PDA

View Full Version : Juf Helene in ban van de ring



Fr3ddy
22-10-2007, 21:50
BEVERWIJK - Bang om de ring in te stappen is Helene Witschge niet. De 25-jarige Beverwijkse werkt morgen tijdens het grote vechtsportgala haar eerste partij af. ,,Ik train al enkele jaren en wil nu wel eens weten hoe het is om echt in de ring te staan.''

Het gevecht over twee keer twee minuten van de kickboksende juf van de Beverwijkse basisschool De Lunetten staat als vierde op het programma. Tijdens de beginpartijen van het zevende vechtsportgala in Sporthal Beverwijk zal ze zich vooral bezighouden met de warming-up en misschien even stiekem om de hoek kijken of het echt zo druk is als verwacht. Er kunnen 800 toeschouwers op de tribune plaatsnemen en in de zaal is ook de nodige ruimte, zodat er in totaal een ruime duizend toeschouwers aanwezig kunnen en waarschijnlijk ook wel zullen zijn. Want de voorgaande gala's in Beverwijk hebben aangetoond dat er veel belangstelling voor de sport is. In totaal staan er morgen 21 partijen, waaronder twee freefights, op het programma.

Witschge verwacht ook wel veel publiek. ,,Er hangen veel posters in de omgeving en je hoort bekenden er natuurlijk wel over praten. Ik heb al van mensen gehoord dat ze naar me komen kijken. Er zijn wel gemengde reacties. Ik werk drie jaar als juf op De Lunetten en ook daar is er natuurlijk wel over gesproken. Er zijn vrienden en collega's die het leuk vinden dat ik de ring in ga, terwijl anderen zich hardop afvragen of ik het wel moet doen. Of trainen alleen niet voldoende is? Ik vind het hartstikke leuk om te trainen en doe het met veel plezier, maar een keer echt vechten trok me al een tijdje.''

---------------------------------------------


Ik las dat ze heeft gewonnen. Gefeliciteerd juf Helene! :hooray:

Marco (scheids)
22-10-2007, 21:59
Een harde tante hoor !!! goede knokker !!! en nog goodlooking ook !!!

Tsuki
22-10-2007, 22:00
foto's ................... ( ik zal wheelie is voor zijn ;-) )

Fr3ddy
22-10-2007, 22:07
Ik kwam het stukje toevallig tegen op NHD.nl

Ik wou dat ik vroeger zo'n stoere juf had! :hugegrin:

De man van 14K
22-10-2007, 22:57
Helene is naast een lekker ding ook nog erg aardig.
zal dr de groeten doen van jullie ;)