PDA

View Full Version : who should fedor's first opponent be?



wrestler_nl
31-10-2007, 22:52
Who should Fedor's first opponent be?
Josh Barnett
Mark Hunt
Randy Couture
Pedro Rizzo
Jeff Monson

thrillseekah
31-10-2007, 22:54
randy. omdat het 2 legendes zijn

el bastardo
31-10-2007, 22:56
Couture, maar dat zie ik niet meer gebeuren

thrillseekah
31-10-2007, 22:57
ik zie fedor sowieso niet meer naar ufc gaan

Tony
31-10-2007, 23:00
Ik ga voor Randy...
En om heel eerlijk te zijn zie ik de M-1 er nog voor aan om Fedor's contract uit te kopen en hem voor 1 gevecht uit laat komen in de M-1..

el bastardo
31-10-2007, 23:06
Je bedoeld Randy's contract...

Chico
31-10-2007, 23:14
Josh Barnett lijkt me ook wel een leuke...

is er nou al wat meer bekend over de andere vechters die naar m-1 gaan?

Tony
31-10-2007, 23:48
Je bedoeld Randy's contract...

Jeps.. my bad.

smike
01-11-2007, 02:06
Beste tegenstander Barnett, maar eerste tegenstander Rizzo om het op te bouwen naar uiteindelijk Barnett en Couture.

dirk5
01-11-2007, 02:26
zou hem ook graag keer tegen Silvia zien (not gonna happen anytime soon)

Die ziet er altijd zo verschrikkelijk log uit, maar kan goed veel hebben (illegale knie van Vera)

denk dat dat wel een mooie pot zou worden, met natuurlijk Fedor als winnaar.

KO TKO
01-11-2007, 04:13
Eerst een relatief makelijke gevecht tegen Pedro Rizzo of Jeff Monson daarna Randy Couture. En Daarna tegen andere goede zwaargewichten als Josh Barnett, Tim Sylvia, Gonganza, Arlovski.

Ik zou Mark Hunt Graag in de UFC willen zien. Wat doet hij op dit moment, traint hij nog in Brazilie ?

smike
01-11-2007, 04:30
Hunt vs Fedor is ook een mooie, in mijn ogen kan Hunt Fedor aan, Hunt kan iedereen ko rammen.

leobos
01-11-2007, 04:57
josh barnett!!! sterk op de grond en staand ook redelijk goed!! die geef ik de meeste kans!!

Jochem
01-11-2007, 06:11
Hunt vs Fedor is ook een mooie, in mijn ogen kan Hunt Fedor aan, Hunt kan iedereen ko rammen.

Hunt by atomic butt drop?

Maarre, ik hoef voorlopig geen herhaling van die partij, misschien over 2 jaar weer als hunt ook weer heeft bijgeleerd

Chico
01-11-2007, 06:24
Hunt vs Fedor is ook een mooie, in mijn ogen kan Hunt Fedor aan, Hunt kan iedereen ko rammen.
dan krijg je dat gezeik weer... "hij heeft hem als verslagen... weer een can... etc etc.."

denk dat monson zo slecht nog niet is... hij heeft een gedegen worstel en grond achtergrond en fedor is niet zo lang als sylvia waardoor ie niet continue op afstand gehouden kan worden (sowieso doet fedor dat niet).. ik denk tko op g&p in de tweede ronde voor fedor...

maar daarna toch hw's die hij nog niet gehad heeft... barnett loopt nog los... die is zeker wel in staat om het fedor moeilijk te maken (hoewel ik toch denk dat fedor wint)... randy zou mooi zijn als ie dat gezeik met de ufc kan oplossen...

in de ufc hou je ook niet veel over... crocop en nog heeft ie al verslagen.. sylvia wordt door het canvas geslagen (imho)... gonzaga en kongo zie ik fedor ook nog niet verslaan...

Fr3ddy
01-11-2007, 07:09
Couture.. al is het alleen maar om de monden te snoeren!

dirk5
01-11-2007, 07:15
lees dit net op nokaut.com

Some quick notes from EliteXC's conference call just a few minutes ago, still taking place.

-The main point taken out of this conference call was how high Gary Shaw is on Kimbo Slice. He spoke of him in a very high manner. First, Kimbo's replacement for the November 10th fight is a much more intriguing fight as he takes on Bo Cantrell who is replacing Bourke. Gary Shaw also stated he feels Kimbo can be the greatest MMA fighter ever and even went so far as to say he wants him to hold a Boxing world title and MMA world title simultaneously. Shaw wants to work a deal, in the future with M-1, to get Fedor Emelianenko over for a fight with Kimbo.


zal wel weer een hoop crap zijn, maar god wat zou Kimbo geowned worden.

Tony
01-11-2007, 07:47
Eerst een relatief makelijke gevecht tegen Pedro Rizzo of Jeff Monson daarna Randy Couture.

Hooo, wacht even... Met alle respect... Maar Monson is toch echt wel ff een gedegen knokker hoor.. Zeker in zijn partij tegen fujita liet ie even zien wat ie waard is..

En ja ik besef heel goed dat ie recentelijk van rizzo verloren heeft... Maar toch.. Man die gast kan submitten als geen ander.

check hem maar eens tijdens het ADCC (abu dabi) tegen matt hughes in, ik dacht, 2001 ofzo.. top partij.

besides that.... heeft ie ADCC gewonnen in 99 en 2004 of 2005 als ik me niet vergis.

Evilman
01-11-2007, 19:02
lees dit net op nokaut.com

Some quick notes from EliteXC's conference call just a few minutes ago, still taking place.

-The main point taken out of this conference call was how high Gary Shaw is on Kimbo Slice. He spoke of him in a very high manner. First, Kimbo's replacement for the November 10th fight is a much more intriguing fight as he takes on Bo Cantrell who is replacing Bourke. Gary Shaw also stated he feels Kimbo can be the greatest MMA fighter ever and even went so far as to say he wants him to hold a Boxing world title and MMA world title simultaneously. Shaw wants to work a deal, in the future with M-1, to get Fedor Emelianenko over for a fight with Kimbo.


zal wel weer een hoop crap zijn, maar god wat zou Kimbo geowned worden.

idd das gewoon fkng amerikaanse pr om zo aandacht te vestigen
op iemand die het nog niet verdient heeft.
Eerst maar s zien hoe die zn komende 5 gevechten doorkomt,
en wat voor tegenstanders dat zij.

el bastardo
01-11-2007, 19:05
Ik denk dat arme Kimbo en zijn manager hierna meteen weer met beide beentjes op de grond staan. En dit is idd vette PR.

Quato
02-11-2007, 02:12
Couture als eerste uiteraard.

En wat me nog eens gaaf lijkt, is een rematch tussen Schilt en Fedor. Niet nu uiteraard, maar wie weet als Sem zich weer eens wat meer op MMA gebied gaat begeven hij zeker een goede kans maakt. Fedor beweert iig dat dit z'n zwaarste partij was en staande is Schilt sowieso de betere.

ICON
02-11-2007, 02:25
arona

Jani
02-11-2007, 02:41
1- Randy Coutoure

2- Josh Barnett

3- Sergei Kharitonov

4- Ricardo Arona

5- Therry Sokoudjou

( natuurlijk alle top havys van de ufc,maar dat zal niet gebeuren)

wrestler_nl
02-11-2007, 06:38
lees dit net op nokaut.com

Some quick notes from EliteXC's conference call just a few minutes ago, still taking place.

-The main point taken out of this conference call was how high Gary Shaw is on Kimbo Slice. He spoke of him in a very high manner. First, Kimbo's replacement for the November 10th fight is a much more intriguing fight as he takes on Bo Cantrell who is replacing Bourke. Gary Shaw also stated he feels Kimbo can be the greatest MMA fighter ever and even went so far as to say he wants him to hold a Boxing world title and MMA world title simultaneously. Shaw wants to work a deal, in the future with M-1, to get Fedor Emelianenko over for a fight with Kimbo.


zal wel weer een hoop crap zijn, maar god wat zou Kimbo geowned worden.



kimbo zal egt billenkoek krijgen van fedor

Punk in drublic
02-11-2007, 08:24
Ik hoorde Bassito Rutten op MMA-insider behoorlijk hoog geven over de capaciteiten van Kimbo. Maar El Guappo houd er wel van om op ze amerikaans een fighter te hypen... (Kimbo trained al weer een poos bij Bas)

Qua Fedor...
Numero uno natuurlijk Couture, maar ik denk niet dat et ooit zal gebeuren.
Als tweede zoals al eerder hier geroepen lijkt me Barnett een waardige tegenstander. En ja, als de dollars in ruime mate aanwezig zijn zal Josh geen NEE zeggen.
Verder een Re-match met Fuyita (de man die Fedor deed Wobbelen) lijkt mij geweldig.
Monson, Kharitonov, Die grote Jap met die Chicken op ze broek.... ben fff ze naam kwijt, etc etc.
Er zijn er best een paar te verzinnen die een leuke pot op kunnen leveren tegen de numero uno.

Ach eigenlijk maakt et me geen ruk uit..... als Fedor maar weer eens de ring instapt.