PDA

View Full Version : Iemand gisteren Een vandaag gezien?



Biiyen
13-11-2007, 11:38
Ik weet niet of je dat kan terugkijken bij uitzendinggemist maar het ging over dat de politie lijsten had met daarop namen van zware criminelen. Een heel stuk ging over de Amsterdam Arena en het Rutzgala en dat de grote prominente van de onderwereld daar aan de beste VIP tafels zaten en elkaar allemaal konden en het gala gebruikten zoals reguliere bedrijven de skyboxen bij het voetballen. Aan het einde van dat item zag je de Hell Angels nog matten met een andere bende voor de Arena en dat de mensen wegvluchten voor het geweld.

Met andere woorden... het was weer prima reclame voor kickboksen in NL.

Spike_tm
13-11-2007, 11:53
Ach, die gozer van de politie was zowieso een onwijze eikel. Kwam geen zinnig woord uit. Een hoop bla bla, ook met dat stukje van nu gaan we lekker dure auto's aan houden en als ie van een boef is pakken we de auto af. Houden ze een 20 jaar oude golf en een BMW 318 aan. Het hele verhaal klopte van geen kant.
Daarna lieten ze zien hoe ze naar beelden van bewakings camera's in de Arena aan het kijken waren, met daarbij het commentaar: "Dit zijn beelden van het freefight gedoe in de Arena"
Ik bedoel, zet je een mooi kickbox gala neer, krijg je zo'n politie kneus op eenvandaag die beelden laat zien en alleen maar roept van criminelen dit criminelen dat.
Erg jammer, maar het hele verhaal klopte van geen kant.

Italian*Berlusconi*
13-11-2007, 11:57
Player omroep.nl (http://player.omroep.nl/?aflID=5873477&md5=feeb3301392e82e757465fbdaf500bbe)
deze?? gaat volgens mij niet daarover.... of ik kijk verkeerd..ben wel benieuwd...

knilles
13-11-2007, 12:19
Gister, je bedoelt 12 november? Daar is niks te zien in onderstaand overzicht, was het niet bij een andere programma (Nova?)

Uitzendinggemist.nl (http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/search?serID=1456&md5=dbd757b280fd95a8054233ccd7ebf755&sq=eenvandaag)

Italian*Berlusconi*
13-11-2007, 12:23
Publieke Omroep: Generieke Mediaplayer (http://www.novatv.nl/novaplayer/player169.html?bw=bb&player=wmp&id=rep-5583-0&x=31&y=7#)

here he is :)

Biiyen
13-11-2007, 12:29
Ach, die gozer van de politie was zowieso een onwijze eikel. Kwam geen zinnig woord uit. Een hoop bla bla, ook met dat stukje van nu gaan we lekker dure auto's aan houden en als ie van een boef is pakken we de auto af. Houden ze een 20 jaar oude golf en een BMW 318 aan. Het hele verhaal klopte van geen kant.
Daarna lieten ze zien hoe ze naar beelden van bewakings camera's in de Arena aan het kijken waren, met daarbij het commentaar: "Dit zijn beelden van het freefight gedoe in de Arena"
Ik bedoel, zet je een mooi kickbox gala neer, krijg je zo'n politie kneus op eenvandaag die beelden laat zien en alleen maar roept van criminelen dit criminelen dat.
Erg jammer, maar het hele verhaal klopte van geen kant.

precies wat jij zegt ja.... die agent was echt een vmbo'er zwakstroom met gele band politieschool.

A-team
13-11-2007, 12:33
Het is Jammer maar het grote gedeelte is toch ook gajes wat er zit.

Italian*Berlusconi*
13-11-2007, 12:37
Ach, die gozer van de politie was zowieso een onwijze eikel. Kwam geen zinnig woord uit. Een hoop bla bla, ook met dat stukje van nu gaan we lekker dure auto's aan houden en als ie van een boef is pakken we de auto af. Houden ze een 20 jaar oude golf en een BMW 318 aan. Het hele verhaal klopte van geen kant.
Daarna lieten ze zien hoe ze naar beelden van bewakings camera's in de Arena aan het kijken waren, met daarbij het commentaar: "Dit zijn beelden van het freefight gedoe in de Arena"
Ik bedoel, zet je een mooi kickbox gala neer, krijg je zo'n politie kneus op eenvandaag die beelden laat zien en alleen maar roept van criminelen dit criminelen dat.
Erg jammer, maar het hele verhaal klopte van geen kant.

ben het niet met je eens.. je moet gewoon onder ogen zien dat het gewoon klopt wat daar besproken word in die uitzending.. Het is niet zo dat het gebakken lucht is waar die man over praat. En van Dhr. Rutz was al bekend over zn banden met de Hells angels, dus zo gek is dat niet.
Doet de politie te weinig, bijna iedereen die ze afkraakt, zijn ze bezig preventief dingen te doen.. ook weer niet goed...

knilles
13-11-2007, 12:43
Een Mercedes ML, uuuuuuh ja die is van mn moeder. Gepensioneerd en haar hele leven een baantje gehad bij de gemeente hahaha

K zag toch echt ook wel een 991 (997) cabrio en een Mercedes SLK voorbij komen, op zich is deze methode heel logisch die de politie hanteerd.

Als je een jochie van net 20 in een dikke bak van meer dan 50.000 euris ziet rijden is het toch een kleine moeite om te vragen hoe die daar aan komt, persoonlijk zie ik hier geen problemen in.

Laat ze aansluitend ook nog even met honden door de auto gaan, wordt het allemaal nog effectiever van ;)

jopke
13-11-2007, 13:07
conclusie: rij als je een crimineel bent voortaan alleen nog maar in een opel kadet uit 1979;)

FOCUS
13-11-2007, 13:13
Als je een jochie van net 20 in een dikke bak van meer dan 50.000 euris ziet rijden is het toch een kleine moeite om te vragen hoe die daar aan komt, persoonlijk zie ik hier geen problemen in.

Laat ze aansluitend ook nog even met honden door de auto gaan, wordt het allemaal nog effectiever van ;)


'hoe komt u aan deze auto?'
'ik verkoop cocaine in mn vrije tijd meneer agent'

:bash:

Italian*Berlusconi*
13-11-2007, 13:14
'hoe komt u aan deze auto?'
'ik verkoop cocaine in mn vrije tijd meneer agent'

:bash:

hoe zouden ze het dan moeten doen volgens jou?

knilles
13-11-2007, 13:29
conclusie: rij als je een crimineel bent voortaan alleen nog maar in een opel kadet uit 1979;)
Moet je wel zorgen dat alles het nog doet (denk aan lichten) en geen gladde banden hebt, anders houden ze je nog aan :D

knilles
13-11-2007, 13:29
hoe zouden ze het dan moeten doen volgens jou?
Wie? De bestuurder of de pliesie?

Italian*Berlusconi*
13-11-2007, 13:29
NPS/VARA Zembla (http://redir.vara.nl/tv/zembla/welcome2.html?20041014/zembla)

nog even de zembla aflevering over de hells angels en hun toen nieuwe kingpin...

Spike_tm
13-11-2007, 13:44
ben het niet met je eens.. je moet gewoon onder ogen zien dat het gewoon klopt wat daar besproken word in die uitzending.. Het is niet zo dat het gebakken lucht is waar die man over praat. En van Dhr. Rutz was al bekend over zn banden met de Hells angels, dus zo gek is dat niet.
Doet de politie te weinig, bijna iedereen die ze afkraakt, zijn ze bezig preventief dingen te doen.. ook weer niet goed...
Ik zeg niet dat het allemaal lievertjes zijn die aan de tafeltjes zaten om de ring. Maar op de tribune bij het voetbal zitten ook niet alleen lieve mensen en langs het veld bij de plaatselijke hockey club of bij je plaatselijke tennisvereniging stikt het ook van de witte borden criminelen die al jaren iedereen oplichten en met een hoop bla bla overal rond lopen te stappen.
Het punt is dat onze zwakzinnige agent geen benul had waar hij over aan het praten was. Het was echt te knullig voor woorden en als dat de manier is waarop ze in Amsterdam de "beroeps criminelen" , zoals deze zwakzinnige diender ze noemde, aanpakken snap ik wel dat ze met ze allen in Amsterdam gaan zitten. Dan kan je werkelijk niets gebeuren.
Maargoed, dat is niet nieuw, dat is al jaren zo.

Italian*Berlusconi*
13-11-2007, 15:29
Ik zeg niet dat het allemaal lievertjes zijn die aan de tafeltjes zaten om de ring. Maar op de tribune bij het voetbal zitten ook niet alleen lieve mensen en langs het veld bij de plaatselijke hockey club of bij je plaatselijke tennisvereniging stikt het ook van de witte borden criminelen die al jaren iedereen oplichten en met een hoop bla bla overal rond lopen te stappen.
Het punt is dat onze zwakzinnige agent geen benul had waar hij over aan het praten was. Het was echt te knullig voor woorden en als dat de manier is waarop ze in Amsterdam de "beroeps criminelen" , zoals deze zwakzinnige diender ze noemde, aanpakken snap ik wel dat ze met ze allen in Amsterdam gaan zitten. Dan kan je werkelijk niets gebeuren.
Maargoed, dat is niet nieuw, dat is al jaren zo.

het verschil met voetbal is dat het allemaal rellers zijn, en geen top criminelen.....

DK
13-11-2007, 16:00
Wat mij opviel was dat het in de arena puur om de hells angels ging. Tot nu toe zijn alle pogingen van jusititie om de hells angels veroordeeld te krijgen mislukt. Dus zijn het nog altijd vermeende criminelen en dat kan praktisch iedereen zijn.

Paganstars
13-11-2007, 16:15
Hahaha lang leve nederlandse justitie... nou als die kerel de jan modaal moet beschermen ben ik toch voor om een volksmilitie die zeg maar bepaalde taken van de politie overneemt!