PDA

View Full Version : Geen Nederlands commentaar meer bij UFC dvd's



remco pardoel
13-11-2007, 11:06
Er werden simpelweg te weinig gekocht door de fans van de sport.

Italian*Berlusconi*
13-11-2007, 11:08
ik moet eerlijk zeggen ik mis het niet..heb er ook niet naar geluisterd op de dvd's... engels commentaar (het originele) heeft toch meer sfeer tijdens de gevechten..toch meer het 'live' gevoel dan.
Kan me voorstellen dat jij (en Fred) dat jammer vind natuurlijk, maar denk dat de meerderheid gewoon met engels commentaar kijkt..

remco pardoel
13-11-2007, 11:31
er worden te weinig dvd's verkocht
dat was de reden.

smike
13-11-2007, 12:13
Tsja, de mensen downloaden ufc, hier in het multimedia staan ze ook vaak.

Italian*Berlusconi*
13-11-2007, 12:21
Tsja, de mensen downloaden ufc, hier in het multimedia staan ze ook vaak.

ik download ze ook, maar wil ze ook origineel en ik denk meerdere met mij ;)
Er is gewoon te weinig animo voor hier in NL, het is en blijft een thaibox land en MMA fans zijn redelijk schaars (hoewel hiet niet lijkt als je hier op het forum kijkt), veel mensen kennen de UFC niet en gaan deze dus ook niet kopen.

Paganstars
13-11-2007, 14:14
meeste mensen die ik hoorde over ufc vonden het maar een bloedsport en abnormaal dat mensen in "zo'n vieze" kooi vechten als een stel honden!

Chico
13-11-2007, 14:26
ik download ze ook, maar wil ze ook origineel en ik denk meerdere met mij ;)
Er is gewoon te weinig animo voor hier in NL, het is en blijft een thaibox land en MMA fans zijn redelijk schaars (hoewel hiet niet lijkt als je hier op het forum kijkt), veel mensen kennen de UFC niet en gaan deze dus ook niet kopen.
ik koop ze ook zoveel mogelijk origineel... vind het wel wat hebben...

vind het jammer dat er geen nederlandse commentaar meer is.. in het begin was ik skeptisch en het was vreemd... maar het commentaar was kritischer dan het amerikaanse.. en de discussies over de nederlandse mma scene waren ook wel interresant..

jammer..

wrestler_nl
13-11-2007, 14:31
k vind het engelse commentaar TOG leuker........

Effective
13-11-2007, 14:31
Ben het wel met Chico eens, het nederlandse commentaar was kritischer en scherper dan de amerikaanse. Jammer dat het stopt!:thown:

remco pardoel
13-11-2007, 14:36
IB:
als er meer mensen zoals jij en ik waren
Downloaden en toch kopen omdat je support wilt geven en laten zien dat je een echte fan bent. dan was het ook niet gestopt.
Je kan in een studio waar we de uitslagen en alles al weten niet nog eens lopen schreeuwen en "enthousiast" lopen doen. In live broadcast heb je dat veel meer

sebastiaan
13-11-2007, 14:47
Ik heb zelf ook een paar NL dvd's gekocht van UFC, maar ik durf met lichte zekerheid te stellen...Dat als ik een sticker op een UFC DVD bij onze Freerecordshop zou plakken, die zelfde DVD er na 4 weken nog zou staan,of iemand uit mijn trainings groep die dvd zou hebben.

Niemand kent het nog eigenlijk... Er word geen aandacht aan besteed op TV, en dit forum zit volledig vol met mensen die zelf ook trainen..

In mijn klas zitten 40 studenten, waarvan er 7 K1 kennen, 4 er echt soms naar kijken(en die hadden allemaal een blauwe maandag gekickboxt) en 1tje die wist wat pride was,maar weer geen UFC keek..

De trouwe fanbase koopt toch wel, maar die fanbase is eigenlijk nog piepklein..

54321
13-11-2007, 15:36
ik ben gek op de ufc! ik kijk naar alle ufc's, ufn's en alle tuf's. maar ik heb helemaal geen behoefte aan een collectie. en ik kijk gvechten ook niet 5 keer opnieuw. dus heb ik ook geen behoefte aan dvd's.

raveboy
13-11-2007, 15:39
Ik probeer elke keer zoveel mogelijk origineel te krijgen, maar dan moet dat er wel zijn.
Ik ga vaak naar de Free recordshop(anders zou ik het ook niet weten in Alkmaar) en die heeft of oude of helemaal niets meer, terwijl ik daar toch bijna alle thth gala's en bijna mijn hele serie Freefight event vandaan heb.
Nu download ik alles, en de rest bestel ik bij Nikko sports.

Joris
13-11-2007, 19:45
ik heb een jongen in de klas met een wanderlei silva trui, begon ik over chute boxe en shogun stond ie me heel stom aan te kijken.

hij vond de trui mooi........

Chico
13-11-2007, 19:46
hahaha prachtig :D

chief108
13-11-2007, 19:49
Niemand kent het nog eigenlijk... Er word geen aandacht aan besteed op TV, en dit forum zit volledig vol met mensen die zelf ook trainen..

UFC is in USA ook pas echt popie geworden na de eerste paar TUF series...

wie weet komt het hier ook ooit eens zover..

sebastiaan
13-11-2007, 20:45
UFC is in USA ook pas echt popie geworden na de eerste paar TUF series...

wie weet komt het hier ook ooit eens zover..

Alleen al het uitzenden van de oude TUF's zou een geweldige impact hebben denk ik!
Maar welk kanaal zou dat hier doen? Veronica?
We kunnen ze eens mailen!

(heb ik ook al een paar keer gedaan naar BNN zo'n ideeén mail van sbs6,maar ze zijn niet erg reageerderig:P )

chief108
13-11-2007, 21:14
ben wel een voorstander van zulke acties :brow:

CDW
13-11-2007, 21:40
Stopt nu alleen het inspreken of stopt ook de hele verkoop van UFC dvd's in Nederland?? Dat zou imo echt zonde zijn!!