PDA

View Full Version : Silva chokes Mauro Ranallo



Tony
18-10-2007, 19:40
Lol, Mauro wordt gechoked door Wannderlei :lol:

wordt gefilmpt door bas rutten met zijn gsm.

Video Wanderlei Silva chokes Mauro Renallo - wanderlei, silva - Dailymotion Share Your Videos (http://www.dailymotion.com/relevance/search/wanderlei+silva/video/x2omla_wanderlei-silva-chokes-mauro-renall_sport)

Tony
18-10-2007, 19:46
Silva VS Brazilian Jackass

Video Wanderlei Silva vs. Brazilian Jackass - wand, wanderlei, silva, chuteboxe, jackass - Dailymotion Share Your Videos (http://www.dailymotion.com/relevance/search/wanderlei+silva/video/xgx5f_wanderlei-silva-vs-brazilian-jackas_extreme)
:lol:

Highline
18-10-2007, 20:02
hehe :D

MMA Fan
18-10-2007, 22:42
Chute Box VS Hammerhouse........

leuk fimlpje van Coleman - Chutebox na het gevecht met Shogun...........Rampage komt er ook in voor....

Video Hammerhouse Chuteboxe Confrontation - Hammerhouse, Chuteboxe, Confrontation, Wanderlei, Brawl - Dailymotion Share Your Videos (http://www.dailymotion.com/related/4508254/video/x412a_hammerhouse-chuteboxe-confrontation_sport)

Tony
18-10-2007, 22:47
wat een gedoe was dat toen he.. Pride 31- (un) Breakable ;)

een van de weinige smetjes op silva's huid.. Hele chutebox team reageerde FOUT op de overigens ook foute aktie van coleman.

YoMarK
18-10-2007, 23:08
Coleman had gewoon niet door moeten blijven rammen, zelfs nadat de scheids hem eraf aan het trekken was.

MMA Fan
19-10-2007, 01:12
Coleman had gewoon niet door moeten blijven rammen, zelfs nadat de scheids hem eraf aan het trekken was.

Valt op zich wel mee.....hij stopte eigenlijk redelijk op tijd.
Maar toen Ninja Rua op hem afliep ging hij in verdediging......IMO zat Chutebox fout hier.
Coleman zat gewoon midden in zijn gevecht en nadat de scheidsrechter ertussen dook stoptie hij redelijk snel.

Kan me nog wel een Yvel herinneren in de Ahoy tegen die lange braziliaan, Barretto......de scheids sprong er ook tussen en Yvel ging iets langer door en probeerde nog een soort van hiel-schop te plaatsen op zijn hoofd en een trap na terwijl ie KO was.....erg fout ook toen.....Hij bood ook gelijk zijn excuses aan maar de corner van Bartetto bleef toen erg rustig.....Zo kan het dus ook.

Ik kan me voorstellen dat vechters in een bepaalde zone zitten tijdens zulke intense gevechten en het niet meteen tot hun doordringt dat er een scheids tussen springt.....door de adrenaline enzo duurt dit besef vaak een seconde of iets langer......

Nee een partij tussen Coleman - Wanderlei zie ik erg graag zitten......UFC Make it happen !!!!

Tony
19-10-2007, 02:22
Valt op zich wel mee.....hij stopte eigenlijk redelijk op tijd.
Maar toen Ninja Rua op hem afliep ging hij in verdediging......IMO zat Chutebox fout hier.
Coleman zat gewoon midden in zijn gevecht en nadat de scheidsrechter ertussen dook stoptie hij redelijk snel.

Helemaal met jou eens.. Chute box was de enige echte partij die fout zat.

Ik ben het ermee eens dat coleman eerder had moeten stoppen. Maar je moet je bedenken dat tijdens zo'n partij de adrenaline door je lijf pompt. Als dan vanuit het niks een ref er tussen springt ZONDER dat je zelf ziet dat er iets aan de hand is.. ja dan kan je nog wel eens traag schakelen. En zo trok Mark de ref weg in een vlaag van onwetendheid.. Echter op dat moment zie je goed dat coleman direct kalmeerd toen ie zag dat shogun zijn arm vasthield van de pijn.

alles had toen opgelost kunnen zijn... Helaas komt dat opgefokte braziliaanse familie team de ring in.... WAR Chute BOX....
Gelukkig had coleman zijn pa en baroni bij zich :lol:

Wat een aktie toen silva ertussen kwam en onder colemans voet terecht komt :lol:

Ik weet nog goed dat bas rutten ook helemaal tegen chutebox was toen.. en hij zat ringside ernaast en heeft precies kunnen volgen hoe het nu echt ging.

ach, gebeurt is gebeurt.....
Maar coleman heeft wel mooi ff van shogun gewonnen.