PDA

View Full Version : Wereldt kampioenschap Emmen & OyamacupZevenbergen



jan sensei kyokushin
23-10-2007, 02:26
Osu ik zag het net dat allebij toernooien op 4november plaats vinden ik vind dit weer niet goed geplant onder de organisatie,s en bonden weer zonder overleg met elkaar het moet toch anders kunnen of heb ik het mis :(

Kai is toch samen werken in het kyokushin met respect ongeacht bond open voor iedere kyokushin , dit is al jaren mijn mening moest het even weer kwijd .:confused:

osu

FOCUS
23-10-2007, 04:27
vechten tegen de bierkaai sensei Jan
het siert je wel

jan sensei kyokushin
23-10-2007, 15:36
vechten tegen de bierkaai sensei Jan
het siert je wel Osu ik weet het Focus maar ik hoef geen sier Focus ik ben altijd en kyokushin op de achtergrond geweest geen bla bla bla . maar de leden van iedere bond sportschool die hebben er onder telijden die mogen niet op een ander toernooi knokken daar doe je het voor en niet voor de eigenwijze Bobo,s die allemaal regeren willen over hun eigen bond koning of president zijn willen , afgunstig op elkaar zijn jaloers en niks toegeven willen !!!maar ik hou het vol en probeer het elke keer weer Focus. never surender never tot aan mijn dood zal ik strijden voor de samenwerking (KAI) vriendschap in het kyokushin !!!

en martial-art-budo

respect
osu

chief108
23-10-2007, 16:20
alles goed en aardig Jan, maar "Wereldt kampioenschap"???

:rolleyes:

dit is trouwens de eerste keer dat ik van die Oyama Cup hoor
terwijl ik de data van het WK al een jaar weet

en da's trouwens 4 dagen

jan sensei kyokushin
23-10-2007, 17:36
alles goed en aardig Jan, maar "Wereldt kampioenschap"???

:rolleyes:

dit is trouwens de eerste keer dat ik van die Oyama Cup hoor
terwijl ik de data van het WK al een jaar weet

en da's trouwens 4 dagen:( Osu Chief ja jij zit in het hol van de leeuw ;)uit het ei gekropen bij het Hardcore Team en I.B.K. Real in Emmen en klazieneveen .niks mis mee hoor hou mij te goede jij doet goed werk voor het martial-art budo echt dat meen ik ook op mixfight klasse . maar de datum van de Oyamacup is ook al wel 1 jaar bekent en wordt voor de 14 keer gehouden en daar doen de meeste kyokushin organisatie aan mee uit het buiten en binnenland . ik vind het jammer elk toernooi kan groots aangepakt worden met veel organisatie,s ongeacht bond als als er maar overleg is als .
respect
osu oesh
jan

Chimofu
23-10-2007, 17:48
never surender never tot aan mijn dood zal ik strijden voor de samenwerking (KAI) vriendschap in het kyokushin !!!

en martial-art-budo

respect
osu

Osu... Ik vind het ook jammer dat 2 toernooien tegelijker tijd zijn. Ik ga al 6 jaar naar de Oyama Cup. De keuze was lastig, dit jaar wordt het Emmen. Vrienden van mij vanuit Aruba komen en die zie ik niet elke dag...
Maar ben helemaal met Jan Sensei eens...

Osu

martin
23-10-2007, 22:19
lijkt mij geen probleem twee gala's en Emmen is een vierdaags evenement met op de finale dag een acht mans toernooi die professionals betreft.

Samenwerken lijkt me niet nodig in deze de ene groep is amateur gericht de ander prof.

En Jan groeten aan Sjaak

jan sensei kyokushin
23-10-2007, 22:26
lijkt mij geen probleem twee gala's en Emmen is een vierdaags evenement met op de finale dag een acht mans toernooi die professionals betreft.

Samenwerken lijkt me niet nodig in deze de ene groep is amateur gericht de ander prof.

En Jan groeten aan SjaakOsu martin zal ik doen tot zien,s in november
respect.
osu

jan sensei kyokushin
23-10-2007, 23:45
Osu martin zal ik doen tot zien,s in november
respect.
osu Oja martin was ik vergeten doe je naam bordtje even op dat ik je herkenen kan , dan hoeft ik niet zo naar jou te zoeken de meesten kunnen mij wel in het kyokushin die sturen jou wel even naar mij toe :whistling: je hoeft niet te vrezen ik wordt 63jaar.
als als je in Emmen komt teminste.
EN IN HET KYOKUSHIN IS NIKS PROFESSIONALS NOPES ALLES IS OP AMATEUR BASIS ELK TOERNOOI OF GALA ENZ . als als het om kyokushin gaat alleen kyokushin !!!

dat maakt het kyokushin zo sterk die mooie stijl in het martial -art -budo
osu
respect

chief108
24-10-2007, 01:00
nog 1 ding:
Sjaak zou toch ook 4 november knokken tegen Henk?

wist hij zelf niet meer dat hij dan zelf dat Oyama Cup gebeuren had? :confused:

en nou weer rustig allemaal:

als je wilt knokken, schrijf je maar in en ga op mat staan....

jan sensei kyokushin
24-10-2007, 02:11
nog 1 ding:
Sjaak zou toch ook 4 november knokken tegen Henk?

wist hij zelf niet meer dat hij dan zelf dat Oyama Cup gebeuren had? :confused:

en nou weer rustig allemaal:

als je wilt knokken, schrijf je maar in en ga op mat staan....


Osu chief dat wist sjaak wel dat zijn jongens daar zouden knokken maar daar zal zijn hulp trainer coach Shihan Marius mee heen naar de Oyamacup dat was al geregeldt als sjaak naar emmen ging 4 november de match tegen henk .

osu

chief108
24-10-2007, 02:18
osu...