PDA

View Full Version : Vanavond thaiboxgala in Emmen



Highline
20-10-2007, 21:07
Met Jantje Siersema vs Gurhan Degerminci! Goo Jantje..slopen !

http://www.garudagym.nl/userfiles/image/1187593119.jpg

FOCUS
20-10-2007, 21:14
misschien tot vanavond Highline
wat is je prognose?

Highline
20-10-2007, 21:22
ik ga helaas niet... maar uiteraard gaat jantje winnen! ;)

Fr3ddy
20-10-2007, 22:16
Wel tof en apart dat er twee Thais tegen elkaar staan!

Jeru
20-10-2007, 22:22
Wel tof en apart dat er twee Thais tegen elkaar staan!

Dat gebeurt toch wel vaker? ;)

Weet alleen niet of het wel zo boeiend zal zijn buiten hun eigen land tegen elkaar en als er niets op het spel staat. Maar wie weet.

Bud S
21-10-2007, 03:50
ik ga helaas niet... maar uiteraard gaat jantje winnen! ;)

ik hoop dat je gelijk hebt
degerminci is goed in het zich in z'n ballen laten trappen
dus laat jan maar opppassen met z'n lowkicks

Highline
21-10-2007, 04:46
jep daar heb je helemaal gelijk in, maar ik heb de volste vertrouwen dat het goed gaat komen..jammer dat het zo ver weg was. breda - emmen is wel een eindje :(

Highline
21-10-2007, 04:48
btw iik voor spel jantje winnaar (t)ko ronde 2 dmv lowkicks..gaat alleennog ff duren voor hij me belt met de uitslag (voor zover ik weet hoofdpartij)

paspoes
21-10-2007, 18:54
Ja hoor Jantje gewonnen, aardige gasten zeg :eek::lol:

donmofu
21-10-2007, 19:32
Hoe heeft hij gewonnen, en heeft iemand meer uitslagen?

Richelieu
21-10-2007, 21:01
Anthony Fictorie won op TKO in de vijfde ronde. Het fotoverslag van deze avond zal zo spoedig mogelijk online komen.

Highline
21-10-2007, 21:09
Kreeg idd vannacht rondom 02.15 een smsje dat jantje heeft gewonnen op TKO in ronde 5! Jan staat nu 4-0 in de A klasse!Gefeliciteerd!

Highline
21-10-2007, 22:14
Kreeg idd vannacht rondom 02.15 een smsje dat jantje heeft gewonnen op TKO in ronde 5! Jan staat nu 4-0 in de A klasse!Gefeliciteerd!

dit moet ronde 4 zien, typefoutje:blush:

Highline
21-10-2007, 22:46
Ja hoor Jantje gewonnen, aardige gasten zeg :eek::lol:

wat bedoel je met die emoticons?

FOCUS
21-10-2007, 23:07
Mn meissie en ik waren afgereisd naar Emmen, was ruim twee uur rijden.
Het programma duurde erg lang, het werd later en later en we hebben nog een hond thuis, dus ik heb Jantje niet zien vechten :wacko:. voortijdig vertrokken, als een gek naar huis gereden, balen als een stekker. Ik kwam speciaal voor Jantje zn partij, ik heb er al twee misgelopen.
Hond overstuur bij thuiskomst, meissie boos omdat we niet later van huis waren gegaan, :twak: ik had me een topavond:rolleyes:..
Dit is dus de tweede partij van hem die ik mis, en het was -heb ik gehoord- nog een beukpartij ook.


anyway,

Het was gelukkig wel een leuke avond, we konden de ring goed zien en hebben een paar leuke partijen gezien.
Het publiek was lekker enthousiast, de medewerkers waren allemaal vriendelijk, kortom goede sfeer -alhoewel de sfeer later op de avond ietsjes minder werd (veel opgeschoten knaapjes:rolleyes:).
De partij tussen de thaise vechters viel (zoals voorspeld door forumbroeders) jammer genoeg bar tegen. Demo partijtje, gaaaaap:sleep1:..

Zag Paspoes nog, heb hem geen gedag kunnen zeggen (druk baasje jongens), maar ik zag wel dat de ronde-misses op de gevoelige plaat werden gezet, dus Paspoes, laat zien die schatjes:thup:.
ik voorzie een poll (blond of donker..)

Nog een pentjak cilat demo gezien, waarbij een klein meisje de zaal voor zich won, toen zij de leraar tegen de grond werkte:).

kortom; leuke avond, Jan ajb volgende keer eerder op de avond knokken;)

Binnenkort moet Jantje trouwens voor een wereldtitel in Oud Beijerland,
hij is goed bezig dacht ik zo.

Highline
22-10-2007, 00:11
yes 24 november ofzo..ik ben er dan ook zeker weer bij...wie ben jij eigenlijk?

FOCUS
22-10-2007, 01:39
ik heb Jantje wel es behandeld aan wat kleine pijntjes (fysioth.);)

Highline
22-10-2007, 01:52
ik heb Jantje wel es behandeld aan wat kleine pijntjes (fysioth.);)

owwwww ok... uit het amphia ziekenhuis (ignatius)?

Highline
22-10-2007, 04:35
iemand al foto's?

DennK
22-10-2007, 06:45
paspoes zei dat het vanaaf online zou komen.. dus nog even afwachten :p

Richelieu
22-10-2007, 06:51
Geduld is een schone zaak. Het kan een hoop werk zijn!!!

Remi
22-10-2007, 07:03
Ik ben erg benieuwd naar de foto's.
Ik ben een van de leden die heeft meegedaan aan de Pencak Silat demonstratie.
Ik was verschrikkelijk zenuwachtig, maar gelukkig ging het gevecht tussen mij en m'n trainer goed, het was voor mij de eerste keer om voor zo'n groot publiek op te treden.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de mensen van de demonstratie vonden, dus als je wilt: geef even je mening ;).



''Nog een pentjak cilat demo gezien, waarbij een klein meisje de zaal voor zich won, toen zij de leraar tegen de grond werkte:).''

Dat is altijd een stuk in de demonstratie die heel erg in de smaak valt :thup:.

grtz
Remi

paspoes
22-10-2007, 21:24
wat bedoel je met die emoticons?

Niks, Jan is aardige gozer



Zag Paspoes nog, heb hem geen gedag kunnen zeggen (druk baasje jongens), maar ik zag wel dat de ronde-misses op de gevoelige plaat werden gezet, dus Paspoes, laat zien die schatjes:thup:.
ik voorzie een poll (blond of donker..)

Focus, jij in Emmen en niet eens mij gedag kunnen zeggen ;) ja sorry man als ik naar een gala ga doe ik mijn werk enne wb gevoelige plaat "geen commentaar":whistling: jullie weten toch dat ik nooit zulke foto's maak ben nette jonge.;)


paspoes zei dat het vanaaf online zou komen.. dus nog even afwachten :p

"Yep Dennk, ben druk mee bezig vandaag zijn ze online. effe geduld nog :D

paspoes
22-10-2007, 21:28
Ik ben erg benieuwd naar de foto's.
Ik ben een van de leden die heeft meegedaan aan de Pencak Silat demonstratie.
Ik was verschrikkelijk zenuwachtig, maar gelukkig ging het gevecht tussen mij en m'n trainer goed, het was voor mij de eerste keer om voor zo'n groot publiek op te treden.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de mensen van de demonstratie vonden, dus als je wilt: geef even je mening ;).



''Nog een pentjak cilat demo gezien, waarbij een klein meisje de zaal voor zich won, toen zij de leraar tegen de grond werkte:).''

Dat is altijd een stuk in de demonstratie die heel erg in de smaak valt :thup:.

grtz
Remi

@Remi, helaas heb ik niet veel foto's gemaakt van jullie Demo. meestal met pauze ga ik de kleedkamers in of met mensen kletsen.
Maar ik wil wel een keer langs komen tijdens training, demo en/of wedstrijden foto's maken. jou trainen weet mij te vinden ;)

Marco (scheids)
22-10-2007, 23:01
@Remi, helaas heb ik niet veel foto's gemaakt van jullie Demo. meestal met pauze ga ik de kleedkamers in of met mensen kletsen.
Maar ik wil wel een keer langs komen tijdens training, demo en/of wedstrijden foto's maken. jou trainen weet mij te vinden ;)

En in de rij staan voor t eten ... ;)

paspoes
22-10-2007, 23:05
En in de rij staan voor t eten ... ;)

ook :lol::thup:

Highline
22-10-2007, 23:12
paspoes..zal jij mij ook de foto's van jantje die je niet goed genoeg voor publicatie vind willen mailen :D

paspoes
22-10-2007, 23:16
paspoes..zal jij mij ook de foto's van jantje die je niet goed genoeg voor publicatie vind willen mailen :D

paspoes.hyves.nl hier mag je ze wel afhalen :D

Highline
22-10-2007, 23:36
ik heb geen hyves ;) dus kan ze ook niet zien :(

Richelieu
22-10-2007, 23:48
ik heb geen hyves ;) dus kan ze ook niet zien :(

Heb jij geen Hyves Highline. Hoe kan nu iemand die zo'n fanatiek @ Mixfight.nl geen Hyves hebben en zodoende niet lid van de Mixfight.nl hyves is.

Trust me...er gaat een wereld voor je open....:rolleyes:

Remi
22-10-2007, 23:53
En in de rij staan voor t eten ... ;)


:hugegrin: hahaha;)

Ik zal eens contact opnemen met SPBE (Sport Pers Bureau Emmen), misschien hebben zij foto's gemaakt.

chief108
23-10-2007, 00:36
Hoe kan nu iemand die zo'n fanatiek @ Mixfight.nl geen Hyves hebben en zodoende niet lid van de Mixfight.nl hyves is.

www.MixFight.nl - View Single Post - Mixfight.nl @ Hyves (http://www.mixfight.nl/forum/showpost.php?p=438567&postcount=184)

Highline
23-10-2007, 01:36
wat chief in die topic zegt dus ;)

Richelieu
23-10-2007, 01:41
haha..LOL @ Chief, maar goed.....Hyves blijft leuk om bij te houden.