PDA

View Full Version : BJJ TOURNAMENT: HOLLAND GI CHALLENGE SUNDAY 17 FEBRUARY 2008



cholitzu
08-11-2007, 02:30
http://www.bjjholland.com/newsletter/hgichallenge-08.jpg



We would like to invite you for the Holland GI Challenge
on Sunday 17 th of February.


This will be a Brazilian Jiu Jitsu tournament under the official IBJJF rules.


THE MOST TECHNICAL FIGHTER WILL WIN A BJJ KEIKO KIMONO!!!


RULES
The rules for BJJ are the official rules of the IBJJF( http://www.ibjjf.org/rules.htm )

White Belt fights will last 5 minutes.
Blue Belt & Up fights will last 6 minutes.(only straight leg locks allowed and no biceps locks)




PRIZES
Medals will be awarded for the 1 st , 2 nd and 3 rd places.
The Most Technical Fighter will win a KEIKO GI.


WEIGHT CLASSES & INSCRIPTION
Official CBJJ weight classes: Men: -67kg, - 73 kg, - 79 kg, -85 kg , -91 kg , -97 kg, + 97 kg
Women: -60kg and +60kg


Inscription can be done until Thursday 14 th of February by using our on-line registrationform ( http://www.bjjholland.com/subscription.html ), or by sending an email to: [email protected]


In your email; mention your name, weight class, team and belt.


The inscription fee is 15,-€ until the 14 th of February .
Late inscriptions will be charged 25,-€


This fee can be paid at the weigh-in.
Weigh- in is at 9.00 and the competition starts at 10.30.




We are trying to make a better and more organized competition and we need you to contribute with us. Only sign in if you are sure about coming. People who sign in and don´t come, will have to transfer the money by bank account to enroll for the promoter's future events.



DIRECTIONS & CHEAP HOSTEL
There is a nice and cheap hostel in the centre of Amsterdam. Rates are around 25 euro and you can book a room at: http://www.stayokay.com/index.cfm?&lng=2

From the airport take a train to Amsterdam Central Station. From Central Station take metro 53 in direction of ‘Gaasperplas', get out at stop ‘Ganzenhoef'. Cross the street, walk 50 meters to the left and you have arrived.



There will be fight gear for sale from ZONA- MMA (www.zona-mma.com (http://www.zona-mma.com))



LOCATION
Marcha Fitness
Bijlmerdreef 1315
1103 TV Amsterdam
www.marcha-fitness.nl (http://www.marcha-fitness.nl)



SEE YOU ON THE MAT!!!!!

rene1970
08-11-2007, 07:51
Count me in!!:thup:

rene1970
08-11-2007, 07:58
Ik hoop echter wel dat de 1ste wedstrijddag van de Grapplingcompetitie (Edgar / BAP), 10 februari begint.

Christophe
08-11-2007, 09:15
Exit will be there!!!

Ik vind dat degene die zijn evenement eerst aankondigt (met precieze datum) "voorrang" heeft, en dat de organisatoren van andere evenementen hiermee rekening moeten houden. Dit niet doen helpt de sport niet vooruit! ;) Maar ik ben er zeker van dat dit voor de mensen van grappling Ede geen probleem kan zijn!

rene1970
08-11-2007, 09:37
Denk ik ook.
Overigens is het toernooi op een zondag

cholitzu
08-11-2007, 17:35
Er zijn mensen ingelicht over dit tournooi voordat de datum officieel bekend werd gemaakt, om eventueel te voorkomen dat er meerdere tournooien kort na of voor elkaar zouden plaatsvinden.

De eerste inschrijving is trouwens binnen..;)

Zanshin
08-11-2007, 18:00
Ik ben er zeker weer bij, en inderdaad hopen dat Ede niet samen valt. Maar dat zal wel
weer goed komen.

rene1970
09-11-2007, 09:26
Er zijn mensen ingelicht over dit tournooi voordat de datum officieel bekend werd gemaakt, om eventueel te voorkomen dat er meerdere tournooien kort na of voor elkaar zouden plaatsvinden.

De eerste inschrijving is trouwens binnen..;)

hahaha, dat is die van mij :D

remco pardoel
09-11-2007, 11:16
Gracie Barra / Pardoel Sports will be there

mdk
09-11-2007, 18:02
Gewichtsklasse is gewicht + Gi?

Wim
09-11-2007, 18:39
Is het op voorhand inwegen? Of naast de mat net voor de wedstrijd?

cholitzu
10-11-2007, 03:08
Wim: Is het op voorhand inwegen? Of naast de mat net voor de wedstrijd?

Het wegen begint om 9:00
Eerste wedstrijd begint om 10:30

Mocht tegen deze tijd het wegen nog niet klaar zijn, dan gaat dat gewoon door tijdens de eerste wedstrijden.


mdk: Gewichtsklasse is gewicht + Gi?


Hoe en wat met de gewichtsklasse heb ik voor de duidelijkheid nog even aan de organisatie voorgelegd, ik laat dit z.s.m. weten.

cholitzu
10-11-2007, 20:11
MDk: Gewichtsklasse is gewicht + Gi?


Volgens mijn weten is wegen met GI en moet je uitkomen op onderstaande Official CBJJ weight classes. Mocht dit om een of andere reden toch anders zijn, dan zal de organisatie dit z.s.m. vermelden



zonder GI - Met GI

PENA -67 KG / 70 KG

LEVE -73 KG / 76 KG

MÉDIO -79 KG / 82,3 KG

MEIO PESADO -85 KG / 88,3 KG

PESADO -91 KG / 94,3 KG

SUPER PESADO -97 KG / 100,5 KG

PESADÍSSIMO +97

mdk
10-11-2007, 21:43
oke bedankt.

Ik weeg normaal tussen de 79 en 81.
maar als de gewichtsklasse met Gi is dan hoef ik niet 79kg te wegen maar kan ik mij met Gi inschrijven voor de -85kg en hoef ik dus ook niet speciaal op mijn gewicht te letten.

bedankt.

Christophe
11-11-2007, 05:57
oke bedankt.

Ik weeg normaal tussen de 79 en 81.
maar als de gewichtsklasse met Gi is dan hoef ik niet 79kg te wegen maar kan ik mij met Gi inschrijven voor de -85kg en hoef ik dus ook niet speciaal op mijn gewicht te letten.

bedankt.

Als je -79 vecht, is dat -82,3 met gi, -85 is -88,3 met gi! :confused:

mdk
11-11-2007, 08:39
Er wordt aangegeven dat de weging met Gi is.
En op de aankondiging boven aan in het topic staan gewichtklasses -79kg en -85kg.
dan ga ik er dus vanuit dat als ik 80kg weeg + Gi dat ik in de -85kg klasse val.......

En als ik op mijn gewicht let en 79kg weeg zou dit dus niets uit mogen maken want met mijn Gi er bij val ik nog steeds in de -85kg klasse.

Trouwens waar hebben we het over, ik heb net 5 lessen met een Gi gehad, dus ik kan na het eerste potje toch op de tribune gaan zitten....LOL.

mdk
07-12-2007, 18:27
Zijn er al mensen van hier die zich hebben aangemeld?

cholitzu
09-12-2007, 01:40
Zijn er al mensen van hier die zich hebben aangemeld?

Er zijn al verschillende inschrijvingen binnen waaronder enkele van dit forum, er zijn op dit moment meer inschrijvingen uit het buitenland.

mdk
09-12-2007, 09:39
Er zijn al verschillende inschrijvingen binnen waaronder enkele van dit forum, er zijn op dit moment meer inschrijvingen uit het buitenland.

Nog even de feestdagen afwachten en kijken of ik onder de 79kg kan blijven.

Kan ik gelijk mijn 1e wedstrijd in met mijn nieuwe Gi aan!

mdk
27-12-2007, 14:57
***schopje***

Zojuist aangemeld voor mijn 1e tournament.

mdk
06-01-2008, 11:26
misschien leuk als er forummembers zijn die zich hebben aangemeld (of aan gaan melden) dat zij dat hier kenbaar maken...?

1 MDK.
2...

Christophe
06-01-2008, 14:11
Team Exit is nog niet aangemeld, maar gaan zeker aanwezig zijn. Dus grote kans op Forumbroeders Wim, Nicolas the red en Christophe! ;)

cholitzu
06-01-2008, 17:29
Misschien verstandig om je op tijd aan te melden is maar 1 min werk, en bespaart je toch weer wat euries..

The inscription fee is 15,-€ until the 14 th of February 2008
Late inscriptions will be charged 25,-€


This fee can be paid at the weigh-in.
Weigh- in is at 9.00 and the competition starts at 10.30.

-----------------------------------------------------------------------

Inschrijven kun je on-line doen: http://www.bjjholland.com/subscription.html

cholitzu
25-01-2008, 02:30
TEAM CHALLENGE

On this year's Holland Gi Challenge 2008 there will also be held a Team Challenge.

This will be only for blue belts.
The teams will be divided in two weight classes.

Lightweight: Till -75 kg (without Gi)
Heavyweight: Over +75 kg (without Gi)

Each team is composed of 3 competitors; the first team to reach 2 victories will win the round.

Each team must have a coach to write down the schedule that the fighters will follow (i.e. who fights first, who second and who last).

Medals will be awarded to the competitors of the 1st, 2nd and 3rd place.

Inscription fee is 30 euro per team and this fee can be paid at the weigh-in.

Inscription can be done until Thursday 14th of February by sending an email with the info about your team to: [email protected] ([email protected])


SEE YOU ON THE MAT!!!

mdk
25-01-2008, 05:57
Leuke aanvulling op dit toernooi!

Ratinho
29-01-2008, 12:30
Voor de Team Challenge hebben zich al teams uit Nederland, Frankrijk en Belgie aangemeld.

De weging is met pak, tel het toegestane gewicht van je Gi erbij op; voorbeeld
-67 kg klasse...Gi mag 3 kg wegen dus moet je bij de weging met Gi 70 kg wegen.

Op vrijdag 15 februari zal hier en op bjjholland.com en tijdschema komen met hoe laat de verschillende gewichtsklasses zijn. Je kunt dan wegen tot uiterlijk 1 uur voor aanvang je klasse, zo hoef je dus niet om 9.00 aanwezig te zijn als je pas om 13.00 aan de beurt bent.

Christophe
29-01-2008, 15:25
Sounds good!

mdk
31-01-2008, 17:51
*** schopje ***

Nog leden van hier die zich aangemeld hebben?

Jeru
31-01-2008, 20:02
Ga zeker wel weer effe kijken...

Rammy
31-01-2008, 22:34
HEY mdK KOM JE OM TE KNOKKEN?http://1.1.1.2/bmi/www.mixfight.nl/forum/images/smilies/whistling.gif

cholitzu
31-01-2008, 23:27
*** schopje ***

Nog leden van hier die zich aangemeld hebben?


Ik heb redelijk veel bekende namen van het forum voorbij zien komen.

Er zijn een hoop inschrijvingen binnen uit frankrijk en belgie, daarnaast ook een aantal uit spanje, brazilie, duitsland etc.


Ook hebben er al veel teams ingeschreven op de team challenge...!!

mdk
01-02-2008, 07:08
HEY mdK KOM JE OM TE KNOKKEN?

Yep, pas een paar maanden bezig maar, ik ga gewoon mee doen.
Heb begrepen dat de sfeer altijd top is en dit is voor mij een goed leermoment.
Dus ook al val ik niet in de prijzen, ik haal er altijd winst uit!

mdk
10-02-2008, 15:09
Iedereen er klaar voor?!

Boutsen83
10-02-2008, 17:59
Paar dagen geleden me ingeschreven
Ben er klaar voor

Solar
11-02-2008, 12:20
Ik ga hier ook mijn BJJ debuut maken.

mdk
12-02-2008, 08:54
Ik ga hier ook mijn BJJ debuut maken.


-85kg white belt?

rene1970
12-02-2008, 14:09
Voor de Team Challenge hebben zich al teams uit Nederland, Frankrijk en Belgie aangemeld.

De weging is met pak, tel het toegestane gewicht van je Gi erbij op; voorbeeld
-67 kg klasse...Gi mag 3 kg wegen dus moet je bij de weging met Gi 70 kg wegen.

Op vrijdag 15 februari zal hier en op bjjholland.com en tijdschema komen met hoe laat de verschillende gewichtsklasses zijn. Je kunt dan wegen tot uiterlijk 1 uur voor aanvang je klasse, zo hoef je dus niet om 9.00 aanwezig te zijn als je pas om 13.00 aan de beurt bent.

Komen ook de brackets erop te staan?

Solar
12-02-2008, 14:57
-85kg white belt?

-79kg white belt

cholitzu
12-02-2008, 15:15
Komen ook de brackets erop te staan?

Er wordt nog aan gewerkt.....dus waarschijnlijk donderdag.

mdk
12-02-2008, 23:46
-79kg white belt


top, tot zondag.

Briant
15-02-2008, 09:50
Al een rooster? ;)

rene1970
15-02-2008, 10:18
Tijden staan op www.bjjholland.com (http://www.bjjholland.com).

remco pardoel
15-02-2008, 10:20
Gewoon meedoen...
Dat onderscheidt de mannen van de .......

sequana
15-02-2008, 10:38
sequana team zal aanwezig zijn met 5 mensen.
veel succes aan alle deelnemers.

lopez86
15-02-2008, 12:10
HEY mdK KOM JE OM TE KNOKKEN?http://1.1.1.2/bmi/www.mixfight.nl/forum/images/smilies/whistling.gif

Rammy FTW!

cholitzu
15-02-2008, 12:10
sequana team zal aanwezig zijn met 5 mensen.
veel succes aan alle deelnemers.


Ik heb 8 inschrijvingen ontvangen van sequana team, zijn er drie uitvallers..? Laat me dat dan even weten AUB, thanks.



Dit is de link naar de Time Schedule
http://www.bjjholland.com/timeschedule-hgc2008.htm

Briant
15-02-2008, 12:55
Dank u en het is een uur voor tijd wegen he?

cholitzu
15-02-2008, 13:52
Dank u en het is een uur voor tijd wegen he?

Het is 45 min voor aanvang registreren en wegen.

nicolas the red
15-02-2008, 14:54
Gewoon meedoen...
Dat onderscheidt de mannen van de .......
vrouwen?

Borracha
15-02-2008, 15:54
Ik heb 8 inschrijvingen ontvangen van sequana team, zijn er drie uitvallers..? Laat me dat dan even weten AUB, thanks.



Dit is de link naar de Time Schedule
http://www.bjjholland.com/timeschedule-hgc2008.htm


ja, we zijn 8 vechters van Séquana Jiu Jitsu Team.

cholitzu
15-02-2008, 16:04
Oke prima, bedankt borracha..

Heat FC
15-02-2008, 18:04
Er is echt geen mogelijkheid om eerder te wegen? Stel je vecht om half 1, dat je om half 10 weegt?

Ik ga al out bij de gedachte ;)...

Jeru
15-02-2008, 18:05
Lol... iemand is zwaar aan het weightcutten :D

Jochem
15-02-2008, 18:09
Er lijkt met ons team(Gracie Barra NL/Pardoel sports) iets mis te zijn gegaan met de gewichten. Een hoop man staan ingedeeld bij andere gewichten als opgegeven. Ik zal vanavond nog even een mail sturen met de correcte gewichten.

mdk
15-02-2008, 18:24
kolere lekker groot ploegje voor de -79kg white belt.

Ik neem nog maar een extra bakje kwark voor het slapen gaan.

Heat FC
15-02-2008, 18:37
Lol... iemand is zwaar aan het weightcutten :D

Yes, wordt mn eerste keer in een lagere gewichtklasse...en dat valt niet mee, maarja...we zullen zien.

Elke gram telt zeg maar ;) *gaat weer trainen in zn 3 dubbellaagse outfit*

daafit
16-02-2008, 12:19
maar om ff terug te komen op wiggerts vraag, kun je wel eerder van te voren wegen??

Ratinho
16-02-2008, 20:12
We zullen klasse voor klasse wegen.
's Ochtends om 9.00 is er nog geen tijd om iemand tussendoor te wegen.
Dan zullen we alleen de witte band lichtgewichten wegen, maar vanaf het einde van de ochtend kun je gewoon tussendoor ook alvast wegen voor latere klasses.
(Om de pijn van het dieeten te verzachten :-)

nicolas the red
18-02-2008, 08:47
leuk toernooi, veel volk! ik heb het zelf moeten stellen met een teleurstellende derde plaats maar heb wel een paar heel mooie wedstrijden mogen aanschouwen.

Reversal of Dan
18-02-2008, 09:04
Het was weer lachen! Heel hoog percentage submission wins en bijna geen passief spel. Iedereen ging voor de kill. Was weer gezellig.

Voor mij wederom derde plaats (lijkt godverdomme wel een vloek), maar een van onze jongens (Justus) won zilver in zijn eerste blauwe band toernooi.

Anyway, was weer cool?

FOTO'S???

Deuce
18-02-2008, 09:25
Leuk toernooi weer! Volle bak en kleine uitloop, maar op zich niks storends.

Het kan aan mij liggen maar volgens mij waren er genoeg deelnemers om blauw en paars apart te laten knokken, wellicht in de lichtere divisies.

Helaas kwam ik de 1e ronde gelijk uit tegen een zwarte bander die volgens mij ook de poule gewonnen heeft. Leuke ervaring en goed om een keer te doen, heb het een aantal minuten mogen uithouden, helaas pakte ie me verdomme nog op mn favoriete choke ook...bastard..

Maar wel een beetje dubbel gevoel hier over mijn partij, als je na weken van trainen, zwaar dieeten, 2 uur afzweten in een sauna, eindelijk een gewichtsklasse lager zit...en dan dit krijgt ;)

Daarbij nog even een vermelding waard, die jongen met 1 been van Exit BJJ. Zwaar respect hoe hij het deed, meerdere winst partijen en zelf een armklem weten af te dwingen. Top!

Ratinho was weer goed georganiseerd jongen, next time again!

a.s.c.
18-02-2008, 09:38
Het was een zeer mooi toernooi. Erg veel goede submissions gezien. Christophe was on fire! Hij submitte al zijn tegenstanders op eentje na. Die na de partij kwam vertellen dat als Christophe zijn quillotine had doorgezet hij wel degelijk had moeten tikken. Ook Wim Deputter was op dreef. Met ogenschijnlijk gemak walsde hij over zijn tegenstanders zonder zelfs maar zwaarder te gaan ademenen. Heel netjes..

Christophe
18-02-2008, 09:47
Het was inderdaad weer een erg leuk tornooi. Geweldig om na de lange "winterstop" weer al die mensen te zien en lekker te rollen. Alleen is die ruimte echt te klein geworden voor de populariteit van dit tornooi ... maar dat had iedereen die er gisteren aanwezig was ook wel door. :p

Ikzelf had - voornamelijk omwille van de amoureuze ontwikkelingen in m'n leven - de laatste maanden niet echt meer getraind, dus m'n eerste plaats gisteren was een even aangenaam als verassend feit. Niet dat het gemakkelijk was, want ik had de indruk dat de jongens in m'n poule allemaal erg sterk en technisch waren. Maar toch gewonnen, met 3 submissions en 1 puntenoverwinning, en met dank aan de goede coaching van m'n trainer Ken, support van m'n vrienden (over teamgrenzen heen) en de "verzorging en motivatie" van Aram ... topgozer! :thup:

In de -85 (-88,3) advanced hadden we maar 2 paarse banders, dus misschien is automatisch opsplitsen geen goede optie. Maar als een poule vrij groot is, en over heel wat paars en hoger beschikt is dit imo wel een goed idee. Vechten tegen een black belt is inderdaad dubbel ... het is klote als je dit moet doen vóór de finale, want je blijft toch altijd zitten met een gevoel dat er meer inzat. Maar langs de andere kant is het een geweldige ervaring die je met twee handen moet grijpen.

Ik heb de indruk dat het algemeen niveau met elk tornooi stijgt! :thup:

In ieder geval, aan iedereen bedankt om er gisteren een topdag van te maken!

mdk
18-02-2008, 14:47
Was zeker een leuke dag.

Voor mij het eerste tournament na 5 maanden training.

1 gewonnen partij en mijn 2e partij verloren op punten (helaas kon ik een trainglechoke niet goed afmaken).

Nog enkele mixfight coryfeën waaronder Christophe en Jochem mogen ontmoeten!

Ook zijn er wat foto's genomen van mijn partijen, die van enkele teammates, Christophe, Antoni Hardonk en Jessie Gibbs.

Was echt een topdag en veel inspiratie opgedaan! Tot de volgende ronde!

Christophe
18-02-2008, 15:11
Nog enkele mixfight coryfeën waaronder Christophe en Jochem mogen ontmoeten!


Zo zo, jij noemt Jochem en mij een stelletje feeën?! Ik kan niet wachten tot het volgende tornooi amigo!

:p


Ik vond het ook erg leuk jou te ontmoeten kerel. Blijven trainen en op naar de volgende competitie! :thup:

koral27
18-02-2008, 15:25
Vond het ook een leuke dag. Organisatie was goed. Locatie ook...ben het er wel mee eens dat er dit keer echt veel deelnemers waren, maar toch was het te doen. Het niveau stijgt inderdaad iedere keer weer. Dat is leuk om te zien. De sfeer is ook altijd goed op BJJ toernooien. Hoop dat iedereen zichzelf blijft verbeteren, hard trainen en zeker aan zoveel mogelijk wedstrijden blijven meedoen he!
p.s. he cristophe, heb je trouwens een bijnaam en wat is die?
zo niet, 'the ferry' klinkt goed toch?

Wim
18-02-2008, 15:39
Christophe heeft zeker een bijnaam, twee zelfs... maar hij mag ze zelf allebei verklappen :)

Ik vond het ook een heel tof tornooi gisteren. De organisatie was goed en alles ging goed vooruit. Er hing ook een toffe sfeer, zoals op de meeste BJJ-tornooien. Een grotere zaal volgende keer zou mss wel een idee zijn ;)
Het kan er zo alleen maar beter op worden.

Hier zijn de volledige resultaten van Exit:
http://wimdeputter.spaces.live.com/blog/cns!9F26A1D34E8E0ACB!1703.entry

Solar
18-02-2008, 15:42
't Was een lange dag!

Helaas m'n eerste partij verloren op punten (5-2), maar wel veel ervaring opgedaan.
Voorheen keek ik alleen maar naar de submissions, maar nu begrijp ik hoe belangrijk het is om je punten te pakken en hoe die te pakken.
Ik ga de BJJ trainingen zeker anders ervaren vanaf nu.

nicolas the red
18-02-2008, 15:57
p.s. he cristophe, heb je trouwens een bijnaam en wat is die?
zo niet, 'the ferry' klinkt goed toch?
the ferry?

http://www.kinderpleinen.nl/public/images/links/9335Ferry-cruises.jpg

of bedoel je "fairy"? ;)

http://www.members.lycos.nl/HelpingYou/Links/Fairy/fairy003.JPG

koral27
18-02-2008, 16:02
o.k. Wim. Je hebt trouwens weer goed gevochten zoals gewoonlijk.
Gefeliciteerd met je 1e plaats. Alle Exit leden gefeliciteerd trouwens.
Jullie pakken altijd prijzen weg waar jullie ook gaan.

Ja Solar, braziliaans jiu jitsu is lang niet alleen submissions. Goed dat je van het toernooi geleerd hebt. De sport staat natuurlijk wel bekend om de submissions, maar als je het een beetje door gaat krijgen blijkt dat er meer bij komt kijken. De posities pakken en behouden zijn belangrijker dan de submissions.

koral27
18-02-2008, 16:05
uhmmm.. bedoel 'fairy'....maar ja er bestaan ook mannelijke 'fairies' he.

Ben
18-02-2008, 19:20
proficiat cristhope

Reversal of Dan
18-02-2008, 20:41
Bij deze een foto van Christophe en mijzelf. 1ste en 3de plaats respectievelijk. Post hier foto's als je ze hebt. Altijd leuk toch?

http://img.photobucket.com/albums/v225/kid108/Afb005.jpg

nicolas the red
18-02-2008, 20:52
uhmmm.. bedoel 'fairy'....maar ja er bestaan ook mannelijke 'fairies' he.
zeker! en ik denk dat christophe ook goed zou staan met vleugeltjes.

Wim
18-02-2008, 22:15
o.k. Wim. Je hebt trouwens weer goed gevochten zoals gewoonlijk.
Gefeliciteerd met je 1e plaats. Alle Exit leden gefeliciteerd trouwens.
Jullie pakken altijd prijzen weg waar jullie ook gaan.

Bedankt!

trovao
19-02-2008, 09:01
Vond het een leuk tournooi, veel deelnemers per gewichtsklasse, goede sfeer en organisatie was zeker ok. Bedankt voor het organiseren van dit tournooi om zo de sport op een hoger level te brengen.

Christophe
19-02-2008, 09:33
uhmmm.. bedoel 'fairy'....maar ja er bestaan ook mannelijke 'fairies' he.

Hahahahahaha ... wat is dat toch met die nicknames in Martial Arts?!

Exit Leuven (met Ken op kop) is gek van nicknames, en iedereen die er traint heeft er eentje. Maar zoals Wim al zei, ik heb er twee. Ik heb ooit op twee gi's zo'n opstrijksticker (gekregen bij een pot Nutella) van Patrick (de zeester uit SpongeBob) geplakt, omdat het figuurtje zo'n coole short aanhad, en het me aan een grapplingshort deed denken. Ik vond het lollig, maar sindsdien heet ik af en toe "Patrick". M'n andere nick is "Loco", waarschijnlijk omdat ik af en toe gekke dingen durf zeggen.

Nu we toch bezig zijn: Ken's nick is Wolverine (niet omdat hij onoverwinnelijk of onkwetsbaar is, maar omdat hij ooit met bijna identieke bakkebaarden en soortgelijk kapsel rondliep als de stripfiguur) en Wim's nick is Moreno (hebben ze hem gegeven in Brazilië omdat hij - zeker voor een europeaan - zo enorm bruin was).

Christophe
19-02-2008, 09:34
proficiat cristhope

Thanks amigo! ;)

Christophe
19-02-2008, 09:37
Bij deze een foto van Christophe en mijzelf. 1ste en 3de plaats respectievelijk. Post hier foto's als je ze hebt. Altijd leuk toch?

Coole foto amigo, thanks! :thup:

Ik hoop inderdaad dat er nog wat foto's zijn, is altijd leuk! Ik zou ook de foto willen zien van het eindklassement van m'n poule, allemaal grote jongens ... en ik! :p

sebastiaan
19-02-2008, 12:08
Coole foto amigo, thanks! :thup:

Ik hoop inderdaad dat er nog wat foto's zijn, is altijd leuk! Ik zou ook de foto willen zien van het eindklassement van m'n poule, allemaal grote jongens ... en ik! :p
Ben jij dan zo zwaar, of zijn wij zo licht?

Inderdaad! Waar zijn de foto's?! Meestal hebben we pagina's vol!

Paganstars
19-02-2008, 12:33
jammer dat ik dat gemist heb! had het wel willen zien!

nicolas the red
19-02-2008, 13:10
Ben jij dan zo zwaar, of zijn wij zo licht?


http://www.yukihime.com/photos/050406/tacos.jpg

Paganstars
19-02-2008, 13:18
LOL http://i2.photobucket.com/albums/y27/xyoumustbetrayx/cowxy4.jpg

sebastiaan
19-02-2008, 17:38
LOL http://i2.photobucket.com/albums/y27/xyoumustbetrayx/cowxy4.jpg

What the fuck gast!

Wim
19-02-2008, 18:14
Patrick was ik nog vergeten... dan heeft Christophe eigenlijk drie bijnamen, zei het één minder gebruikte... :)

Zal een kleine hint geven:
http://img261.imageshack.us/img261/610/afb005wq2.jpg (http://imageshack.us)

koral27
19-02-2008, 18:29
Lijkt wel erg veel op BORAT daar op die foto

Wim
19-02-2008, 18:38
warm... :D

Christophe
19-02-2008, 21:40
Allee, van uw vrienden moet ge het hebben! :confused:

Christophe
19-02-2008, 21:40
LOL http://i2.photobucket.com/albums/y27/xyoumustbetrayx/cowxy4.jpg

:lol: LMFAO :lol:

bloody
19-02-2008, 21:42
zit er goed uit en veel mensen reageren

Borracha
19-02-2008, 23:44
Patrick was ik nog vergeten... dan heeft Christophe eigenlijk drie bijnamen, zei het één minder gebruikte... :)

Zal een kleine hint geven:
http://img261.imageshack.us/img261/610/afb005wq2.jpg (http://imageshack.us)



:thup::D

Ratinho
20-02-2008, 11:36
Holland Gi Challenge - February 17th 2008

White Belt - 67 kg
1 Nicoli Kavadias (Yamasaki)
2 Dennis Beckx (UCT / Yamasaki)
3 Roy Remeysen (GB Pardoel)
3 Christiaan Elderson (Rickson Gracie)

White Belt - 73 kg
1 Khalil Laouay (Urban Team)
2 Daniel Timmerman (GB Pardoel)
3 Bjorno Buel (GB Pardoel)
3 Franky vd Hove (Exit BJJ)

White Belt - 79 kg
1 Henk Nobach (UCT / Yamasaki)
2 Ingar Bareno (Arubian Fighters)
3 Marcel Hilboezen (Aarts Haarlem)
3 Marco Manara (Nova Uniao Italy)

White Belt - 85 kg
1 Jean- Baptiste Vanhamme (Octopus)
2 Faycale El-Hadouchi (BJJ Belgium)
3 Thomas Smit (Team Agua)

White Belt - 91 kg
1 Dieter Engelen (Bad Boys Jiu Jitsu)
2 Leroy Bakker (Rickson Gracie Haarlem)
3 Nicolas Mailfait (Exit BJJ)
3 Roger Hounnou (Sequana JJ Team)

White Belt - 97 kg
1 Hamza Bouskra (Urban Team)
2 Martijn Kog (Rickson Gracie Haarlem)
3 Fabien Delvallee (BJJ Belgium)
3 Hans Roozenboom (BA Physical Ede)

White Belt +97 kg
1 Fabrice Bilomba (Hybrid Dojo)
2 Ruslan Gasimov (GB Team Kazeka)
3 Alper Eger (GB Caveirinha)
3 Christian de la Roca (GB Hamburg)

Blue and Up - 67 kg
1 Bernardo Pitel (Nova Uniao)
2 Wachid Alabaev (Exit BJJ)
3 Julien Gaillaird (GB Team Oliveira)
3 Nicolas Gaillaird (GB Team Oliveira)

Blue and Up - 73 kg
1 Rodrigo de Freitas (GB Hamburg)
2 Abdelkader Lakhal (Urban Team)
3 Marc Akakpovi (Bittan Academy)
3 Fabien Ferre (Urban Team)

Blue and Up - 79 kg
1 Wim Deputter (Exit BJJ)
2 Seral Yilar (Urban Team)
3 Benoit Zenthner (Sequana JJ Team)
3 Christian Fuhr (Yamasaki)

Blue and Up - 85 kg
1 Christophe Deferme (Exit BJJ)
2 Sebastiaan Mook (Rickson Gracie)
3 Daniel Bertina (Carlson Gracie)
3 Stefan Breiksch (GB Team Kazeka)

Blue and Up -91 kg
1 Farzin Sadegh (Yamasaki)
2 Justus Enthoven (Carlson Gracie)
3 Laurent Lejeune (GB Team Oliveira)
3 Willem Zandbergen (GB Pardoel)

Blue and Up -97 kg
1 Alessandro de Oliveira (GB Team Oliveira)
2 Marek Nowak (Strefa Walki)
3 Frank Chirat (BJJ Belgium)
3 Laurent Bulin (MB Academy)

Blue and Up +97 kg
1 Jessie Gibbs (Team Agua)
2 Anthony Hardonck (Rickson Gracie)
3 Cedric Jolet (Urban Team)
3 Frank van Rossum (Rickson Gracie)

Women -60
1 Amelie Combes (Urban Team)
2 Gwladys Jeanet (Urban Team)
3 Sanne Brouwer (Yamasaki)

Women + 60
1 Suzanne Joossens (Exit BJJ)
2 Gwladys Jeanet (Urban Team)
3 Marissa Lan (Team Purmerend)

Most Technical Fighter Bernardo Pitel (Nova Uniao)

Team Results
1 Urban Team
2 Exit BJJ
3 Yamasaki

Black Belt Superfight: Fabien Dardenne (BJJ Belgium) beats x Bernardo Pitel (Nova Uniao)

Thomas
20-02-2008, 14:22
thnx remco!

cholitzu
21-02-2008, 18:51
Iedereen gefeliciteerd met de behaalde overwinningen.

Misschien wel leuk om even te vermelden dat de Holland Gi Challenge 2008 ook niet onopgemerkt is gebleven buiten europa.

Hier een klein verslag en de results op de site van Gracie magazine. http://www.graciemag.com/news/173/ARTICLE/9600/2008-02-21.html


En ook al vast een aankondiging voor de Zona NoGi Cup 2008 die wordt gehouden op 19-04-2008

http://www.graciemag.com/news/173/ARTICLE/9598/2008-02-20.html

Meer informatie over de Zona NoGi Cup 2008 zal vanaf volgende week bekend gemaakt worden.

cholitzu
21-02-2008, 20:59
Hier nog een paar filmpjes!!

http://www.youtube.com/watch?v=DoCr7_EfOpA

http://www.youtube.com/watch?v=A-OzX3OaCrU

http://www.youtube.com/watch?v=PVqfL65uA00

http://www.youtube.com/watch?v=0YjRzXRdQnc&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=LDirBaMyToQ




http://www.dailymotion.com/video/x4g3wc_holland-gi-challenge-2008_sport

casca grossa
23-02-2008, 16:41
hoe zit het met de uitslagen??

Christophe
23-02-2008, 17:08
:confused:

cholitzu
23-02-2008, 17:44
hoe zit het met de uitslagen??

Holland Gi Challenge - February 17th 2008

White Belt - 67 kg
1 Nicoli Kavadias (Yamasaki)
2 Dennis Beckx (UCT / Yamasaki)
3 Roy Remeysen (GB Pardoel)
3 Christiaan Elderson (Rickson Gracie)

White Belt - 73 kg
1 Khalil Laouay (Urban Team)
2 Daniel Timmerman (GB Pardoel)
3 Bjorno Buel (GB Pardoel)
3 Franky vd Hove (Exit BJJ)

White Belt - 79 kg
1 Henk Nobach (UCT / Yamasaki)
2 Ingar Bareno (Arubian Fighters)
3 Marcel Hilboezen (Aarts Haarlem)
3 Marco Manara (Nova Uniao Italy)

White Belt - 85 kg
1 Jean- Baptiste Vanhamme (Octopus)
2 Faycale El-Hadouchi (BJJ Belgium)
3 Thomas Smit (Team Agua)

White Belt - 91 kg
1 Dieter Engelen (Bad Boys Jiu Jitsu)
2 Leroy Bakker (Rickson Gracie Haarlem)
3 Nicolas Mailfait (Exit BJJ)
3 Roger Hounnou (Sequana JJ Team)

White Belt - 97 kg
1 Hamza Bouskra (Urban Team)
2 Martijn Kog (Rickson Gracie Haarlem)
3 Fabien Delvallee (BJJ Belgium)
3 Hans Roozenboom (BA Physical Ede)

White Belt +97 kg
1 Fabrice Bilomba (Hybrid Dojo)
2 Ruslan Gasimov (GB Team Kazeka)
3 Alper Eger (GB Caveirinha)
3 Christian de la Roca (GB Hamburg)

Blue and Up - 67 kg
1 Bernardo Pitel (Nova Uniao)
2 Wachid Alabaev (Exit BJJ)
3 Julien Gaillaird (GB Team Oliveira)
3 Nicolas Gaillaird (GB Team Oliveira)

Blue and Up - 73 kg
1 Rodrigo de Freitas (GB Hamburg)
2 Abdelkader Lakhal (Urban Team)
3 Marc Akakpovi (Bittan Academy)
3 Fabien Ferre (Urban Team)

Blue and Up - 79 kg
1 Wim Deputter (Exit BJJ)
2 Seral Yilar (Urban Team)
3 Benoit Zenthner (Sequana JJ Team)
3 Christian Fuhr (Yamasaki)

Blue and Up - 85 kg
1 Christophe Deferme (Exit BJJ)
2 Sebastiaan Mook (Rickson Gracie)
3 Daniel Bertina (Carlson Gracie)
3 Stefan Breiksch (GB Team Kazeka)

Blue and Up -91 kg
1 Farzin Sadegh (Yamasaki)
2 Justus Enthoven (Carlson Gracie)
3 Laurent Lejeune (GB Team Oliveira)
3 Willem Zandbergen (GB Pardoel)

Blue and Up -97 kg
1 Alessandro de Oliveira (GB Team Oliveira)
2 Marek Nowak (Strefa Walki)
3 Frank Chirat (BJJ Belgium)
3 Laurent Bulin (MB Academy)

Blue and Up +97 kg
1 Jessie Gibbs (Team Agua)
2 Anthony Hardonck (Rickson Gracie)
3 Cedric Jolet (Urban Team)
3 Frank van Rossum (Rickson Gracie)

Women -60
1 Amelie Combes (Urban Team)
2 Gwladys Jeanet (Urban Team)
3 Sanne Brouwer (Yamasaki)

Women + 60
1 Suzanne Joossens (Exit BJJ)
2 Gwladys Jeanet (Urban Team)
3 Marissa Lan (Team Purmerend)

Most Technical Fighter Bernardo Pitel (Nova Uniao)

Team Results
1 Urban Team
2 Exit BJJ
3 Yamasaki

Black Belt Superfight: Fabien Dardenne (BJJ Belgium) beats x Bernardo Pitel (Nova Uniao)