PDA

View Full Version : jan lomulder



rafi
16-10-2007, 00:01
wtf <A href="http://www.youtube.com/v/kRqtE5qwz8A"></param><param">http://www.youtube.com/v/kRqtE5qwz8A"></param><param

rafi
16-10-2007, 00:02
ik krijg hem niet er op toets op youtube janlomulder in en dan zie je het filmpje.

rafi
16-10-2007, 00:22
http://www.youtube.com/watch?v=kRqtE5qwz8A

Remco
16-10-2007, 01:03
Poeh! Zag je hoe hij lag na te spartelen als een zeehond. Zware partij!

Strange Cutbean
16-10-2007, 01:52
En die eigewijze Drent zal ook niet zelf kloppen.

Ik geloof dat dit een remach was, in de eerste schopte Jan die Japanner letterlijk de ring uit. Als het goed is heb ik die partij op mijn oude computer staan. Zal hem eens opzoeken.

ashi76
16-10-2007, 02:05
Jan "Seabert" Lomulder... :D

Wel respect dat ie een bareknuckle partij aanneemt trouwens...

citygym
16-10-2007, 02:33
Jan, was en is een topper, heeft van vele toppers gewonnen in zijn tijd.
Zoals Bob Schreiber, Leo de snoo, Martin van Emmen. 2 jaar geleden vocht hij nog tegen Mourad Bouzidi. Jan nam zonder Aarzelen de partij aan nadat Martin van Emmen de partij had afgezegd. De partij tegen Martin van Emmen in Delfzijl in 1993 was echt een Thriller en een van mijn mooiste partijen die ik gezien heb. 10x2 minuten knallen was dat! Ook op persoonlijk vlak vind ik Jan een topper!!!!!!

Osu Dennis

jan sensei kyokushin
16-10-2007, 15:35
Jan, was en is een topper, heeft van vele toppers gewonnen in zijn tijd.
Zoals Bob Schreiber, Leo de snoo, Martin van Emmen. 2 jaar geleden vocht hij nog tegen Mourad Bouzidi. Jan nam zonder Aarzelen de partij aan nadat Martin van Emmen de partij had afgezegd. De partij tegen Martin van Emmen in Delfzijl in 1993 was echt een Thriller en een van mijn mooiste partijen die ik gezien heb. 10x2 minuten knallen was dat! Ook op persoonlijk vlak vind ik Jan een topper!!!!!!

Osu Dennis x2 maar jan had wel moeten afkloppen Dennis hij bracht zich zelf in de problemen .
hij kon onmogelijk uit die choke verwurging komen .
sportgroeten
osu

Remco
16-10-2007, 18:38
Inderdaad koppig. Jan Lomulder was een bijzonder technische vechter en een rechtvaardig scheidsrechter. Het is er de man niet naar om te zeuren, wie kent zijn kickbokspartij tegen Bob Schreiber toen hij de ene na de andere kopstoot moest verduren?

rafi
16-10-2007, 18:39
dat is de mentaliteit van jan hij gaat nog liever dood dan dat hij afklopt.

doom
17-10-2007, 01:27
ik was er bij in japan gelukkig gooide Thom de handdoek in de ring

BB
17-10-2007, 08:39
Jan, was en is een topper, heeft van vele toppers gewonnen in zijn tijd.
Zoals Bob Schreiber, Leo de snoo, Martin van Emmen. 2 jaar geleden vocht hij nog tegen Mourad Bouzidi. Jan nam zonder Aarzelen de partij aan nadat Martin van Emmen de partij had afgezegd. De partij tegen Martin van Emmen in Delfzijl in 1993 was echt een Thriller en een van mijn mooiste partijen die ik gezien heb. 10x2 minuten knallen was dat! Ook op persoonlijk vlak vind ik Jan een topper!!!!!!

Osu Dennis

Ik zat in 93 toevallig bij jan in de kleedkamer. Ik weet nog goed, dat de scheids binnen kwam. Het eerste wat Jan tegen hem zei was: geen flauwe kul scheids. Je moet ons laten knokken en je er verder niet mee bemoeien!! ha ha. Nou dat hebben ze inderdaad gedaan. Echt een top partij. Alle respect ! Maar ik snap na het filmpje wel waar zijn typische stemgeluid vandaan komt!

jan sensei kyokushin
17-10-2007, 20:07
dat is de mentaliteit van jan hij gaat nog liever dood dan dat hij afklopt.Osu ja dat is de spirit van en krijger top de juiste mentaliteit opgeven bestaat niet !!!. jan probeerde wat ik zie op het filmpie zijn hand er tussen te krijgen bij die verwurging maar dat lukte niet, als als als zeg ik altijd , als dat wel lukt dat krijgt jan het niet zo benauwt en kan hij proberen terug te komen ,maar nu kreeg hij het zeer benauwd dat hij zowat stikte :( en niet meer afkloppen kon verstanddig van de trainer handdoek te gooien .

maar ik heb diep Respect voor Jan lomulder !!

sportgroeten