels een mooi afscheid met een wereldtitel in z'n thuishaven. Jammer voor Peter dat ie verloor. Had het hem erg gegund. Maar diep respect voor beide!

Johan H
15-10-2007, 19:18
ja het was terecht een super partij!!!

ze hadden erg veel respect voor elkaar,precies zoals het hoort.

Fr3ddy
15-10-2007, 19:21
Deze oude rotten maakten er een toppartij van!

rafi
15-10-2007, 20:31
wat een techniek heeft die ouwe rot jan wessels niet normaal alles zo perfect en beheerst. 5 sec voor dat die hoge trap kwam zag ik aan hem dat hij wat van plan was. ik vind jan echt de beste vechter die nederland ooit heeft gehad.:thup:

The Bulldog
15-10-2007, 20:57
Was zeker een mooie partij ..lekker beladen...een sloper tegen een stylist...

Ik zelf was voor PEter aan het schreeuwen, maar Jan won de pot op zeer beheerste wijze

El"Nienjo
15-10-2007, 20:59
Wat een dag gister zeg. Een topgala, straks georganiseerd en een superlocatie. Veel mooie partijen gezien waaronder die van Jojo tegen Nong Toom. Maar voor mij was toch wel het hoogtepunt de partij Verschuren-Wessels. Een prachtige ambiance, ook omdat Wessels een thuispartij vocht. Mooi die opkomst van hem. Maar ook de opkomst van Peter was zoals altijd prachtig. De partij ging gelijk op maar in de 3e ronde ging Verschuren neer op een hoge trap en dat maakte het verschil. Achteraf gaven beide vechters aan de handschoenen aan de wilgen te hangen. Voor Wessels een mooi afscheid met een wereldtitel in z'n thuishaven. Jammer voor Peter dat ie verloor. Had het hem erg gegund. Maar diep respect voor beide!

Ja Robbie!, was zeker een geslaagd gala! Ik had het Peter ook zeker gegund. Hij had er hard voor getraind en dan is zo'n uitslag toch wel een domper. Maar het is zeker geen schande om van Wessels te verliezen lijkt mij. Erg mooi om te zien hoe beide vechters met elkaar om gaan voor en na de partij ! zo hoort het te zijn. Al met al zeker genoten gister! Greetz Niels

Khanom Thom
15-10-2007, 21:31
Jan, gefeliciteerd! top...

Remco
15-10-2007, 23:59
Mooi dat de grote Jan Wessels nog altijd indruk weet te maken. Respect (ook voor Verschuren)!