PDA

View Full Version : WK Kyokushin Karate finale



Justinian
05-11-2007, 08:15
Ik ben net terug uit Emmen en het was geweldig! Top georganiseerd en echt harde partijen gezien. Ook een mooie demonstratie van Sem Schilt met sparringspartner, een demo breakdance en een demo self-defence. Ik heb niet alles mee gekregen, maar het was top. Met name de IBK pro division was geweldig.

Rodney mocht de eerste partij aantreden tegen een Duitser die hij al in de eerste ronde wist te verslaan op ko! Bijzondere prestatie, aangezien de eerste ronde op Kyokushin regels werd gevochten. De tweede partij vocht hij tegen een Croaat, eveneens van Team Hardcore en ook deze partij won hij op ko. In de finale stond Rodney dan tegenover een grote man uit Israel (2.05 meter en ik geloof 130 a 140kg!). Rodney liet er geen gras over groeien en bestookte de "Grote vriendelijke reus" met harde trappen en stoten. In de tweede ronde gaf Rodney meer gas en in de derde ronde (K-1 regels) was Rodney heer en meester en won op tko.

Winnaar en hiermee de eerste wereldkampioen IBK allround fighting pro division: Rodney Glunder!! Nogmaals gefeliciteerd met de overwinning, het was verdiend! Henk gefeliciteerd met een topevenement! Binnenkort wordt het WK overigens uitgezonden op Eurosport.

joost
05-11-2007, 08:31
Vet!!!

gefeliciteerd rodney!

HUNEBED
05-11-2007, 09:04
al met al super toernooi, boel mooie maar vooral harde partijen gezien, 'k heb echt genoten, Pro division was absoluut top !!

DK
05-11-2007, 09:28
top, wat voor auto heeft hij gewonnen?

HUNEBED
05-11-2007, 10:06
een Smart, maar die beker is groter dan de auto :)

heeft iemand trouwens de uitslagen van de Oyama cup ?

TL-Rev
05-11-2007, 10:17
Alleen van de zwaargewichten:
1: Alexander Ibragimov (mijn eerste tegenstander...helaas!)
2: Arjan Zuiddijk
3: Marc de Roodt

Chimofu
05-11-2007, 10:23
Het was zeker een top toernooi.... En een sterk besluit om de 2 russen te diskwalificeren... Heb heel veel van dit soort partijen gezien.
Moet gewoon niet kunnen... Tis Kyokushin, dus knokken en als je maten van elkaar bent... en je wilt niet knokken...knok dan niet. Want het publiek wil een mooi gevecht zien... Zoals gevecht van Mathias Kelderman, van de Denen, Spanjaarden etc...

@ Hunebed....Nog thx 4 je gastvrijheid....OSU!

Chimofu
05-11-2007, 10:27
een Smart, maar die beker is groter dan de auto :)

heeft iemand trouwens de uitslagen van de Oyama cup ?

Hou de NKA site ff in de gaten...
http://www.nka-ifk.nl/hoc.htm

Ik vraag morgen of ik de uitslag kan krijgen.

jan sensei kyokushin
05-11-2007, 17:15
Osu namens mij Jan Shihan en de Sensei,s willen wij de organisatie medewerkers en vooral Kancho Henk kuipers en Hanshi Joop reilman en Sensei Martin van Emmen bedanken voor de gastvrijheid ,het waren top dagen eerlijk is eerlijk Kai is samen werken ongeacht bond of organisatie respect voor elkaar als vrienden in het martial - art -budo met elkaar omgaan ongeacht stijl , dat zag je hier op de wereldkampioenschappen zo hoort het en kan het !!en je niet als kleine kinderen gedragen maar als volwassen mensen onder elkaar en je kan zien het werkt !! want tenslotte door al die trobbels afgunst en jaloesie onder de SENSEI,S , SHIHAN,S en KANCHO,S van verschillende organisatie,s hebben VOOR AL ONZE LEDEN enz er onder telijden want die mogen heeel veel niet van hun leiders , dat is de Do De Weg niet in het Kyokushin Kokoro de Spirit KAI van samenwerken in het Martial Art-Budo .
osu
''Van de Weg kan je niet Afwijken ;Wijk je van de Weg is het de Weg niet ''
Respect
BIG OSU
jan shihan

chief108
05-11-2007, 18:13
het was een super weekend...

hoop dat er een dvd uitkomt, want er zijn veel partijen die ik nog eens terug wil zien

iemand in voor een trainingskampje in Rusland? :brow:

felib
05-11-2007, 18:17
can someone write what are the results? (in english)

Bud S
05-11-2007, 18:34
die rus in de -80 kg finale
wat een gemeen loeder was dat !

ben normaal niet zo van het karate, maar ben nou wel om

keiharde partijen en veel actie

voor herhaling vatbaar

:thup:

felib
05-11-2007, 18:38
have fotos from the final?

chief108
05-11-2007, 18:39
they will be online today (probably)

chief108
05-11-2007, 18:40
die rus in de -80 kg finale
wat een gemeen loeder was dat !

ben normaal niet zo van het karate, maar ben nou wel om

keiharde partijen en veel actie

voor herhaling vatbaar

:thup:
was echt gaaf....
slecht weekend voor mijn gezinsleven, maar wat een aktie!!!

top evenement!!!!

jan sensei kyokushin
05-11-2007, 20:06
die rus in de -80 kg finale
wat een gemeen loeder was dat !

ben normaal niet zo van het karate, maar ben nou wel om

keiharde partijen en veel actie

voor herhaling vatbaar

:thup: Osu Willem dat is en killer echt meen ik dat is een sloper op je lever en milt hij staat er om bekent .daarom wilden zij niet knokken zoals het moest ze zijn van 1 school het zijn maatjes dus er zat niks anders op opzouten
Diskwalisatie voor alle 2 russen dat was niet de spirit van het kyokushin zoals het hoorde maar spelen .
die partij die er voor was om 3e en 4 plaat waren nu 1 en 2

osu jan
respect

chief108
05-11-2007, 20:24
toch zou je zo geen winnaar willen worden lijkt me...

die gasten waren allebei wel vet hard neer gegaan tegen die Russen...

Daredevil
05-11-2007, 20:39
De partij van Rodney tegen Gadi was echt een knaller. Rodney heeft echt laten zien wat knokken is. De 80+ finale was een beetje een aanfluiting, aangezien het een Russisch feestje was waarbij beide heren niet voluit gingen. Maar al met al was het een geweldig evenement met veel mooie en harde partijen.

chief108
05-11-2007, 20:46
De partij van Rodney tegen Gadi was echt een knaller. Rodney heeft echt laten zien wat knokken is.
:stupid:

super finale!

jan sensei kyokushin
05-11-2007, 20:57
toch zou je zo geen winnaar willen worden lijkt me...x2 jan osu

die gasten waren allebei wel vet hard neer gegaan tegen die Russen...x2

Bud S
05-11-2007, 21:02
die gadi bleef, ondanks de afstraffing met hoeken van glunder , z'n dekking stug laag houden. zat wrschl nog helemaal in hte karatespelletje.

deed die belg tegen patterson ook. dat was echt een open target zoals die z'n dekking (niet) bij z'n hoofd had.