PDA

View Full Version : WK Kyokushin vandaag!



Justinian
01-11-2007, 17:04
Het WK Kyokushin staat voor de deur, vanaf vandaag tot en met zondag is emmen de thuisbasis. Grote namen geven acte de presence, waaronder: Kuristina Oyama, Jon Bluming, Chris Dolman, Dave Jonkers, Henk Kuipers, Koen Scharrenberg, Flemming Schroter, Bernard Creton, Klaus Rex, Jan de Bruin, Ruud Muller, Sem Schilt etc.

Zondag vindt de finale Kyokushin plaats en de pro division, met 8 vechters die strijden in 3 verschillende stijlen kyokushin, K1 en Pride rules. Dit is een van de weinige mogelijkheden om hier in Nederland een partij te zien op de oude Pride rules, met vechters als Rodney Glunder (voorheen Faverus) en Barrington Patterson!

Tevens zullen Sem Schilt en Dave Jonkers zondag in een trainingssessie laten zien hoe de huidige K1 kampioen zich voorbereid op 8 december a.s.! Al met al vier dagen spektakel. Donderdagavond is de openingsceremonie om 20.00u met medewerking van het Korps Mariniers en vrijdag, zaterdag en zondag de gevechten vanaf 16.00u. Kaarten kosten 10 euro per dag of 25 euro voor het hele toernooi van 4 dagen.

Locatie:Parc Centrum Sandur, te Emmen. Voor meer informatie zie www.ibk.nl (http://www.ibk.nl)

Chimofu
01-11-2007, 21:09
Ben het weekend aanwezig!!!!!

chief108
01-11-2007, 21:36
yihaaaa!!!!!!

Effective
01-11-2007, 21:40
Mensen die nieuws hebben... keep us posted!!

OSU!

paspoes
01-11-2007, 22:19
yihaaaa!!!!!!

x2 :)

Patty
02-11-2007, 00:40
Kaicho Jon Bluming was vandaag bij ons in de sportschool en Dojo (Active Leisure Emmen) , hij werd rond geleid door Hanshi Joop Reilman. Er waren ook een paar Russen mee, om ff te fitnessen. (Was wel grappig, op de crosstrainer ACHTERSTE VOREN:rolleyes:)


IK heb er zin in vanaaf ! Mijn zoontje loopt ook mee met de openingsceremonie. :D

Tot vanavond en/of van 't weekend!!!


OSU!!!

paspoes
02-11-2007, 00:44
Kaicho Jon Bluming was vandaag bij ons in de sportschool en Dojo (Active Leisure Emmen) , hij werd rond geleid door Hanshi Joop Reilman. Er waren ook een paar Russen mee, om ff te fitnessen. (Was wel grappig, op de crosstrainer ACHTERSTE VOREN:rolleyes:)


IK heb er zin in vanaaf ! Mijn zoontje loopt ook mee met de openingsceremonie. :D

Tot vanavond en/of van 't weekend!!!


OSU!!!

ben jij dat :lol:, ik was er ook ;)

chief108
02-11-2007, 01:15
ik belde Muth net
en die heeft *gisteren* te horen gekregen van Martin dat hij ook ingedeeld staat :w00t:

kom vanavond ook ff kijken

paspoes
02-11-2007, 07:51
foto's komen vandaag of anders moren vroeg online;) was TOP opening mensen:thup:

Patty
02-11-2007, 08:09
ben jij dat :lol:, ik was er ook ;) JAAAA je hebt me nog aangesproken jah! En die mooie foto van mn zoontje laten zien! Zou je me het orgineel willen mailen? Zou zo TOF zijn! Hij was echt de allerjongste Kyokushin aanwezig daar!



edit: Je bedoelde bij AL? Jah daar zie ik je wel vaker!

paspoes
02-11-2007, 08:14
edit: Je bedoelde bij AL? Jah daar zie ik je wel vaker!

yep :D, leuke site heey

chief108
02-11-2007, 08:53
Hij was echt de allerjongste Kyokushin aanwezig daar!

vet grappig dat menneke....

Muth was erg blij dat hij toch niet hoefde te vechten...

maar snel biertje op gedronken :beerchug:

enne....

was ik de enige die die Russen eng vond??!?!? :eek:

denk dat die gasten heel wat van die grote bekers mee naar huis gaan nemen....

Patty
02-11-2007, 09:03
vet grappig dat menneke....

Muth was erg blij dat hij toch niet hoefde te vechten...

maar snel biertje op gedronken :beerchug:

enne....

was ik de enige die die Russen eng vond??!?!? :eek:

denk dat die gasten heel wat van die grote bekers mee naar huis gaan nemen....
Haha ik vond die Russen grappig, hahahaha:whistling: Maar dat kwam door vanmorgen in de sportschool! Die ene dikke Rus met dan-graad, die ging vanmorgen op de crosstrainer staan en trapte heel fanatiek ACHTERUIT! :thup: Coole gast, maar idd... zou er niet graag een potje mee willen sparren!

Jah Yarick was cool...me is proud mama! :D

chief108
02-11-2007, 17:00
toen ik aankwam waren ze buiten opnames aan het maken voor de russische tv

ben erg benieuwd naar hun partijen
als ze net zo hard zijn als dat ze overkomen, gaan ze echt wel met een lading titels terug...

Patty
02-11-2007, 18:03
toen ik aankwam waren ze buiten opnames aan het maken voor de russische tv

ben erg benieuwd naar hun partijen
als ze net zo hard zijn als dat ze overkomen, gaan ze echt wel met een lading titels terug...
Ze mogen wel een extra vliegtuig huren voor al die bekers dan ! Je mag maar tot bepaald gewicht bagage mee he!:whistling::lol:

jan sensei kyokushin
02-11-2007, 18:27
OSU Patty San mooie foto,s met u en Joop maar ik had u als eens ontmoet in den haag , toen was u met joop en joop,s zoon paul die vechten moest ;) bij het kamakura toernooi in 2005 of was dat 2004 .
osu respect

chief108
02-11-2007, 18:36
Ze mogen wel een extra vliegtuig huren voor al die bekers dan ! Je mag maar tot bepaald gewicht bagage mee he!:whistling::lol:
valt zeker niet onder noemer "handbagage" iig ;)

jan sensei kyokushin
02-11-2007, 18:52
valt zeker niet onder noemer "handbagage" iig ;)Osu goed bij de tijd chief ;)

Patty
02-11-2007, 19:33
OSU Patty San mooie foto,s met u en Joop maar ik had u als eens ontmoet in den haag , toen was u met joop en joop,s zoon paul die vechten moest ;) bij het kamakura toernooi in 2005 of was dat 2004 .
osu respect

Osu Jan, Ik sta niet op de foto met Hanshi Joop Reilman, dat is Judy, zijn partner!;)

Patty
02-11-2007, 19:34
valt zeker niet onder noemer "handbagage" iig ;)
Ze kunnen altijd jullie inhuren toch? Of zal zo'n massagetafel lichter zijn.....? :)

chief108
02-11-2007, 19:37
hunebed, willem, muth en ik lopen zo dat stukkie met die bekers op de rug...

geen probleem :rolleyes:

Patty
02-11-2007, 19:43
hunebed, willem, muth en ik lopen zo dat stukkie met die bekers op de rug...

geen probleem :rolleyes:

Hehe:rolleyes: Tot strax heh? :cool2: Patje aanmoedigen !

chief108
02-11-2007, 19:47
ik kom vanavond pas... :(

jan sensei kyokushin
02-11-2007, 19:53
ik kom vanavond pas... :( osu alles op zijn tijd chief alles heeft zijn tijd ;)

met respect

jan sensei kyokushin
02-11-2007, 19:56
Osu Jan, Ik sta niet op de foto met Hanshi Joop Reilman, dat is Judy, zijn partner!;) Osu ;) sensei ziet Patty San morgen wel :D

chief108
02-11-2007, 20:01
osu alles op zijn tijd chief alles heeft zijn tijd ;)

mis die eerste rondes ivm werk.... :twak:

bah, bah, bah...

oh well....

komt nog genoeg leuks dit weekend :p

jan sensei kyokushin
02-11-2007, 21:00
mis die eerste rondes ivm werk.... :twak:

bah, bah, bah...

oh well....



komt nog genoeg leuks dit weekend :p

echt wel chief maar als het vuurwerk is jou werk is het wel mooi werk ;)
grapie chief werk ze .

osu

harry
02-11-2007, 21:43
Zijn er ook nederlanders die meedoen, en wie eigenlijk?

chief108
02-11-2007, 21:45
ja 4 geloof ik, ken niet alle namen helaas

iig Patrick Zondag van Team hardcore

Chimofu
02-11-2007, 21:57
ja 4 geloof ik, ken niet alle namen helaas

iig Patrick Zondag van Team hardcore

En wat ik gehoord hebt, doen ook 2 van shinkyokushin Zutphen mee.

Patty
02-11-2007, 22:24
En wat ik gehoord hebt, doen ook 2 van shinkyokushin Zutphen mee. Stonden gisteravond 4 mannen achter het bordje The Netherlands:). Patrick Zondag en nog 3 dus. Ik weet zo niet wie die andere 3 zijn :( Iemand hier wel??


edit: zie foto;
http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/karatedag1/61.JPG

bquiroga
02-11-2007, 23:35
Degene met een trainingsjack aan is Paul Jansen, die twee jongens van budokai tsunami noordkop coacht. Tim Groen en Lucien Koopal.

harry
03-11-2007, 00:56
Waarom vechten er maar 4 jongens uit nederland?

En hoe groot is het deelnemers veld eigenlijk?

Als je het over 4 dagen verspreid moeten er toch wel een aantal zijn.

Bedant voor de antwoorden!

(wil graag weten of ik zondag niet voor niks helemaal naar Emmen rijd, of dat ik liever snel ff na de Oyamacup ga kijken in zevenbergen)

Effective
03-11-2007, 01:58
4 deelnemers uit Nederland?? Welke jongens van Shinkyokushin doen er dan mee? Jongens als Haverkamp, Klein en Kelderman behoren toch wel tot de nederlandse top. Daarnaast had ik ook wel gedacht dat er mensen van Sjaak mee zouden doen.

Chimofu
03-11-2007, 02:03
4 deelnemers uit Nederland?? Welke jongens van Shinkyokushin doen er dan mee? Jongens als Haverkamp, Klein en Kelderman behoren toch wel tot de nederlandse top. Daarnaast had ik ook wel gedacht dat er mensen van Sjaak mee zouden doen.

Haverkamp en Kelderman doen mee. Maar hoeveel in totaal? Horen we hopelijk vanavond na de 2de dag.

Ik ben ook benieuwd naar de deelname veld tijdens de Oyama. Misschien komen er wel veel. Want afgelopen oktober is de British open afgelast.

harry
03-11-2007, 02:28
Haverkamp en Kelderman doen mee. Maar hoeveel in totaal? Horen we hopelijk vanavond na de 2de dag.

Ik ben ook benieuwd naar de deelname veld tijdens de Oyama. Misschien komen er wel veel. Want afgelopen oktober is de British open afgelast.

Idd maar vadaar uit gaan er ook naar Berlijn 19 november, zoals René Stigter en Mark de Roodt.
Dus de lichtgewicht en zwaargewicht deelnemers krijgen weer eens een kans om de eerste plaats te pakken ;)

Chimofu
03-11-2007, 02:55
Idd maar vadaar uit gaan er ook naar Berlijn 19 november, zoals René Stigter en Mark de Roodt.
Dus de lichtgewicht en zwaargewicht deelnemers krijgen weer eens een kans om de eerste plaats te pakken ;)

IDD.. Maar Rene stond altijd mooi in de lijst van winnaars....:thup:

Heb net gehoord:
Zondag is uitgeloot
Haverkamp moet vanavond vechten
Kelderman is ook uitgeloot

Maar morgen en zondag ga ik het ook live mee maken:thup:

paspoes
03-11-2007, 05:41
dag 2 is binnen een uur online

Effective
03-11-2007, 05:55
IDD.. Maar Rene stond altijd mooi in de lijst van winnaars....:thup:

Heb net gehoord:
Zondag is uitgeloot
Haverkamp moet vanavond vechten
Kelderman is ook uitgeloot

Maar morgen en zondag ga ik het ook live mee maken:thup:

Uitgeloot als in dat ze vandaag niet vechten maar morgen, of vechten ze helemaal niet?

Osu!

Chimofu
03-11-2007, 06:02
Uitgeloot als in dat ze vandaag niet vechten maar morgen, of vechten ze helemaal niet?

Osu!

Nee, ze vechten morgen.

Hoorde net dat Mathias Kelderman bij de laatste 8 zit.
Tim heeft zijn partij verloren.

Chimofu
03-11-2007, 06:03
dag 2 is binnen een uur online


PASPOES is goed Bezig!!!

kmr
03-11-2007, 07:34
Zondag vindt de finale Kyokushin plaats en de pro division, met 8 vechters die strijden in 3 verschillende stijlen kyokushin, K1 en Pride rules. Dit is een van de weinige mogelijkheden om hier in Nederland een partij te zien op de oude Pride rules, met vechters als Rodney Glunder (voorheen Faverus) en Barrington Patterson!

Hoe zit het hiermee?

jan sensei kyokushin
03-11-2007, 19:20
PASPOES is goed Bezig!!!
Osu onze paspoes is altijd goed bezig op elk GALA;)

vandaag kom ik ook met de sensei,s en morgen :Dniet dat wij belangrijk zijn hoor maar wij komen als toeschouwer,s voor het kyokushin en martial -art-budo . en vrienden te ontmoeten bij lullen heet dat .;)

respect
osu

paspoes
03-11-2007, 19:33
Osu onze paspoes is altijd goed bezig op elk GALA;)

vandaag kom ik ook met de sensei,s en morgen :Dniet dat wij belangrijk zijn hoor maar wij komen als toeschouwer,s voor het kyokushin en martial -art-budo . en vrienden te ontmoeten bij lullen heet dat .;)

respect
osu

thx jan, ik krijg bijna tranen in mijn ogen:D

chief108
03-11-2007, 23:05
Hoe zit het hiermee?
hoe bedoel je?

1e ronde Knockdown karate
2e ronde idem zonder karate jas
3e ronde K-1
4e ronde MMA

in de ring

gaat gaaf worden :thup:

kmr
04-11-2007, 02:53
hoe bedoel je?

1e ronde Knockdown karate
2e ronde idem zonder karate jas
3e ronde K-1
4e ronde MMA

in de ring

gaat gaaf worden :thup:

Ik bedoel: tegen wie gaat Rodney vechten?

smatti
04-11-2007, 07:55
Volgens mij tegen Predrag Nikolic (Germany), als ik het schema goed heb begrepen vandaag, daarna treft hij de winnaar van Michael Steffensen (Denmark) vs Nenad Sancic (Croatia)

We gaan het zien morgen!

chief108
05-11-2007, 19:29
was ik de enige die die Russen eng vond??!?!? :eek:

denk dat die gasten heel wat van die grote bekers mee naar huis gaan nemen....
had ik toch goed gezien...

alle finalisten uit Rusland... :eek: