PDA

View Full Version : And the Dutch created the Netherlands



Jochem
27-10-2007, 17:55
http://www.youtube.com/watch?v=l0ympn3Zfow


Filmpje gemaakt door venezulaanse immigrant, toen hij te horen kreeg dat ie een inburgingscursus moest doen. Ging hij onderzoeken wie de Nederlanders nu zijn. Ik heb me op sommige stukjes echt rot gelachen. Leuke spiegel. 28 minuten.

Documentary made entirely with footage and images from YouTube.
AND THE DUTCH CREATED THE NETHERLANDS
Forced integration in Holland is nothing more than a useless response from their politicians. They suffer from inferiority complex, and this film, made through the eyes of the millions of immigrants in Holland, shows why.

MB667
27-10-2007, 19:22
Tja.......

YouTube - Bonehead - Spreek ik met de politie? (http://nl.youtube.com/watch?v=k3lBEGPapjY)

luister naar dit nummer op 1 m32 seconden

typisch nederlands engels in het buitenland flodder style

om trots op te zijn kuch kuch

Biiyen
27-10-2007, 19:36
Te grappig filmpje! Vooral leuk als die politie agent probeert uit te leggen tot welke fase weed "illegaal" is, en waar dat het over gaat naar "legaal / gedogen". Die reporter snapt er helemaal de ballen van.

Mickey
27-10-2007, 19:42
Zit het nu te kijken..

Het stukje over sinterklaas vond ik hilarisch!
Dat stukje van paul de leeuw was een beetje de groene blaadjes eruit pikken. Dat is niet typisch Nederlandse Kinder TV.

Mickey
27-10-2007, 19:52
overigens wel duidelijk dat deze meneer er met een ietwat gekleurde bril naar kijkt :P

Fr3ddy
27-10-2007, 20:53
Wel grappig filmpje..

smike
27-10-2007, 21:45
"Forced integration in Holland is nothing more than a useless response from their politicians. They suffer from inferiority complex, and this film, made through the eyes of the millions of immigrants in Holland, shows why."

Immigreert ie hierheen, gaat ie al klagen, ik zou zeggen tieft lekker terug naar Venezuela dan, is echt een feest daar.
Verplichte integratie is goed, jarenlang heeft de overheid er niks aan gedaan en je ziet het resultaat.
Wat Mickey zegt, supergekleurd, is om te lachen dit filmpje, maar meer ook niet.

Chico
27-10-2007, 22:42
verplichte integratie is goed..

maar in den haag moet je in het kader van integratie verplicht naar een wedstrijd van ado den haag.. hoe moet dat met de buitenlanders die niet van voetbal houden?

Eric468
28-10-2007, 02:59
verplichte integratie is goed..

maar in den haag moet je in het kader van integratie verplicht naar een wedstrijd van ado den haag.. hoe moet dat met de buitenlanders die niet van voetbal houden?

En wat moet het met mensen die wel van voetbal houden en dan naar Ado moeten? :(

Chico
28-10-2007, 03:03
idd... ook dat nog eens :(

Briant
28-10-2007, 05:34
Ik heb wel eens zo'n inburgeringstest gedaan, terwijl ik toch 100% nederlands ben. En ik was geen uitzondering, dat zegt in mijn ogen wel iets over die inburgeringstoetsen en de waarde daarvan.

PigDog
28-10-2007, 06:05
Immigreert ie hierheen, gaat ie al klagen, ik zou zeggen tieft lekker terug naar Venezuela dan, is echt een feest daar.


Nou, er zijn feesten in Venezuela, die je niet mag missen.


http://movies.flabber.nl/Miss.Venezuela/

Ik zie haar liever dan Rita Verdonk

Muay Thai Elite
28-10-2007, 09:41
Vindt t vooral een filmpje gebasseerd op vooroordelen van domme Amerikanen (Zag ik nou Bill O'Reily, de grootste mongool van de VS?) en ouderwetse standpunten. Soms een beetje grappig, maar vooral kortzichtig.

Bij die allochtoon-Nederlander-vergelijking hebben ze vast ook heel wat ander soort filmpjes gevonden (zie de mixfightthread over problemen in overvecht, of tik 'marokkaan' of 'allochtoon' in bij Youtube) en om nou te zeggen dat het filmpje een spiegel voorhoudt: Ik voel me niet bepaald een spiegel voorgehouden door Bush, Bill O Reilly, dat hele Sinterklaasgezever, de wallen / Amsterdam of die zogenaamde Nederlandse Hitler (waarvan ik overigens nog nooit gehoord/gelezen had)... Maja dat ben ik dan he..

Jochem
28-10-2007, 18:41
Ik vond het wel leuk die standpunten als abortus, euthenasie en het gedoogbeleid te zien vanuit een ander perspectief. Soms realiseer je je niet hoe goed wij het hier hebben, en door zon simpel filmpje weer wel. In dat opzicht vond ik het een leuke spiegel om naar de NLse maatschappij te kijken.

en die NL`se Hitler, tja idioten heb je overal.