PDA

View Full Version : bekers WK kyokushin wachten geduldig..



budokaikan
26-10-2007, 22:40
http://www.tabonon.com/bekers.jpg

Over een week is het zover, het wereldkampioenschap kyokushin karate zal plaatsvinden in het Emmense Parc Sandur, met deelnemers uit geheel Europa, Sri Lanka, Rusland, Japan, Amerika, India eva.
Het full contact karate heeft de laatste jaren iets aan populariteit ingebonden, toch is het een nog steeds niet te verwaarlozen tak van vechtsport, één waar die voor vele grote vechtsporters hun basis in de wereld van de contactsporten is geweest.
Namen als Gerard Gordeau, Sem Schilt, Peter Smit, Glaube Feitosa, Andy Hug en nog vele anderen, zijn onlosmakelijk met het knock down karate verbonden.
Wie er na de finales op 4 november te Emmen met deze bekers naar huis zullen gaan is voorlopig nog even afwachten, maar spannend wordt het zeker!

The Bulldog
26-10-2007, 23:10
aan deze trofeeen zal het niet liggen lijkt me:wacko:

chief108
26-10-2007, 23:29
die grootsten zijn echt gewoon manshoog...

vette shit

Patty
27-10-2007, 06:19
Ze zijn groter dan ik...hahaha...:whistling:

chief108
27-10-2007, 21:12
mijn zoontje vanochtend na zijn training...

Patty
27-10-2007, 21:26
mijn zoontje vanochtend na zijn training...
Hoe groot is je zoon? Mijn zoon is net zo groot als de beker rechts ernaast :)

chief108
28-10-2007, 04:30
hoe groot?
weet ik veel...

weet wel dat Muth kleiner is als de grootste beker :p

De dikke nudist
28-10-2007, 06:09
die grootsten zijn echt gewoon manshoog...

vette shit
Vette shit?
Je zal em maar winnen, moet je een aanhanger gaan huren bij het tankstation :thown:.

jan sensei kyokushin
28-10-2007, 15:03
Osu hoe je het ook doet als organisatie het is nooit goed in andermans ogen , het zijn pracht bokalen
011 je kan de bokaal altijd op je dak van je auto vast binden en mee nemen als als je mee doet teminste 011 als , maar ik dacht het niet he dat jij mee doet ;) maar hier doen alleen kyokushin,s mannen met ballen aan mee bikkels van kyokushin,s het is en eer zo,n bokaal te winnen al zal je ook lopend naar huis moeten .
sportgroeten
osu

chief108
28-10-2007, 20:26
hier doen alleen kyokushin,s mannen met ballen aan mee bikkels van kyokushin,s het is en eer zo,n bokaal te winnen al zal je ook lopend naar huis moeten .
:stupid:

zo is hte maar net Jan!!!

OSU!!!

De dikke nudist
28-10-2007, 21:46
Osu hoe je het ook doet als organisatie het is nooit goed in andermans ogen , het zijn pracht bokalen
011 je kan de bokaal altijd op je dak va n je auto vast binden en mee nemen als als je mee doet teminste 011 als , maar ik dacht het niet he dat jij mee doet ;) maar hier doen alleen kyokushin,s mannen met ballen aan mee bikkels van kyokushin,s het is en eer zo,n bokaal te winnen al zal je ook lopend naar huis moeten .
sportgroeten
osu
*kuch*...*grapje* kuch, kuch* ;).

Bud S
28-10-2007, 22:14
maar hier doen alleen kyokushin,s mannen met ballen aan mee bikkels van kyokushin,s het is en eer zo,n bokaal te winnen al zal je ook lopend naar huis moeten .
sportgroeten
osu

jan jij hebt het zo vaak over je ballen in je posts, dat ze waarschijnlijk groot genoeg zijn om skippyballend die bokaal mee naar huis te nemen.

lopen is voor mietjes zonder kyokushin ballen

osu !

jan sensei kyokushin
28-10-2007, 23:37
jan jij hebt het zo vaak over je ballen in je posts, dat ze waarschijnlijk groot genoeg zijn om skippyballend die bokaal mee naar huis te nemen.

lopen is voor mietjes zonder kyokushin ballen

osu ! Osu willem pie bij wijze van :)

niet over mijn ballen willem dat kan niet meer :( 1 bijbal hebben ze mij er afgehaald hoe dat gekomen is :crying:met kyokushin full contact wedstrijden in de jaren 70 dwars door de tok heen het werd zo dik als en kokusnoot ja dat was kyokushin fullcontact dat is het risico nou eenmaal maar het heeft mij niet afgeschrikt ,ik vind het nog de mooiste stijl in het martial -art -budo anders moet je op een denksport gaan ;) of dansen ja toch .

maar never surender willem never .

osu

Bud S
29-10-2007, 03:29
Osu willem pie bij wijze van :)

niet over mijn ballen willem dat kan niet meer :( 1 bijbal hebben ze mij er afgehaald hoe dat gekomen is :crying:met kyokushin full contact wedstrijden in de jaren 70 dwars door de tok heen het werd zo dik als en kokusnoot ja dat was kyokushin fullcontact dat is het risico nou eenmaal maar het heeft mij niet afgeschrikt ,ik vind het nog de mooiste stijl in het martial -art -budo anders moet je op een denksport gaan ;) of dansen ja toch .

maar never surender willem never .

osu

ik wed dat ze met die afgehaalde bijbal nu, 30 jaar later, nog steeds 100% onvruchtbaar verklaarde vrouwen aan het bezwangeren zijn. toen die bijbal van jan zijn intrede deed in het zaadbankwezen, konden ze die andere kwakkies wel wegspoelen. niks meer waard in vergelijking met die van kyokushin spirit doordrenkte zaadcellen van jan. wel goed opsluiten die jongens want met een jampotje houd je ze niet tegen natuurlijk.

chief108
29-10-2007, 04:21
:rotflmao:

jan sensei kyokushin
29-10-2007, 14:29
ik wed dat ze met die afgehaalde bijbal nu, 30 jaar later, nog steeds 100% onvruchtbaar verklaarde vrouwen aan het bezwangeren zijn. toen die bijbal van jan zijn intrede deed in het zaadbankwezen, konden ze die andere kwakkies wel wegspoelen. niks meer waard in vergelijking met die van kyokushin spirit doordrenkte zaadcellen van jan. wel goed opsluiten die jongens want met een jampotje houd je ze niet tegen natuurlijk.Hahaha dan lopen er heel wat kyokushin,s rond wat nageslacht is van mij willem :rolleyes:

(ps) wat ben jij toch ook en mafkees willem maar wel een oprechte );)

stiffler
29-10-2007, 16:24
ik wed dat ze met die afgehaalde bijbal nu, 30 jaar later, nog steeds 100% onvruchtbaar verklaarde vrouwen aan het bezwangeren zijn. toen die bijbal van jan zijn intrede deed in het zaadbankwezen, konden ze die andere kwakkies wel wegspoelen. niks meer waard in vergelijking met die van kyokushin spirit doordrenkte zaadcellen van jan. wel goed opsluiten die jongens want met een jampotje houd je ze niet tegen natuurlijk.

:w00t: ROFL :thup:

Patty
30-10-2007, 06:40
Was net nog een stukje over WK op tv drenthe, opgenomen in de dojo K'veen.. ging over Patrick Zondag. Wordt geloof ik nog herhaald om 23.00 uur.

OSU!

edit: tv drenthe is ook te vinden op internet, staat wel link bij waar je live kunt kijken.

chief108
30-10-2007, 19:33
was dat leuk?
wist van Muth dat er wat op kwam, maar niet wanneer

en dat Uitzending Gemist van ze is offline... :twak:

Patty
30-10-2007, 23:44
was dat leuk?
wist van Muth dat er wat op kwam, maar niet wanneer

en dat Uitzending Gemist van ze is offline... :twak:

Jah was wel ff leuk, Patje was aan het woord en Frank. En op de achtergrond zag je die andere gasten wat sparren. Werd ook verteld over WK. Waar en wanneer het was enzo, en dat Pat de enige Drenth was die mee doet. Ging vooral over Patrick dus. :thup:

chief108
30-10-2007, 23:48
cool...

ben benieuwd hoe Patrick het gaat doen....

doet Hunebed ook nog mee of niet?

>>edit: domme vraag, anders was Patrick niet de enige Drent...<<

jan sensei kyokushin
30-10-2007, 23:54
cool...

ben benieuwd hoe Patrick het gaat doen....

doet Hunebed ook nog mee of niet?

>>edit: domme vraag, anders was Patrick niet de enige Drent...<<x2:D

chief108
31-10-2007, 00:05
jajaja...
ik weet het wel Jan...

Patty
31-10-2007, 00:23
cool...

ben benieuwd hoe Patrick het gaat doen....

doet Hunebed ook nog mee of niet?

>>edit: domme vraag, anders was Patrick niet de enige Drent...<<

Nee, Ries doet niet mee.

chief108
31-10-2007, 00:32
jammer...

jan sensei kyokushin
01-11-2007, 14:34
mijn zoontje vanochtend na zijn training...
osu Chief hier staat het blonde koppie ook ,de kyokushin in opkomst bij de troffee'en

osu