PDA

View Full Version : Sean Sherk & steroid



wrestler_nl
13-11-2007, 15:46
UFC President Dana White has stood behind Sean Sherk from the start, and though he'll continue to do so, he said today that he will back the California State Athletic Commission’s final decision regarding Sherk's appeal.
"We'll see what happens with Sherk," White said. "If Sherk is found guilty, we'll support the Commission and he'll probably be stripped of the title. If not, he'll keep his title and it will be champion versus champion."
The Commission recently postponed Sherk's next hearing until December 4 to decide whether it will reduce or uphold Sherk's sentence.

Sherk was suspended one year and fined $2,500 for testing positive for the anabolic steroid Nandrolone Metabolite following his UFC 73 win over Hermes Franca. Sherk has maintained his innocence, hiring high-profile defense attorney Howard Jacobs to represent him. White has already booked B.J. Penn vs. Joe Stevenson for the interim UFC 155-lb. title on January 19, 2008 at UFC 80: Rapid Fire in Newcastle, England. The winner between Penn-Stevenson will face Sherk to unify the two lightweight titles if Sherk keeps the title. In the event Sherk is stripped of his title, the winner will be crowned the champion.


http://blog.nj.com/ledgerboxing/2007/08/small_seansherk.jpg

Jochem
13-11-2007, 16:01
Denk niet dat hij steroids heeft gebruikt om eerlijk te zijn. iig niet nandrolon, en ook de waarden wijzen eerder op een vervuild supplement dan steroide gebruik. Beetje zelfde geval als Edgar Davids.

Tony
13-11-2007, 16:05
tja, ik ben geneigd om te zeggen dat hij niks gebruikt heeft..

Maar van de ene kant... damn.. komop zeg... zo'n droge spierbundel, zo hard trainen.. dan meot je toch wel iets gebruiken om te herstellen lijkt me..

Soms denk ik wel eens dat nagenoeg iedereen wel iets gebruikt of heeft gebruikt.. alleen hebben sommigen een betere doctor/begeleider die het aantonen van roids beter kan verdoezelen.

Iwan
13-11-2007, 16:10
Denk niet dat hij steroids heeft gebruikt om eerlijk te zijn. iig niet nandrolon, en ook de waarden wijzen eerder op een vervuild supplement dan steroide gebruik. Beetje zelfde geval als Edgar Davids.


Nou, ik weet wel zeker dat ie niet clean is.
Heb je die spleet tussen z'n voortanden al een gezien? En die spiermassa heeft ie ook niet van een shake en een stuk kip hoor.

chief108
13-11-2007, 16:32
en pindakaas...

tja, ik ben geneigd om te zeggen dat hij gebruikt heeft. :D

dimitri
13-11-2007, 16:33
Ik ken mensen die minstens even gespierd zijn als hij en die zeker geen steroids gebruiken. Het potentieel om spieren bij te kweken hangt gewoon van persoon tot persoon af (genetisch).

Misschien heeft hij gebruikt, misschien niet, maar je enkel baseren op zijn looks lijkt me niet echt een wetenschappelijk verantwoorde manier van testen.

FOCUS
13-11-2007, 16:34
Beetje zelfde geval als Edgar Davids.

yep, steroids dus

Iwan
13-11-2007, 17:13
Ik ken mensen die minstens even gespierd zijn als hij en die zeker geen steroids gebruiken. Het potentieel om spieren bij te kweken hangt gewoon van persoon tot persoon af (genetisch).

Misschien heeft hij gebruikt, misschien niet, maar je enkel baseren op zijn looks lijkt me niet echt een wetenschappelijk verantwoorde manier van testen.

Je wilt niet weten hoeveel je aan looks kunt aflezen...

The Bulldog
13-11-2007, 17:24
Ik ken de man niet persoonlijk....
Hij is een topknokker in de UFC waar veel van gevraagd wordt..

zou me niet verbazen als hij wel heeft gebruikt..

betreft Dana White .eerst groot doen dart hij door "geklungel"van de comissie zijn eigen plan trekt met Sherk en nu weer dit....die lult zichzelf constant tegen dus boeie...

Zou jammer zijn als Sherk onterecht wordt geschorst...en is het terecht had hij even iets beter moeten plannne met spullen...

YoMarK
13-11-2007, 19:22
Nou, ik weet wel zeker dat ie niet clean is.
Heb je die spleet tussen z'n voortanden al een gezien? En die spiermassa heeft ie ook niet van een shake en een stuk kip hoor.
Ik heb ook een spleet tussen m'n voortanden, dat zegt echt helemaal niets, afgezien van het feit dat ik misschien toch wel een beugel had moeten krijgen.
Spiermassa kun je ook van "normaal" trainen krijgen(en een iets bredere onderkaak ook), het is alleen wat makkelijker.
Ik sluit me dus helemaal aan bij dimitri.

The Bulldog
13-11-2007, 19:45
"de spleet" waar naar gerefereerd wordt invm met het gebruik van middelen.....

Dan zou het gaan opm vergroeing van de kaak.... dit is een mogelijke bijwerking van STH of HGH...vooral HGH (human growth hormone)
Niet bij anabole steroiden...
Daarbij ook nog eens de opmerking dat dit dan meestal bij de onderkaak is..,.

Anabole en androgene steroiden vergroten alleen cellen...sth en hgh zorgen ervoor dat het lichaam nieuwe cellen aanmaakt .Waardoor het door Body builders vaak in combinatie wordt gebruikt... (meer spiercellen aanmaken en die vergroten door middel van Anabolen en androgenen)

chief108
13-11-2007, 22:12
wanneer is die appeal precies?
misschien een leuk idee om op de uitslag van de appeal te wedden... :deal:

Tony
13-11-2007, 22:52
lol, all in op sherk @ positive...

kmr
14-11-2007, 00:40
De spierkwaliteit van gebruikers is wel beter dan die van mensen die op een natuurlijke manier gespierd zijn geworden.

dimitri
14-11-2007, 09:24
Je wilt niet weten hoeveel je aan looks kunt aflezen...

Toch wel, vertel :-))

chief108
14-11-2007, 09:52
After many postponements, the official date of the hearing will be December 4th.

Tony
14-11-2007, 10:30
Nog net op tijd voor sinterklaas...

Wat denken jullie... krijgt hij de koek of de gart?