PDA

View Full Version : GRIEP!



Fr3ddy
01-11-2007, 07:12
:sick: k#tvirus! :smash: :swear: :bash:







Zo dat is eruit!

chief108
01-11-2007, 07:15
been there

is alweer over gelukkig

gewoon lekker onder de wol, dvdtjes kijken en veel slapen

Fr3ddy
01-11-2007, 07:24
Ik ben bang dat het hoogtepunt er bij mij nog aan moet komen.. hatsjoe

joost
01-11-2007, 07:26
weet je wat pas kut is en langer duurt?????? slijmbeursontsteking in je elleboog!!

Fr3ddy
01-11-2007, 07:33
Dit schijnt ook chronisch te zijn:

NSFW: Bolletjes in je hol - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=76123)

Spike_tm
01-11-2007, 17:28
Het is wel een klote griep dit jaar. Ik ben er zelf nu eindelijk bijna vanaf, na ruim 3 weken.
Maar ik kon ook niet echt uitzieken met afronden van projecten en tentamen week.

Mickey
01-11-2007, 17:34
Het probeert het al een paar weken nu. Ik weiger koppig.

phranq
01-11-2007, 17:42
weet je wat pas kut is en langer duurt?????? slijmbeursontsteking in je elleboog!!

Ik heb dat meerdere malen gehad, elleboog, pols en schouder... Als je een cortizone prik haalt ben je er in 1,5 dag vanaf, alleen zijn de artsen niet zo scheutig met die prikken..

De man van 14K
01-11-2007, 17:44
Ik was vorig jaar hondsberoerd, dacht echt dat ik dood ging.. Nou schijnt dat mannen eigen te zijn maar goed sinds die tijd gelukkig geen last van gehad. Veel fruit, sport, sex en werk is de enige manier om niet ziek te worden.

MB667
01-11-2007, 17:55
ik probeer het weg te spoelen met alcohol, lukt me aardig.

Christophe
01-11-2007, 18:01
Ik heb dat meerdere malen gehad, elleboog, pols en schouder... Als je een cortizone prik haalt ben je er in 1,5 dag vanaf, alleen zijn de artsen niet zo scheutig met die prikken..

:eek: Daar gaat het niet mee weg, dat zorgt er alleen voor dat je het niet meer voelt ... met alle gevaar van dien! Bij mij werd ook ooit een slijmbeursontsteking vastgesteld in m'n schoudergewricht en die dokter wou er toen cortisone inspuiten ... waar ik vriendelijk voor heb bedankt!

Christophe
01-11-2007, 18:04
Ik was vorig jaar hondsberoerd, dacht echt dat ik dood ging.. Nou schijnt dat mannen eigen te zijn maar goed sinds die tijd gelukkig geen last van gehad.
x2

Het was zeker 10 jaar (of langer) geleden dat ik nog zo ziek was, maar vorig jaar had ik ook prijs (en naar mijn gevoel erg veel mensen met mij). Voorlopig gaat het nog goed ... duimen dat het zo blijft.


Veel fruit, sport, sex en werk is de enige manier om niet ziek te worden.
Doe daar nog genoeg eten en slapen bij, en je kan idd bijna niet ziek worden! ;)

phranq
01-11-2007, 19:57
:eek: Daar gaat het niet mee weg, dat zorgt er alleen voor dat je het niet meer voelt ... met alle gevaar van dien! Bij mij werd ook ooit een slijmbeursontsteking vastgesteld in m'n schoudergewricht en die dokter wou er toen cortisone inspuiten ... waar ik vriendelijk voor heb bedankt!

Als je van de pijn niet meer kan zitten, liggen, staan en laat staan slapen dan gaat bij mij die prik d'r in.... Je hebt in principe wel gelijk, maar je gaat er niet direct weer guard mee jumpen ;)