PDA

View Full Version : Verdonk richt 'Trots op Nederland' op



aliendwurf
18-10-2007, 00:03
DEN HAAG - Rita Verdonk, die uit de VVD-fractie is gezet en als eenmansfractie in de Tweede Kamer zit, richt een politieke beweging op met als naam ,,Trots op Nederland''.

De beweging zal zich vooral bezighouden met maatschappelijke problemen als files, ouderenzorg, onderwijs, immigratie en integratie.

Verdonk, die in conflict kwam met de VVD en niet langer lid is van die partij, wil zich richten op die 99 procent van de Nederlanders, die geen lid is van een politieke partij.

Afgelopen maandag kondigde ze aan weg te gaan bij de VVD, nadat het VVD-bestuur Verdonk had gedwongen te kiezen tussen haar Kamerzetel en het VVD-lidmaatschap. Het bestuur wilde een einde maken aan de situatie dat er in het parlement twee fracties van VVD'ers actief waren.

Voor Verdonk heeft steeds vast gestaan dat ze haar Kamerzetel niet zou opgeven. Woensdagavond geeft ze media verdere toelichting op haar nieuwe beweging. In een gesprek met het tv-programma EenVandaag zegt ze onder meer met haar ,,brede volkspartij'' zeker mee te doen aan de volgende Tweede Kamerverkiezingen.
(ANP)

aliendwurf
18-10-2007, 00:04
Alleen die naam al.....:wft:

blazin.arr0w::::
18-10-2007, 00:09
Alleen die naam al.....:wft:

Heeeeeeeeey we zijn het met elkaar eens :)

Wat een malloot die Verdonk. Maar goed, ze gaat het vast wel redden.

knilles
18-10-2007, 00:35
Eerst Wilders, nu Verdonk uit de VVD gestapt. Gaat lekker daar.... Het wordt nog lastig kiezen op rechts de komende verkiezingen;) Ik zal ze beide eens goed volgen de komende maanden :D

Staat wel vast dat VVD mijn stem kwijt is, nu maar hopen dat Rita een goed team om haar heen kan krijgen en niet een tweede LPF wordt. Wilders wil hierom geen nieuwe leden bij de partij, om te voorkomen dat verkeerde lieden er met de partij van door gaan (Bron: De Telegraaf van vandaag).

Lastige keuze, jammer dat ze niet in 1 partij zitten, was het toch een stuk eenvoudiger geweest.

smike
18-10-2007, 01:09
Alleen die naam al.....:wft:

Damn, ben jij dna zo'n "linkse rakker"'?
Je mag trots zijn op je land, Nederland, het land waarin we allemaal wonen!Maar door de "linkse rakkers"' zal het wel weer uitgelegd worden als racistisch...

el bastardo
18-10-2007, 01:10
Je zegt het goed, eerst Wilders, nu Verdonk. Van hetzelfde laken een pak. Veel schreeuwen en niks realiseren.

Jochem
18-10-2007, 01:12
De naam "Trots op Nederland" roept bij mij ook kotsneigingen op. Heeft weinig met politieke voorkeur te maken denk ik zo.

Muay Thai Elite
18-10-2007, 01:16
Je zegt het goed, eerst Wilders, nu Verdonk. Van hetzelfde laken een pak. Veel schreeuwen en niks realiseren.

Ja dát doen alle politici he? Hoor Balkenende de laatste tijd ook niet meer zovaak over z'n normen en waarden zeveren.....

Ik stem PVV all the way.. Al is t maar om als laatste te lachen, als er ineens minder problemen zijn in Nederland omdat al die teringlijers weggestuurd zijn!

aliendwurf
18-10-2007, 01:23
Damn, ben jij dna zo'n "linkse rakker"'?


Damn,ben jij dan zo'n "rechtse bal"? ;)

smike
18-10-2007, 01:33
Damn,ben jij dan zo'n "rechtse bal"? ;)

Dat is geen antwoord op mijn vraag.

Om op jouw vraag antwoord te geven: nee, ik ben links en rechts, ligt eraan welke onderwerpen. Een bal ben ik al helemaal niet, hele familie komt uit de Schilderswijk :D

smike
18-10-2007, 01:34
De naam "Trots op Nederland" roept bij mij ook kotsneigingen op. Heeft weinig met politieke voorkeur te maken denk ik zo.


Argumentatie alstublieft

aliendwurf
18-10-2007, 01:36
Dat is geen antwoord op mijn vraag.

Om op jouw vraag antwoord te geven: nee, ik ben links en rechts, ligt eraan welke onderwerpen. Een bal ben ik al helemaal niet, hele familie komt uit de Schilderswijk :D


Dan kunnen we elkaar de hand geven,ik ben ook niet echt links of rechts,al neig ik wel véél meer naar links dan naar rechts.
Als er nu verkiezingen zouden zijn zou ik iig niet weten op wie ik zou moeten stemmen.

smike
18-10-2007, 01:41
Ik had dus hetzelfde probleem.
Ik heb het wat makkelijekr misschien omdat ik Christelijk ben, dus ik wilde graag op een Christelijke partij stemmen.
Het CDA ligt dan voor de hand, maar die waaien teveel met de wind mee en durven nergens voor op te komen, dus werd het de ChristenUnie en voila, ze kwamen in de regering!`:thup:

Jochem
18-10-2007, 01:46
IMO is het gewoon goedkoop scoren. Ik bedoel, wat de neuk is dit voor naam voor een politieke partij die zich wil "bezighouden met maatschappelijke problemen als files, ouderenzorg, onderwijs, immigratie en integratie."

Ik bedoel, moet ik trotser worden op NL als er minder files en buitenlanders zijn?

Besides de naam, en de persona verdonk, een goed alternatief op rechts vind ik niet verkeerd. Maar het gaat nu al weer de verkeerde kant op.

aliendwurf
18-10-2007, 01:51
Bovendien neigt die naam ook nog eens naar het nationalisme,heel slim bedacht.

Inspelen op onderbuikgevoelens (brrrrrrrr,wat een smerig woord).....

Influcted
18-10-2007, 01:55
Waarom zich niet aansluiten bij Wilders dan?

Chico
18-10-2007, 01:57
TON?

aliendwurf
18-10-2007, 01:57
Waarom zich niet aansluiten bij Wilders dan?

Dat wijf wil altijd de baas zijn,dat is iig iets wat ze wél duidelijk heeft gemaakt de laatste tijd....

smike
18-10-2007, 03:38
Bovendien neigt die naam ook nog eens naar het nationalisme,heel slim bedacht.



Nationaliisme is een goed iets, trots zijn op je eigen land en cultuur!

Jochem: de naam refereert ernaar dat zij de mensen weer trots wil maken in Nederland te wonen, dat wil zij bereiken door: filevermidnering, betere zorg, aanpakken van het immigratieprobleem etc. niks mis mee volgens mij!

Bovendien is Verdonk niet zo extreem als Wilders en dus is zij voor mij een serieuze stemmingsoptie.

Chico
18-10-2007, 03:54
Verdonk heeft geen eigen visie... Ze is een relatief goede uitvoerder (hoewel haar ministerschap weinig verbetering in haar gebied heeft opgeleverd) maar ze is volledig afhankelijk van anderen om haar plannen uiteen te zetten.

Als haar gevraagd wordt wat ze wil doen geeft ze algemene antwoorden. Minder files, betere zorg, etc maar hoe ze dat wil doen zegt ze niet.

Wilders heeft tenminste een eigen visie (hoewel ik het niet met hem eens ben) en komt ook met alternatieven en eigen voorstellen. Ik zie dat bij verdonk niet gauw gebeuren

Chico
18-10-2007, 03:54
Nationaliisme is een goed iets, trots zijn op je eigen land en cultuur!
nationalisme is een goed iets zolang je je eigen land en cultuur maar niet als superieur boven anderen gaat zien.

smike
18-10-2007, 04:46
En dat is wat bij de Moslimcultuur dus fout gaat, die vinden zich beter dna niet-Moslims.
Bijna alle allochtonen zijn nationalistisch voor hun "eigen" land, kwestie van opvoeding ook. Maar gewoon erg jammer, ik ben niet zo opgevoed, ik ben opgevoed met de gedachte dat je blij mag zijn dat je in Nederland woont en dat je daar trots op mag zijn!~En daar ben ik nog steeds dankbaar voor.

Verdonk vind ik trouwens niet eens een echte nationalist, maar ze wordt in een hoekje gedrongen omdat ze wat strenger optreed, erg jammer.

Biiyen
18-10-2007, 05:03
TON?

Die naam is taktisch gekozen...

Stem op TON en de moslims verdwijnen als sneeuw voor de zon.

PigDog
18-10-2007, 05:32
Hoe kun je nu in Godsnaam trots zijn op iets wat je in de schoot geworpen krijgt; Je bent bij toeval Nederlander, niet bij keuze. Als je in Kenia was geboren kun je onmogelijk trots op Nederland zijn. Eigenlijk kunnen dus alleen allochtonen trots zijn op Nederland, het land waar ze voor hebben gekozen en die hun onderdak heeft verschaft. Nationalisme is dus eigenlijk een dom iets. Je bent trots op iets waar je zelf geen invloed op hebt, of geen resultaat voor hebt behaald.

Dit zegt de Dikke van Dale ervan:
trots1 (de ~ (m.))
1 gevoel dat men meer is dan anderen => eergevoel
2 het zelfgevoel dat het volbrengen van iets groots of het bezit van iets moois enz. geeft
3 persoon of zaak waarop men trots is => pronkstuk

trots2 (bn.)
1 vervuld met een gevoel van eigen grootsheid => dat is mijn eer te na, fier, met opgeheven hoofd
2 [pej.] hoogmoedig, verwaand
3 tevreden over wat men bezit of wat men bereikt heeft => groots, zijn neus krult
4 (van zaken) indrukwekkend



Breng eens iets van deze omschrijvingen in relatie met Nederland.

TON had beter DOM kunnen heten, was Verdonk beter tot haar recht gekomen.

Muay Thai Elite
18-10-2007, 05:54
Maar dan was t Drots op Mederland?? Klopt niet he Pigster ;)

Chico
18-10-2007, 06:11
En dat is wat bij de Moslimcultuur dus fout gaat, die vinden zich beter dna niet-Moslims.
oh en de meeste nederlanders vinden de westerse "cultuur" niet beter dan de "moslimcultuur" (wat eigenlijk niet bestaat)?.. pratend over een achterlijke cultuur e.d.

en zien de meeste nederlanders de afrikaanse en aziatische culturen als gelijkwaardig?

PigDog
18-10-2007, 06:32
Maar dan was t Drots op Mederland?? Klopt niet he Pigster ;)

Hahaha, LOL!

Drukte Over Marokanen

:rolleyes:

PigDog
18-10-2007, 06:47
O ja, nog effe dit:



CDA: Verdonk heeft ons motto gestolen
woensdag 17 oktober 2007 20:21

Het CDA is woedend op Rita Verdonk omdat zij de naam van haar nieuwe politieke beweging, Trots op Nederland, zou hebben overgenomen van de christendemocraten. Trots op Nederland was ook het motto waarmee het CDA vorig jaar bij de verkiezingen campagne voerde.


Vanmiddag maakte Rita Verdonk, die maandagavond haar lidmaatschap van de VVD opzegde, bekend dat zij een politieke beweging gaat beginnen onder de naam Trots op Nederland.

'Onfatsoenlijk' vindt het CDA het dat Verdonk daarmee de woorden gebruikt die ook lijsttrekker Jan Peter Balkenende vorig jaar veelvuldig gebruikte.

Toekomst
Toen hij, net als PvdA-lijsttrekker Wouter Bos en VVD-lijsttrekker Mark Rutte, tijdens de verkiezingscampagne voor De Telegraaf een eigen verkiezingskrant mocht maken, was Trots op Nederland de kop die Balkenende op de voorpagina zette.

Ook bij de Statenverkiezingen werd het motto gebruikt. En een CDA-woordvoerder laat weten dat de partij van plan is het motto ook in de toekomst te gebruiken.

Stappen
Wie nu naar de website ikbentropnederland.nl gaat, wordt nog steeds rechtstreeks doorgelinkt naar de site van het CDA. Verdonk maakte vanmiddag bekend dat zij de site trotsopnederland.com zal lanceren.

De christendemocraten overwegen stappen te ondernemen tegen Verdonk. De partij heeft inmiddels merkendeskundigen gevraagd wat de mogelijkheden daartoe zijn.

In een reactie zegt Verdonk dat ze zich niet gerealiseerd had dat het CDA hetzelfde motto gebruikt. Bovendien benadrukt ze dat Trots op Nederland een voorlopige werktitel is. 'Ik nodig het CDA uit samen te werken aan een trots Nederland,' aldus Verdonk.



Door Robbert de Witt

Muay Thai Elite
18-10-2007, 08:34
Haha en gullie ammul zeiken over die naam :D Blijkt gewoon door Harry Potter verzonnen........

blazin.arr0w::::
18-10-2007, 08:48
Nationaliisme is een goed iets, trots zijn op je eigen land en cultuur!


Waar ben je trots op dan?

Slavernrijverleden? Falend immigratie beleid? Moord op de gebroeders de Wit?

Zeg het maar. Ik zie het niet.

Ik ben met je eens dat her erger kan dan Nederland, maar waar kan je nou met recht trots op zijn?

Jochem
18-10-2007, 16:15
iig niet ajax.

Iwan
18-10-2007, 16:25
Damn, Wilders of Trots op Nederland... Laat de verkiezingen maar komen!

FOCUS
18-10-2007, 16:38
nationalisme viert hoogtij,
naties maken ruzie, laten hun spierballen zien,
wapenwedloop in volle gang
eigen volk eerst
kloof tussen rijk en oud verbreedt
klimaat naar de kloten
gaat goed met de aarde,
ik ga wel voor die andere aarde die ze hebben gevonden

MB667
18-10-2007, 17:06
daar heeft wel al vergrijzing opgetreden aan het plaatje te zien.

http://image.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2007/04/25/planet372.jpg

payap
18-10-2007, 18:05
iig niet ajax.

Je kunt ook te ver gaan Jochem! :twak: :boos:

mossad
18-10-2007, 18:33
Waar ben je trots op dan?

Slavernrijverleden? Falend immigratie beleid? Moord op de gebroeders de Wit?

Zeg het maar. Ik zie het niet.

Ik ben met je eens dat her erger kan dan Nederland, maar waar kan je nou met recht trots op zijn?

Ik heb niets met Verdonk en Wilders en haar nieuwe motto, maar er is genoeg om trots over te zijn.

- Nederland is zo'n beetje het meest inventieve land op watergebied.
- Van oudsher een hele vrije cultuur waar filosofen naar toe kwamen om hun mening vorm te geven.
- Nederland geeft veel hulp aan ontwikkelingslanden(relatief)
- Nederland heeft lange tijd heel open gestaan naar vreemdelingen.
- Nederland bereikt op sportgebied behoorlijk veel voor zo'n belachelijk klein land.
- Nederland heeft aan de wieg van Europese eenwording gestaan.

En er is nog wel meer. Er is een hoop mis in dit land maar ik vind het verbazend dat er niets is in jouw ogen waar je trots op kan zijn.

knilles
18-10-2007, 19:03
Trots zijn op bakken met geld in een eindeloze put gooien in zgn. ontwikkelingslanden en de deur wijd open hebben gezet en zetten voor vreemdelingen zijn voor mij geen punten op trots op te zijn.....

Waarom besteden wij als klein landje relatief/procentueel het meeste (meer dan Duitsland en Frankrijk) van ons BNP aan ontwikkelingshulp? Gister was in het nieuws dat de basisbeurs wellicht gaat veranderen in een lening, terwijl de basisbeurs juist omhoog moet om iedereen de schoolbanken in te krijgen, dat is toch de toekomst van Nederland! Bespaar dan eerst op onnodige verkwistingen zou ik zeggen....

Janmaat zei het zo mooi: Eigen volk eerst.....

Als mensen echt problemen hebben in hun vaderland heb ik absoluut geen problemen mee als ze hier aankloppen, heb zelfs een goede vriend die Soedan is ontvlucht en hier gewoon werkt en inmiddels een koophuis, vrouw en 2 kinderen heeft. Maar de economische vluchtelingen uit Turkije en Marokko en hun 'gezinshereniging' en daarna hun handje op houden, niet Nederlands leren en hun kinderen niet in bedwang kunnen houden, stop daar direct maar mee om hun te bekostigen en geef ze een enkeltje terug naar waar ze vandaan komen!

smike
18-10-2007, 22:38
Ik heb niets met Verdonk en Wilders en haar nieuwe motto, maar er is genoeg om trots over te zijn.

- Nederland is zo'n beetje het meest inventieve land op watergebied.
- Van oudsher een hele vrije cultuur waar filosofen naar toe kwamen om hun mening vorm te geven.
- Nederland geeft veel hulp aan ontwikkelingslanden(relatief)
- Nederland heeft lange tijd heel open gestaan naar vreemdelingen.
- Nederland bereikt op sportgebied behoorlijk veel voor zo'n belachelijk klein land.
- Nederland heeft aan de wieg van Europese eenwording gestaan.

En er is nog wel meer. Er is een hoop mis in dit land maar ik vind het verbazend dat er niets is in jouw ogen waar je trots op kan zijn.


Totally agree

Muay Thai Elite
18-10-2007, 23:24
Nou sorry hoor... Maar moet trots zijn op je land echt gebasseerd zijn op die historische (soms zelfs gedateerde) punten? Ik ben niet trots op NL omdat we dijken kunnen bouwen of omdat we 'aan de wieg van de Europese eenwording' hebben gestaan.. Pff, ik ben gewoon trots zonder reden, gewoon trots op het feit dat ik Nederlander ben. Het is een gevoel!

mossad
18-10-2007, 23:53
Nou sorry hoor... Maar moet trots zijn op je land echt gebasseerd zijn op die historische (soms zelfs gedateerde) punten? Ik ben niet trots op NL omdat we dijken kunnen bouwen of omdat we 'aan de wieg van de Europese eenwording' hebben gestaan.. Pff, ik ben gewoon trots zonder reden, gewoon trots op het feit dat ik Nederlander ben. Het is een gevoel!

Jij bent dus trots op een gevoel?

Muay Thai Elite
19-10-2007, 00:13
Doe jij Nederlands kunne lezen?

Ik zeg dat de trots die ik heb een gevoel is.. Dat het niet persé gebasseerd is op prestaties die Nederland heeft geleverd. Dat is zoiets als trots zijn op je zoontje, ondanks het feit dat ie z'n diploma niet heeft gehaald of niet eerste is geworden bij een zwemwedstrijdje...

Nog een bijdehande vraag?

aliendwurf
19-10-2007, 00:19
Heb jij een zoontje?

Muay Thai Elite
19-10-2007, 00:21
:D

knilles
19-10-2007, 00:24
Krijgt zijn mama daar steeds een klap voor dr kont op je sig? :D

aliendwurf
19-10-2007, 00:37
:offtopic:

Wilders hoorde ik laatst trouwens dit zeggen:



Nederland is geen Rotterdam aan de Riviera,maar Rabat aan de Rhijn.


Ik kon een lichte glimlach niet onderdrukken. :rolleyes:

knilles
19-10-2007, 01:08
Eigenlijk mag je er niet om lachen, het is diep- en diep triest en nog waar ook.
Maar een klein lachje kan er zeker af voor deze rake oneliner :D

PigDog
19-10-2007, 01:26
Nu is "kots op nederland" weer een tijdelijke naam. Blijkbaar is roestige rita toch bang voor harry potter. En ze zou 26 zetels hebben, maar dat zou Wilders ook.....

mossad
19-10-2007, 01:41
Doe jij Nederlands kunne lezen?

Ik zeg dat de trots die ik heb een gevoel is.. Dat het niet persé gebasseerd is op prestaties die Nederland heeft geleverd. Dat is zoiets als trots zijn op je zoontje, ondanks het feit dat ie z'n diploma niet heeft gehaald of niet eerste is geworden bij een zwemwedstrijdje...

Nog een bijdehande vraag?

Ik kan uitstekend lezen. Zo kom ik ook door die rommel heen die jij doorgaans post.

Je geeft aan dat Nederlander zijn een gevoel is. Je bent trots op het feit dat je Nederlander bent. Dan ben je dus trots op een gevoel.

Maar nu geef je aan dat je bedoelde dat trots zijn een gevoel betreft. Ik ging er even vanuit dat je deze open deur niet wilde intrappen, dus vandaar dat ik dacht dat je doelde op het gevoel van Nederlander zijn.

Trots zijn om niets vind ik overigens idioot. Je kunt trots zijn op je zoontje(als je die hebt) als hij zijn best doet of bepaalde vaardigheden heeft. Maar als hij dikke schijt aan school heeft en er niets voor doet en geen diploma haalt, dan zie ik niet in waar je trots op moet zijn. Net zoiets als trots zijn op je ras, ook zo'n gelul. Je bent zo geboren en daar heb je niets voor gedaan. Trots zijn op je cultuur is trouwens weer een ander verhaal.

Muay Thai Elite
19-10-2007, 02:51
Je kunt trots zijn op je zoontje(als je die hebt) als hij zijn best doet of bepaalde vaardigheden heeft. Maar als hij dikke schijt aan school heeft en er niets voor doet en geen diploma haalt, dan zie ik niet in waar je trots op moet zijn.

Nice....... Déze 'open deur' wilde ik intrappen.. Doe je goed.

De dikke nudist
19-10-2007, 03:47
Trots zijn omdat mensen waarmee je weinig meer te maken hebt dan dat je in hetzelfde platte kustgebied woont in het verleden dingen hebben gebouwd of gedaan.

Natuurlijk, klinkt logisch.

There is no ass, only a fatty part at the top of your legs.
Maak niet meer van de dingen dan dat ze zijn.

mossad
19-10-2007, 05:22
Trots zijn omdat mensen waarmee je weinig meer te maken hebt dan dat je in hetzelfde platte kustgebied woont in het verleden dingen hebben gebouwd of gedaan.

Natuurlijk, klinkt logisch.

There is no ass, only a fatty part at the top of your legs.
Maak niet meer van de dingen dan dat ze zijn.


Ik ben het daar ergens wel mee eens, maar eigenlijk kun je dan nooit nationale trots hebben. Ik heb wel een gevoel met Nederland en dat uit zich met name in sport waar ik zo goed als altijd voor de Nederlander ben.

mossad
19-10-2007, 05:24
Nice....... Déze 'open deur' wilde ik intrappen.. Doe je goed.

Mijn dank. Die sig van je maakt een hoop goed trouwens.

PigDog
19-10-2007, 06:30
Ik ben het daar ergens wel mee eens, maar eigenlijk kun je dan nooit nationale trots hebben. Ik heb wel een gevoel met Nederland en dat uit zich met name in sport waar ik zo goed als altijd voor de Nederlander ben.

Zie mijn eerste bericht in deze topic. Je kan eigenlijk ook niet trots zijn op iets waar je niks voor gepresteerd hebt.
Als je zoontje een zwemdiploma haalt kun je daar terecht trots op zijn. Als een vechtsporter weer eens een wereldtitel haalt, ben ik terecht trots. meestal ken ik de persoon (zijdelings) en weet wat voor effort hij en anderen erin hebben moeten steken om dit te behalen. Dat nederland zo'n hoog niveau in de vechtsportwereld heeft ben ik ook trots op, ik doe het al meer dan 20 jaar en hoop zo mijn ultra-kleine steentje te hebben bijgedragen.

Maar dat nederland goud wint met curling, boogschieten of dressuur doet me eigenlijk niks.

snaplevous?

mossad
19-10-2007, 08:15
Zie mijn eerste bericht in deze topic. Je kan eigenlijk ook niet trots zijn op iets waar je niks voor gepresteerd hebt.
Als je zoontje een zwemdiploma haalt kun je daar terecht trots op zijn. Als een vechtsporter weer eens een wereldtitel haalt, ben ik terecht trots. meestal ken ik de persoon (zijdelings) en weet wat voor effort hij en anderen erin hebben moeten steken om dit te behalen. Dat nederland zo'n hoog niveau in de vechtsportwereld heeft ben ik ook trots op, ik doe het al meer dan 20 jaar en hoop zo mijn ultra-kleine steentje te hebben bijgedragen.

Maar dat nederland goud wint met curling, boogschieten of dressuur doet me eigenlijk niks.

snaplevous?


Ja lui die aan curling en dressuur doen kunnen sowieso de tyfus krijgen:D ongeacht waar ze vandaan komen.

Dennis
19-10-2007, 17:48
Kijk eens een dag naar TV Oranje, benieuwd of je dan nog steeds trots bent

MB667
19-10-2007, 18:08
Ja lui die aan curling en dressuur doen kunnen sowieso de tyfus krijgen:D ongeacht waar ze vandaan komen.
euh

http://www.curling.cz/ejcc/obr/ITA_W.jpg

http://www.curling.cz/ejcc/obr/GER_W.jpg

nou van de curlingers op deze foto, mag 50 procent iets oplopen, 50 % mag iets anders van me krijgen

edit. maak er maar 30 procent van die iets van me mag krijgen bij nader inzien

knilles
19-10-2007, 18:17
Denk dat je met die 30% nog aan de hoge kant zit, maar dat is mijn mening :D

chief108
19-10-2007, 18:18
http://www.foksuk.nl/content/formfield_files/formcartoon_4579_f1159e900597b9c4ec9f95b25030045c2 a40092d.gif

MB667
19-10-2007, 18:35
Denk dat je met die 30% nog aan de hoge kant zit, maar dat is mijn mening :D

ok, 20 % dan ef analyseren:

foto1 die helemaal rechtse voor het vaderland

foto2 helemaal links, why not als je dronken bent, en idd de rest niet nee.

knilles
19-10-2007, 18:43
ok, 20 % dan ef analyseren:

foto1 die helemaal rechtse voor het vaderland

foto2 helemaal links, why not als je dronken bent, en idd de rest niet nee.
Op de tweede foto heeft die linkse nou bordeelslippers aan? Scheelt weer wat tijd dan ;)

IK vind die rechtse op de tweede foto nog wel gaan als je dronken bent, alleen heeft ze dr ogen dicht. Eerste foto heb je helemaal gelijk

Jochem
19-10-2007, 19:10
er staan er totaal 3 die ik mijn bed uit zou schoppen. De rest mag blijven liggen. Ik bedoel, waarom zo kieskeuring, je gaat ze een beurt geven, niet ermee trouwen. En wat zeggen ze ook alweer over lelijke vrouwen? the uglier the are the harder they try to please you :)

payap
19-10-2007, 19:17
Op beide foto's vind ik de meest rechtse (sorry Chico en Pig Dog!) wel de moeite waard.

PigDog
19-10-2007, 19:18
Trots Op Jochem

MB667
19-10-2007, 19:18
nou ja, er staan er 4 op die zo hard hun best ook kunnen doen wat ze willen die zeker niet met mij mogen werken, de rest, behalve die 2 eerder genoemde, liever niet maar als er geen andere zouden zijn, vooruit dan maar met die geit

Dennis
19-10-2007, 19:29
nou ja, er staan er 4 op die zo hard hun best ook kunnen doen wat ze willen die zeker niet met mij mogen werken, de rest, behalve die 2 eerder genoemde, liever niet maar als er geen andere zouden zijn, vooruit dan maar met die geit

mmh, je weet ook niet wat je wilt he.
Binnen een uur is het 50%, 30%, 20% en vervolgens weer 60%.
Neem een paar biertjes en het is waarschijnlijk 100%

MB667
19-10-2007, 19:35
jochem had een sterk punt

Muay Thai Elite
19-10-2007, 19:38
Onderste foto 2e van rechts.. Die zou ik openscheuren.......

Muay Thai Elite
19-10-2007, 19:39
Kijk eens een dag naar TV Oranje, benieuwd of je dan nog steeds trots bent

Kijk eens een dagje naar Al Jazeera.... Snap die moslimtrots ook niet dan ;)

MB667
19-10-2007, 19:42
zo zie je, over curlings kunnen we ook discussieren ;)

Chico
19-10-2007, 19:55
ik ben het wel met jochem eens... paar biertjes erbij helpen ook wel :D

knilles
19-10-2007, 20:08
De trots gaat snel weg als je dit ziet, Prinsjesdagtoeristen.... ;)

Schaf dat hele koningshuis morgen nog af, het is net een slechte soap of toneelspel wat ook nog eens heel veel poen kost. Frankrijk en Duitsland kunnen ook prima zonder.

Geenstijl.TV - Rutger tussen de zwakzinnigen (http://www.geenstijl.tv/2007/09/rutger_tussen_de_zwakzinnigen.html)

Iwan
19-10-2007, 20:15
Ik zou van al die grietjes zelfs m'n hond nog er af trappen.

PigDog
20-10-2007, 00:47
Jij moet wat zeggen met zo'n neus.


:D

Wheelie
20-10-2007, 01:16
Ik zou ze allemaal doen als ze intiem geschoren zijn

Iwan
20-10-2007, 01:40
Ik zou ze allemaal doen als ze intiem geschoren zijn

OMFG, intiem geschoren hahaha! :thup:

chief108
22-10-2007, 16:37
Rita Verdonk begint een eigen partij. Trots op Nederland. Wat een lekker pakkende naam. De afkorting is helaas minder. Nico Dijkshoorn.

TON. Misschien dat Rita er een geslachtsoperatie voor over heeft en eindelijk haar snor eens laat groeien om een echte Ton te worden. Het komt niet eens als een verrassing. Aan die schalks om zich heen turende kop zag je al maanden dat ze het goede moment afwachtte om zich los te scheuren van de VVD. Daar is Rita goed in, ongepast het goede moment kiezen.
Net op het moment dat prominente VVD'ers vlak na de verkiezingen afscheid namen van de kamer belegde zij een krankzinnige persconferentie in een café en verscheen daar in de grafjurk van Sneeuwwitjes stiefmoeder. Rita draagt wel graag zwart maar kijkt er liever niet naar als het achter een loket staat te wachten op een verblijfsvergunning. http://m.fr.2mdn.net/1372803/pixel.gif

Werktitel
En dan nu haar eigen partij. Trots Op Nederland. Ik moet zeggen, de naam valt me nog mee. Het is een werktitel, dus het kan nog alle kanten op. 'Verplicht Castreren En Dan Het Land Uit'. 'Blanke Wijken Met Doorgroeimogelijkheden'. 'Eigen Volk Eerst.' Ik denk dat ze tijdens de brainstorm bij Rita thuis allemaal voorbij zijn gekomen.
Lijst Buitenlanders Stinken. Lijst Bang Voor Knoflook. Lijst Wij Hebben Onze Clitoris Nog En Jullie Niet. Lijst Mark Rutte Woont Nog Bij Zijn Moeder. Had allemaal gekund. Bij Rita kijk je nergens van op. Geef haar een podium en ze bestormt het. Ze heeft ooit drie keer in een week met Theo van Gogh gebeld over het recept van Echte Hollandse Cake en vond zich toen genoeg vriendin om een stuitend politiek praatje te houden bij zijn herdenking.


Klomp
Trots Op Nederland. Op de verkiezingsposter staat Rita naakt in een klomp met een streekroman op haar lichaam geprojecteerd. Ze zal en moet keihard over Ayaan Hirsi Ali heengaan, die onlangs nog als Zeeuws meisje op de voorkant van het Volkskrant Magazine poseerde. Het gaat al lang niet meer om politiek alleen.
Twee getraumatiseerde vrouwen die een wedstrijd verpissen houden, meer is het niet. Trots op Nederland, het is meer een leus die een veel te duur reclamebureau in opdracht van de verzamelde provincies verzint om Nederland weer eens goed op de kaart te zetten.


Trots Op Duitsland
Iedereen die trots is op zijn land wantrouw ik. Potentiële extremisten. Knokken voor je landgrens, dan weet je het wel. Een waanidee, dat je trots moet zijn op het land waar je toevallig bent geboren. Voor hetzelfde geld was Rita een trotse medicijnman ergens in Nieuw-Guinea. Stond ze nu met een peniskoker voor zich uit verkiezingsposters op bomen te plakken met klevend speeksel van de Wipi Wipi.
Er zijn al wat mensen over de kling gejaagd omdat er iemand trots met een vaandel voor een groep ging lopen. Ik denk zomaar dat ze in Duitsland 1933 deze partijnaam graag zelf hadden verzonnen. Trots Op Duitsland.


Benepen
Als ik ergens niet trots op ben dan is het Nederland. Een dom, benepen autowassersland, met zogenaamd vernieuwende televisie. Heroïne in je kont laten spuiten of in een trein aan de noodrem trekken en kijken wat er gebeurt. Die vreselijk domme BNN leukigheid. Trots op Nederland en dat met dit eten. Boerenkool met worst. Vlees in een vel proppen, koken en dan aardappelen met groente door elkaar mengen. Wees er maar trots op.
Die kut-Hema met al zijn wanstaltige Annie MG Schmidt producten. Ik wil helemaal geen dekbed overtrek met de hond van Jip en Janneke er op. Twee zwarte kinderen trouwens. Zal ook wel niet meer mogen van Rita.
Trots moeten zijn op een land waar je in twee uur doorheen rijdt. Op een land waar de literatuur voor 80 procent wordt geschreven door mensen die vroeger door protestantse ouders met een stok op hun rug werden geslagen. Het wordt tijd voor een nieuw geluid. Een nieuwe partij. Lijst Nooit Meer Nederland.


(c) NU.nl/Nico Dijkshoorn

Muay Thai Elite
23-10-2007, 00:35
Sorry Chief, kvind je posts meestal kick ass, maar deze slaat echt nergens op.

Richelieu
23-10-2007, 00:39
Benepen
Als ik ergens niet trots op ben dan is het Nederland. Een dom, benepen autowassersland, met zogenaamd vernieuwende televisie. Heroïne in je kont laten spuiten of in een trein aan de noodrem trekken en kijken wat er gebeurt. Die vreselijk domme BNN leukigheid. Trots op Nederland en dat met dit eten. Boerenkool met worst. Vlees in een vel proppen, koken en dan aardappelen met groente door elkaar mengen. Wees er maar trots op.
Die kut-Hema met al zijn wanstaltige Annie MG Schmidt producten. Ik wil helemaal geen dekbed overtrek met de hond van Jip en Janneke er op. Twee zwarte kinderen trouwens. Zal ook wel niet meer mogen van Rita.
Trots moeten zijn op een land waar je in twee uur doorheen rijdt. Op een land waar de literatuur voor 80 procent wordt geschreven door mensen die vroeger door protestantse ouders met een stok op hun rug werden geslagen. Het wordt tijd voor een nieuw geluid. Een nieuwe partij. Lijst Nooit Meer Nederland.

(c) NU.nl/Nico Dijkshoorn

Ach.....Alsof al die moraalridders van NU.nl de wijsheid in pacht hebben....:thown:...dit stukje slaat inderdaad helemaal nergens op!

Jochem
23-10-2007, 00:53
Hehe, het daagt mij wel lekker uit.

"Voor hetzelfde geld was Rita een trotse medicijnman ergens in Nieuw-Guinea. Stond ze nu met een peniskoker voor zich uit verkiezingsposters op bomen te plakken met klevend speeksel van de Wipi Wipi."


En die vond ik wel leuk :D

Chico
23-10-2007, 02:00
Ach.....Alsof al die moraalridders van NU.nl de wijsheid in pacht hebben....:thown:...dit stukje slaat inderdaad helemaal nergens op!
er staan echt wel stukjes in die kloppen

chief108
23-10-2007, 04:03
Sorry Chief, kvind je posts meestal kick ass, maar deze slaat echt nergens op.
vind je?

ik vond hem wel grappig ;)

en er klopt est veel van IMHO

smike
23-10-2007, 05:00
Pfff chief, wat stem jij als ik vragen mag?

Stukje van nu.nl is zo ontzettend dom, weet niet wat voor debiel dat is, maar die gozer mag wat mij betreft gedropt worden in Kanaleneiland.
Alleen al de mate van respectloosheid, als ik het niet eens ben met bijvoorbeeld Wouter Bos dan ga ik niet zo'n beledigend stuk schrijven, zeker niet op een site die toch wel nieuwswaarde heeft en veel gelezen wordt.

Het zieligste is nog, dat wat Verdonk ook doet, ze wordt door de linkse moraalridders die links lullen en rechts zakkenvullen altijd neergezet als een extreem-rechts iemand die buitenlanders haat.
maarja, dat krijg je als je in dit land eens regels durft uit te voeren niet alleen te maken en daarna er geen reet meer mee doet!

De dikke nudist
23-10-2007, 05:17
De toon is niet echt respectvol vind ik.
Maar de boodschap klopt imo.

PigDog
28-10-2007, 04:07
Vond het wel grappig, maakt niet veel uit of het klopt.....