PDA

View Full Version : US Elections 2008 - Ron Paul?



Pages : [1] 2

Mickey
05-11-2007, 20:09
Ik zit nu alweer een tijdje het voorspel voor de verkiezingen in de states te volgen.. Zijn er hier nog andere Mixfighters die er mee bezig zijn?

Ik weet nog niet zo goed wat ik moet vinden van Ron Paul nl.
Opzich ben ik na de ellende van 8 jaar Bush helemaal moe van die republicans.. Een democrat zou dus wel eens een frisse wind zijn..

Maar ik begreep zojuist dat de Democrats hun belofte terug te trekken uit Irak en Iran met rust te laten niet gaan waarmaken. Dus dan is het feitelijk lood om oud ijzer!

Momenteel is die Ron Paul nog de enige kandidaat zich er heftig tegen verzet met alle gevolgen van dien voor zijn campagne. Meeste grote zenders in de states proberen hem dan ook te saboteren.

Check bijvoorbeeld ook:
YouTube - You can't miss this; neither can they. (http://www.youtube.com/watch?v=yPiBWU57jAA)

PigDog
05-11-2007, 22:58
Obama gaat het worden..... Denk ik.

MB667
05-11-2007, 23:12
tis toch allemaal een pot nat daar. republikeinen of democraten.

Paganstars
05-11-2007, 23:19
ik gok op obama, hoewel als Colbert meedoet hij the traditionele confederate staten mee krijgt!

PigDog
05-11-2007, 23:19
tis toch allemaal een pot nat daar. republikeinen of democraten.

Ongeschikt! (voor deze topic)


;)

Mike
05-11-2007, 23:43
Obama gaat het worden..... Denk ik.

hahahaahahahahahahahahahaahahahahahahahahaa hoop je


hilary rudy of john edwards wordt t

PigDog
05-11-2007, 23:48
Hahahahahahahahahahahahahahaha

Mike
05-11-2007, 23:51
Obama president kan ook wel hoor..... when hell freezes over

wil je soms wedden voor wat vcash :)

PigDog
05-11-2007, 23:55
Nou, daar zat ik net aan te denken...
Niet iets voor het wedkantoor, bookie?

Fr3ddy
06-11-2007, 00:02
Ik wil helemaal niet weten wie de US Erection wedstrijd gaat winnen :S

PigDog
06-11-2007, 00:05
Voor degene die niet weten wie Obama is:

YouTube - Barack Obama on MNF (http://www.youtube.com/watch?v=8WJsuM19-8c)

Dennis
06-11-2007, 00:10
en hoe zit het met de oud burgemeester van New York Giuliani?
Die is toch ook behoorlijk populair, mede door zijn rol tijdens de aanslagen en zijn beleid tegen criminaliteit in New York?

Mike
06-11-2007, 00:58
en hoe zit het met de oud burgemeester van New York Giuliani?
Die is toch ook behoorlijk populair, mede door zijn rol tijdens de aanslagen en zijn beleid tegen criminaliteit in New York?


daarom ja , ik noemde Rudy ook al als grote kanshebber

Mike
06-11-2007, 00:59
Voor degene die niet weten wie Obama is:

YouTube - Barack Obama on MNF (http://www.youtube.com/watch?v=8WJsuM19-8c)

je kijkt teveel 24 man, Amerika is nog lang niet klaar voor een donkere president. no pun intended, tis gewoon de realiteit.

PigDog
06-11-2007, 01:19
Heb ik nog nooit gezien, maar Amerika zou er wel één nodig hebben. Dat is de realiteit.

Biiyen
06-11-2007, 01:29
Hilary Clinton wordt de eerste vrouwelijke presidente van de USA.

De dikke nudist
06-11-2007, 04:26
The table is tilted folks, the game is rigged and nobody seems to notice, nobody seems to care.

Glen
06-11-2007, 07:27
Denk het ook met die hypocriete Amerikanen, eerder een vrouw dan een kleurling. Some things never change.

Dennis
06-11-2007, 08:34
Denk het ook met die hypocriete Amerikanen, eerder een vrouw dan een kleurling. Some things never change.

Aangezien het dan de eerste vrouw zou worden, kan je niet echt zeggen "some things never change"

blazin.arr0w::::
06-11-2007, 10:14
Ik zit nu alweer een tijdje het voorspel voor de verkiezingen in de states te volgen.. Zijn er hier nog andere Mixfighters die er mee bezig zijn?

Ja, ik doe het ook. Tegen beter weten in, want mijn bloeddruk stijgt tot ongekende waarde als ik die poppenkast weer zie, maar goed, op de een of andere manier trekt het.

Ik hoop op een democrat natuurlijk, maar zoals Mike zegt Amerika kiest geen donkere president, daar zorgt het kiessysteem wel voor. Ook een vrouw red het niet denk ik.

Ik ben bang voor weer vier jaar republikein...

Doet Ralph Nadar eigenlijk weer mee? Die zou ik het in ieder geval gunnen!

Mike
06-11-2007, 10:25
Heb ik nog nooit gezien, maar Amerika zou er wel één nodig hebben. Dat is de realiteit.

Wel mooi om te zien dat je van de Amerikaanse politiek geen verstand hebt. Wat betreft NL ben je altijd goed op de hoogte maar wat je nu over de elections beweert is gewoon schattig en lachwekkend. En bovendien verre van de realiteit.

Mike
06-11-2007, 10:27
Denk het ook met die hypocriete Amerikanen, eerder een vrouw dan een kleurling. Some things never change.


gelukkig hebben wij niet hypocriete nederlanders al een hele historie achter de rug met donker getinte leiders en vrouwelijke minister presidenten

oh nee wacht ff , dat hebben wij ook nog nooit gehad, hmmmmmmm some things will never change.........
en wat moet de rest v/d wereld wel niet denken van geweldige nederlanders zoals bijvoorbeeld Geert Wilders, zijn wij in NL ineens allemaal zoals Geertje dan? Nee toch , laten we dan ook niet 350 miljoen mensen over een kan scheren...........

Glen
06-11-2007, 20:16
gelukkig hebben wij niet hypocriete nederlanders al een hele historie achter de rug met donker getinte leiders en vrouwelijke minister presidenten

oh nee wacht ff , dat hebben wij ook nog nooit gehad, hmmmmmmm some things will never change.........
en wat moet de rest v/d wereld wel niet denken van geweldige nederlanders zoals bijvoorbeeld Geert Wilders, zijn wij in NL ineens allemaal zoals Geertje dan? Nee toch , laten we dan ook niet 350 miljoen mensen over een kan scheren...........
Ik wist niet dat het zo gevoelig lag Mike...:blush:
Amerikanen zijn wel oprecht.....
Waar woont George W. ook alweer... is dat niet het 'witte' huis?:hitler:
Ik bedoel maar.

PigDog
07-11-2007, 10:23
Wel mooi om te zien dat je van de Amerikaanse politiek geen verstand hebt. Wat betreft NL ben je altijd goed op de hoogte maar wat je nu over de elections beweert is gewoon schattig en lachwekkend. En bovendien verre van de realiteit.

Mike, goed lezen jongen.
Jij hebt het over 24, ik zeg: heb ik nog nooit gezien. Dat kan je schattig vinden, dan vind ik dat gay. En als ik zeg dat Amerika een zwarte president nodig zou hebben, is dat mijn mening, en heeft dus niks met de historie of de realiteit van de elections te maken. Het zou goed zijn om eens een zwarte president te hebben, ook in Nederland. En als je dat lachwekkend vind, is dat mooi meegenomen.

But jenever can tell.

Dus: (de wens is de vader van de gedachte)

Obama for president!
:cool2:


Voor wat betreft Geert Wilders heb je gelijk: dat is echt een schande t.o.v. het buitenland. Heel het westen is ervan overtuigd dat wij een crazy Hitler in het parlement hebben.

chief108
07-11-2007, 10:50
But jenever can tell.

uut Grunn...

als Amerikanen kunnen kiezen tussen een neger en een vrouw
wordt het toch een blanke man...

geen van beide maken een kans om president te worden

dat het goed zou zijn voor het land, daar ben ik helemaal met Pigdog mee eens

maar ik hoopte vroeger ook dat Willem Lex met een lekker negerinnetje zou trouwen en wij dus uiteindelijk een donkere koning of koningin zouden krijgen hiero
leek me echt grappig

blazin.arr0w::::
07-11-2007, 10:51
Obama for president!
:cool2:


Nader for president :)

http://www.democracynow.org/article.pl?sid=07/02/05/1532248

Mike
07-11-2007, 11:26
@ Pigdog

t ging er niet om wat goed zou zijn voor het land, waar ik het overigens niet mee eens ben(dat een zwarte president goed zou zijn voor de verhoudingen daar, integendeel zelfs, rassenrellen etc)) maar t ging erom wie waarschijnlijk zou winnen. Als je dan stelt dat je Obama een kans geeft om te winnen dan kan ik niet anders doen dan concluderen dat je wat betreft Amerikaanse politiek compleet clueless bent.

Mike
07-11-2007, 11:30
Mike, goed lezen jongen.
Jij hebt het over 24, ik zeg: heb ik nog nooit gezien. Dat kan je schattig vinden, dan vind ik dat gay. En als ik zeg dat Amerika een zwarte president nodig zou hebben, is dat mijn mening, en heeft dus niks met de historie of de realiteit van de elections te maken. Het zou goed zijn om eens een zwarte president te hebben, ook in Nederland. En als je dat lachwekkend vind, is dat mooi meegenomen.

But jenever can tell.

Dus: (de wens is de vader van de gedachte)

Obama for president!
:cool2:


Voor wat betreft Geert Wilders heb je gelijk: dat is echt een schande t.o.v. het buitenland. Heel het westen is ervan overtuigd dat wij een crazy Hitler in het parlement hebben.

ja mooi verhaal

jij zei letterlijk: " ik denk dat Obama wint." Ik vind het idd lachwekkend dat je denkt dat dat in 2008 gaat gebeuren.

Dan snap je er dus geen reet van. Blijkbaar heb je geen benul van de verhoudingingen in Amerika. Daar kan je dan een heel verhaal omheen breien en mijn woorden verdraaien maar dat verandert niks :D Misschien ben je wel te links om het Amerikaanse systeem en volk te begrijpen ;) en dat vind ik idd schattig

Mike
07-11-2007, 11:47
als Amerikanen kunnen kiezen tussen een neger en een vrouw
wordt het toch een blanke man...

geen van beide maken een kans om president te worden



he he eindelijk iemand die t begrijpt! je weet tenminste waar je het over hebt ;)

PigDog
07-11-2007, 12:11
ja mooi verhaal

jij zei letterlijk: " ik denk dat Obama wint." Ik vind het idd lachwekkend dat je denkt dat dat in 2008 gaat gebeuren.

Ik zei ook letterlijk: de wens is de vader van de gedachte




Dan snap je er dus geen reet van. Blijkbaar heb je geen benul van de verhoudingingen in Amerika. Daar kan je dan een heel verhaal omheen breien en mijn woorden verdraaien maar dat verandert niks :D Misschien ben je wel te links om het Amerikaanse systeem en volk te begrijpen ;) en dat vind ik idd schattig

Als je bedoeld dat ze één van de beste presidenten probeerden weg te stemmen over een pijpbeurt (what's new?) en er iemand neerzetten die eigenlijk minder stemmen had dan zijn opponent, en er een complete chaos van maakt, en die dan ook nog herverkozen wordt, ja...
Dan kun je wel stellen dat ik te links ben om het Amerikaanse volk te begrijpen.

Jij niet, merk ik :thup:

blazin.arr0w::::
07-11-2007, 19:01
De hele presidents keuze is toch een grote farçe.

Corporate dummies with corporate sticks up their asses.

Buiten dat is het hele systeem sowizo te belachelijk voor woorden. Niet elke Amerikaan boven de 18 mag zomaar stemmen.
Amerika is TE groot en nog TE 1900's om een danwel een vrouw danwel een donker persoon te verkiezen als president.
Kraqnkzinnige verkiezingscampagne en te veel misplaatste trots en ignorance zorgt daar gewoon voor. En helaas betekend dat, denk ik, weer een republikein aan de macht. Wie weet wel Jeb Bush? Brrrrr de gedachte alleen al.

Maar goed, dat is mijn mening. Ik hoop dat ik ongelijk krijg, maar ik vrees van niet. Iemand anders memoreerde er al aan in deze topic, maar ik denk dat Rudi dan de beste van de slechtste is zeg maar.

Mike
08-11-2007, 00:27
de mayor of new york Bloomberg maakt ook wel een goede kans

Mickey
11-11-2007, 10:12
The table is tilted folks, the game is rigged and nobody seems to notice, nobody seems to care.

George Carlin Fan! ;)
Wake Up America! at Shoutfile.com (http://www.shoutfile.com/v/a42Hu9Hr/Wake_Up_America)

PigDog
08-01-2008, 21:01
Effe weer naar boven halen......

Mike?? Wat ben je stil? Ik snap niet dat Barack zoveel stemmen heeft gehad, terwijl ik niks van het Amerikaanse volk snapte.....

Mike
08-01-2008, 21:10
HAHAAHAHAHHAHAHAAHAHA WAT HEERLIJK DIT , denk je nou echt dat je gelijk hebt hahahahaha. Ik maak meteen een screenshotje :D


man pigdog je maakt jezelf belachelijk, laat jij je maar leiden door de linkse media uit de vs hahaha dit is echt uber genieten. jij gelooft gewoon serieus dat obama een kans maakt . Priceless. Oprah aint shit man, jij onderschat het midwesten ernstig. T moddergooien is nog niet eens begonnen. De man is te zwart voor blank amerika en te wit voor donker amerika, do the math.

die obama wint nooit, wil je anders je money waar je mouth is "putten";)

ik ben bereid om aanzienlijke bedragen in te zetten.


als we een vbookie bet moesten aanmaken dan had ik obama een quote van 15 gegeven :D

je bewijst wederom geen idee te hebben van het functioneren van de amerikaanse samenleving. Vergelijk het maar met de vorige bush overwinning toen riep ook de hele wereld dat gore met een landslide ging winnen , we all know what happened he..........


ltrs , ik spreek jou in november wel , als je je gal spuwt over de amerikanen omdat ze niet de donkere kandidaat hebben gekozen. U r clueless ;)

en weet je , if hell freezes over, en die obama wordt de president dan is hij binnen een maand vermoord :D en dan wint hij nog niet. Ik zeg niet dat ik dat goed vind of niet afkeur maar tis gewoon de realiteit

PigDog
08-01-2008, 21:36
Sorry pal, maar ik zit hier samen met je Amerikaanse vrienden in een land zonder veel mediatoegang, en zat gewoon het NOS journaal op BVN te kijken.

Maar ik heb al eerder gezegd dat de VBookie best wel een polletje op kan zetten :D

Maar toch blijft het vreemd. Veel stemmen voor iemand die uitgesloten is van deelname volgens de kenners....

Good luck with the screenshot, dude....

Mike
08-01-2008, 21:41
keep dreamin............... en doe de "egte soldaten" de groeten ;)

en t nos journaal is idd de bron bij uitstek om je te verdiepen in de amerikaanse samenleving. Bekijk de cijfers maar, nederlandse "amerikakenners" hebben de laatste 4 verkiezingen op tv verkeerd gecalled. NL denkt vaak dat wat t beste is volgens ons ook hetgene is waarvoor de amerikanen gaan kiezen. bekrompen gedacht. Nederland is helemaal niets internationaal gezien, onze ideologie en denkbeelden worden helemaal niet wereldwijd gedragen, Wordt toch eens wakker pig :D. We hebben niets te vertellen internationaal en dat is maar goed ook. pas je poldermodelletje maar toe op 350 miljoenmensen, ja man Obama wint zekerssssssssss

wat je daar overigins doet is erg goed en dat steun ik absoluut , je daden zijnzeker oke , nuj je denkbeelden nog, ben blij dat soldaten niet mogen denken. Succes daar Pigdog!;) En kom heel terug

De dikke nudist
08-01-2008, 21:46
Het maakt niet zo veel uit wie het etiket president krijgt.
Om in aanmerking te komen om president te worden moet je al veel vriendjes hebben gemaakt in de corporate kringen en dan ben je imho. al onzuiver bezig.

Neem Ron Paul, die wordt openlijk belachelijk gemaakt op TV en wordt waarschijnlijk uitgesloten van de komende debatten.

De kandidaten pompen meer dan een miljard dollar richting de media voor de spotjes alleen al.

Of tijdens de eerste verkiezing van Bush, toen er niets werd uitgezonden over de ernstige ongeregeldheden bij het stemmen tellen in Florida.
Of over het uitsluiten van bepaalde bevolkingsgroepen bij het stemmen op basis van zeer ruime en vage criteria door een bedrijf dat banden heeft met de Republikeinen.
En ten slotte natuurlijk de betrokkenheid van Jeb Bush bij dit alles.

De media worden gebruikt door de politiek.
En de media zijn weer in handen van de supercorporaties welke weer de politiek bespelen als een cheap fiddle.
Full circle dus.

Nog een leuk weetje om het af te ronden.
Dick Cheney's aandelen in Halliburton stegen 3000% in waarde in 2006.
En laat nou net Halliburton de grootste contracter zijn in Irak.

Het maakt niks uit wie er wint.

Ik kan weinig bedenken dat de situatie beter uitdrukt dan:
The table is tilted folks, the game is rigged and nobody seems to notice, nobody seems to care.

@Mickey: you best believe it;).

Mike
08-01-2008, 21:55
kijk 011 heeft er kijk op

Tony
08-01-2008, 22:11
Voor iedereen die denkt dat de media in amerika heilig is...

Al het nieuws wereldwijd komt van fox vandaan... Fox wordt gerund door republikeinen... Het nieuws komt gekleurd van de bron vandaan. Democraten worden er zelfs belachelijk gemaakt.

Publieke Omroep: Generieke Mediaplayer (http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/19365659/media/19630245/)

veel kijk plezier...

Mike
08-01-2008, 22:17
psssst tony, er schijnen ook democratische zenders te zijn die enkel en alleen voor hen positief nieuws vermelden


heel misschien doen de democraten ook aan propaganda en pure manipulatie van het volk ;)

Tony
08-01-2008, 22:19
Trust me mike... die democratische zenders "aint got shit"....
Rupert Murdoch maakt het wereldwijde nieuws... en dat groepje democraten hebben nog geen 5% in handen van de totale media markt. (en nee, niet dié media markt :lol: )

Mike
08-01-2008, 22:20
ik ben toch niet gek ;)

en nee , zoals fox mulder altijd zei:"Trust noone."

bovendien zijn de democraten een stel laffe kontbonkers. Republican 4 life baby!

Tony
08-01-2008, 22:23
Wederom fout Mike.. trust me.. Bill Clinton is geen laffe kontebonker... Clinton rookt sigaren met vrouwelijke afscheiding... daar zit geen een woordje gay in ;)

Mike
08-01-2008, 22:25
clinton niet, maar clinton kept that shit real

first black president he ;)

maar hilary heeft em zeker in dr kont gehad dus de democraten van deze verkiezing zijn wel allemaal kontbonkers

Tony
08-01-2008, 22:30
CLinton is idd de eerste echte zwarte president.. dat staat buiten kijf.

Geen idee Bill hillary ge-rearnakeddicked heeft.... Maar dat zou wel verklaren waarom ze zo vaak zuur kijkt :lol:

Mike
08-01-2008, 22:33
u know bill tapped that ass!

Mike
08-01-2008, 22:34
op pauw en witteman kan je zo lachen, de kenners gaan hun voorspelling geven voor de verkiezingen, t begint zo

Tony
08-01-2008, 22:36
mooi... ff zappen :) thanks

Mike
08-01-2008, 22:46
pff duurt nog ff , t gaat eerst over pedo's en de zedenpolitie begint 11uur

een mods niet zeuren dat ik offtopic ga want pigdog begon, tis een topic over de amerikaanse verkiezingen en pigdog haalt obama erbij , we waren dus al heeeeeel erg offtopic bezig ;)

Tony
08-01-2008, 22:49
Ben al aant kijken naar die aanrander... smerig ventje... hij heeft er niet eens een filmpje van gemaakt.. de eikel :lol:

Mike
08-01-2008, 22:50
tja ik noem t geen aanranding zegt die dan .......................... t was maar een poging


wat een gast

maar ja ontopic , die aanrander heeft een grotere kans om de amerikaanse verkeizingen te winnen dan obama

Tony
08-01-2008, 22:51
wie?

Obama bin laden?

Tony
08-01-2008, 22:52
http://phatcow.com/Barack-Obama-Rapper.jpg

Mike
08-01-2008, 22:56
hahahahaha

where the hood at!

Mike
08-01-2008, 22:59
HoodTube (http://www.hoodtube.com/viewVideo.php?video_id=949&title=FOX_ATTACKS_OBAMA)

fox kicking some obama ass :D

klassiekers: he is a smoker , whould u vote for a smoker in the whitehouse :D

hahahaha

Tony
08-01-2008, 23:05
haha hilarish.... wat een circus ook die hele verkiezingen...

Kunnen we beter met zijn allen naar een nieuwe episode van de bangbus gaan kijken.

Mike
08-01-2008, 23:08
hahahaha die groenenhuizen voor de 4de keer op rij heeft hij het fout, tis verdomme zijn werk

Tony
08-01-2008, 23:11
IK vond pechtold beter toen ie meedeed aan de lama's :)

PigDog
09-01-2008, 20:28
want pigdog begon


Stoolpigeon........... :lol:


Mike, je hebt echt Amerikaans bloed door je aderen stromen, jongen!
Een grotere mond als een duitser, maar een klein hartje.

In Alabama zag ik een hoop broeders van je in hun pick-up truck op weg naar de ovalraces. Ik krijg niet eens meer medelijden met ze als ze opnieuw een republikein kiezen.

Git ur done!

Guillermo
09-01-2008, 21:02
Ik had een week geleden nachtdienst en ik zag een docu. op BBC. Men ging naar alle uithoeken van de vs zowat. Men interviewde wat mensen en je schrikt je rot hoeveel racisme er nog is! Het gros moet niks van Obama hebben omdat hij een kleurtje heeft. En men is nog dommer dan het achtereind van mijn tante.

Obama is nieteens neger, die vent heeft 1 witte ouder en 1 zwarte ouder.
Wat zouden ze zeggen van een kandidaat met 1 witte ouder en 1 shinese ouder? hes a white man :eek:
Jezus christ ik snap mensen echt niet.

Anyway ik denk dat het Ron Paul wordt of een andere vage mafketel, ik weet het bijna zeker dat het geen Obama of Hillary wordt, no way in hell.
Trouwens, kunnen we wat vcash hiertegenaan smijten? :thup:

TheSkindo
09-01-2008, 22:46
Ik wil Bill Clinton terug!!!

Tony
09-01-2008, 23:11
Ik wil Bill Clinton terug!!!

x2

en anders kennedy...

chief108
10-01-2008, 09:05
zag ook dat Obama nu zwart gemaakt werd (huh huh huh) als zijnde "Moslim"
want hij schijnt ooit op een moslim school gezeten te hebben

dus nu gaat het erover: "kan de USA ooit een terrorist vertrouwen in het Witte Huis???"

da's een excuus voor de Amerikanen die niet durven te zeggen dat ze geen nikkers in een wit huis willen....

Tony
10-01-2008, 09:25
goed bezig.... die amerikanen...

Mike
10-01-2008, 10:21
Stoolpigeon........... :lol:


Mike, je hebt echt Amerikaans bloed door je aderen stromen, jongen!
Een grotere mond als een duitser, maar een klein hartje.

In Alabama zag ik een hoop broeders van je in hun pick-up truck op weg naar de ovalraces. Ik krijg niet eens meer medelijden met ze als ze opnieuw een republikein kiezen.

Git ur done!

Oh, say can you see by the dawns early light. What so proudly.............!

Tja ik ben ook gehersenspoeld toen ik daar opgroeide , moest iedere ochtend zingen voor God en de Natie :D

PigDog
10-01-2008, 10:27
Nou ja, wij schamen ons een beetje over ons volkslied.
Ik weet niet of dat wel goed is.

chief108
10-01-2008, 11:53
HILLBILLY FOR PRESIDENT!!!!

http://www.uncovertheinternet.com/wp-content/uploads/2007/10/hill-billy-clinton-thumb.jpg

PigDog
10-01-2008, 18:14
Als Hillary ooit president wordt, ontbied ze Monica Lewinsky in de oval office, en laat ze haar een heel kistje sigaren naar binnen schuiven....

chief108
10-01-2008, 18:18
dat wil ik zien....

vraag me niet waarom, maar dat wil ik zien....

Mike
11-01-2008, 11:46
lol @ hillbilly

PigDog
11-01-2008, 13:16
http://eenvandaag.nl/docs/Poll_Republicans.jpg

http://eenvandaag.nl/docs/Poll_Democrats.jpg


Één ding is zeker: Ron Paul doet het niet goed.....

PigDog
25-02-2008, 19:06
Toch weer even naar boven halen deze topic, al is het alleen maar om Mike te sarren:
De titel van de topic dekt niet meer de lading, want Ron Paul heb ik niet meer gezien.

Het gaat duidelijk tussen McCain en Obama.
Ik weet nog dat iedereen me uit zat te lachen, maar ik word in ieder geval tweede :whistling:

Niet dat het telt bij verkiezingen, maar toch.

Who's your next daddy?

BBC
26-02-2008, 10:41
Mijn 2 cents: als Obama zou winnen wordt hij binnen de kortste keren de eerste zwarte president die omkomt bij een aanslag. Guaranteed.
De mensen die werkelijk aan de touwtjes trekken moet je zoeken binnen corporate America. Die doen alles om niets aan macht in te leveren.

PigDog
26-02-2008, 19:16
Dan zou Corporate America kunnen beginnen om meer geld in MacCains campagne te storten, tot nu toe is het Obama die de centen binnenhaalt.

chief108
26-02-2008, 20:17
ja dat vonnik ook wel maf

die gozer heeft wel flinke funds man...
terwijl Billary d'r eigen geld aan het weggooien is :wink:

Jochem
26-02-2008, 21:07
Ik zeg niet Ron Paul maar Ron Jeremy for president. Make love not war.

chief108
26-02-2008, 21:16
http://www.tshirtbordello.com/images/ron-jeremy-shirt-lg.gif

Mike
27-02-2008, 23:00
Toch weer even naar boven halen deze topic, al is het alleen maar om Mike te sarren:
De titel van de topic dekt niet meer de lading, want Ron Paul heb ik niet meer gezien.

Het gaat duidelijk tussen McCain en Obama.
Ik weet nog dat iedereen me uit zat te lachen, maar ik word in ieder geval tweede :whistling:

Niet dat het telt bij verkiezingen, maar toch.

Who's your next daddy?

haha wacht maar af chef

Obama gaat kansloos verliezen, en second is the first loser he :D

domme democraten ook.......... enige kans die obama heeft is als mccain een natuurlijke dood sterft voor november ;)

MB667
28-02-2008, 08:52
krijg je dadelijk weer zon 70 jarige infantiele net zon corrupte president als al die wat voor hem zijn gegaan. hiep hoi en lang leven mc cain. Terwijl clinton net zo erg is hoor. Ik hoop Obama, maar door die belachelijke zwartmaak campagnes van Clinton, zal hij het niet worden. Ze speelt nu al het spelletje erg smerig, een goede indicatie van hoe het er in de toekomst vaker aan toe zal gaan in amerika. Obama zou als hij het wordt, willen samenwerken om tot een beter Amerika te kunnen komen, daar denken de clinton aanhangers nog niet eens aan, ze denken liever aan zelf aan de macht komen, en de rest in bijzaak.

Mike
28-02-2008, 09:42
bloomberg is geen kandidaat in novemeber maakt hij vanacht bekend

wel verassend , ik ga em wel eejn kans

PigDog
29-07-2008, 14:05
haha wacht maar af chef

Obama gaat kansloos verliezen, en second is the first loser he :D

domme democraten ook.......... enige kans die obama heeft is als mccain een natuurlijke dood sterft voor november ;)

Ik wilde Mike nog effe herinneren aan het zwaard van Damocles wat boven zijn hoofd hangt als hij door het stof met verontschuldigingen.
Obama doet het nog steeds goed, ondanks hoongelach van enkelen hier.
McCain gaat een natuurlijke dood sterven als hij verliest van een kleurling...

Mike
29-07-2008, 14:14
jij ziet t echt niet he pigdog

grappig dat je nog steeds denkt dat er een zwarte president komt.

obama doet t helemaal niet zo goed als de europese media wil doen lijken(hmm waar hebben we dat eerder gezien? Al gore? )

pfffffffffffft ooit kom je erachter hoe bekrompen jouw visie is op de rest v.d wereld :D

geen van je picks gaat president worden , geen hilary en geen obama. je snapt niks van de amerikaanse samenleving , maar dat zal je pas gaan beseffen in november ;)

MB667
29-07-2008, 15:38
Amerika: 2 keer stemmen op bush. do i need to say more?

Mike
29-07-2008, 15:47
hoe gaat obama winnen als bijna de helft van de democratische achterban weigert over te stappen van pro jhilary naar pro obama

de democraten hebben zichzelf uit de strijd gevochten

MCcain bij freaking landslide win!

PigDog
29-07-2008, 16:16
McCain gaat net zoveel winnen als jouw VCash :D En dan te bedenken dat je al je VCash wel wou inzetten, op McCain. Typisch amerikaans....


Inderdaad grappig hoe je altijd weer hapt!
Maar we zullen zien, en als je ongelijk blijkt te hebben: No hard feelings, republican!

PigDog
29-07-2008, 16:24
hahahaahahahahahahahahahaahahahahahahahahaa hoop je


hilary rudy of john edwards wordt t

Ik zie trouwens ook dat je een selectief geheugen hebt. Hillary heb ik nooit aangemerkt als kandidaat, en nu probeer jij me dat in de schoenen te schuiven, terwijl het een paar maanden geleden jouw keus was....


Hahahaha!

Straks ga je mijn VCash eisen omdat jij altijd al had gezegd dat Obama het zou worden......

Paganstars
29-07-2008, 16:41
pffff. Amerika is van ondergeschikt belang. ze staan op de afgrond we moeten onze ogen gaan richten op het oosten mn india en china!

Mike
02-08-2008, 15:13
McCain gaat net zoveel winnen als jouw VCash :D En dan te bedenken dat je al je VCash wel wou inzetten, op McCain. Typisch amerikaans....


Inderdaad grappig hoe je altijd weer hapt!
Maar we zullen zien, en als je ongelijk blijkt te hebben: No hard feelings, republican!

das de schuld van rampage , wist ik veel dat hij van zo'n tufgast zou verliezen :D

ghehe ik hap idd altijd

tis blijkbaar gevoelig onderwerpje voor mij! gebruik zelfs capslock in de discussie.

anyways Mccain 4 president baby!

Mike
02-08-2008, 15:17
Ik zie trouwens ook dat je een selectief geheugen hebt. Hillary heb ik nooit aangemerkt als kandidaat, en nu probeer jij me dat in de schoenen te schuiven, terwijl het een paar maanden geleden jouw keus was....


Hahahaha!

Straks ga je mijn VCash eisen omdat jij altijd al had gezegd dat Obama het zou worden......

haha je hebt gelijk, hilary heb je niets over gezegd

goed gezien van je dat obama de kandidaat zou worden

had je t toch nog voor de helft goed voorspelt. reps ;)

Mccain gaat het nog steeds worden denk/hoop ik! En ik hoef je vcash niet, liever echt geld!

zeker no hard feelings sp-er :D

Mike
03-08-2008, 14:00
Obama Calls McCain Campaign Cynical, Not Racist | USATODAY.com Video (http://usatoday.feedroom.com/index.jsp?fr_story=d3b846b312bffad5f775d7803ba5796 32bb043e3)

obama geeft zijn visie op de campagne van mccain

obama weet wel wat zijn eigen zwakke punten zijn

PigDog
03-08-2008, 20:45
Weer zo'n sterke strategie: Zelf opnoemen wat je zwakke punten zijn, en het gedrag van je tegenstander vergoeilijken.
A: je haalt het kruit van de geweren van je tegenstander weg
B: Je wekt symphatie op door niet net zo haatdragend als de tegenstander te zijn.
Kiezers die twijfelen zouden aan boord kunnen komen door zo'n strategie.
Het is tenminste een andere insteek dan elkaar verrot te schelden.

Erg hoog Lao Tse gehalte.....

stiffler
20-08-2008, 14:05
WASHINGTON - De Republikeinse presidentskandidaat John McCain heeft een verrassende voorsprong genomen op zijn Democratische tegenstrever Barack Obama. Dat blijkt uit een opiniepeiling van het Amerikaanse onderzoeksinstituut Zogby in opdracht van het Britse persbureau Reuters.

Het is voor het eerst in de Zogby/Reuters-enquête dat McCain boven Obama staat. De senator uit Arizona krijgt in de laatste peiling (http://www.reuters.com/article/politicsnews/idUKN1948672420080820) de steun van 46 procent van de ondervraagden tegen 41 procent voor Obama. http://m.fr.2mdn.net/1372803/pixel.gif
In juli had Obama in de enquête nog een voorsprong van 7 procentpunten. Ook in andere peilingen stond de senator uit Illinois de afgelopen maanden steevast boven McCain.
Aanvallen
De ommekeer komt na een periode van harde aanvallen. Daarbij hamerden de 71-jarige McCain en andere Republikeinen voortdurend op onder meer het vermeende gebrek aan ervaring van de 47-jarige Obama om het land te kunnen leiden.
Ook blijkt dat de ondervraagde kiezers op dit moment meer vertrouwen hebben in McCain als het gaat om de economie, een cruciaal verkiezingsthema, waar Democratische kandidaten vaak beter op scoren.
Diskrediet
"Er bestaat geen twijfel dat de campagne om Obama in diskrediet te brengen op dit moment loont voor McCain", aldus opiniepeiler John Zogby. "Dit is een belangrijke achteruitgang voor Obama."
De enquête werd van donderdag tot zaterdag gehouden. In die periode was Obama op vakantie en stond McCain in de politieke schijnwerpers na de Russische invasie van Georgië.

king
20-08-2008, 19:51
WASHINGTON - De Republikeinse presidentskandidaat John McCain heeft een verrassende voorsprong genomen op zijn Democratische tegenstrever Barack Obama. Dat blijkt uit een opiniepeiling van het Amerikaanse onderzoeksinstituut Zogby in opdracht van het Britse persbureau Reuters.

Het is voor het eerst in de Zogby/Reuters-enquête dat McCain boven Obama staat. De senator uit Arizona krijgt in de laatste peiling (http://www.reuters.com/article/politicsnews/idUKN1948672420080820) de steun van 46 procent van de ondervraagden tegen 41 procent voor Obama. http://m.fr.2mdn.net/1372803/pixel.gif
In juli had Obama in de enquête nog een voorsprong van 7 procentpunten. Ook in andere peilingen stond de senator uit Illinois de afgelopen maanden steevast boven McCain.
Aanvallen
De ommekeer komt na een periode van harde aanvallen. Daarbij hamerden de 71-jarige McCain en andere Republikeinen voortdurend op onder meer het vermeende gebrek aan ervaring van de 47-jarige Obama om het land te kunnen leiden.
Ook blijkt dat de ondervraagde kiezers op dit moment meer vertrouwen hebben in McCain als het gaat om de economie, een cruciaal verkiezingsthema, waar Democratische kandidaten vaak beter op scoren.
Diskrediet
"Er bestaat geen twijfel dat de campagne om Obama in diskrediet te brengen op dit moment loont voor McCain", aldus opiniepeiler John Zogby. "Dit is een belangrijke achteruitgang voor Obama."
De enquête werd van donderdag tot zaterdag gehouden. In die periode was Obama op vakantie en stond McCain in de politieke schijnwerpers na de Russische invasie van Georgië.


Als de Amerikanen ook dit keer weer op een oorlogszuchtige republikein stemmen, geef ik de hoop voor Amerika definitief op. Dan ga ik voor Brazilie als nieuwe wereldmacht... :)

PigDog
20-08-2008, 19:51
Dit is Obama's laatste kans om op vakantie te gaan, voor hij president wordt. Dat ze hem dat niet eens gunnen.....
:D

chief108
20-08-2008, 20:25
Weer zo'n sterke strategie: Zelf opnoemen wat je zwakke punten zijn, en het gedrag van je tegenstander vergoeilijken.
A: je haalt het kruit van de geweren van je tegenstander weg
B: Je wekt symphatie op door niet net zo haatdragend als de tegenstander te zijn.
Kiezers die twijfelen zouden aan boord kunnen komen door zo'n strategie.
Het is tenminste een andere insteek dan elkaar verrot te schelden.

Erg hoog Lao Tse gehalte.....
ik hoop echt dat dat z'n kracht zal zijn

maar vrees dat de Amerikanen te dom zijn voor dat soort shit

zie als voorbeeld dit gesprek tussen Jim :cowboy: en Billy-Bob :cowboy:

JIM: Hey Billy-Bob did ya hear that? :eek:
BILLY-BOB: yeah, that sounded new and refreshing... like he had something to say :wacko:
JIM: I think I want to vote for him :)
BILLY-BOB: me too man, I got some good feelings from his speech:ani_deal:
JIM: like he's an honest guy ya know? :wft:

BILLY-BOB: yeah.....
JIM: yeah.... :hippi:

BILLY-BOB: but... have ya eva seen a pic of him? :wink:
JIM: ehhhhh... nope :scratch:
BILLY-BOB: he's kinda black me thinks :brow:
JIM: really??? :eek:
BILLY-BOB: he might even be a nigger :chefsp:
JIM: no FUCKING WAY!!!!! :wtf:
BILLY-BOB & JIM: BURN HIM!!!!!!!!!!!!!!!!!! :fireworks:

De man van 14K
20-08-2008, 21:00
Als de republikeinen er weer een tering-zooi van gemaakt hebben is het weer nodig voor een democraat om aan de macht te komen die de zooi weer gladstrijkt, de banden met het buitenland weer aanhaalt en de economie weer een zwengel geeft.
Ik hoop NIET dat Mccain het wordt, ik garandeer je dat het nog een grotere randmongool is dan Bush. Die kerel is veel en veel te rechts en heeft nul verstand van economie.
Ik geef die Obama nog steeds een grote kans, aan de andere kant als McCain het wordt weet ik zeker dat ik volgend jaar weer naar de VS op vakantie gaat want de Dollar zal waarschijnlijk dan nog lager staan...

chief108
20-08-2008, 21:20
http://img527.imageshack.us/img527/8943/mcsamein2.jpg

Mike
21-08-2008, 00:55
ja de strijd gaat nu echt beginnen

ben benieuwd wie de vp's/ running mates worden

de conventions zullen ook wel weer zwaar over de top zijn :D

chief108
21-08-2008, 09:34
http://www.fohguild.org/forums/attachments/screenshots/84476d1218506455-funny-strange-random-pics-greenberg21.jpg

PigDog
21-08-2008, 10:00
Obama's vice-president?

Speculatie over Joe Biden.

Gegeven de mediacyclus zal Obama op zijn laatst op donderdag zijn kandidaat voor het vicepresidentschap moeten presenteren. De beste kans maakt senator Joe Biden van Delaware, presidentiabel en ervaren op buitenlands gebied - Biden was in Georgië terwijl McCain met de wapens kletterde. Enige mogelijke verrassing: Al Gore die nog geen speaking slot heeft gekregen op de conventie. Hillary lijkt niet meer aan de orde.

Peilingen? Peilingen!
Het kan niet genoeg benadrukt worden dat peilingen in dit stadium van de verkiezingen niets zeggen - ze zijn alleen excuses voor journalisten om lekkere verhalen te schrijven en de strijd een echte strijd te laten zijn. Ondertussen geeft Obama's stagnering (en zelfs daling) in swing staten wel aan dat hij een aantal aspecten van zijn optreden moet veranderen. Hij moet concreter worden en hij moet twijfels wegnemen. De conventie is een goede start om dat te doen. Vergeet de peilingen maar kijk vooral naar hoe het overkomt.

McCain lekkerder in zijn vel bij Warren
Beide kandidaten waren op bezoek bij biechtvader Warren van de Saddleback Church in Orange County. McCain gebruikte de gelegenheid om zijn geloofwaardigheid bij sceptisch christelijk rechts te vergroten, Obama wil daar juist inbreken als meest gelovige Democratische kandidaat sinds Jimmy Carter. Obama ws bedachtzaam en genuanceerd, McCain duidelijk maar ook met problematische standpunten voor kiezers in het midden. McCain sprak uit dat leven begint bij de conceptie, wat pro choice kiezers problemen op zal leveren. Ook zijn belofte om alleen super conservatieve rechters in het Supreme Court te benoemen, was geen opening naar het midden.


Oorlog in Georgië benadrukt koude oorlogstaal van McCain
John McCain was actiever in het aandringen op een Amerikaanse reactie op de oorlog in Georgië dan George Bush die het te druk had met de volleybalsters in Peking (en daar McCains vijand Putin nog vriendelijk begroette). McCains reactie benadrukt zijn link met de regering Bush en met name de neoconservatieven daarin. Het staat nog te bezien of McCain hier voordeel uithaalt, hoewel hij de nieuwscyclus domineerde.

De onontkoombare Clintons
Veel opgetrokken wenkbrauwen bij de waarnemers over de vele spreektijd die de Clintons krijgen. Hillary op de eerste avond, Bill op de tweede avond, samen met de vp kandidaat en dan ook nog een roll call voor Hillary als kandidate op dag drie. Een duidelijke poging van Obama om de Clintonfans te plezieren maar hij loopt het risico de controle te verliezen. De Obama campagne hoopt dat ze met deze cadeautjes aan de Clintons de kiezers die ongelukkig waren met de uitslag van de voorverkiezingen, kunnen lijmen.

Bron: Amerika.nl



Het spel is weer lekker bezig, dus peilingen zeggen nu dus weinig....

Mike
21-08-2008, 14:55
hij is jong, onervaren, gekleurd en heeft een naam als een terreurcel

t zou me echt verbazen als obama wint, amerika heeft teveel simpele zielen die t gewoon te eng vinden, door bovenstaande redenenen, om op obama te stemmen.

daarnaast is mccain gewoon cool! en hij is een true war hero, en niet zo eentje als kerry , mccain was echt bikkel en dat bevestigen zijn oud strijdmakkers (die nog leven :D)

wel jammer dat hij tegen mma is :(

Mike
21-08-2008, 14:58
@ pigdog

dat amerika.nl zou ik niet zo serieus nemen

hebben nog nooit verkiezing juist voorspeld en hebben elke keer een duidelijke favoriet zoals nu weer obama.

chief108
21-08-2008, 15:00
wel jammer dat hij tegen mma is :(
WTF?!??!! :eek:

stiffler
21-08-2008, 15:32
Ik zou op Obama stemmen, althans ik zou tegen iedereen stemmen die tegen MMA is
negreps voor McCain

nicolas the red
21-08-2008, 15:55
WTF?!??!! :eek:

A Defense of Mixed Martial Arts (MMA) (http://www.grapplearts.com/Mixed-Martial-Arts-3.htm)

john mc cain was rechtstreeks verantwoordelijk voor het verdwijnen van UFC van ppv midden jaren '90

ik denk wel dat dat vóór de strictere regels en gewichtsklasses was

PigDog
21-08-2008, 18:17
@ pigdog

dat amerika.nl zou ik niet zo serieus nemen

hebben nog nooit verkiezing juist voorspeld en hebben elke keer een duidelijke favoriet zoals nu weer obama.

I know, bud, maar dit zijn geen voorspellingen maar gewoon de gebeurtenissen van de laatste dagen.

Ik denk dat McCain struikelt over het feit dat hij de troepenmacht in Irak wil handhaven en in Afghanistan wil verhogen.
In Amerika is men een beetje oorlogsmoe, en iedereen kent nu wel iemand (friend of a friend) die gesneuveld is.

En die riedel dat Obama geen ervaring heeft, is al erg in kracht afgenomen.
Maar dat is mijn subjectieve mening.

PigDog
14-10-2008, 17:04
Ik wilde weer even deze topic ophalen, door de laatste gebeurtenissen.
Obama koopt zendtijd, staat al 10% voor op McCain, de republikeinen die omhoog zitten met Palin en met nog maar één battle voor de boeg.
Het zal toch niet gebeuren dat Pigdog gelijk krijgt?
Het zal toch niet dat Mike zich moet verontschuldigen, voor zijn boute macho-taal?
Mike die alles al wist en mij versleet voor lachwekkend, schattig, maar verre van reëel, clueless, snap er geen reet van, goed dat soldaten niet mogen denken (?), heel erg off topic, bekrompen visie, snap niks van de amerikaanse samenleveing, SP'er (??) enz. enz.

Maar het mooiste: na een voorstel over een VCash bet: ik hoef je VCash niet (je staat ook al eeuwen op nul), liever echt geld, put your money where you're mouth is!

Dus Mike: nog steeds optimistisch of krabbel je al terug?
Waar is your mouth lately?
Still wanna bet, bro?

Mike
14-10-2008, 18:28
yoooo pigdog

haha dis telepathie hoor

ik dacht net nog zal dat varkentje nog leven ;) en hoe zit het met zijn geloof in Obama , ik reed naar huis met t plan om dit topic weer omhoog te halen

ik ben niet van mening veranderd , hoe graag de media het ook wil , hoeveel leugens ze ook verspreiden het zal me echt verbazen als al die rednecks voor obama kiezen

dus ja ik blijf erbij Mccain wint

misschien mag er voor de presidents verkiezing wel een vbookie aangemaakt worden

zal t eens in de groep gooien , tis maar eens in de vier jaar dus why not

eeuwen op nul mijn vcash? hahahah ik stond 4 maanden eenzaam op 1 tot ik verloor met all in op rampage

ik heb slechts 3 partijen fout

probeer jij maar eens terug te komen van 25 ( ik sta "al" weer op 600) bovendien waren er vroeger nog rare odds met 0,9 op fedor winnen , dat is ook niet meer dus im pretty much screwed

ik heb niet eens die 500 van sinterklaas gehad omdat ik toen nog op 1 stond.

dus shut your mouth boy :D

ik wil trouwens wel excht geld wedden hoor

maar dan wel met een mooie quote want obama is uiteraard de favoriet


en maak je geen zorgen , jij krijgt geen gelijk , er komt geen zwarte president met een terroristen naam. dont worry daar zorgen 280miljoen beperkte amerikanen wel voor


tis wel spannender dan ik had verwacht maar ik ben nog niet bang , en excuses maken ? kom nou toch ik mag hier toch wel schreeuwen en mijn mening geven. is je zieltje zo teder dan pigdog? Die slappe sp-ers ook altijd :D

Mike
14-10-2008, 18:34
verder alles goed gozer? ;)

MB667
15-10-2008, 08:06
lijkt me ook sterk dat Obama het gaat worden, ik hoop het wel, maar als je als Mc Cain zijnde lang genoeg roept dat Obama oa een terrorist is in Amerika, dan krabbelt de meerderheid van de blanke Obama aanhang toch terug.

En met wat ik zeg van 'Ik hoop Obama'..........stel hij wordt het, dan zie ik de wereld er eerlijk gezegd ook niet veel beter van worden, ben benieuwd of hij dan daadwerkelijk uit afghanistan en irak weggaat, of dat er werkelijk eens gepraat gaat worden met de terroristen, en of er daadwerkelijk iets aan het klimaatprobleem wordt gedaan etc etc.

Mike
15-10-2008, 10:40
tis sowieso geen leuke periode om president van de vs te zijn


je hebt alleen maar ellende op je bordje

chief108
15-10-2008, 10:51
slechtste start voor een nieuwe president ever lijkt me...

binnen en buitenlandse politiek is heftig naar de kloten
enorme schulden etc. etc....

thnx Mr. Bush!!!!

Mike
15-10-2008, 10:53
lol thnx mr bush

we vergeten ff voor het gemak dat bush de eerste vier jaar te maken had met een bijna volledig democratische senaat die door clinton werd benoemd

daarnaast kan je een aanstaande recessie als deze niet binnen 8 jaar realiseren als president , daar is minimaal 15 jaar mismanagment voor nodig , dus clinton en zijn bestuurders zijn net zo schuldig. het systeem faalt

maar ben t wel eens dat bush er echt een potje van gemaakt heeft , maar tis te makkelijk om te stellen dat hij dit singlehandedly gedaan heeft

anonymous001
15-10-2008, 11:39
lol thnx mr bush

we vergeten ff voor het gemak dat bush de eerste vier jaar te maken had met een bijna volledig democratische senaat die door clinton werd benoemd

daarnaast kan je een aanstaande recessie als deze niet binnen 8 jaar realiseren als president , daar is minimaal 15 jaar mismanagment voor nodig , dus clinton en zijn bestuurders zijn net zo schuldig. het systeem faalt

maar ben t wel eens dat bush er echt een potje van gemaakt heeft , maar tis te makkelijk om te stellen dat hij dit singlehandedly gedaan heeft

True.

MB667
15-10-2008, 12:52
ben benieuwd wat Bush hierna gaat doen, terug naar de olie industrie?

Mike
15-10-2008, 18:56
yo pigdog

waar zit je?

PigDog
15-10-2008, 22:18
Sorry, was even druk!
Het is een schitterende tijd om president te worden, na 4 jaar kan het er alleen maar beter uitzien! Dus als McCain (waarom denk ik toch steeds aan: 1,2,3 friet van MacCain?) het wordt (duh) is hij de held, en als Hussein Obama het wordt is hij de eerste zwarte president, en de man die Amerika uit de grootste crisis ever heeft geleid.
Ik zat net naar CNN te kijken (dus geen Charles Groenenhuizen) en Barack staat bijna in elke staat boven de 50% (dus ook in Missouri, Colorado en wat meer staten waar de republikeinen al 100 jaar aan top staan)

Iemand hier vergeet dat Clinton in zijn regeerperiode tegenover een compleet republikeins senaat stond, die zowat ieder voorstel al bij voorbaat afschoten, en de gekte zover kregen dat er bijna een impeachment werd voltrokken voor een feit waar iedere president zich meerdere malen aan schuldig heeft gemaakt. Ook word er even en pasant vergeten dat Bush er eigenlijk helemaal niet hoorde te zitten, omdat na het echte stemmen tellen Gore gewonnen had. Voor elke waarheid is er een tegenwaarheid, dat zie je nu.

Het is niet zomaar dat Obama eigenlijk uit het niets zo populair is geworden. De Amerikaan is de oorlogsagenda, de gezondheidszorg (welke?), de belabberde economie, en de slechte positie in de wereldpolitiek gewoon zat. En iedereen die daar verandering in komt brengen is welkom. Zelfs een neger (nou ja, half dan)
Hoe zielig is dan de poging om Obama in het diskrediet te brengen met Acorn. Alsof ze niks anders te doen hebben. Alsof er al niet genoeg schade is ontstaan door de republikein. Ik hoop echt dat Obama stand houd tegen de moddergooierij die ongetwijfeld zal gebeuren. Ik hoop dat hij dezelfde waardigheid blijft behouden die hij in de voorgaande battles heeft tentoongespreid, en die ouwe lul met zijn oorlogsverhalen een lesje leest over economie.
Want daar is de burger benieuwd naar, niet naar verhalen over een oorlog die Amerika ooit heeft verloren, al wil niemand dat daar weten. En hoeveel ervaring hij nu heeft ( in het verliezen van oorlogen?)

En dan heb je een Landmark bereikt in de geschiedenis van de korte doch heftige Amerikaanse historie. Een zwarte president! En omdat zijn voorgangers het zo vreselijk beroerd hebben gedaan, zal deze nog goed zijn ook!
Nu alleen oppassen voor Lee Harvey....

En Mike, karakter dat je niet terugkrabbelt, en achter je standpunten blijft staan.
But you're goin' down.....

De dikke nudist
15-10-2008, 22:23
A Defense of Mixed Martial Arts (MMA) (http://www.grapplearts.com/Mixed-Martial-Arts-3.htm)

john mc cain was rechtstreeks verantwoordelijk voor het verdwijnen van UFC van ppv midden jaren '90

ik denk wel dat dat vóór de strictere regels en gewichtsklasses was

Idd, heb laatst een interview gezien met hem. En daarin zei hij dat hij het met de huidige regels wel kon pruimen. UFC in de 90's was dan ook wel écht erg.

PigDog
15-10-2008, 22:26
Erg?
Huh?
Dat was puur!
Gordeau die in de kooi stond te soccerkicken met hoofden!
McCain kon zoveel geweld gewoon niet hacken.
Hij vond the A-team leuker, daar staan ze altijd weer op als de auto over de kop is geslagen.
En Hannibal Smith leek wel een beetje op hem in jongere jaren.

De dikke nudist
15-10-2008, 22:30
True, true...

Mike
16-10-2008, 09:34
En Mike, karakter dat je niet terugkrabbelt, en achter je standpunten blijft staan.
But you're goin' down.....


haha zo voelt t inmiddels wel ja

maar ik blijf stug volhouden

wellicht tegen beter weten in maar ja :D

aliendwurf
16-10-2008, 11:46
http://www.spitsnieuws.nl/archives/video/2008/10/meisje_8_wil_mccain_kapot_make.html


:wacko:

PigDog
16-10-2008, 21:30
Wow, na de laatste battle staat Obama er nog steeds.......
Nog een paar dagen en ik kan alle amerikanen feliciteren....

Mike
17-10-2008, 02:54
met de overwinning van mccain!!

micha
17-10-2008, 06:39
kijken hoe lang het duurt voor de 1e aanslag op Obama.
Het eerste plan is al verijdeld. Een paar dronken rednekcs in een hotel

chief108
17-10-2008, 09:17
http://208.116.9.205/10/content/13899/1.jpg

micha
17-10-2008, 09:37
http://208.116.9.205/10/content/13899/1.jpg


wow is dit echt?

chief108
17-10-2008, 09:53
wow is dit echt?
yup, volgens mij wel ja...

ze waren enorm pissed dat hun liedje gebruikt werd door de Mc Cain clan terwijl ze zelf Obama steunen
Christopher Sprigman and Siva Vaidhyanathan - Cue 'Barracuda' - washingtonpost.com (http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2008/10/12/AR2008101201630.html)

Heart, Patti LaBaelle for LA Obama rally this Sunday (Oct 12) | News | NME.COM (http://www.nme.com/news/various-artists/40378)

micha
17-10-2008, 09:57
"trollop-faced cunts" wordt toch nergens afgedrukt in Amerika?

Mike
17-10-2008, 10:20
"trollop-faced cunts" wordt toch nergens afgedrukt in Amerika?

hoezo niet?

aliendwurf
17-10-2008, 10:32
De Pers, 16 oktober 2008 (http://www.depers.nl/buitenland/253296/Amerika-is-vervallen-tot-schurkenstaat.html)

Naomi Wolf: Het einde van de VS

‘Amerika is vervallen tot schurkenstaat’

Door: Lars Anderson


http://img151.imageshack.us/img151/954/naomiwolfjb8.jpg
Naomi Wolf


Schrijfster Naomi Wolf (http://www.huffingtonpost.com/naomi-wolf)(45) doet verwoede pogingen om het Amerikaanse volk te waarschuwen voor de machthebbers in het Witte Huis. Zij beramen een ordinaire staatsgreep. ‘Als McCain en Palin gekozen worden, is dat het einde van de vrije verkiezingen.’

Naomi Wolf, schrijfster van bestseller De mythe van de schoonheid, boegbeeld van de derde feministische golf, activiste en grondlegger van de American Freedom Campaign, twijfelt niet: er is een staatsgreep gaande in het land dat zich voordoet als de ideale democratie.

Twee verontrustende boeken heeft ze geschreven: Het einde van Amerika: brief aan een jonge patriot, dat onlangs in Nederland verscheen en het nog onvertaalde vervolgboek Give me Liberty; a Handbook for American Revolutionaries. Daarin beschrijft ze de ontwikkelingen die de open Amerikaanse samenleving langzaam veranderen in een gesloten autoritair systeem. En die nu, in de aanloop naar de presidentsverkiezingen, een climax bereiken.

'McCain doet er niet toe'
Bevlogen vertelt ze telefonisch vanuit New York hoe donkere wolken zich boven haar land samenpakken: ‘Als John McCain en Sarah Palin in november gekozen worden, is dat het einde van de vrije, democratische verkiezingen in Amerika. McCain doet er niet toe. Hij heeft volgens dermatologen een hardnekkige vorm van huid****** en nog maar twee tot vier jaar te leven. Als hij sterft, is Palin de nieuwe, maar o zo plooibare president. Met haar aan het hoofd zal de Amerikaanse politiestaat sterker worden.’

Palin is volgens Wolf de ‘FrankenBarbie’ van de Republikeinse strateeg Karl Rove en vicepresident Dick Cheney. Zij zijn de leiders van een bende die de macht in Amerika wil overnemen. Ze leken even uit beeld door hun innige band met de impopulaire president George W. Bush. Tot Time Magazine meldde dat Rove zich bij het McCain-team had gevoegd en Politico erachter kwam dat hij een grote rol speelde in de keuze voor Palin. Wolf: ‘Er zwermen tientallen Rove- adepten om Palin heen die elke beweging regisseren. Ze verdedigt constant het Rove/Cheney-beleid, ze rakelt de oude leugens over 9/11 en Irak op, en ze drijft de spot met Barack Obama omdat hij het martelprogramma wil stoppen. Dit is niet McCains beleid, dit zijn de ideeën van Rove en Cheney.’

Wolf is bang: ‘Alles wat ik heb voorspeld, komt uit. Al acht maanden roep ik: ‘Let op, dichter bij de verkiezingen gaan we meer instabiliteit en grotere crisissen zien.’ Oh boy, zie de economische crisis. Soms hoop je dat je geen gelijk krijgt.’

Economische crisis, instabiliteit; maar wat heeft dat met een staatsgreep te maken? Wolf: ‘Een grote crisis is cruciaal om een open democratie te veranderen in een angstige, gesloten samenleving. Het is stap één van in totaal tien stappen die een would-be dictator moet ondernemen om meer macht te krijgen: creëer een interne of externe dreiging.’

Fascistische elite
De tien stappen (zie links) (http://www.depers.nl/buitenland/253296/Amerika-is-vervallen-tot-schurkenstaat.html) die Wolf in haar boek Het einde van Amerika aankaart, zijn een blauwdruk voor elke fascistische elite die een autoritair systeem wil ontwikkelen. ‘Alle despoten van de twintigste eeuw creëerden of gebruikten economische instabiliteit om over te gaan tot nationalisering van grote delen van de economie’, aldus Wolf.

En plots was daar, zes weken voor de verkiezingen, het bail out plan van de Amerikaanse minister van Financiën Henry Paulson. Wolf: ‘Sorry, maar hij vroeg een blanco cheque van 700 miljard dollar? Zijn ze gek geworden! Met dat geld, onder die voorwaarden, kun je de markt gijzelen. Sterker, zo veel geld in combinatie met een militair apparaat is een vrijbrief voor een legitieme coup.’

http://img111.imageshack.us/img111/2170/bushenkarlrovequ4.jpg
Karl Rove | EPA/AUDE GUERRUCC

De manier waarop de Bush-administratie het bail out (later rescue) plan erdoor probeerde te drukken, lijkt volgens Wolf sterk op de reactie na de terroristische aanslagen in september 2001. Hype de crisis, zaai angst en druk er een wet door die onder normale omstandigheden nooit zou worden goedgekeurd. Wolf: ‘Toen werd de controversiële US Patriot Actaangenomen. De meeste Congresleden hadden amper tijd er over te debatteren, velen hadden het niet eens gelezen.’ Dat hadden ze achteraf liever wel gedaan: de Patriot Act geeft de overheid het recht om telefoons af te luisteren, e-mailberichten door te spitten en vertrouwelijke dossiers van advocaten, psychiaters of doktoren op te eisen. Wolf: ‘De Congresleden werden in 2001 met de rug tegen de muur gezet. Tegenstemmen was onpatriottisch en gold als landverraad.’

Bailout
Dezelfde tactiek werd bij de bail out gebruikt. Wolf: ‘Congreslid Brad Sherman bekende op 2 oktober dat hem en andere Congresleden in privégesprekken is verteld dat als zij tegen de bail out zouden stemmen, de regering de noodtoestand (martial law) zou uitroepen. Vind je het gek dat de congresleden zo passief zijn? Ze zijn bang! En dat zouden ze moeten zijn, want volgens Mark Crispin Miller, een hoogleraar aan de Universiteit van New York, worden ze systematisch afgeluisterd.’

Economische crisis, instabiliteit, Congresleden onder druk en een cheque van 700 miljard. Maar nogmaals, waar is de staatsgreep? Wolf: ‘Sarah Palin roept voortdurend: ‘We zijn in crisismodus, we zijn in crisismodus.’ Bush roept: ‘We zijn in crisismodus.’ En let op, de Defense Authorization Act van 2007 geeft de president de macht om op eigen houtje de noodtoestand uit te roepen. Is het dan toeval dat de 1e brigade van de derde infanterie is teruggehaald uit Irak en sinds 1 oktober wordt ingezet op Amerikaans grondgebied? Het staat gewoon op de site van The Army Times! Voor het eerst sinds 1807 bewaken drie- tot vierduizend soldaten onze straten, onder het mom van crowd control. In theorie kunnen we morgen wakker worden en militairen op wacht zien staan voor overheidsgebouwen, waar ze stemregistratiegroepen of Congresleden intimideren.’

Vijandelijke strijder
Maar er zijn toch wetten die dat voorkomen? Wolf: ‘Dat is nog wat me het meest beangstigt. Door de War on Terror is Bush er in geslaagd om juridisch vast te leggen dat de hele wereld een slagveld is, inclusief Amerika. En als er militaire troepen op Amerikaans grondgebied rondlopen en Amerika is een slagveld, waarom zouden de militaire wetten dan niet de burgerwetten vervangen? En wat weerhoudt het leger ervan onschuldige Amerikanen op te pakken?’ Sinds de Military Commissions Act uit 2006 kan de president zoiets zelf bepalen. Als Bush zegt dat jij een ‘vijandelijke strijder’ bent, kan hij je zonder proces laten oppakken en het land uitvliegen naar een geheime gevangenis, waar hij je volgens de wet drie jaar lang mag martelen. Amerika is vervallen tot schurkenstaat.’

http://img151.imageshack.us/img151/4937/cheneyenbushjv2.jpg
Cheney en Bush | EPA/TIM SLOAN

Meldingen over onderdrukking of mishandeling door autoriteiten komen steeds vaker binnen. Wolf: ‘Ik hoef niet meer te zoeken. De berichten komen naar mij toe. Journalisten worden gearresteerd en er vinden massa-arrestaties plaats tijdens vreedzame demonstraties. Zoals bij de Republikeinse conventie: mensen werden mishandeld, opnameapparatuur ontvreemd. Later dook alsnog een filmpje op van de mishandelingen. De filmer kon de tape nog net begraven voor hij werd opgepakt.’

Wolf heeft geen idee waarom dit soort verhalen nooit de belangrijke media bereiken. ‘Kijk, dat media als Fox News dat niet melden, begrijp ik wel. Die zijn op de hand van het Witte Huis. Maar kranten als The New York Times of The Washington Post? Het verbijstert me telkens weer. Ik kan het niet anders verklaren dan dat de signalen zó overduidelijk zijn, dat het eenvoudiger is dit soort gebeurtenissen te negeren of te rationaliseren. Er zit een kinderlijke redenering achter: dit gebeurt toch niet echt?’

Verkiezingssabotage
Wolf doet alles wat ze kan om straks verkiezingssabotage tegen te gaan. ‘Het grote probleem is om de stemmen geteld te krijgen. Er komt steeds meer bewijs dat de verkiezingen van 2000 gestolen zijn, evenals de cruciale staat Ohio in 2004. Zelfs John Kerry gelooft nu dat de Republikeinen hem zijn presidentschap hebben ontnomen. Ik heb een oproep gedaan voor burgercontroles: één miljoen mensen probeer ik bij elkaar te krijgen die gaan kijken of alles bij de stemkantoren eerlijk verloopt.’

‘Hey, ik heb nog een idee! Waarom nodigen we geen troepen van de Verenigde Naties uit om de vrede te bewaren in deze instabiele tijd. Kunnen ze meteen als waarnemers worden ingezet voor de verkiezingen. Zodra we uitgepraat zijn, ga ik meteen een opiniestuk schrijven!’

Maar of zélfs dat genoeg is om de roversbende van Rove en Cheney van de macht af te krijgen, weet Wolf niet. Wel weet ze dat dit Amerika’s laatste kans is om een open democratie te blijven. Daarna zal het volgens haar nooit meer hetzelfde zijn.

chief108
17-10-2008, 10:35
"trollop-faced cunts" wordt toch nergens afgedrukt in Amerika?

micha = correct

Unfortunately, this open letter from Heart's Nancy and Ann Wilson is a joke column from The Stranger (http://gawker.com/tag/the-stranger/).

moet zeggen dat "Rimming Meatloaf" wel klinkt als een goede bandnaam voor El Bastardo's nieuwe band :p

nicolas the red
17-10-2008, 10:39
ik weet het ook niet hoor, er is nog altijd een groot verschil tussen opiniepeilingen en effectief in dat hokje staan. ik zie het gewoon nog niet gebeuren, een kleurling als president. ik denk dat veel mensen onderschatten hoe racistisch amerika nog steeds is.

aliendwurf
17-10-2008, 10:39
micha = correct

Unfortunately, this open letter from Heart's Nancy and Ann Wilson is a joke column from The Stranger (http://gawker.com/tag/the-stranger/).




Beetje jammer. :cool2:

micha
17-10-2008, 10:47
I knew it

chief108
17-10-2008, 10:47
ik zie het gewoon nog niet gebeuren, een kleurling als president. ik denk dat veel mensen onderschatten hoe racistisch amerika nog steeds is.
:stupid:

ben daar ook wel bang voor ja

Mike
17-10-2008, 10:49
:stupid:

ben daar ook wel bang voor ja


tis niet alleen amerika

noem maar eens wat europese landen die een donkere leider hebben gehad of hebben?

micha
17-10-2008, 10:49
Ik ben een paar jaar omgegaan met de Herring Brothers en die moest ik ook opnieuw opvoedden. Als je uit Amerillo Texas komt en je bent blank dan ga je gewoon niet om met donkere mensen en andersom.
Dat we hebben we hier in Breda even afgeleerd en ze waren zelf verbaasd hoeveel "gekleurde maten"ze hadden na 3 jaar.
Maar ze gaven ook gewoon toe dat dat thuis nooit zou kunnen.

Mike
17-10-2008, 10:52
Ik ben een paar jaar omgegaan met de Herring Brothers en die moest ik ook opnieuw opvoedden. Als je uit Amerillo Texas komt en je bent blank dan ga je gewoon niet om met donkere mensen en andersom.
Dat we hebben we hier in Breda even afgeleerd en ze waren zelf verbaasd hoeveel "gekleurde maten"ze hadden na 3 jaar.
Maar ze gaven ook gewoon toe dat dat thuis nooit zou kunnen.

en hoeveel donkere burgermeesters hebben jullie al in breda gehad?

aliendwurf
17-10-2008, 11:15
Rotterdam. :cool2:

Judas
17-10-2008, 11:20
Rotterdam. :cool2:

Krijgt een Amsterdammer als burgermeester:D

aliendwurf
17-10-2008, 11:21
Krijgt een Amsterdammer als burgermeester:D


Ik denk dat het desondanks wel een goeie keus is.

MB667
17-10-2008, 12:53
De Pers, 16 oktober 2008 (http://www.depers.nl/buitenland/253296/Amerika-is-vervallen-tot-schurkenstaat.html)

Naomi Wolf: Het einde van de VS

‘Amerika is vervallen tot schurkenstaat’

Door: Lars Anderson


http://img151.imageshack.us/img151/954/naomiwolfjb8.jpg
Naomi Wolf




Zo wordt het ook in zeitgeist uitgelegd ja, nu nog het doorvoeren van een verplichte inplanting van chips in je lichaam, en het is dan zover zoals dat wijf in jouw post beschrijft.

PigDog
17-10-2008, 13:12
yup, volgens mij wel ja...

ze waren enorm pissed dat hun liedje gebruikt werd door de Mc Cain clan terwijl ze zelf Obama steunen
Christopher Sprigman and Siva Vaidhyanathan - Cue 'Barracuda' - washingtonpost.com (http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2008/10/12/AR2008101201630.html)

Heart, Patti LaBaelle for LA Obama rally this Sunday (Oct 12) | News | NME.COM (http://www.nme.com/news/various-artists/40378)

We'd rather rim Meatloaf, hahahahaha

PigDog
17-10-2008, 13:20
ik weet het ook niet hoor, er is nog altijd een groot verschil tussen opiniepeilingen en effectief in dat hokje staan. ik zie het gewoon nog niet gebeuren, een kleurling als president. ik denk dat veel mensen onderschatten hoe racistisch amerika nog steeds is.


Ik denk ook dat veel mensen onderschatten hoe failliet Amerika is. In deze tijden maakt huidskleur niet meer zoveel uit, ze hebben een redder nodig. Trouwens er storen zich veel meer mensen aan zijn Arabische naam dan aan zijn huidskleur. "he's an arab". En dat is in veel ogen nu erger dan een kleurling.

anonymous001
17-10-2008, 13:30
Zo wordt het ook in zeitgeist uitgelegd ja, nu nog het doorvoeren van een verplichte inplanting van chips in je lichaam, en het is dan zover zoals dat wijf in jouw post beschrijft.

http://farm3.static.flickr.com/2131/1828707623_3927a8f00d.jpg?v=0

micha
17-10-2008, 13:46
en hoeveel donkere burgermeesters hebben jullie al in breda gehad?


ga jij nooit met alochtonen om dan? zat er bij jou geen een in de klas?
Gaan ze bij jou in de stad naar hun eigen cafee's?
Op de sportclub ook geen een zeker?

dat is niet te vergelijken met een burgermeester. en daarbij sterft het in de states van zwarte burgermeesters.

PigDog
17-10-2008, 16:26
Trouwens, de afro-americans hebben daar toch bijna heel de VS overgenomen.
De best verdienende sporters, entertainers, sterren en drugshandelaren zijn allen afro-americans.
Gezien de show rondom de verkiezingen past daar zeker een zwarte president bij....

Mike
17-10-2008, 17:28
ga jij nooit met alochtonen om dan? zat er bij jou geen een in de klas?
Gaan ze bij jou in de stad naar hun eigen cafee's?
Op de sportclub ook geen een zeker?

dat is niet te vergelijken met een burgermeester. en daarbij sterft het in de states van zwarte burgermeesters.

??? tegen wie heb je het en waarover???

ik geef alleen aan dat we in europa net zo weinig donkere leiders hebben.

want hier werd gedaan alsof alleen amerika te beperkt is om een donkere leider te kiezen terwijl we in europa er nog nooit een hebben gehad. Wat maakt ons dan zoveel beter? Het is hier ook absoluut niet maatschappelijk geaccepteerd

Hier wordt gedaan alsof men alleen in amerika discrimineert, terwijl we hier precies dezelfde problemen hebben



in nl zijn er genoeg dorpen waar geen allochtonen of gekleurde mensen wonen. Daar is een neger ook een bezienswaardigheid, die dorpen zoals bijv. urk zijn qua discrminatie en xenofobie geen haar beter dan die rednecks and hillbillies uit het midwesten van amerika

Mike
17-10-2008, 17:30
dat is niet te vergelijken met een burgermeester. en daarbij sterft het in de states van zwarte burgermeesters.

ik bedoel maar

ze zijn in amerika dus verder dan wij in nederland zijn............

Mike
17-10-2008, 17:39
Trouwens, de afro-americans hebben daar toch bijna heel de VS overgenomen.
De best verdienende sporters, entertainers, sterren en drugshandelaren zijn allen afro-americans.
Gezien de show rondom de verkiezingen past daar zeker een zwarte president bij....

de sportclub/organisatie eigenaren zijn allemaal blank

de platenlabelbazen zijn bijna allemaal blank

de blanken verdienen nog steeds het meest hoor

misschien heb je kwa drugshandelaren wel gelijk :D

micha
17-10-2008, 18:23
ik bedoel maar

ze zijn in amerika dus verder dan wij in nederland zijn............

je kan toch negers in Amerika niet vergelijken met marokanen in nederland?

wat is er mis met jou?

Mike
17-10-2008, 18:35
je kan toch negers in Amerika niet vergelijken met marokanen in nederland?

wat is er mis met jou?

marrokanen? wtf?
ik kan tenminste lezen................ ik heb geen idee waar jij het allemaal over hebt

aliendwurf
17-10-2008, 18:49
http://gaysocialites.com/photos/johnmccaintonguephoto.jpg

chief108
17-10-2008, 19:09
post dan de rest ook... :rolleyes:

http://www.moarpics.com/images/lgtengtrsqg5gwlq19f.gif

http://i33.tinypic.com/2vb3qlc.jpg

http://i37.tinypic.com/2crvn87.jpg

http://trashpile.net/upload/4727d4.jpg

http://trashpile.net/upload/afd488b.gif

http://trashpile.net/upload/HHHHNNNNGGGGG_1.jpg

chief108
17-10-2008, 19:12
http://farm4.static.flickr.com/3276/2932210057_a3eecea393_o.jpg


http://i42.photobucket.com/albums/e309/CaptainKate77/2933067436_6e319daf21_o.jpg

http://img90.imageshack.us/img90/439/youbetchang7.jpg (http://imageshack.us/)

http://img258.imageshack.us/img258/1319/youbetchaql1.jpg (http://imageshack.us/)

http://farm4.static.flickr.com/3145/2938958892_9c4f390d64_o.jpg


http://farm4.static.flickr.com/3231/2938107597_ea20645a5c_o.jpg


http://i180.photobucket.com/albums/x222/weirdood99/barcackon-1.jpg

PigDog
17-10-2008, 21:42
de blanken verdienen nog steeds het meest hoor



Waar heb jij de clou gemist?

Ook als Obama president wordt, is er nog steeds een blanke machtiger, rijker en invloedrijker.


Bill Gatez

Duh.

Mike
18-10-2008, 18:14
Waar heb jij de clou gemist?

Ook als Obama president wordt, is er nog steeds een blanke machtiger, rijker en invloedrijker.


Bill Gatez

Duh.

oops d8 ff dat je serieus was, i fail

http://www.forumammo.com/cpg/albums/userpics/10063/FAIL%7E0.gif (http://www.forumammo.com/cpg/albums/userpics/10063/FAIL%7E0.gif)

Jochem
18-10-2008, 18:41
de sportclub/organisatie eigenaren zijn allemaal blank

de platenlabelbazen zijn bijna allemaal blank

de blanken verdienen nog steeds het meest hoor

misschien heb je kwa drugshandelaren wel gelijk :D

Wrong. De aziaten verdienen gemiddeld het meest in america.

chief108
19-10-2008, 03:58
all hail Martyr Fakka :beerchug:

Mike
23-10-2008, 14:50
nog poll updates?

chief108
23-10-2008, 14:52
hey...
jij hier?

heeft iemand de achterdeur open laten staan?? :rolleyes:

Mike
23-10-2008, 14:53
ik heb met kwark de deur geforceerd ;)

chief108
23-10-2008, 15:03
laat me raden...
zat een raar geurtje aan :sick:

Mike
23-10-2008, 15:21
laat me raden...
zat een raar geurtje aan :sick:

raar en toch verassend bekend

chief108
23-10-2008, 15:24
all hail Martyr Fakka :beerchug:

PigDog
23-10-2008, 21:59
nog poll updates?

Ach, what's new?
Obama wins by a landslide.......


:whistling:

aliendwurf
23-10-2008, 22:10
Ach, what's new?
Obama wins by a landslide.......


:whistling:


Eerst zien....ik geloof nog steeds niet dat 'a black-man' het witte huis gaat bewonen.

De man van 14K
24-10-2008, 00:09
Vlak het Bradley effect niet uit he!
(volgens mij heb dat ik hier al gepost)
in hoofdlijnen: ergens in de jaren 30 (daarna is er toch niet veel verandert daar) was er een zware burgemeester, Bradley dus, van LA, die zou Gouverneur worden en in de opinies lag hij steeds 20 tot 30% voor omdat mensen het gevoel hadden dat ze niet tegen een nikker konden stemmen althans daar niet publiekelijk voor uit konden komen omdat ze anders voor racist uitgemaakt worden (alsof dat toen erg was)
enfin, toen het er op aan kwam verloor Bradley met dik 20% want tja.. het blijft een neger.
Dus gaan ze er nu vanuit dat er een minimale 5% marge gecreerd moet worden tussen Obama en McCain omdat hij anders verliest op basis van dit principe.

chief108
24-10-2008, 08:32
Bradley effect - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Bradley_effect)

Will Obama suffer from the 'Bradley effect'? - CNN.com (http://www.cnn.com/2008/POLITICS/10/13/obama.bradley.effect/index.html)

PigDog
24-10-2008, 11:21
De 5 % was me bekend, maar er gebeurd ook iets anders: De zwarte amerikaan, die vroeger niet in een omtrek van 4 kilometer bij een stembus te krijgen was, gaat nu in de rij staan.....

De man van 14K
24-10-2008, 11:48
Bradley effect - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Bradley_effect)

Will Obama suffer from the 'Bradley effect'? - CNN.com (http://www.cnn.com/2008/POLITICS/10/13/obama.bradley.effect/index.html)

aha, ik deed het uit mn hoofd (zat er alleen naast met de jaartelling en de precentages waren te grof)

De man van 14K
24-10-2008, 11:49
De 5 % was me bekend, maar er gebeurd ook iets anders: De zwarte amerikaan, die vroeger niet in een omtrek van 4 kilometer bij een stembus te krijgen was, gaat nu in de rij staan.....

zou dat ook voor de redneck in the dirty south gelden aangezien ze het risico op een zwarte president lopen?

chief108
24-10-2008, 11:50
http://i20.photobucket.com/albums/b209/AlpJLFan/ATT18899602.jpg

chief108
24-10-2008, 11:56
zou dat ook voor de redneck in the dirty south gelden aangezien ze het risico op een zwarte president lopen?
http://i271.photobucket.com/albums/jj151/beau157/equality.jpg

chief108
24-10-2008, 12:16
http://i33.tinypic.com/23k2kg2.jpg

Tsuki
24-10-2008, 12:26
die obama wordt nog omgelegd voordat hij zijn overwinningsfeessie kan vieren ................

F*ckin' rednack bastards ................

PigDog
24-10-2008, 20:35
zou dat ook voor de redneck in the dirty south gelden aangezien ze het risico op een zwarte president lopen?

Nope, rednecks waren al zo patriottisch dat ze altijd gebruik maakten van hun stemrecht, omdat ze Amerikaan waren en proud...

chief108
24-10-2008, 20:40
denk wel dat ze er misschien extra hard voor zorgen "that no nigger will be able to do something stupid... like voting..."

Mike
02-11-2008, 11:31
spannend!

Going into the final weekend of the campaign, McCain trails Democratic opponent Barack Obama by nine points -- according to CNN's latest poll of polls -- in a state that has voted Republican since 1968 but he told cheering fans: "We're coming back. The Mac is back!

"I'm an American and I choose to fight," McCain continued. "America is worth fighting for. Nothing is inevitable. We can't give up, we must never quit. Now let's go out and win this election!" :D

PigDog
03-11-2008, 11:48
Tis amper meer spannend...... :D
En de ramp wordt nog groter (in jouw ogen) omdat zowel het senaat als het huis van afgevaardigden waarschijnlijk overwegend democrats wordt.

En dan gaat het weer mooi worden in de States!

De man van 14K
03-11-2008, 12:44
Nope, rednecks waren al zo patriottisch dat ze altijd gebruik maakten van hun stemrecht, omdat ze Amerikaan waren en proud...


dus ze zullen hoe dan ook stemmen, de vraag is alleen op wie.
De opkomst zal dit jaar in iedergeval groter dan ooit zijn, ik geloof dat nu 65% van de Amerikanen gaat stemmen. Op zich natuurlijk goed alleen als je de argumenten hoort van de mensen die gaan stemmen schieten de tranen in je ogen.
Zo hoor je vrouwen roepen dat ze op McCain stemmen omdat hij een knuffelige oude opa is of omdat Obama zo aardig kijkt.
Waar hebben we het dan over, ik ben er wel uit. Ze moeten het allebij NIET worden.
Ze hebben totaal GEEN verstand van economie, alles is gericht op de korte termijn. We praten over een visie die niet verder gaat dan over 3 maanden van nu. Dat is geen lange termijn, ik ben geintresseerd wat er over 3, 5 of 10 jaar van nu gebeurt. En persoonlijk denk ik dat ze ze meer schaden toe richten dan goed doen. Hopelijk valt dat niet op, de reden dat ik dat denk is omdat er nog een markt werking achter zit die zichzelf zal herstellen. En een vrije markt heb je alleen maar zonder overheidsreguliering of ingrijpen.
Aan de andere kan is het ook niet makkelijk, de toekomstige presitdent krijgt natuurlijk een totaal verziekt systeem en een bak ellende waar iets meegedaan moet worden. Alleen is het erg jammer dat ze daar niets van laten horen, waarom niet? Omdat ze er geen verstand van hebben..

PigDog
03-11-2008, 13:38
Ze hebben totaal GEEN verstand van economie, alles is gericht op de korte termijn. We praten over een visie die niet verder gaat dan over 3 maanden van nu. Dat is geen lange termijn, ik ben geintresseerd wat er over 3, 5 of 10 jaar van nu gebeurt. En persoonlijk denk ik dat ze ze meer schaden toe richten dan goed doen.

Ik snap je punt, maar in de states wordt een president afgerekend op de eerste 100 dagen van zijn presidentschap. Als running mate ben je dus wel gek om over een langere periode te gaan praten, elk voorstel is kruit voor je opponent om afgeschoten te worden.
Ik denk echt wel dat beide presidenten (en hun staf) een verstandige lange termijnvisie hebben, alleen durven ze die nog niet te verspreiden, aangezien de broeksriem van de amerikaan een paar tandjes strakker moet, en geen van beide heeft zin om die wetenschap te openbaren, want dat kost stemmen. Dat doen ze straks wel, als er één heeft gewonnen.

Ik erger me vooral aan McCain, die terwijl iedereen beter weet, gewoon over belastingverlagingen blijft doorlullen, terwijl hij weet dat de staatskas gewoon leeg is, en er miljoenenverslindende oorlogen plaatsvinden. Dan hoop je echt op de stem van de allersimpelste amerikaan.....
Maar ja, daar zijn er een hoop van.


Vergeet trouwens niet onze eigen politieke partijen, en de loze beloftes die ze elke 4 jaar weer maken, als er verkiezingstijd is.....

Tony
03-11-2008, 13:50
Hoe zit het eigenlijk met de staat californie... die staat is, zoals we weten, de jackpot qua aantal kiesmannen (rond de 55 dacht ik)..
zijn hun mcain of obama minded?

De man van 14K
03-11-2008, 15:33
Hoe zit het eigenlijk met de staat californie... die staat is, zoals we weten, de jackpot qua aantal kiesmannen (rond de 55 dacht ik)..
zijn hun mcain of obama minded?


100% democat, Cali is de meest linkse staat die er is in de VS.
Het bestuur bestaat geheel uit democraten en zelfs nog een van de green-party. Dat is de staat met grootste zekerheid voor Obama.
Los daarvan is het wel een zooitje in Cali;

Californië is verworden tot een danoontjes-democratie: kiezers gedragen zich als verwende kinderen zonder verantwoordelijkheid. Ze stemmen voor betere wegen en tegelijkertijd voor lagere belastingen: het gaat niet meer om visie, lange termijnbeleid of doorgerekende partijprogramma’s, maar om politieke snacks die met referenda uit de muur getrokken kunnen worden. In deze grillige werkelijkheid houdt geen begroting stand en is de staatsschuld opgelopen tot de op één na hoogste van Amerika; het chaotische bestuur kan geen belang meer afwegen en bungelt aan een elastiek van populisme. Het is de staat waar een filmacteur, zonder enige bestuurlijke ervaring, verkozen werd tot gouverneur.

chief108
03-11-2008, 15:47
gotta love California... :p

Biiyen
03-11-2008, 16:02
En Schwarzenegger zelf is een republikein... wazig

De man van 14K
03-11-2008, 16:20
En Schwarzenegger zelf is een republikein... wazig


dat komt omdat er een verschil is tussen senator en gouvernor en de senators in Cali zijn democraten.
De gouvernor is een soort mini president (ze noemen het ook een executive) die gekozen wordt door het volk.
Dat is toch weer net wat anders, aangezien de senator (ook legislator; handhaver genoemd) door de partijen gekozen wordt.

PigDog
03-11-2008, 16:51
Het is de staat waar een filmacteur, zonder enige bestuurlijke ervaring, verkozen werd tot gouverneur.[/I]


Wat dacht je van Jesse "the body" Ventura?

Mike
03-11-2008, 18:03
Tis amper meer spannend...... :D
En de ramp wordt nog groter (in jouw ogen) omdat zowel het senaat als het huis van afgevaardigden waarschijnlijk overwegend democrats wordt.

En dan gaat het weer mooi worden in de States!

ramp ? :D

ik heb een duidelijke voorkeur voor Mccain maar de VS overleeft met Obama ook wel de recessie.


ik heb nog steeds hoop voor Mccain maar t ziet er steeds slechter uit :(

chief108
03-11-2008, 18:14
de VS overleeft met Obama ook wel de recessie.

het is meer de vraag of Obama het presidentschap gaat overleven...

Mike
03-11-2008, 18:15
dat is idd niet zo zeker :D

chief108
03-11-2008, 18:17
ik zou er me vCash niet opzetten iig

Tony
03-11-2008, 18:53
dat is idd niet zo zeker :D

Mike waarom ben je zo pro-mccain?

PigDog
03-11-2008, 19:00
Mike waarom ben je zo pro-mccain?

Je moet de eerste 3 pagina's maar eens lezen :D

Biiyen
03-11-2008, 19:19
Ik ben in principe ook voor McCain, alleen ben ik bang dat McCain zou sterven binnen het termijn. En dan zit je opgecheept met Palin... En die is niet goed snik. Dus dan liever Obama met achter de hand een stevige back-up in Biden, mochten ze Obama afschieten.

Biiyen
03-11-2008, 19:25
Je moet de eerste 3 pagina's maar eens lezen :D

LOL ik heb ze net nog eens herlezen!! Voor iemand die geen verstand heeft van USA politiek, die er mijlenver vanaf zat en bovendien lachwekkend... Had je het toch bij het rechte eind. Leuk om te herlezen en reps voor je input destijds.

De man van 14K
03-11-2008, 19:41
Ik ben in principe ook voor McCain, alleen ben ik bang dat McCain zou sterven binnen het termijn. En dan zit je opgecheept met Palin... En die is niet goed snik. Dus dan liever Obama met achter de hand een stevige back-up in Biden, mochten ze Obama afschieten.


hahah idd die palin is echt zo gek als een deur.
http://www.huffingtonpost.com/2008/09/25/palin-talks-russia-with-k_n_129318.html

De man van 14K
03-11-2008, 19:42
http://www.youtube.com/watch?v=KYlOMfRN59s&feature=related

chief108
03-11-2008, 20:35
samenvatting van de verkiezingen van 2008:

http://i36.tinypic.com/28v865t.png
http://i35.tinypic.com/v66yp5.png
http://i38.tinypic.com/35arp54.png
http://i33.tinypic.com/34j6qs8.png
http://i34.tinypic.com/1174civ.png
http://i35.tinypic.com/wtxc9l.png
http://i33.tinypic.com/25tgs1z.png

Tony
03-11-2008, 20:37
heb je er ook een horizontale versie van?

chief108
03-11-2008, 20:40
nee...

want dat zou onleesbaar worden...

zo is het veel duidelijker

http://i36.tinypic.com/28v865t.png
http://i35.tinypic.com/v66yp5.png
http://i38.tinypic.com/35arp54.png
http://i33.tinypic.com/34j6qs8.png
http://i34.tinypic.com/1174civ.png
http://i35.tinypic.com/wtxc9l.png
http://i33.tinypic.com/25tgs1z.png

anonymous001
03-11-2008, 20:51
http://www.youtube.com/watch?v=KYlOMfRN59s&feature=related

Daar heeft ze gewoon een goed punt, vind ik.

Dat andere interview is wel een beetje zielig...

chief108
03-11-2008, 20:57
http://tfe.s3.amazonaws.com/1.png
http://tfe.s3.amazonaws.com/2.png
http://tfe.s3.amazonaws.com/3.png
http://tfe.s3.amazonaws.com/4.png
http://tfe.s3.amazonaws.com/5.png
http://tfe.s3.amazonaws.com/6.png
http://tfe.s3.amazonaws.com/7.png
http://tfe.s3.amazonaws.com/8.png
[/URL]

[url="http://thisfuckingelection.com/"]This. Fucking. Election. (http://i33.tinypic.com/25tgs1z.png)

De man van 14K
03-11-2008, 23:24
nee...

want dat zou onleesbaar worden...

zo is het veel duidelijker

http://i36.tinypic.com/28v865t.png
http://i35.tinypic.com/v66yp5.png
http://i38.tinypic.com/35arp54.png
http://i33.tinypic.com/34j6qs8.png
http://i34.tinypic.com/1174civ.png
http://i35.tinypic.com/wtxc9l.png
http://i33.tinypic.com/25tgs1z.png

zo help je een topic wel naar de klote..

oh geen plaatjes.. NEvermind ;)

Mike
04-11-2008, 02:08
Mike waarom ben je zo pro-mccain?

omdat ie cool is en omdat hij de nieuwe president wordt :D

De man van 14K
04-11-2008, 08:57
haha, op dit soort argumenten worden daar de verkiezingen gewonnen..

blazin.arr0w::::
04-11-2008, 10:29
Na de mooie samenvatting van onze eigen Chief heb ik ook maar even een samenvatting gemaakt van de twee tegenpolen (op het gebied van de Amerikaanse politiek dan) van ons forum.

De altijd 'genuanceerde' en van eigen gelijk overtuigde Mike vs de zelfverzekerde 'SP activist' PigDog.

blazin.arr0w::::
04-11-2008, 10:29
MIKE:


hilary rudy of john edwards wordt t



Obama president kan ook wel hoor..... when hell freezes over


je kijkt teveel 24 man, Amerika is nog lang niet klaar voor een donkere president. no pun intended, tis gewoon de realiteit.



Wel mooi om te zien dat je van de Amerikaanse politiek geen verstand hebt. Wat betreft NL ben je altijd goed op de hoogte maar wat je nu over de elections beweert is gewoon schattig en lachwekkend. En bovendien verre van de realiteit.

t ging er niet om wat goed zou zijn voor het land, waar ik het overigens niet mee eens ben(dat een zwarte president goed zou zijn voor de verhoudingen daar, integendeel zelfs, rassenrellen etc)) maar t ging erom wie waarschijnlijk zou winnen. Als je dan stelt dat je Obama een kans geeft om te winnen dan kan ik niet anders doen dan concluderen dat je wat betreft Amerikaanse politiek compleet clueless bent.

ja mooi verhaal

jij zei letterlijk: " ik denk dat Obama wint." Ik vind het idd lachwekkend dat je denkt dat dat in 2008 gaat gebeuren.

Dan snap je er dus geen reet van. Blijkbaar heb je geen benul van de verhoudingingen in Amerika. Daar kan je dan een heel verhaal omheen breien en mijn woorden verdraaien maar dat verandert niks Misschien ben je wel te links om het Amerikaanse systeem en volk te begrijpen en dat vind ik idd schattig


de mayor of new york Bloomberg maakt ook wel een goede kans


HAHAAHAHAHHAHAHAAHAHA WAT HEERLIJK DIT , denk je nou echt dat je gelijk hebt hahahahaha. Ik maak meteen een screenshotje

man pigdog je maakt jezelf belachelijk, laat jij je maar leiden door de linkse media uit de vs hahaha dit is echt uber genieten. jij gelooft gewoon serieus dat obama een kans maakt . Priceless. Oprah aint shit man, jij onderschat het midwesten ernstig. T moddergooien is nog niet eens begonnen. De man is te zwart voor blank amerika en te wit voor donker amerika, do the math.

die obama wint nooit, wil je anders je money waar je mouth is "putten"

ik ben bereid om aanzienlijke bedragen in te zetten.

als we een vbookie bet moesten aanmaken dan had ik obama een quote van 15 gegeven

je bewijst wederom geen idee te hebben van het functioneren van de amerikaanse samenleving. Vergelijk het maar met de vorige bush overwinning toen riep ook de hele wereld dat gore met een landslide ging winnen , we all know what happened he..........

ltrs , ik spreek jou in november wel , als je je gal spuwt over de amerikanen omdat ze niet de donkere kandidaat hebben gekozen. U r clueless



keep dreamin...............


haha wacht maar af chef

Obama gaat kansloos verliezen, en second is the first loser he

domme democraten ook.......... enige kans die obama heeft is als mccain een natuurlijke dood sterft voor november


jij ziet t echt niet he pigdog

grappig dat je nog steeds denkt dat er een zwarte president komt.

obama doet t helemaal niet zo goed als de europese media wil doen lijken(hmm waar hebben we dat eerder gezien? Al gore? )

pfffffffffffft ooit kom je erachter hoe bekrompen jouw visie is op de rest v.d wereld

geen van je picks gaat president worden , geen hilary en geen obama. je snapt niks van de amerikaanse samenleving , maar dat zal je pas gaan beseffen in november


MCcain bij freaking landslide win!


Mccain gaat het nog steeds worden denk/hoop ik!


hij is jong, onervaren, gekleurd en heeft een naam als een terreurcel

t zou me echt verbazen als obama wint, amerika heeft teveel simpele zielen die t gewoon te eng vinden, door bovenstaande redenenen, om op obama te stemmen.

daarnaast is mccain gewoon cool! en hij is een true war hero, en niet zo eentje als kerry , mccain was echt bikkel en dat bevestigen zijn oud strijdmakkers (die nog leven )



ik ben niet van mening veranderd , hoe graag de media het ook wil , hoeveel leugens ze ook verspreiden het zal me echt verbazen als al die rednecks voor obama kiezen

dus ja ik blijf erbij Mccain wint

ik wil trouwens wel excht geld wedden hoor

maar dan wel met een mooie quote want obama is uiteraard de favoriet

en maak je geen zorgen , jij krijgt geen gelijk , er komt geen zwarte president met een terroristen naam. dont worry daar zorgen 280miljoen beperkte amerikanen wel voor

tis wel spannender dan ik had verwacht maar ik ben nog niet bang , en excuses maken ? kom nou toch ik mag hier toch wel schreeuwen en mijn mening geven. is je zieltje zo teder dan pigdog? Die slappe sp-ers ook altijd ;)


haha zo voelt t inmiddels wel ja

maar ik blijf stug volhouden

wellicht tegen beter weten in maar ja


met de overwinning van mccain!!



ik heb nog steeds hoop voor Mccain maar t ziet er steeds slechter uit

blazin.arr0w::::
04-11-2008, 10:30
PigDog:


Obama gaat het worden..... Denk ik.


Heb ik nog nooit gezien, maar Amerika zou er wel één nodig hebben. Dat is de realiteit.


Obama for president!


Als je bedoeld dat ze één van de beste presidenten probeerden weg te stemmen over een pijpbeurt (what's new?) en er iemand neerzetten die eigenlijk minder stemmen had dan zijn opponent, en er een complete chaos van maakt, en die dan ook nog herverkozen wordt, ja...
Dan kun je wel stellen dat ik te links ben om het Amerikaanse volk te begrijpen.

Jij niet, merk ik



Mike?? Wat ben je stil? Ik snap niet dat Barack zoveel stemmen heeft gehad, terwijl ik niks van het Amerikaanse volk snapte.....


Sorry pal, maar ik zit hier samen met je Amerikaanse vrienden in een land zonder veel mediatoegang, en zat gewoon het NOS journaal op BVN te kijken.

Maar ik heb al eerder gezegd dat de VBookie best wel een polletje op kan zetten

Maar toch blijft het vreemd. Veel stemmen voor iemand die uitgesloten is van deelname volgens de kenners....

Good luck with the screenshot, dude....



Toch weer even naar boven halen deze topic, al is het alleen maar om Mike te sarren:
De titel van de topic dekt niet meer de lading, want Ron Paul heb ik niet meer gezien.

Het gaat duidelijk tussen McCain en Obama.
Ik weet nog dat iedereen me uit zat te lachen, maar ik word in ieder geval tweede

Niet dat het telt bij verkiezingen, maar toch.

Who's your next daddy?


Ik wilde Mike nog effe herinneren aan het zwaard van Damocles wat boven zijn hoofd hangt als hij door het stof met verontschuldigingen.
Obama doet het nog steeds goed, ondanks hoongelach van enkelen hier.
McCain gaat een natuurlijke dood sterven als hij verliest van een kleurling...


McCain gaat net zoveel winnen als jouw VCash En dan te bedenken dat je al je VCash wel wou inzetten, op McCain. Typisch amerikaans....


Ik zie trouwens ook dat je een selectief geheugen hebt. Hillary heb ik nooit aangemerkt als kandidaat, en nu probeer jij me dat in de schoenen te schuiven, terwijl het een paar maanden geleden jouw keus was....


Ik denk dat McCain struikelt over het feit dat hij de troepenmacht in Irak wil handhaven en in Afghanistan wil verhogen.
In Amerika is men een beetje oorlogsmoe, en iedereen kent nu wel iemand (friend of a friend) die gesneuveld is.

En die riedel dat Obama geen ervaring heeft, is al erg in kracht afgenomen.
Maar dat is mijn subjectieve mening.


Ik wilde weer even deze topic ophalen, door de laatste gebeurtenissen.
Obama koopt zendtijd, staat al 10% voor op McCain, de republikeinen die omhoog zitten met Palin en met nog maar één battle voor de boeg.
Het zal toch niet gebeuren dat Pigdog gelijk krijgt?
Het zal toch niet dat Mike zich moet verontschuldigen, voor zijn boute macho-taal?
Mike die alles al wist en mij versleet voor lachwekkend, schattig, maar verre van reëel, clueless, snap er geen reet van, goed dat soldaten niet mogen denken (?), heel erg off topic, bekrompen visie, snap niks van de amerikaanse samenleveing, SP'er (??) enz. enz.


Maar het mooiste: na een voorstel over een VCash bet: ik hoef je VCash niet (je staat ook al eeuwen op nul), liever echt geld, put your money where you're mouth is!

Dus Mike: nog steeds optimistisch of krabbel je al terug?
Waar is your mouth lately?
Still wanna bet, bro?


En Mike, karakter dat je niet terugkrabbelt, en achter je standpunten blijft staan.
But you're goin' down.....


Wow, na de laatste battle staat Obama er nog steeds.......
Nog een paar dagen en ik kan alle amerikanen feliciteren....


Ach, what's new?
Obama wins by a landslide.......

blazin.arr0w::::
04-11-2008, 10:30
Wie zal het winnen en wie betaalt dus een rondje vBeer :)

De man van 14K
04-11-2008, 10:45
Wie zal het winnen en wie betaalt dus een rondje vBeer :)


Goed gedaan man, je ziet ook dat naar mate de tijd vorderde dat de stem van Mike steeds gematigder werd.

blazin.arr0w::::
04-11-2008, 10:55
En toch is het nog niet gelopen en kan Mike alsnog gelijk krijgen.

Ik hoop dat Obama het wordt (maar als McCain het wordt is het zo slecht nog niet voor Europa) maar ik waak voor wat Mike al aan gaf... het Amerikaanse Volk... die doen rare dingen en maken op rare punten hun keuzes.

Ik ga vannacht wel ff kijken, spannend hoor.

aliendwurf
04-11-2008, 11:37
McCain is ook niet het grote probleem, het grote probleem is Palin. Als McCain wegvalt....je moet er toch niet aan denken.

aliendwurf
04-11-2008, 11:48
http://www.nu.nl/mmbase/images/1821255

MB667
04-11-2008, 11:52
Obama heeft wel zwaar geluk dat de washington post of la times niet het gesprek tussen obama en die leraar wat pro palastina is heeft vrijgegegeven, zoals naylinpaylin dat wilde. Amerikaanse zieltjes kunnen niet tegen mensen die een gesprek aan willen gaan met pro palastijnen (pro palastijn zijn is in amerika gelijk aan een terrorist) om het midden oosten conflict op te lossen, zij willen alleen presidenten die israel beschermen.

ik hoop dat Obama gaat winnen (ondanks dat het niet direct beter erdoor gaat worden in de wereld) maar het lijkt me niet. Denk dat Mike correct is met zijn quote:


hij is jong, onervaren, gekleurd en heeft een naam als een terreurcel

t zou me echt verbazen als obama wint, amerika heeft teveel simpele zielen die t gewoon te eng vinden, door bovenstaande redenenen, om op obama te stemmen.

en dat er dus gewoon een seniele bejaarde 2 jaar de president van de usa gaat worden voordat hij sterft ( rip helaas)en dat palin het overneemt, en dus gewoon weer bush (company) 3 na 2 jaar aan de macht is in amerika,

MAAR IK HOOP HET NIET!!!!!!

chief108
04-11-2008, 11:55
http://www.foksuk.nl/content/formfield_files/formcartoon_5589_6938de90faf0b37747f70529002fc4ab2 5794167.gif

MB667
04-11-2008, 11:57
lol

Mike
04-11-2008, 12:01
Goed gedaan man, je ziet ook dat naar mate de tijd vorderde dat de stem van Mike steeds gematigder werd.


ik heb tenminste een stem gozer

beetje simpel om om vijf voor twaalf mee te lullen in dit topic en dan achter de huidige favoriet te gaan staan

jij hebt er idd kijk op :D


ik geloof nog steeds in mccain maar t zou dom zijn om nu nog te beweren dat obama geen grote kans maakt.


toen ik riep wat ik een jaar geleden riep was het ook zeer onwaarschijnlijk dat obama geen kans maakte

ik heb toegeven aan piggdog dat hij t goed gezien heeft maar tis nog niet gestreden en ik blijf achter de held Mccain staan! zo raar waren de dingen die ik roep niet, tis gewoon bizar dat obama t zo goed heeft gedaan en nog gekker dat pigdog dat goed zag , hij mag daar over opscheppen , Jij niet!



hoe is t eigenlijk met je 14k rosso? ;)

Mike
04-11-2008, 12:02
http://www.foksuk.nl/content/formfield_files/formcartoon_5589_6938de90faf0b37747f70529002fc4ab2 5794167.gif

hahahahaha

Mike
04-11-2008, 12:03
PigDog:


Nou hoop ik helemaal dat Mccain wint!!!!!!!!!!


mooie samenvatting van discussie pigdog mike heb je gemaakt blazin

:D

ik ben gelukkig nooit zelfverzekerd en altijd erg subtiel in mijn bewoordingen

en toch ga ik winnen!

Mike
04-11-2008, 12:27
net ff gekeken ziet er niet zo gunstig uit voor john

mccain heeft meer stemmen meer obama heeft zoveel kiesmannen
dat t zeuren wordt

toch wel mooi systeem dat je niet meer stemmers hoeft te hebben om te winnen

PigDog
04-11-2008, 13:20
The tension is building!

Leuke samenvattingen, Blazin!

En laat het duidelijk zijn: Voor alle partijen hier hoop ik dat het Obama wordt, ook voor Mike. Het wordt toch eens tijd dat zijn moederland een beetje gemoderniseerd word, qua beleid op onder andere onderwijs, gezondheidszorg, en buitenlandse betrekkingen. Want dat de US zo impopulair werd in de andere landen, de laatste jaren, vond ik zelf ook pijnlijk. Ben er zelf vaak geweest en het is een prachtig land. Laat het weer een beetje de oude glans terugkrijgen uit het Clinton-tijdperk....
En Mike: succes....

Mike
04-11-2008, 13:28
jij ook succes PigDog!

Amerika is zeker mooi , op NL na het mooiste land van de wereld zelfs!

dat antiamerika gedoe ben ik ook helemaal zat, hoop dat t straks niet meer hip is om de vs te haten

blazin.arr0w::::
04-11-2008, 13:30
Nou hoop ik helemaal dat Mccain wint!!!!!!!!!!


mooie samenvatting van discussie pigdog mike heb je gemaakt blazin

:D

ik ben gelukkig nooit zelfverzekerd en altijd erg subtiel in mijn bewoordingen

en toch ga ik winnen!

Hehe van gelijk overtuigd zijn is gelijk aan zelfverzekerd. En daarvoor hulde. De zwevers onder ons zeggen dat zelfverzekerdheid een valkuil kan zijn. Ik zeg fuck dat. Daarintegen zeg ik, met uitlachen en vingertje wijzen maak je je jezelf meestal niet zo geliefd en kan je weerstand verwachten, dat bedoelde ik met 'genuanceerd' ;)





mccain heeft meer stemmen meer obama heeft zoveel kiesmannen
dat t zeuren wordt

toch wel mooi systeem dat je niet meer stemmers hoeft te hebben om te winnen

Dat blijf ik ook een rare situatie vinden. Ze legden het net een beetje uit op CNN en wat ik ervan begreep is dat McCain EN de swingstates moet pakken EN nog wat blauwe staatjes overnemen. Bizar.
Stemrecht in de US snap ik trouwens ook nog steeds niet zo, maar die disucssie is voor een andere keer.

We hadden vannacht met z'n alle af moeten spreken man, zou een leuke avond geworden zijn.

En dan zou Mike of PigDog het rondje breakfastbeer betalen :)

blazin.arr0w::::
04-11-2008, 13:31
Mooiste land is nog altijd sealand (http://www.sealandgov.org/)

Tony
04-11-2008, 13:31
zucht... clinton :)

wat een tijden he...

ik zal eens kijken of ikdie grafiek kan vinden... daar zie je de amerikaanse geldelijke schulden tegenover een de afgelopen 100 jaar...

clinton heeft het begrotingstekort echt gruwelijk verkleind... en toen kwam Bush Jr. en toen was de schuld als in een exponentiele groei weer gestegen.

Biiyen
04-11-2008, 13:33
Republikein valt Obama aan omdat hij het campagne vliegtuig heeft gebruikt om zijn zieke oma te bezoeken:

bekijk deze zieke geest dat zich "Mens" noemt.
YouTube - Countdown: GOP Strategist Attacks Obama on Grandmother Visit (http://nl.youtube.com/watch?v=aytKzZfHKmQ)

blazin.arr0w::::
04-11-2008, 13:33
Andere tijden he. Clinton heeft goed werk gedaan, maar wel in een relatief 'rustige' tijd. Bush had gelijk aan het begin van zijn termijn andere sores aan zijn hoofd.

blazin.arr0w::::
04-11-2008, 13:33
bekijk deze zieke geest dat zich "Mens" noemt.


Wil ik dat echt weten?:wacko:

Edit: Curiosity killed... well... damn, da's inderdaad echt te bizar voor woorden.

PigDog
04-11-2008, 13:39
nog gekker dat pigdog dat goed zag , hij mag daar over opscheppen , Jij niet!


http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/techniek_trends/_images_biometrie_/304e28407fa34f16.jpg


Ik zie alles goed.....
Zo gek was dat niet hoor......


Toen ik hem voor het eerst "Yes, we can" hoorde zeggen, dacht ik meteen aan Bob de Bouwer....
En die red het ook altijd... dusse.....


:whistling:

blazin.arr0w::::
04-11-2008, 13:43
Toen ik hem voor het eerst "Yes, we can" hoorde zeggen, dacht ik meteen aan Bob de Bouwer....
En die red het ook altijd... dusse.....


:whistling:

hahaha nou da's iig een typisch Amerikaanse redenatie.

PigDog
04-11-2008, 13:48
Andere tijden he. Clinton heeft goed werk gedaan, maar wel in een relatief 'rustige' tijd. Bush had gelijk aan het begin van zijn termijn andere sores aan zijn hoofd.

"Economische groei
Onder Clinton groeit de Amerikaanse economie. Wel heeft de president het lastig om bijvoorbeeld zijn plannen voor een algemene ziektekostenverzekering en een hervorming van de bijstand door te voeren. Dit omdat de Republikeinen vanaf 1994 een meerderheid hebben in de Senaat en het Huis van Afgevaardigden. De tegenstand die de Republikeinse oppositie levert zorgt er mede voor dat Bill Clinton in 1996 wordt herkozen. Ditmaal ten koste van de Republikeinse uitdager Bob Dole. Ook tijdens de tweede termijn van Clinton gaat het goed met de Amerikaanse economie. De werkloosheid daalt, tot 4,4 procent in 1998, en in 1999 is er voor het eerst in dertig jaar een begrotingsoverschot.

Buitenland
Gedurende het presidentschap van Bill Clinton is de relatie Amerika-Rusland goed. Clinton onderhoudt goede betrekkingen met de Russische president Boris Jeltsin. Wereldberoemd is het filmpje waarop Clinton zich een kriek lacht na een geestige opmerking van zijn Russische collega.


Yitzhak Rabin, Bill Clinton en Yasser Arafat tijdens de Oslo-akkoorden (13 september 1993)
Clinton is nauw betrokken bij de Dayton-akkoorden die in 1995 een eind maken aan de Balkanoorlog en levert eeneen belangrijke bijdrage aan de totstandkoming van de Goede Vrijdag-vredesakkoorden van 1998, een belangrijk akkoord in het vredesproces in Noord-Ierland. De ondertekening van de Oslo-akkoorden, een eerste aanzet om het Palestijnse vraagstuk op te lossen, vindt plaats in Washington in aanwezigheid van Clinton. Beroemd is het schouderklopje dat Clinton de Israëlische premier Yitzchak Rabin na afloop van de ondertekening geeft om hem ertoe te zetten de Palestijnse leider Yasser Arafat de hand te schudden."
bron: internet


Je zou dus ook kunnen zeggen: Clinton stond aan de basis van de rustige tijden, en heeft als peacemaker gezorgd voor die rustige wereld....
Hij had ook ongemandateerd een land kunnen binnenvallen.
Politiek is keuzes maken.

blazin.arr0w::::
04-11-2008, 14:18
Je zou dus ook kunnen zeggen: Clinton stond aan de basis van de rustige tijden, en heeft als peacemaker gezorgd voor die rustige wereld....
Hij had ook ongemandateerd een land kunnen binnenvallen.
Politiek is keuzes maken.

Ja daar heb je ook gelijk in. Begrijp me niet verkeerd, ik 'ben' ook Democratisch ingesteld en vond Clinton ook een meer dan behoorlijke president.

En Clinton was zeker geen War-president zoals Bush dat is. Feit is wel dat er een BIZAR bedrag per week opgaat aan al die oorlogen. En natuurlijk kost Irak het meest en zou Clinton zich waarschijnlijk nooit tot een Irak oorlog hebben laten verleiden, maar wat als Clinton zat tijdens 9/11, dan had ook hij maatregelen moeten treffen die zouden kosten.

Overigens weten we allemaal wie er rijk worden van Irak dus ik praat niks goed mbt Bush, maar wou gewoon wat (is 'ie weer) 'nuance' aanbrengen :)

Nog een paar uur en we gaan de volgende knakker onder onze loep leggen :)

Mike
04-11-2008, 14:53
"Economische groei
Onder Clinton groeit de Amerikaanse economie. Wel heeft de president het lastig om bijvoorbeeld zijn plannen voor een algemene ziektekostenverzekering en een hervorming van de bijstand door te voeren. Dit omdat de Republikeinen vanaf 1994 een meerderheid hebben in de Senaat en het Huis van Afgevaardigden. De tegenstand die de Republikeinse oppositie levert zorgt er mede voor dat Bill Clinton in 1996 wordt herkozen. Ditmaal ten koste van de Republikeinse uitdager Bob Dole. Ook tijdens de tweede termijn van Clinton gaat het goed met de Amerikaanse economie. De werkloosheid daalt, tot 4,4 procent in 1998, en in 1999 is er voor het eerst in dertig jaar een begrotingsoverschot.

Buitenland
Gedurende het presidentschap van Bill Clinton is de relatie Amerika-Rusland goed. Clinton onderhoudt goede betrekkingen met de Russische president Boris Jeltsin. Wereldberoemd is het filmpje waarop Clinton zich een kriek lacht na een geestige opmerking van zijn Russische collega.


Yitzhak Rabin, Bill Clinton en Yasser Arafat tijdens de Oslo-akkoorden (13 september 1993)
Clinton is nauw betrokken bij de Dayton-akkoorden die in 1995 een eind maken aan de Balkanoorlog en levert eeneen belangrijke bijdrage aan de totstandkoming van de Goede Vrijdag-vredesakkoorden van 1998, een belangrijk akkoord in het vredesproces in Noord-Ierland. De ondertekening van de Oslo-akkoorden, een eerste aanzet om het Palestijnse vraagstuk op te lossen, vindt plaats in Washington in aanwezigheid van Clinton. Beroemd is het schouderklopje dat Clinton de Israëlische premier Yitzchak Rabin na afloop van de ondertekening geeft om hem ertoe te zetten de Palestijnse leider Yasser Arafat de hand te schudden."
bron: internet


Je zou dus ook kunnen zeggen: Clinton stond aan de basis van de rustige tijden, en heeft als peacemaker gezorgd voor die rustige wereld....
Hij had ook ongemandateerd een land kunnen binnenvallen.
Politiek is keuzes maken.

hij was in bosnie ook zo relax bezig :D ff wat bommen getest daar

en clinton heeft bush juist met een hoop ellende laten beginnen

bijna de hele senaat was notabene democraat toen bush begon

daarnaast kun je niet in 8 jaar zo'n puinhoop veroozaken , the clinton administration is minstens even verantwoordelijk als het bush team voor de aanstaande recessie

Mike
04-11-2008, 14:56
Hehe van gelijk overtuigd zijn is gelijk aan zelfverzekerd. En daarvoor hulde. De zwevers onder ons zeggen dat zelfverzekerdheid een valkuil kan zijn. Ik zeg fuck dat. Daarintegen zeg ik, met uitlachen en vingertje wijzen maak je je jezelf meestal niet zo geliefd en kan je weerstand verwachten, dat bedoelde ik met 'genuanceerd' ;)


We hadden vannacht met z'n alle af moeten spreken man, zou een leuke avond geworden zijn.

En dan zou Mike of PigDog het rondje breakfastbeer betalen :)

Ik word wel vaker uitgelachen , alles went :D en what goes around he , ik vind het ook geen probleem als de mensen uit deze discussie mij nu terugpakken. Dat heb ik verdiend :D

maar de rest moet optyfen met nu heel wijs gaan doen alsof zij t allemaal al lang aan zagen komen maar hier nog nooit over gepost hebben. FUCK THEM ;)

en pigdog krijgt sowieso wel een biertje van me als hij gelijk krijgt, ik ben de moeilijkste niet. hij heeft het echt goed voorspeld tot nu toe, die credits geef ik hem zeker

blazin.arr0w::::
04-11-2008, 15:04
Ik word wel vaker uitgelachen , alles went :D en what goes around he , ik vind het ook geen probleem als de mensen uit deze discussie mij nu terugpakken. Dat heb ik verdiend :D

Ik bedoelde meer dat jij het uitlachen deed, of in iedergeval wat opzichtiger dan PD. Kijk de samenvatting er nog maar eens op na ;)


maar de rest moet optyfen met nu heel wijs gaan doen alsof zij t allemaal al lang aan zagen komen maar hier nog nooit over gepost hebben. FUCK THEM ;)En als Obama het wordt zat ik ook fout zoals je in het begin kan lezen, want ik hoopte Obama maar vermoede McCain. En zelfs nu ben ik er nog niet gerust op. Ik heb me echter niet in deze discussie gemengd want het was veels te leuk en leerzaam om jullie aan de gang te zien. Buitendat krijgen wij binnen drie posts vast weer onenigheid over Ajax dus dat schiet ook niet op. ;)

Overigens was het met die samenvatting niet mijn bedoeling om te laten zien dat de een ongelijk of gelijk kreeg. Het is gewoon een interressante discussie geweest die lang geduurd heeft. En vond het wel aardig om een samenvatting ala Chief te laten zien.



en pigdog krijgt sowieso wel een biertje van me als hij gelijk krijgt, ik ben de moeilijkste niet. hij heeft het echt goed voorspeld tot nu toe, die credits geef ik hem zekerKijk, daar heb ik dus weer helemaal niks aan. Lezen, mano! IK (lees: b.a::::) wil bier :lol: heb niks met PD zijn biervoorraad te maken ;)

Mike
04-11-2008, 16:21
jij krijgt sowieso wel bier oude jood ;)

Mike
04-11-2008, 16:22
Ik bedoelde meer dat jij het uitlachen deed, of in iedergeval wat opzichtiger dan PD. Kijk de samenvatting er nog maar eens op na ;)



volgens mij zit je al aan t bier!

ik geef toch juist toe dat ik pig dog uitlach voor zn obama voorspelling en dat ik daarom wat tikken terug verdien van pigdog. Daar heb ik geen moeite mee hoor


en jij bent ook niet "Them"

no worries man

Mccain wordt t lekker toch nog

Mike
04-11-2008, 16:26
wat is er mis met mijn genuanceerde manier van discussieren? :D

obama stinkt en pig dog ook ;)

Mccain 4 life baby!

blazin.arr0w::::
04-11-2008, 16:30
jij krijgt sowieso wel bier oude jood ;)

Je weet 'uuuuuut!



wat is er mis met mijn ongenuanceerde manier van discussieren? :D

obama stinkt en pig dog ook ;)

Volgens mij zit jij nu OOK aan het bier ;) Tot donderdag dan maar :whistling:


Mccain 4 life baby! Is die Obama nu al president? Eens ff de TV aanzetten, dan kan ik direct lekker langs de koelkast lopen ;)

MB667
04-11-2008, 16:35
Amerikanen gaan vol zorgen naar stembureaus
Uitgegeven: 4 november 2008 14:34

WASHINGTON - De Amerikanen gaan dinsdag met veel meer zorgen naar de stembureaus dan in de afgelopen decennia het geval is geweest. Dat blijkt uit een peiling, waarvan de krant USA Today de resultaten dinsdag heeft gepubliceerd.
http://www.nu.nl/img.db/1811177+s(120!x120!)
Slechts 13 procent van de ondervraagden liet weten tevreden te zijn over de gang van zaken in de Verenigde Staten. Meer dan de helft van de deelnemers aan de peiling zei dat het met de economie slecht is gesteld. http://m.fr.2mdn.net/viewad/817-grey.gif (http://ad.nl.doubleclick.net/click;h=v8/376e/0/0/%2a/a;44306;0-0;0;30195206;4252-336/280;0/0/0;;~sscs=%3f)
Bij eerdere peilingen bij recente verkiezingen was dat percentage niet zo hoog, aldus USA Today.
Bush
Van de ondervraagden gaf 25 procent een positief oordeel over president George W. Bush. Volgens de krant scoorde in de moderne tijd een president niet eerder zo slecht in een peiling, kort voor verkiezingen.
---------------------------------

Damned, 25 procent van de stemmers zijn nog steeds positief over Bush, hoe dom kun je zijn? Begin me toch ernstiger zorgen te maken voor Obama!

blazin.arr0w::::
04-11-2008, 16:37
en jij bent ook niet "Them"

no worries man


Was ik ook niet bang voor en al zou het zo zijn had ik gewoon de u welbekende "rubber/glue --> Boing-fwip" toegepast ;)

Biiyen
04-11-2008, 16:49
Is het eigenlijk niet zo dat Bush zo dramatisch slecht was dat Amerikanen zelfs bereid zijn een neger te kiezen als president? Hoe slecht was je dan? Dan heb je het echt bont gemaakt.

Het succes van Obama is direct gelinkt aan het falen van Bush.

De man van 14K
04-11-2008, 17:03
ik heb tenminste een stem gozer

beetje simpel om om vijf voor twaalf mee te lullen in dit topic en dan achter de huidige favoriet te gaan staan

jij hebt er idd kijk op :D


ik geloof nog steeds in mccain maar t zou dom zijn om nu nog te beweren dat obama geen grote kans maakt.


toen ik riep wat ik een jaar geleden riep was het ook zeer onwaarschijnlijk dat obama geen kans maakte

ik heb toegeven aan piggdog dat hij t goed gezien heeft maar tis nog niet gestreden en ik blijf achter de held Mccain staan! zo raar waren de dingen die ik roep niet, tis gewoon bizar dat obama t zo goed heeft gedaan en nog gekker dat pigdog dat goed zag , hij mag daar over opscheppen , Jij niet!



hoe is t eigenlijk met je 14k rosso? ;)

Waar heb jij last van gozer, ik zeg alleen maar dat je stem gematigder werd maar wat je nu allemaal uit loopt te slaan.
Ach ja heb je in iedergeval iets gemeen met MCCain;
Een simpele schreeuwlelijk die moeite heeft een juiste houding aan te nemen.
Veel plezier achter je pctje vanavond.

En even off the record: ik denk dat Obama wint, maar zowel hij áls Mccain zijn niet de kandidaat die ik zoek.
Mijn interesse gaat naar het economische aspect. Beide heren krijgen een vergiftigde erfenis waar ze niet veel mee kunnen en ik ben benieuwd hoe het dan in de toekomst zal gaan in de VS.
Het is dat de economie zo onderuit gaat in de VS en het volk daarom zo klaar is met republikeinen, anders was er gegarandeerd op MCCain gestemd dat zie ik ook wel in.

Mike
04-11-2008, 17:04
Is het eigenlijk niet zo dat Bush zo dramatisch slecht was dat Amerikanen zelfs bereid zijn een neger te kiezen als president? Hoe slecht was je dan? Dan heb je het echt bont gemaakt.

Het succes van Obama is direct gelinkt aan het falen van Bush.


meen je niet Sherlock ;)

zo werkt t altijd tussen de dems en de reps , daarom switchen ze ook bijna iedere acht jaar

De man van 14K
04-11-2008, 17:06
idd de republiekeinen verkloten het en dan moet er weer een democraat komen om de boel in rustig vaar water te krijgen.
Niet dat dat nu zin gaat het hebben, maar dat was altijd de tendens.

Mike
04-11-2008, 17:07
Waar heb jij last van gozer, ik zeg alleen maar dat je stem gematigder werd maar wat je nu allemaal uit loopt te slaan.
Ach ja heb je in iedergeval iets gemeen met MCCain;
Een simpele schreeuwlelijk die moeite heeft een juiste houding aan te nemen.
Veel plezier achter je pctje vanavond.

En even off the record: ik denk dat Obama wint, maar zowel hij áls Mccain zijn niet de kandidaat die ik zoek.
Mijn interesse gaat naar het economische aspect. Beide heren krijgen een vergiftigde erfenis waar ze niet veel mee kunnen en ik ben benieuwd hoe het dan in de toekomst zal gaan in de VS.
Het is dat de economie zo onderuit gaat in de VS en het volk daarom zo klaar is met republikeinen, anders was er gegarandeerd op MCCain gestemd dat zie ik ook wel in.




ahhhh doe nie zo gemeen, straks kwets je me nog :D

en waar ik last van heb moge duidelijk zijn

van die modderfokking Obama natuurlijk! en die ongegronde obama hysterie in nederland!

Mike
04-11-2008, 17:09
idd de republiekeinen verkloten het en dan moet er weer een democraat komen om de boel in rustig vaar water te krijgen.
Niet dat dat nu zin gaat het hebben, maar dat was altijd de tendens.


er zaten ook wel toppers tussen hoor , maar sinds 1981 gaat t wel bergafwaarts :D

Republikeinse presidenten
Abraham Lincoln (1861-1865)
Ulysses S. Grant (1869-1877)
Rutherford B. Hayes (1877-1881)
James Garfield (1881)
Chester A. Arthur (1881-1885)
Benjamin Harrison (1889-1893)
William McKinley (1897-1901)
Theodore Roosevelt (1901-1909)
William Howard Taft (1909-1913)
Warren G. Harding (1921-1923)
Calvin Coolidge (1923-1929)
Herbert Hoover (1929-1933)
Dwight Eisenhower (1953-1961)
Richard Nixon (1969-1974)
Gerald R. Ford (1974-1977)
Ronald Reagan (1981-1989)
George H.W. Bush (1989-1993)
George W. Bush (2001-heden)