PDA

View Full Version : Sukuraba vs Funaki en Rickson Gracie vs Yoshida



Ralph
24-10-2007, 03:00
Van de Royal Rumble site:

http://royalrumbl.tri-sys.nl/nederlands/nieuws/rickson_niet_tegen_sakuraba/

http://royalrumbl.tri-sys.nl/files/Image//nederlands/nieuws/rickson_niet_tegen_sakuraba/thumb_Legend8o.jpg

Officieel is bevestigd dat Rickson Gracie tijdens de oudejaarsshow van K-1 Hero's niet tegen Kazushi Sakuraba zal vechten. Dit werd duidelijk na het bericht dat Sakuraba tegen een andere legende zal aantreden.

http://royalrumbl.tri-sys.nl/files/Image/Ronny/funaki_masakatsu.jpg

Masa Funaki zal de tegenstander van Sakuraba worden. Funaki is vooral bekend van zijn Pancrase periode waar hij vocht tegen oa: Bas Rutten, Sem Schilt, Frank en Ken Shamrock.
De tegenstander van Rickson Gracie zal niemand minder dan Hidehiko Yoshida zijn.

Hoek
24-10-2007, 03:18
Wow, ik kijk hier wel naar uit

YoMarK
24-10-2007, 04:37
Het zou wat zijn als Rickson zou kunnen winnen tegen Yoshida(die ik toch wel hoog inschat).

bryan
24-10-2007, 04:41
ik ga pas juigen als ik rickson naar de ring zie lopen..

remco pardoel
24-10-2007, 04:52
Melvin mag ook zeker aantreden op de nieuwjaarshow!
tegenstander wordt.....

YoMarK
24-10-2007, 05:16
ik ga pas juigen als ik rickson naar de ring zie lopen..
Haha, dat is ook zo. Zou me niets verbazen als dit door een of andere wazige reden niet door zou gaan.
Wel iets om naar uit te kijken in ieder geval.

Kaun
24-10-2007, 05:20
Gracie niet tegen Sakuraba?,,verrassend..

Tony
24-10-2007, 06:09
Ja dat valt me nog het meeste op inderdaad... Ik meen te herinneren dat rickson nog altijd iets zou doen met saku...

snap niet dat het nu niet gebeurt... (of is het rickson die wederom niet durft)

54321
24-10-2007, 06:22
Melvin mag ook zeker aantreden op de nieuwjaarshow!
tegenstander wordt.....

heel erg benieuwd naar de tegenstander van melvin. hoopte eigenlijk op kang! maar die is volgens mij al gematched.

Ronald
24-10-2007, 07:39
Rickson vs Yoshida zegt me eigenlijk niets. Wat staat er dan precies op het spel? Een Japanner die eindelijk eens van Rickson wint? Hoe oud is Rickson eigenlijk? Een jaar of 50? En tja, mocht het Yoshida niet lukken dan moeten ze het nog maar 's proberen als ie 60 is :D

Rickson nu laten vechten zou in mijn ogen eigenlijk alleen maar mooi zijn als er nog een oude vete wordt beslecht of iets dergelijks. Bijvoorbeeld idd tegen Saku, maar ook tegen Bas Rutten zou heel mooi zijn geweest.
Nu is het "wel leuk" dat ie weer in actie komt (net als anderen: eerst zien, dan geloven) maar dat was het dan wel zo'n beetje (met alle respect).

Tony
24-10-2007, 08:39
daarom hoop ik dan ook met heel mijn hart..... dat yoshida sushi van rickson maakt.....

Terug naar de jungle met rickson.. Hij was een groot vechter destijds... maar heeft nu helemaal niks meer te zoeken in de ring.

Yoshida by KTFO (Slugfest :lol: )

Kaun
24-10-2007, 16:05
Ja dat valt me nog het meeste op inderdaad... Ik meen te herinneren dat rickson nog altijd iets zou doen met saku...

snap niet dat het nu niet gebeurt... (of is het rickson die wederom niet durft)

is helemaal geen vreemde gedachte,,Rickson was er uiteraard bij toen zijn broeders 1 voor 1 werden gedomineerd door Saku,,en een verliespartij voor de (volgens mij nog enige) telg uit de Gracie-family geeft dan toch wel aan dat het huidige all-round MMA de Gracies in hebben gehaald..

Tony Galento
24-10-2007, 17:36
Kan Fedor niet even voor Yoshida invallen?

Ralph
24-10-2007, 18:50
Ik hoop eigenlijk dat Rickson van Yoshida wint. Lijkt me echt vet als hij daarna tegen Sakuraba gaat. Of dat Bas ook weer uit retirement komt om een appeltje te schillen met Rickson.....
En ik hoop trouwens ook dat Melvin tegen Yoon of Akiyama mag. Even een verliespartijtje recht zetten.

tom l
24-10-2007, 20:43
Ik denk dat ze Rickson niet tegen Saku hebben gezet omdat Royce Saku zogezegd verslagen heeft de laatste keer dat ze vochten (ik vond dat Saku gewonnen had, maar dat is enkel mijn mening:)). Yoshida is nog nooit echt verslagen geweest door een Gracie, hoewel Royce hem domineerde de laatste keer dat ze vochten. Ze willen gewoon die Judo VS Bjj rivaliteit weer aanwakkeren. Als Rickson effectief in de ring stapt heb ik enorm veel respect voor hem en ik hoop dat hij wint van Yoshida.