PDA

View Full Version : Pedro Rizzo recieved an offer to fight Fedor Emelianenko



Judas
06-11-2007, 20:07
Source : Tatame Magazine

The champion of Art of War, Pedro Rizzo, traveled yesterday to Holland to help his friend Peter Aerts for the K-1 GP. He also traveled with the objective of sharpening his striking for a possible fight with Fedor Emelianenko. "Yes, we did recieved an offer to fight Fedor, but it is too soon to talk about it" said the (famous) manager Joinha.

http://www.tatame.com.br/2007/11/05/Pedro-Rizzo-recebe-proposta-para-lutar-com-Fedor

Ralph
06-11-2007, 20:11
Lijkt me nog best een leuke pot (als Rizzo helemaal scherp is tenminste).

el bastardo
06-11-2007, 20:18
Idd leuke pot. Wil gewoon Fedor weer zo snel mogelijk zien vechten. Rizzo zou, mits fit idd, een leuke tegenstander zijn.

leobos
06-11-2007, 21:10
weer geen top 10 vechter voor fedor :(

The Bulldog
06-11-2007, 21:45
weer geen top 10 vechter voor fedor :(

mee eens...hoe graag ik hem ook wil zien knokken..wel jammer dat ze geen top 10 knokker kunnen matchen

Ronald
06-11-2007, 22:08
Ik had 'm ook liever tegen iemand anders gezien. Vanuit Fedor's standpunt echter wel begrijpelijk. Hij wilt waarschijnlijk eerst weer ritme opdoen voordat hij het weer tegen iemand uit de top 3 (of top 10) opneemt. Helaas, al met al krijgen we maar heel weinig van 'm te zien de laatste tijd.

smike
07-11-2007, 11:29
Rizzo vind ik een goede vechter, de laatste tijd wat minder, maar zeker een van de betere zwaargewichten nog.

Bovendien is het een goede opstappot voor Fedor, goed te doen, maar geen makkie. Hierna dan barnett hoop ik of Couture.

leobos
07-11-2007, 11:37
denk niet dat fedor een opstappot nodig heeft..denk dat arona dan nog een betere kans heeft..

Tony
07-11-2007, 12:23
't Begint me onderhand al bijna zo lang te duren dat ik zelfs Joe Son wel tegen Fedor wil zien,

Nu ga je te ver hahah... Vechten tegen Joe Son zou echt nuts zijn ;)

Ralph
07-11-2007, 12:39
Ik lees net op royalrumble.nl dat Fedor ook al niet tijdens één van de grote nieuwjaarsshows zal vechten.... duurt wel erg lang zo. Volgens mij daalt z'n marktwaarde ook gestaag omdat hij hij zo lang niet vecht (z'n gevecht tegen Lindland (een middengewicht) tel ik even niet mee: ik wil hem wel weer eens tegen een zwaargewicht zien!!!).