PDA

View Full Version : Video Interview Alistair Overeem



Fasada
12-11-2007, 12:03
Op de inmiddels wereldbekende site Royal Rumble Online (http://www.royalrumble.nl) is een video interview te vinden van Alistair over zijn partij aankomende vrijdag tegen Paul Buentello.

Gr.

Fasada

Effective
12-11-2007, 12:14
Leuk intervieuw!! Dus... Gilbert slopen... mmm lijkt mij een interessante partij!

el bastardo
12-11-2007, 13:05
Tnx! En go Alistair!

Ralph
12-11-2007, 13:10
Leuk interview! Hij heeft er zin in....

Fr3ddy
12-11-2007, 13:15
Heldere kijk op zaken en duidelijk verwoord. Op de momenten dat hij zegt 'ik ga hem slopen' zie je het vuur in zijn ogen. Dat is geen grootspraak maar zelfvertrouwen. Erg leuk interview

Kaun
12-11-2007, 14:11
vind wel dat hij erg makkelijk praat over Gilbert (''die slopen we dan ook even'') ,,denk niet dat hem dat zo makkelijk gaat lukken..

wrestler_nl
12-11-2007, 15:44
thankz

YoMarK
12-11-2007, 16:52
Genoeg zelfvertrouwen, maar hij moet oppassen dat hij er niet te makkelijk over gaat denken.
Paul Buentello gaat echt een hele kluif worden denk ik, en Gilbert al helemaal.

Jay Hoov
13-11-2007, 10:56
Nou nou nou nou nou......het is alsof je de beste vechter van de wereld hoort lullen...die heb ik gesloopt, die sloop ik ook eventjes!
Tikkeltje te arrogant vind ik persoonlijk...terwijl hij het altijd net niet trekt!
De gebroeders Overeem kunnen al niet al te goed tegen tikken.....Meestal is 1 goede tik al genoeg...Dus ik zou maar heeeeeel errug oppassen, en goed die handjes hoog houden, want die Paul Buentello is niet makkelijk hoor......Als ik Allister was zou ik em lekker naar de grond trekken!

sebastiaan
13-11-2007, 15:01
hahaha, ohoh, wat klinkt ie eigenlijk als een kakker! nooit geweten :P
Heeft ie een stiekeme hockey achtergrond? :D
Anyway, wel erg zelfverzekerd inderdaad, het lastige is dat hij eigenlijk goed is, maar soms opeens zo raar reageerd in een partij.. BV weg rennen voor kharithanov, terwijl hij het de vorige keer echt opzocht..
Vraag me toch af hoe dat komt als je hoort hoe makkelijk hij praat over z'n partijen.

Dennis
13-11-2007, 16:03
Maakt mij niet uit of ie arrogant of als een kakker klinkt, zolang zijn partijen maar niet saai zijn. En ik heb nog geen saaie partij van hem gezien

Dus ik hoop gewoon dat ie wint

The Bulldog
13-11-2007, 16:37
Idd OVereem laat altijd interesante partijen zien...het is wel zo dat hij ERUG zelfverzekerd over komt...

amilster
13-11-2007, 21:23
ik vind het wel een geinig interview, moest idd ook wel lachen om dat "die gaan we slopen en die wordt dus ook gesloopt" hahaha alsof hij het over een kroketje uit de febo muur halen heeft.

Hij komt idd wel heel netjes over ja, iets dat ik toejuich