PDA

View Full Version : RVD pakt website pedofielenvereniging aan



MB667
26-10-2007, 19:34
DEN HAAG - De Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) gaat de pedofielenvereniging Martijn aanpakken. Aanleiding zijn foto's van prinses Amalia en haar neefje Lucas op de website van Martijn. Dat heeft de woordvoerder van de RVD vrijdag gezegd.

Donderdag kwam aan het licht dat een bezoeker van Martijn.org een foto van prinses Amalia op het publieke forum op de website had gezet. De RVD had Martijn tot vrijdagochtend de tijd te geven de foto te verwijderen, anders zouden stappen volgen. Vrijdag was die foto verwijderd.

Volgens de RVD staan nog wel foto's van de oudste dochter van prins Willem-Alexander en prinses Máxima en de zoon van prins Maurits en prinses Marilène op het besloten deel van de website, dat alleen voor leden van Martijn toegankelijk is. De dienst heeft nu de landsadvocaat gevraagd stappen tegen Martijn te ondernemen.

Pedofielenvereniging Martijn was vrijdagochtend niet bereikbaar voor commentaar.
------------------------------------------------------

nu het de prinsje en prinsensjes zijn zijn worden ze bij martijn wel aangepakt (met een geldboete of iets dergelijks offcourse), andere foto's van kinderen mogen wel worden geplaatst op een pedosite offcourse.

ValeTudo
26-10-2007, 19:41
nu het de prinsje en prinsensjes zijn zijn worden ze bij martijn wel aangepakt (met een geldboete of iets dergelijks offcourse), andere foto's van kinderen mogen wel worden geplaatst op een pedosite offcourse.
idd te SCHANDELIJK voor woorden..wij burgers zijn schijnbaar maar gepeupel in dit land. We tellen gewoon niet mee:boos:

:thown:

Gelukkig zijn wij Limburgers reserve Belgen...denk er al langer aan om mijn huisje 400mtr verderop te nemen (Belgie dus :thup: )

Effective
26-10-2007, 20:11
Gewoon opdoeken die zooi!! Sommige dingen moeten gewoon niet mogen, een pedofielenvereniging.. kom op zeg!

knilles
26-10-2007, 21:13
IK durf die site niet eens op te zoeken in google, vreezende dat ik in een of andere database als pedo bestempeld word, maar weet iemand toevallig waar deze club, die alle waarden en normen overschrijdt, gevestigd is? Heb dit weekend toch nog geen echte plannen...

Shinbone
26-10-2007, 21:19
idd te SCHANDELIJK voor woorden..wij burgers zijn schijnbaar maar gepeupel in dit land. We tellen gewoon niet mee:boos:

:thown:

Gelukkig zijn wij Limburgers reserve Belgen...denk er al langer aan om mijn huisje 400mtr verderop te nemen (Belgie dus :thup: )

Daar hebben ze zeker geen pedofielen he?

FOCUS
26-10-2007, 21:30
wel beetje vreemd dat het aanpakken van een stelletje pedofielen pas kan wanneer er blauw bloed op de site komt:thown: