PDA

View Full Version : Mark Coleman



MMA Fan
18-10-2007, 22:47
Waar is deze vechter ??
Zou hij niet nog eens bij de UFC kunnen komen vechten en dan tegen Wanderlei ofzo.......
Ze hadden toch een behoorlijke rivaliteit na het incident met Shogun in Japan.

Video Hammerhouse Chuteboxe Confrontation - Hammerhouse, Chuteboxe, Confrontation, Wanderlei, Brawl - Dailymotion Share Your Videos (http://www.dailymotion.com/related/4508254/video/x412a_hammerhouse-chuteboxe-confrontation_sport)

Tony Galento
18-10-2007, 23:04
Blijft één van m'n favorieten, wat een psychopaat. :)

TOON
18-10-2007, 23:32
volgens mij was zn partij tegen fedor zn afscheid...

cholitzu
19-10-2007, 01:31
Was ook wel een snel afscheid tegen Fedor...:)

MMA Fan
19-10-2007, 01:38
Was ook wel een snel afscheid tegen Fedor...:)


Hij hield het toch vol tot ergens in de 2e ronde ??

cholitzu
19-10-2007, 01:49
Klopt hij heeft ronde twee wel gehaald ....

http://www.dailymotion.com/video/xj6pi_fedor-vs-coleman

Italian*Berlusconi*
19-10-2007, 01:57
Coleman was een absolute topper.. Hij en Kerr (coleman in de UFC en Kerr in japan en Brazil) waren de top eind jaren 90 in het nog 'echte' No holds barred vale tudo systeem. Denk echt dat bij Coleman zn leeftijd meespeelt waarom hij niet meer actief is op top nivo (helemaal niet meer eigenlijk), en geef hem ongelijk... Ik zou Coleman dan wel tegen Couture willen zien in de UFC..maar dat zit er niet meer in..

Tony
19-10-2007, 02:14
Ik vond ook dat coleman het prima volhield tegen fedor. Alhoewel hij de eerste keer tegen fedor al in de eerste ronde verloor..

deze goede man heeft toch wel ff twee keer tegen fedor gestaan.. absoluut geen schande om dan te verliezen.

Coleman grootste vijand was altijd al cardio/conditioning.. Zeker in die oude ufc's zonder time limit.. De laatste delen van de partij was vaak bijna een stil leven :lol: (verliespartij tegen maurice smith)

Ik heb mark in elk geval altijd een topper gevonden.. hij hoort gewoon bij de sport of je hem nu mag of niet.

en vergeet niet: hij is de winnaar van de pride 2000 gp (dacht winsten over vovchanchyn, Choji, satake en fujita als ik me niet vergis).. absoluut niet verkeerd dus.

Tony
19-10-2007, 02:15
leuk weetje trouwens.. Mark Coleman vind persoonlijk Crocop zijn allermoeilijkste en heftigste tegenstander van zijn hele carriere.. Veel erger dan fedor..

Chico
19-10-2007, 02:27
ik vind hem redelijk 1 dimensionaal eigenlijk.. hij was een destijds een topper en ik heb respect voor wat hij heeft gedaan in de periode waarin hij vocht (evenals elke pioneer van de sport)...

Toen fedor en nog tegen hem vochten was ie zeker in de top 5 hw maar momenteel heeft ie weinig in te brengen denk ik.. de sport is verder gegroeid en hij heeft zich niet verder ontwikkeld..

Tony
19-10-2007, 02:30
Maar daar ben ik hjet dan ook weer mee eens..
Hij was een topper in zijn tijd... niet meer en niet minder..
Hij heeft veel gedaan voor de sport.. maar tijden veranderen. Van mij hoeft coleman dan ook niet meer de ring in te stappen. (alhoewel een partijtje vs couture of koscheck (weight??) wel erg tof geweest zou zijn)

Hij zou wel nog hier en daar iets kunnen compenseren door zijn brute kracht.. maar zijn conditioning is exit...

Evilman
19-10-2007, 05:57
Coleman was een absolute topper.. Hij en Kerr (coleman in de UFC en Kerr in japan en Brazil) waren de top eind jaren 90 in het nog 'echte' No holds barred vale tudo systeem. Denk echt dat bij Coleman zn leeftijd meespeelt waarom hij niet meer actief is op top nivo (helemaal niet meer eigenlijk), en geef hem ongelijk... Ik zou Coleman dan wel tegen Couture willen zien in de UFC..maar dat zit er niet meer in..

Coleman was topper toen MMA nog niet zo evolved was.
Nu kan hij niet meer meedraaien omdat hij niet multidimensionaal genoeg is.
Nouja.. tegen Mark Hunt bij zou een mooie pot zijn denk ik.

Maar tegen echte goeie MMAers legt ie t loodje.
MMa heeft hem ingehaald. Klaar.

MB667
19-10-2007, 19:40
coleman had geluk dat fuyita de handdoek de ring ingooide voordat de partij begon, anders was ie niet fit de partij tegen igor begonnen en had die het een stuk moeilijker gehad tegen igor.

Jochem
19-10-2007, 19:44
coleman had geluk dat fuyita de handdoek de ring ingooide voordat de partij begon, anders was ie niet fit de partij tegen igor begonnen en had die het een stuk moeilijker gehad tegen igor.

x2 Die partij baalde ik zo hard van.

MB667
19-10-2007, 19:58
me 2 gvd.....

Emilio
19-10-2007, 20:11
Maar daar ben ik hjet dan ook weer mee eens..
Hij was een topper in zijn tijd... niet meer en niet minder..
Hij heeft veel gedaan voor de sport.. maar tijden veranderen. Van mij hoeft coleman dan ook niet meer de ring in te stappen. (alhoewel een partijtje vs couture of koscheck (weight??) wel erg tof geweest zou zijn)

Hij zou wel nog hier en daar iets kunnen compenseren door zijn brute kracht.. maar zijn conditioning is exit...

koscheck is een welterweight. lijkt me sterk dat dat plaatsvindt dus.

Italian*Berlusconi*
19-10-2007, 20:44
coleman had geluk dat fuyita de handdoek de ring ingooide voordat de partij begon, anders was ie niet fit de partij tegen igor begonnen en had die het een stuk moeilijker gehad tegen igor.

hij had idd wel mazzen dat Fujita de handdoek in de ring gooide idd... maar toch. .Igor heeft geen makkelijke partijen gehad... eerste tegen Goodridge, daarna volle rondes tegen Sakuraba.... Dus Igor was ook niet meer de friste qua conditie denk ik.. Alle 2 vers in die tijd had ook elke kant op kunnen gaan, het waren echt de toppers van toen.

Tony
19-10-2007, 21:08
koscheck is een welterweight. lijkt me sterk dat dat plaatsvindt dus.

Och verrek ja.. Josh ismaar 77 kilo.. maar ik verkijk me er altijd op omdat ie zo gespierd is (lijkt zo eerder 90kg)..

En ik zie dat Mark (volgens fightfinder) 111kg is.. Dacht dat hij inmiddels meer rond de 100 zat.. (omdat ie niet meer zo gespierd is als voorheen).