PDA

View Full Version : DVD Fists of Explosions 2007



Eyecatcher
07-11-2007, 14:44
Voor degenen die een DVD willen bestellen van Fists of Explosions 2 te Oldenzaal, kan dat via [email protected] doen.

Kickboxing Oldenzaal

The Bulldog
07-11-2007, 15:26
Yes Eindelijk het hele gala kijken...

en

ik ben in verband met mijn injgediende protest zeer benieuwd of de beelden van mijn partij de foto`s die door Ronald werden gepost bevestigen...

Solar
07-11-2007, 16:24
Besteld!

Ben benieuwd.

The Bulldog
07-11-2007, 17:40
Al iets over gehoord?

Ik heb na mijn officiele protest van Milco Lmabrecht netjes een mailtje gehad .

Daarin stond , dat hij eerst de beelden wilde zien voordat er officiele uitspraken over gedaan worden.


Gezien zijn nette manier van reageren verwacht ik nu bij het uitkomen van de video ook een nette afhandeling. (dat zal wel goed komen gezien de manier van werken van Milco imo wel correct is)

Eyecatcher
08-11-2007, 12:10
Ralf, heb ook nog een mooie foto van jouw rope-escape. Deze heb ik gekregen van Ronald.


Ik heb na mijn officiele protest van Milco Lmabrecht netjes een mailtje gehad .

Daarin stond , dat hij eerst de beelden wilde zien voordat er officiele uitspraken over gedaan worden.


Gezien zijn nette manier van reageren verwacht ik nu bij het uitkomen van de video ook een nette afhandeling. (dat zal wel goed komen gezien de manier van werken van Milco imo wel correct is)

Ronald
08-11-2007, 18:10
Ralf, heb ook nog een mooie foto van jouw rope-escape. Deze heb ik gekregen van Ronald.
Dat is dezelfde foto ;) . Ik heb 'm destijds naar Ralf gestuurd ter ondersteuning van het protest dat hij ingediend heeft. (De foto en een uitvergroting is nog terug te zien in deze (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=73235) topic.)