PDA

View Full Version : Grappler of the Year (Paris)



Christophe
26-10-2007, 19:40
http://www.ikusa.fr/users_private/boboss/AFFICHEGRAPPLERSOFTHEYEAR5.jpg


Le plus grand tournoi de grappling Français
Vendredi 07 septembre 2007 @ 15:50:38 par boboss 30 commentaires


--------------------------------------------------------------------------------


Je vous en avais déjà un peu parlé cet été, mais il se prépare pour la fin décembre, un tournoi de grappling exceptionnel dans le gymnase Pierre de Coubertin (5 000 places).

A la base du projet, 3 hommes, Stéphane "Atch" Chaufourier, Patrick Bitan et Mohamed Rabehi, l'idée est simple, faire un événement de Grappling au standing international dans l'une des plus belles salle de Paris, au gymnase Pierre de Coubertin.


La date de la compétition est le 22 décembre 2007.

Il y aura 5 catégorie de poids: -67 kgs / -77kgs / -87kgs / -97kgs / +97kgs
Chaque catégorie pourra recevoir 100 combattants !!!!

Une catégorie Absolute pour les féminines sera mise en place.

Il n'y a pas de sélection, tous les combattants de tous les pays sont invités, ils attendent donc des grands noms du grappling mondial.


L'inscription à la compétition sera de 15 euros (réglement à l'ordre de "xtrem sport"), les spectateurs eux auront à débourser 10 euros pour prendre place dans les gradins.
Envoyer vos chèques à cette adresse:
Stéphane Chaufourier
10 allée des lilas
93300 Aubervilliers

Les billets seront disponible à la fnac le 15/09.

Les 3 premiers de chaque catégorie recevront une prime, plus les 5 premiers de chaque catégories se verront inviter à participer à un gala comme l'ASF.


Pour les inscriptions, il faudra envoyer votre candidature à [email protected]
avec les informations suivants:
- Nom / Prénom
- Date de naissance
- Téléphone / mail
- Poids et dans quel catégorie vous voulez combattre
- Nom de votre team et adresse
- Palmarès (Facultatif)

Début des inscriptions dès maintenant (si problème Tel: 0661530813)
Cloture: non communiqué pour le moment



Un tirage au sort sera effectuté 1 semaine avant le début du tournoi, il sera ensuite diffusé sur internet, afin que chacun sache qui il combattra et comment les poules seront répartis.

Début des combats à 10h du matin
Pesée: de 8h et 9h30 ou juste avant le combat (à vous de voir)


Cet événement a pour nom: Grappler Of The Year !!

Bron: Le plus grand tournoi de grappling Français - Ikusa: Toute l'actualité du combat libre (free fight/mma), du grappling et du jiu jitsu brésilien (http://www.ikusa.fr/article.php?sid=1388)

Christophe
26-10-2007, 19:42
Ik heb hier pas op de Dutch Open van gehoord! De inschrijving gaat maar tot 30/10, en je moet je €15 inschrijvingsgeld op voorhand insturen, dus ik weet niet of we uberhaubt nog kunnen inschrijven, maar ik wil het wel proberen.

Nog geïnteresseerden?!

Christophe
26-10-2007, 19:43
Het gaat blijkbaar door in een evenementenhal (waar 5000 man publiek inkan), en inkom voor publiek kost €12,5.

Christophe
26-10-2007, 22:02
Jullie begrijpen toch frans, hé?!







Ik heb geen zin dit allemaal te vertalen! ;)

123trisweat
26-10-2007, 22:28
@christophe,

je reist zo heel wat af :D

Christophe
26-10-2007, 23:26
@christophe,

je reist zo heel wat af :D

Zo komen we nog eens ergens! ;)

Maar het is niet gezegd dat we hier gaan geraken, ik heb een mailtje naar de organisatie gestuurd om te vragen of we nog kunnen inschrijven hiervoor. Ik laat iets weten als ik antwoord krijg!

Chico
26-10-2007, 23:33
doe es vertalen ofzo... spreek (lees) geen frans..

Christophe
26-10-2007, 23:43
Volgens Babelfish (AltaVista - Babel Fish Translation (http://babelfish.altavista.com/)) is het:

Ik had u reeds een beetje deze zomer gesproken erover, maar hij bereidt zich voor eind december, een uitzonderlijk toernooi van grappling in de gymnastiekzaal Steen van Coubertin (5.000 plaatsen) voor.

Aan de basis van het project, zijn 3 mannen, Stéphane "Atch" Chaufourier, Patrick Bitan en Mohamed Rabehi, het idee eenvoudig, een gebeurtenis van Grappling aan internationale standing in één van het mooist de zaal van Parijs doen, aan de gymnastiekzaal Steen van Coubertin.

De datum van de concurrentie is op 22 december 2007.

Er zal 5 gewichtsklasse zijn: -67 kgs/-77kgs/-87kgs/-97kgs/+ 97kgs

Elk categorie kunnen ontvangen 100 soldaat!!!!

Een categorie Absolute voor vrouwelijk zal opgesteld zijn.

Er is geen selectie, alle soldaten van alle landen worden uitgenodigd, zij wachten dus op grote namen van wereldgrappling.

De inschrijving aan de concurrentie zal 15 euro (regeling aan de orde van "xtrem sport") bedragen, de toeschouwers zullen zij hebben om 10 euro uit te geven om plaats in de rijen banken te nemen. Uw cheques verzenden naar dit adres: Stéphane Chaufourier 10 gegaan van lilas 93300 Aubervilliers

De biljetten zullen beschikbaar aan fnac 15/09 zijn.

De 3 eersten van elke categorie zullen een premie ontvangen, plus de 5 eersten van elke categorieën zullen zich zien verzoeken om aan gala zoals ASF deel te nemen.

Voor de inschrijvingen, zal men uw kandidatuur naar [ email][email protected][/e-mail ] met de informatie moeten verzenden volgend:
- Naam/Voornaam
- Geboortedatum
- Telefoon/mail
- Gewicht en in welke categorie u wilt vechten
- Naam van uw team en adres
- Palmarès (Facultatief)

Begin van de inschrijvingen vanaf nu (als probleem bel: 0661530813)
Cloture: niet momenteel meegedeeld

Een loting effectuté 1 week voor het begin van het toernooi, hij zal vervolgens op Internet verspreid worden, opdat iedereen weet die hij zal vechten en hoe de hennen zullen verdeeld worden.

Het begin van de gevechten om 10h van de ochtend
Wegen: van 8h en 9h30 of rechtvaardig voor het gevecht (aan u te zien om)

Deze gebeurtenis heeft voor naam: Grappler Of The Year!!

Christophe
26-10-2007, 23:44
Het is, als ik het zo nalees, op sommige plaatsen "lollig" (met "soldaten" bedoelen ze "vechters") vertaald. Maar zo hebben jullie een idee waarover het gaat, en heb ik er niet te veel moeite voor moeten doen! Win - Win, zoals ze zeggen! ;)

Christophe
29-10-2007, 19:20
Heb een mailtje van de organisatie ontvangen. Inschrijvingsdeadline is 1 december!

Hier is alvast het inschrijvingsformulier dat opgestuurd moet worden (samen met €15 en een medisch certificaat):

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=F4E96A38091141C1

Ik ben nog aan 't mailen met de organisatie over hoe we die €15/persoon kunnen betalen want ik wil geen geld met de post sturen.

Christophe
30-10-2007, 19:17
Ik heb het reglement toegemaild gekregen van de organisatie ... iemand interesse dat ik 'm hier neerzet (met yousendit, of ...)?! Ik hoop dat er toch wel wat volk meegaat vechten daar!

mama
30-10-2007, 19:42
Waar gaan we logeren Christophe?

mama
30-10-2007, 21:02
http://www.nstravel.nl/display.pl?http://www.nstravel.nl/parijs
ondertussen zelfs al geboekt
we maken er een gezellig weekend van.
;)
Nu nog ff kijken of we perskaarten kunnen krijgen. Dan maken we er nog een leuk verslagje van voor de achterblijvers.

HUNTER
31-10-2007, 00:40
Yeah!

Hopen dat mn neus tegen die tijd iets meer kan hebben, en dan gaan we gewoon rollen in Parijs!

Dat Stade de Courbertin is echt een wereldhal. Ik ben er een jaar of 10 geleden geweest toen Kenamju er voor het eerst de finale van de Europacup Judo draaide. Echt super vet.

Ik hoop dat er 22 december dan evenveel mensen zijn en dat het een leuk toernooi wordt! De gewichtklasse komt mij ook prima uit, dus ik ga zo maar ff een mailtje sturen!

Christophe
31-10-2007, 01:05
Yeah!

Hopen dat mn neus tegen die tijd iets meer kan hebben, en dan gaan we gewoon rollen in Parijs!

Dat Stade de Courbertin is echt een wereldhal. Ik ben er een jaar of 10 geleden geweest toen Kenamju er voor het eerst de finale van de Europacup Judo draaide. Echt super vet.

Ik hoop dat er 22 december dan evenveel mensen zijn en dat het een leuk toernooi wordt! De gewichtklasse komt mij ook prima uit, dus ik ga zo maar ff een mailtje sturen!

Je moet een inschrijvingsformulier + medisch attest opsturen, en €15 storten. De organisator heeft z'n bankrekening doorgemaild, als je wilt pm ik 'm je even!

HUNTER
31-10-2007, 01:10
Je moet een inschrijvingsformulier + medisch attest opsturen, en €15 storten. De organisator heeft z'n bankrekening doorgemaild, als je wilt pm ik 'm je even!

ik heb ze al gemaild, hoop dat ze een beetje engels kunnen :ehhh:

en zo'n medisch attest, tsja.... ik neem aan dat men dat hier een 'sportkeuring' noemt. Dat moet ik dan ook nog maar ff regelen.

We zijn er in ieder geval bij!

Christophe
23-11-2007, 12:55
Zo ... net de inschrijving geregeld voor de kleine delegatie van Team Exit die er gaat meedoen!

Team Exit BJJ:
- Maurice Goffart (-67 kg)
- Wim Deputter (76 kg)
- Christophe Deferme (84 kg)
- Bruno Charvet (90 kg)
- Franky Van Hove (73 kg)
- Khoetyev Tamerlan (62 kg)

Ik hoop dat m'n blessures tegen die tijd genezen zijn! :confused:

Gaat er eigenlijk nog iemand mee hiernaartoe?! Ziet er toch een hele ervaring uit. Deadline voor de inschrijving is 1 december, dus niet te lang twijfelen! ;)

HUNTER
23-11-2007, 15:32
toe maar weer!

ik heb ook ingeschreven, ik zal van de week ff kijken of er nog meer mensen vanuit Purmerend mee willen gaan

a.s.c.
23-11-2007, 16:15
Alé Christophe,

Mag jij nog wel vechten in het buitenland? schnappie? als jij vecht doe ik niet mee want ik ben tegen overdadig geweld. Zoals jij wel vaker laat zien tijdens je partijen in het buitenland.. :D

Christophe
23-11-2007, 16:18
Alé Christophe,

Mag jij nog wel vechten in het buitenland? schnappie? als jij vecht doe ik niet mee want ik ben tegen overdadig geweld. Zoals jij wel vaker laat zien tijdens je partijen in het buitenland.. :D

Hahahahaha ... grapjas! Zorg maar dat je een nieuwe GSM hebt i.p.v. flauwe grapjes te maken! ;)

En AUB, geen Schnappie ... op het UG-gala kwam Arno Verbraak me al zo noemen, en op de club begonnen ze ook al ... :rolleyes:

Jochem
23-11-2007, 17:27
Hehehe, das ook het idee van een bijnaam. Je moet em niet al te leuk vinden :D