PDA

View Full Version : Training Dave Jonkers Zuidlaren



jan sensei kyokushin
10-11-2007, 13:45
Hoi ik was vanmorgen vroeg een wedstrijdtraining aan het bijwonen van Dave jonkers sportschool zuidlaren ik kwam Roy justinian, Micheal knaap en vriendin Tarra ,Martin reemeijer en Gert zijn trainer en Sem schilt,Jelle Wartena, harry bosma natuurlijk van eiggen bodem enz tegen ,en ook Jojo haar tegen standster uit brasil en pittige tante klein kortgedrongen maar zeer fel en met een goede spirit was er , dus jojo zet je maar schrap ;) het was een training in een ontspannende sfeer de training was hard zoals het hoort met de juiste instelling en spirit maar met respect voor elkaar klasse Dave respect!!!

Justinian (Roy) leuk even met je gebabbelt te hebben

osu jan

ps( jammer dat er geen fotograaf was lol )

Justinian
10-11-2007, 14:03
Was leuk even met je te hebben gepraat Jan. Trouwens, je beschrijft die Braziliaanse als een pittige tante, kort gedrongen en zeer fel, maar volgens mij beschreef je haar tijdens de training toch iets anders hahaha :thup:

jan sensei kyokushin
10-11-2007, 14:28
Was leuk even met je te hebben gepraat Jan. Trouwens, je beschrijft die Braziliaanse als een pittige tante, kort gedrongen en zeer fel, maar volgens mij beschreef je haar tijdens de training toch iets anders hahaha :thup: STTTTTTTTTTT ;)Tjaka lekere billen heeft ze wel :whistling:

chief108
10-11-2007, 15:06
ouwe viespeuk...

>>ehhh.... foto's??? :whistling: <<

Wheelie
10-11-2007, 22:33
Wie is Dave Jonkers ? :blush:

marcelt
10-11-2007, 23:02
Wie is Dave Jonkers ? :blush:

Grapje Kevin neem ik aan?

Je had wel wat foto's van de Braziliaanse en van Tarra mogen nemen ome Jan!

jan sensei kyokushin
11-11-2007, 06:56
Wie is Dave Jonkers ? :blush: Osu heb je opgesloten gezeten Wheelie ???zonder niks nopes :( de laatste jaren ,DAVE JONKERS is de trainer coach van SEM SCHILT al van kind af aan ,Dave is de 3e van links naast Sem .
respect
http://img117.imageshack.us/img117/6287/x1pbn3kb11qg4k4ahlygmumuo4.jpg



osu

FOCUS
11-11-2007, 09:04
En niet alleen dat, die man heeft kennis en kunde van het karate, das ongekend. Hogere vechtkunde, zeldzaam niveau!

DAVE JONKERS is de trainer coach van SEM SCHILT al van kind af aan:
Da's niet helemaal waar, Sem is ooit begonnen bij Jaap Slingerland met Kyokishin K. (semi contact) daarna heeft Sensei Ed van der Ster hem jarenlang getraind in het Ashihara Karate (f.c.)
ere wie ere toekomt ;-)

jan sensei kyokushin
11-11-2007, 10:41
En niet alleen dat, die man heeft kennis en kunde van het karate, das ongekend. Hogere vechtkunde, zeldzaam niveau!

DAVE JONKERS is de trainer coach van SEM SCHILT al van kind af aan:
Da's niet helemaal waar, Sem is ooit begonnen bij Jaap Slingerland met Kyokishin K. (semi contact) daarna heeft Sensei Ed van der Ster hem jarenlang getraind in het Ashihara Karate (f.c.)
ere wie ere toekomt ;-) osu klopt focus ;)
respect voor ED en Jaap
maar ik wou wheelie kevin even wakker schudden :sleep1:

Justinian
11-11-2007, 10:45
osu klopt focus ;)
respect voor ED en Jaap
maar ik wou wheelie kevin even wakker schudden :sleep1:
Denk dat dat niet nodig is ;)

FOCUS
11-11-2007, 11:01
-justinian opening a can of whoop-ass on Wheelie-:cripple:

harry
11-11-2007, 12:39
En niet alleen dat, die man heeft kennis en kunde van het karate, das ongekend. Hogere vechtkunde, zeldzaam niveau!

DAVE JONKERS is de trainer coach van SEM SCHILT al van kind af aan:
Da's niet helemaal waar, Sem is ooit begonnen bij Jaap Slingerland met Kyokishin K. (semi contact) daarna heeft Sensei Ed van der Ster hem jarenlang getraind in het Ashihara Karate (f.c.)
ere wie ere toekomt ;-)

Tss wat een overdrijving zeg

FOCUS
11-11-2007, 15:36
welk gedeelte vind je overdreven dan?

Ik heb (in het verleden) met trainingskampen meerdere malen les gehad van D. Jonkers en hij is -vind ik- een van de weinigen die elke streep op zn band volledig waarmaakt. Ik overdrijf niet.

De correctie..ach ja, D.J zal hem het meest gevormd hebben, maar ook Ed sensei verdiend credits, imo althans.

jan sensei kyokushin
12-11-2007, 10:17
welk gedeelte vind je overdreven dan?

Ik heb (in het verleden) met trainingskampen meerdere malen les gehad van D. Jonkers en hij is -vind ik- een van de weinigen die elke streep op zn band volledig waarmaakt. Ik overdrijf niet.

De correctie..ach ja, D.J zal hem het meest gevormd hebben, maar ook Ed sensei verdiend credits, imo althans. Osu respect natuurlijk heeft ED sensei Sem ook mede gevormd, maar Dave heeft Sem gemaakt wat hij nu waard is ,Een wereldkampioen in de k1 en vele medere titelt, en karate bestaat uit de 3 K,s waar het K1 uit voortvloeit en kickboksen allen beginnen met de K van Kokoro de spirit in het martial art -budo
DE 3,K,s
Kihon ,Kata ,kumite . De eene sensei blinkt in kata,s training ,de andere sensei is goed in kumite training weer en ander in kihon ga zo maar door maar het vormt een geheel met elkaar er is geen sensei die hetzelfde lesrooster geeft. of al zijn geheimen gevecht kumite,s door geeft ;)

''' Niet de graad maakt de Man ; Maar de Man de graad ''
(of vrouw)

Streepie,s krijg je naar verdienstste voor de vechtsport en ervaring na zoveel jaren en wat je zo allemaal doet voor de stijl die je beheert of medere in het martial art budo ,al ben je kancho of kaicho je blijft altijd meester sensei

je 1edan daar gaat het om je zwarte Obi tot je 3e dan sensei meester daarin moet jij je laten zien wat jij waard bent na jaren van training vallen en weer opstaan met ups en donws . het is een weg die je bewandelt ,
als je het goed doet is het je levensweg .
" Van de weg kan je niet afwijken ; Wijk je van de weg is het de weg niet"
respect

osu

ashi76
12-11-2007, 10:30
Wie is Dave Jonkers ? :blush:

lol !! reps...

harry
12-11-2007, 12:25
welk gedeelte vind je overdreven dan?

Ik heb (in het verleden) met trainingskampen meerdere malen les gehad van D. Jonkers en hij is -vind ik- een van de weinigen die elke streep op zn band volledig waarmaakt. Ik overdrijf niet.

De correctie..ach ja, D.J zal hem het meest gevormd hebben, maar ook Ed sensei verdiend credits, imo althans.

Ok misschien zit ik er wel naast ;)