PDA

View Full Version : Jamie Saunders Afscheidsparty... 10 nov



Jamie Hooligan
08-11-2007, 19:57
ik had vorig jaar al besloten om te stoppen wegens medische redenen, maar heb toch echt besloten mijn laatste party aankomende zaterdag op een gala van sokudo-gym te vechten in hoogwoud,
mijn tegenstander wordt barry bunthof van pardoel.

de druppel is geweest dat ik nu echt een leuke baan heb gekregen bij justitie en dat me meissie 4 maanden zwanger is,,, een goed begin om aan me toekomst te werken, ik ga het freefighten echt missen, en hoop dat jullie toch wel heb genoten van de mafkees die ik eigenlijk ben.

voor de rest van de vechters, trainers in nederland,

ush, jamie saunders

j0rg
08-11-2007, 20:18
Heb je toevallig een complete line-up?

Jochem
08-11-2007, 20:27
De laatste tegenstander waar Berrie tegen stond herkende je niet meer terug na de wedstrijd, je kiest een leuke uit voor je laatste partij.

Highline
08-11-2007, 20:36
en welk gezicht moet ik bij jamie saunders denken....

Kaun
08-11-2007, 21:51
wel jammer dat je stopt,,in ieder geval die laatste partij nog ff slopen dan he!!,,Hooligan-style

Iwan
08-11-2007, 21:57
ik had vorig jaar al besloten om te stoppen wegens medische redenen, maar heb toch echt besloten mijn laatste party aankomende zaterdag op een gala van sokudo-gym te vechten in hoogwoud,
mijn tegenstander wordt barry bunthof van pardoel.

de druppel is geweest dat ik nu echt een leuke baan heb gekregen bij justitie en dat me meissie 4 maanden zwanger is,,, een goed begin om aan me toekomst te werken, ik ga het freefighten echt missen, en hoop dat jullie toch wel heb genoten van de mafkees die ik eigenlijk ben.

voor de rest van de vechters, trainers in nederland,

ush, jamie saunders

Shit, jammer man. Je bracht een hoop spektakel mee in de ring. Wat voor medische redenen dan?

Jamie Hooligan
08-11-2007, 22:46
http://www.sokudo-gym.nl/index.php?op=nieuws&taak=bekijk&sid=66
als je op deze link klikt, krijg je de line-up
er zijn die avond ook +- 12 boks partyen, waaronder en prof boks party als de hoofdgevecht van de avond.

medische redenen....... vorig jaar een goeie knie op mijn linker oog,
toen is mijn zicht vermindert naar +5.... ik ben daarnaast 5 x geopereerd aan mijn hoofd waar ik een akelig ontsteking had on mijn hoofdhuid.
oorzaak. te veel klappen op mijn hoofd, ontstoken talgklieren, aratoom cyste's is volgens mij de benaming,
en jah inderdaad , ik heb een leuke tegenstander uitgezocht voor mijn laatste party, ik wil niet ten onder gaan zonder een paar goeie klappen:twak: hahahaha

Chico
08-11-2007, 22:59
hey... gefeliciteerd met het komst van het kind.. :D..

succes met wat er voor de rest gaat komen in het leven

francisco

Jamie Hooligan
08-11-2007, 23:10
http://www.bcoms.net/upload/images/bcoms20071194130.jpg


een van mijn favoriete foto's

Jamie Hooligan
08-11-2007, 23:20
hey... gefeliciteerd met het komst van het kind.. :D..

succes met wat er voor de rest gaat komen in het leven

francisco


jou heb ik alweer een tijdje niet gesproken jiu jitsu champ maniak!!

mama
08-11-2007, 23:24
Succes met je laatste partij Jamie!!!
En heel veel geluk met je meissie en jullie kindje

fireblade900
08-11-2007, 23:49
Ok Jamie, jammer dat je stopt maar wel begrijpelijk met de redenen die je aangeeft.
Je hebt beslist geen pannekoek uitgekozen voor je afscheidspartij. Hooligan against Hooligan of Tattoo against Tattoo hehe hoe dan ook het wordt knallen!

Chico
08-11-2007, 23:50
jou heb ik alweer een tijdje niet gesproken jiu jitsu champ maniak!!
ik ben nog steeds geblesseerd... eindelijk beetje op de goede weg.. hoop januari weer met mma te beginnen :D...

jammer dat je stopt... maar kun je niet blijven trainen en dan geen wedstrijden draaien?

en we kunnen altijd nog eens een biertje pakken ofzo en ruzie zoeken in de kroeg ;)

TheSkindo
09-11-2007, 00:34
Suc6 man, en kom af en toe nog eens kijken...;-)

Pimp-Daddy
09-11-2007, 01:28
Jammer dat je stopt, maar op een gegeven moment moet je keuzes maken in je leven, en als je voor je vrouw en je kind(eren) kiest, kan ik alleen maar zeggen: "RESPECT!!"

Maar mocht het ooit nog gaan kriebelen, onze "afspraak" staat nog steeds. Als je begrijpt wat ik bedoel....;)

Paganstars
09-11-2007, 05:21
Respect jamie! Jammer dat je stopt maar al met al respect voor wat je hebt gedaan en waarom je stopt!

Osu!

Iwan
09-11-2007, 09:39
Shit Jaimie, was jij degene die toen die keiharde knie kreeg tijdens dat Shooto-gala? Je zat op je knieen toch? Is wel heel ernstig maat...

Marco (scheids)
09-11-2007, 09:48
Zeker jammer Jamie .... je zorgde zeker voor spektakel in de ring !!! jammer dat ik je niet meer tegenkom in de ring !!!

Succes met je carriere man ...........

Ellen
09-11-2007, 10:07
kom je toch nog een keer voor VAN OS GYM uit ;-)

zie je morgen!!!

remco pardoel
09-11-2007, 10:08
Jamie,

We wensen je alle succes!
Remco en Berrie

Wheelie
09-11-2007, 10:16
Succes "Hooligan"

paspoes
09-11-2007, 16:30
Succes "Hooligan"

x2 :thup:

jojo
09-11-2007, 18:20
jamie heel veel succes aankomende partij!!!!!
heel jammer dat je stopt, ik vond je altijd goed vechten!!!!
nou ik zou zeggen heeeel veeeel geluk met me meissie en jullie kiddy
groetjessss

sparklin
09-11-2007, 19:18
hey jaimy,
erg jammer maar snap je redenen wel. hoop dat we je wel nog af en toe zien in de sportschool.gewoon ff te ouwehoeren op de loeks gym styl ondanks dat we nu gefuseerd zijn.
veel succes verder en hoop het allerbest voor jou, je meisie en je toekomstige kleine!!

groetjes,
Jordy

Ben
09-11-2007, 21:06
sucses jamie

Christophe
09-11-2007, 22:17
medische redenen....... vorig jaar een goeie knie op mijn linker oog,
toen is mijn zicht vermindert naar +5.... ik ben daarnaast 5 x geopereerd aan mijn hoofd waar ik een akelig ontsteking had on mijn hoofdhuid.
oorzaak. te veel klappen op mijn hoofd, ontstoken talgklieren, aratoom cyste's is volgens mij de benaming,

:eek: Je zal het maar meemaken!

Veel succes met je andere carrière kerel! En gefeliciteerd met je aankomend kind!

De man van 14K
09-11-2007, 22:44
hahaha mijn god, Jamie heeft maar een partij of 8 gevochten en gaat met zijn 23 jaar met pensioen. Goede redenen natuurlijk maar geef toe, het is opzich geestig

Jochem
09-11-2007, 23:27
volgens mij stopt hij er gewoon mee, en is dit zijn afscheidspartij. Tis maar hoe je het opvat denk ik :)

Jamie Hooligan
10-11-2007, 01:25
hahaha mijn god, Jamie heeft maar een partij of 8 gevochten en gaat met zijn 23 jaar met pensioen. Goede redenen natuurlijk maar geef toe, het is opzich geestig
je hebt gelijk maar mag het dan toch geen afscheidsparty vechten??

en uhmm volgens mij zit mij fight record van begin tot eind ongeveer op 45....:cool2: maar ik kan er een paar naast zitten.
ik vind verder alle reacties echt heel erg tof.
iedereen bedankt
ush

Jamie Hooligan
10-11-2007, 01:30
owja ik ben trouwens 21 jaar:whistling: lekker jong toch nog??

abdel33
10-11-2007, 11:45
Wie heeft filmpjes van fouad tijarti?

Iggy
10-11-2007, 11:50
Zou jij je niet eens voorstellen?

De man van 14K
10-11-2007, 14:12
@ abdel: try www.kickbox.nl (http://www.kickbox.nl)


@ jamie? 45 stuks? inclusief grappeling ed zeker?
en tuurlijk mag je van mij een afscheid partij vechten ik vind het leuk voor je jongen, "afscheid" klinkt logisch voor de topvechters van NL.
Als je niets bereikt heb stop je er gewoon mee en wordt er geen drama van gemaakt.
Hoe dan ook vind ik het geestig en leuk voor je dat er zo op gereageerd wordt!
succes met je partij

Jamie Hooligan
10-11-2007, 14:31
@ abdel: try www.kickbox.nl (http://www.kickbox.nl)


@ jamie? 45 stuks? inclusief grappeling ed zeker?
en tuurlijk mag je van mij een afscheid partij vechten ik vind het leuk voor je jongen, "afscheid" klinkt logisch voor de topvechters van NL.
Als je niets bereikt heb stop je er gewoon mee en wordt er geen drama van gemaakt.
Hoe dan ook vind ik het geestig en leuk voor je dat er zo op gereageerd wordt!
succes met je partij

uhmm nee ik heb het toch echt over ring wedstrijden, mischien moet je je beter verdiepen voordat je reageert op iemand die je dus niet kent..
en volgens mij word er geen drama van gemaakt. ik heb gewoon een liefde voor deze sport , en kondig alleen maar aan dat ik er mee stop, hoe mensen hierop reageren zal me echt een worst schelen, maar in iedergeval bedankt dat je me toch succes wenst...... mischien kom je zelfs kijken??
hahaha bedankt verder man:)

De man van 14K
10-11-2007, 15:02
Wie weet in Hoogwoud dit weekend toch?
En inderdaad ik ken je niet, maar ik trainde bij Loeks toen jij er net kwam en dat was een jaar of 3 geleden vandaar dat ik niet het idee had dat je zoveel partijen gedraaid had en het is nou niet zo dat je heel veel naamsbekendheid heb of titels heb gehaald.

anyway, veel succes

Fr3ddy
10-11-2007, 15:25
Dat is een hoop partijen in 3 jaar :D


Succes!

Andre
10-11-2007, 17:07
Shit Jaimie, was jij degene die toen die keiharde knie kreeg tijdens dat Shooto-gala? Je zat op je knieen toch? Is wel heel ernstig maat...

Dat was Ralf Schouten.
Succes Jaimie

Arno verbraak
10-11-2007, 21:55
succes jamie, en gefeliciteerd met je baan en de kleine alvast!

Justinian
10-11-2007, 22:12
Succes Jamie, de meeste mensen hier op het forum kennen je wel en kunnen het ook wel waarderen dat je aankondigt je afscheidspartij te vechten. Heeft mijns inziens niks met drama te maken.

ps. alvast gefeliciteerd met de kleine!

Arie
11-11-2007, 16:47
Is er al wat meer over bekend?

remco pardoel
11-11-2007, 18:14
Berrie gewonnen op Ground & Pound.
We moeten wel bekennen dat Jamie elastieken armen heeft
:-)

ICON
11-11-2007, 18:32
gefeliciteerd berrie!!

Solar
11-11-2007, 18:48
Berrie gewonnen op Ground & Pound.
We moeten wel bekennen dat Jamie elastieken armen heeft
:-)

Goed gedaan Berrie, gefeliciteerd!

Justinian
11-11-2007, 18:55
Berrie gewonnen op Ground & Pound.
We moeten wel bekennen dat Jamie elastieken armen heeft
:-)
Gefeliciteerd Berrie en Remco natuurlijk ;)

Jamie Hooligan
11-11-2007, 21:05
gefeliciteerd berrie.

toen ik me besefte dat ik maandag moest werken, leek het me wel verstandig om inderdaad af te kloppen op die arm klem.
als ik het terug kijk op video draait me arm inclusief elleboog echt de andere kant op.hahahaa

nog bedankt, pardoel sports voor het aannemen van de wedstrijd.

ush

topfighter
12-11-2007, 00:16
veel succes!!!

Iwan
12-11-2007, 09:47
Dat was Ralf Schouten.
Succes Jaimie

Oh ja, inderdaad!
Pff, dat was me effe een overtreding zeg!