PDA

View Full Version : BJJ - Freefight Marcello Garcia **SPOILER**



Christophe
30-10-2007, 19:33
Video Marcelo Garcia vs Dae Won Kim K-1 Hero's Korea 2007 - Dae, Won, Kim, vs, penn - Dailymotion Share Your Videos (http://www.dailymotion.com/video/x3bq5k_marcelo-garcia-vs-dae-won-kim-k1-he_extreme)

Marcello Garcia vs Dae Won Kim bij K1 Heroes

Christophe
30-10-2007, 19:34
Wat doe ik verkeerd dat het filmpje niet in de post zelf komt?!

Briant
30-10-2007, 19:35
Ik dacht dat je alleen met youtube direct in je post het filmpje kon laten zien.
Als je Spoiler in de titel zet kunnen we het ook bespreken he ;)

Christophe
30-10-2007, 19:43
Ik dacht dat je alleen met youtube direct in je post het filmpje kon laten zien.
Als je Spoiler in de titel zet kunnen we het ook bespreken he ;)

Hoezo "spoiler"?! Dat moet toch niet als ik het filmpje laat zien en geen uitslag laat weten?!

Briant
30-10-2007, 20:01
Ja maar als mensen het straks gaan bespreken dan is dat wel handig. Maar goed, bedankt voor het filmpje in ieder geval ;)

Christophe
30-10-2007, 20:15
Ja maar als mensen het straks gaan bespreken dan is dat wel handig. Maar goed, bedankt voor het filmpje in ieder geval ;)

Dom van me, inderdaad, je hebt gelijk!

We zullen wachten met bespreken tot één van de Moderators (AUB) "spoiler" in de titel hebben gezet. ;)

HUNTER
30-10-2007, 23:53
Dom van me, inderdaad, je hebt gelijk!

We zullen wachten met bespreken tot één van de Moderators (AUB) "spoiler" in de titel hebben gezet. ;)


done ;)

Christophe
31-10-2007, 00:01
Thanks amigo!!!

Pfffffffff... klote van Garcia, hij is m'n favoriete BJJ-vechter!

Volgens mij had hij iets beter moeten voorbereiden op het submitten wanneer er geslaan mag worden. En die klote handschoenen maken het er ook niet makkelijker op! :(

Volgende keer beter?!

HUNTER
31-10-2007, 00:04
zo'n knie doet zeer..... au :confused:

en inderdaad, backmount chokes met handschoenen aan zijn verdomd lastig. Weet ik helaas ook uit ervaring. Ik was echter wel verbaasd dat hij vanuit die backmount niet naar een cross side ging switchen voor een armbar o.i.d. Maar goed.... hij komt wel terug :thup:

Briant
31-10-2007, 00:43
bedankt van de spoilertag ;)

Ik vind het altijd zo jammer als wedstrijden met cuts beeindigen, het laat altijd een onbevredigd gevoel achter. Garcia werd wel even goed door de ring geslagen in de 2e ronde, maar verder domineerde hij.

Evilman
31-10-2007, 19:28
bedankt van de spoilertag ;)

Ik vind het altijd zo jammer als wedstrijden met cuts beeindigen, het laat altijd een onbevredigd gevoel achter. Garcia werd wel even goed door de ring geslagen in de 2e ronde, maar verder domineerde hij.

domineren? hij deed het echt niet goed?
moet je zien hoe hij in het begin niet eens een
takedown kreeg en steeds maar zonder goed in
te leiden erin dook. het leek wel wanhoop bijna.

maar het is goed dat hij zo is wakker geschud.
hopelijk gaat hij nu beter mma gericht trainen,
want zoals het nu ging is gewoon zonde.

had meer van mn verwacht.

Briant
01-11-2007, 00:33
domineren? hij deed het echt niet goed?
moet je zien hoe hij in het begin niet eens een
takedown kreeg en steeds maar zonder goed in
te leiden erin dook. het leek wel wanhoop bijna.

maar het is goed dat hij zo is wakker geschud.
hopelijk gaat hij nu beter mma gericht trainen,
want zoals het nu ging is gewoon zonde.

had meer van mn verwacht.

Hij zat bijna een hele ronde op de rug. Ik noem dat domineren. Hij weet nu inderdaad wel waar die aan moet gaan werken ;)