PDA

View Full Version : Reportage over mma belgie



jopke
10-11-2007, 01:14
ik zag dit filmpje bij de buren, en voor de gene die het nog niet gezien heeft is het misschien wel leuk om te zien en om er over de discuseren.

YouTube - Ter Zake - Reportage over Mixed Fight in Belgie (http://www.youtube.com/watch?v=E3C3KbI9gRM&eurl=http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=19112)

Chico
10-11-2007, 01:29
"alles is toegelaten en het moet wel volgens bepaalde regels verlopen"

*zucht*

schurem
10-11-2007, 04:03
ik had al een ander threadje gelezen over deze uitzending.
hij valt me eigenlijk mee. het is duidelijk dat degene die de zaak in elkaar geknipt heeft (de editor) MMA maar niets vindt. aan de andere kant stelt de nieuwslezer redelijk kritische vragen aan de beleidsprof.
Het lijkt erop dat er geen verbod komt, maar dat ze werken aan een goede regelgeving. dit is niet per se een slechte zaak. zowel publiek, wetshandhavers als sporters weten dan exact wat kan en wat niet. zolang de geest van het MMA maar niet ondergesneeuwd raakt onder een wirwar van regeltjes hoeft dat geen slechte zaak te zijn.

el bastardo
10-11-2007, 08:12
Repost

Italian*Berlusconi*
10-11-2007, 09:40
Belgie is nu dus waar NL 10 jaar terug was met het Freefight en de eerste Cagefight in NL....

Italian*Berlusconi*
10-11-2007, 09:41
ook jammer dat er helemaal geen verwijzingen zijn naar bijv Pride in japan, K1 en UFC in de US..

Italian*Berlusconi*
10-11-2007, 09:42
"boksen heeff wel een traditie.....blablablá" om dat maar weer goed te praten... beetje jammer weer...

marcelt
10-11-2007, 10:56
Goeie verslaggever. Vooral de vergelijking met boksen. zijn de afgelopen 20 jaar 200 doden mee gevallen. Er zal overigens bij MMA ook wel eens een dode gevallen zijn. Weet iemand hiervan? Bijv. bij het vale tudo in Brzilie vast wel eens.

Italian*Berlusconi*
10-11-2007, 11:03
Goeie verslaggever. Vooral de vergelijking met boksen. zijn de afgelopen 20 jaar 200 doden mee gevallen. Er zal overigens bij MMA ook wel eens een dode gevallen zijn. Weet iemand hiervan? Bijv. bij het vale tudo in Brzilie vast wel eens.

enige wat volgens mij bekend is is een amerikaan die meedeed in een russische cagefight... en na zijn partij in elkaar zakte en overleed. Was trouwens niet een sanctioned event, dus beetje underground, beelden zijn ook nog wel te vinden op youtube of iets dergelijks. Weet zijn naam ook niet meer.
Weet wel dat hij in de US een NHB partij wou doen, maar afgewezen werd door de doctoren, en zo toch naar rusland was gegaan om te vechten helaas met deze afloop.