PDA

View Full Version : Marrokanen in Den Haag Premtime



Henry
17-10-2007, 20:46
http://www.dumpert.nl/mediabase/29184/2eb3...likje_cola.html (http://www.dumpert.nl/mediabase/29184/2eb3d8af/prem_kopt_blikje_cola.html)

Kijk zelf maar...

als zelfs een sranangman het zat is, pfffff wat moeten de autochtonen dan wel niet denken....

Effective
17-10-2007, 21:13
Denk dat deze kinderen thuis weinig meekrijgen qua normen en waarden, denk dat je hier alleen iets aan kan doen als je ook iets bij die ouders weet los te maken.

knilles
17-10-2007, 21:17
Korten op toeslagen (huur/kinderbijslag etc.) en als dat niet helpt, beslag leggen op het loon of uitkering om de schade te betalen. Doet wonderen ;)

Chico
17-10-2007, 21:25
Denk dat deze kinderen thuis weinig meekrijgen qua normen en waarden, denk dat je hier alleen iets aan kan doen als je ook iets bij die ouders weet los te maken.
thuis krijgen ze waarschijnlijk genoeg mee... thuis worden ze strak gehouden... buitenshuis daarentegen doen ze waar ze zin in hebben

Effective
17-10-2007, 21:49
thuis krijgen ze waarschijnlijk genoeg mee... thuis worden ze strak gehouden... buitenshuis daarentegen doen ze waar ze zin in hebben

Niet strak genoeg, om zoals sommige van deze jochies die 12- zijn, 's avonds binnen te houden..

Chico
17-10-2007, 21:54
ik zie genoeg nederlandse kinderen 's avonds ook buitenspelen...

rafi
17-10-2007, 21:56
ik ben zelf ook marokaan. maar ze mogen van mij die gasten helemaal in mekaar stompen. ze moeten net als in arnhem optreden .een speciaale gbo team van de politie. die gewoon vrijspelheeft en hard aanpakken.

Effective
17-10-2007, 22:51
ik zie genoeg nederlandse kinderen 's avonds ook buitenspelen...


Dit zijn ook nederlandse kinderen toch? Ik bedoel maakt me niet uit wat de afkomst is. Gewoon buitenspelen geen probleem, maar deze jeugd is soms nog maar een jaar of tien en loopt om een uur of 11 's avonds nog rotzooi te trappen. Dan heb je in mijn ogen als ouder ook je verantwoordelijkheid te nemen.

smike
18-10-2007, 01:02
Het probleem ligt bij de ouders, die zijn achterlijk.
Als je zoontje van pek em beet 12 jaar als met de rechter in aanrakng is gekomen en de hele dag buiten hangt en crimineel is, dat ben je als ouder van het laagste soort.
Ik stel dan ook voor, de jochies inclusief ouders een enkeltje Marokko, wat mij betreft mag die wet er komen.

Evilman
18-10-2007, 05:33
ik ben zelf ook marokaan. maar ze mogen van mij die gasten helemaal in mekaar stompen. ze moeten net als in arnhem optreden .een speciaale gbo team van de politie. die gewoon vrijspelheeft en hard aanpakken.

Was ook bij premtime zon marokaan die zei dat ze normaal moesten doen
en waarom ze zo dom deden. Zelfs tegen hem hadden ze een grote bek.
Niet te geloven .. ik had verwacht tegen 'eigen volk' doen ze nog wel btje
normaal.. maar dat tuig is losgeslagen.

Advies is dus: losgeslagen tuig weer vastslaan :thup:

Gulo gulo
18-10-2007, 06:39
is dat die aflevering dat hij iets voor zijn kop gesmeten krijgt?

jaco
18-10-2007, 06:50
is dat die aflevering dat hij iets voor zijn kop gesmeten krijgt?

yep

aliendwurf
18-10-2007, 07:04
Prem is een irritante eikel........