PDA

View Full Version : onzinnige ip-ban



jopke
14-11-2007, 19:01
als vechtsport liefhebber, kijk ik veel op verschillende vechtsportfora.
ook post ik net als op dit furom regelmatig op die forums.
de forums zijn bedoelt om elkaar te helpen.
zo las ik vanmiddag een vraag op www.kickbox.nl (http://www.kickbox.nl).
en ik reageerde er op met een advies.
ik wist zo snel niet het hele antwoord en zette er bij dat de leden van www.mixfight.nl (http://www.mixfight.nl) hem ook verder kunnen helpen.

kijk ik net weer op kickbox.nl, heb ik een ip ban gekregen:eek:

een ip-ban omdat ik iemand doorverwijs naar mixfight.nl...

dat is toch niet normaal meer???

wat vinden jullie hier van?

Italian*Berlusconi*
14-11-2007, 19:04
dat jij op kickbox.nl kijkt :eek::eek::eek:

j/k
tja beetje raar van ze....

maartenjackie
14-11-2007, 19:06
je hebt toch de eed afgelegd dat je met niemand over dit fora mag praten?

Cosa Nostra

jopke
14-11-2007, 19:07
ja dat is toch niet normaal meer? help je iemand verwijs je door naar mixfight.nl word je gebanned, goh dat is goed voor de sport zeg..
ik dacht dat die site ook wou bijdragen aan de sport....

De dikke nudist
14-11-2007, 19:16
Je moet hier geband worden omdat je dáár rondhangt.

Italian*Berlusconi*
14-11-2007, 19:18
je hebt toch de eed afgelegd dat je met niemand over dit fora mag praten?

Cosa Nostra

hahahahahaha
reps!!

chief108
14-11-2007, 19:24
the first rule of Mixfight is.....

Tsuki
14-11-2007, 20:02
Goede zet van ze voordat je het weet is er over anarchie ..................................... ;-)

Joris
14-11-2007, 20:22
ben benieuwd

http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=&postid=191706#post191706

the boxer
14-11-2007, 20:27
Je moet hier geband worden omdat je dáár rondhangt.

:lol:

chief108
14-11-2007, 20:28
ben benieuwd

http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=&postid=191706#post191706
reps voor elke post die je nu zet met die sig... :lol:

jopke
14-11-2007, 23:11
sorry kan die post dus niet lezen;)

kreeg net een lullig e-mailtje dat ik voor n maand gebanned ben...

mij zie je daar niet meer terug...

mdk
14-11-2007, 23:36
Je moet hier geband worden omdat je dáár rondhangt.


LOL

Ralph
14-11-2007, 23:37
Beetje dictatoriale trekjes daar...

Joris
15-11-2007, 00:44
reps voor elke post die je nu zet met die sig... :lol:


viva la relovution :whistling:

Joris
15-11-2007, 00:48
http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=&postid=191760#post191760

ik heb per ongeluk een nieuwe topic gemaakt,...

FOCUS
15-11-2007, 08:54
Je moet hier geband worden omdat je dáár rondhangt.


:hugegrin:

Mickey
15-11-2007, 09:01
Hmm.. Gezellig zeg. Bij mijn weten hebben wij nog nimmer iemand gebanned die links naar andere fora plaatst. Beetje jammer!

chief108
15-11-2007, 09:29
viva la relovution :whistling:
Viva La Resistance!!!
Viva Mixfight!!!


Hmm.. Gezellig zeg. Bij mijn weten hebben wij nog nimmer iemand gebanned die links naar andere fora plaatst. Beetje jammer!
erg kinderachtig...

voel ineens een liedje in me opkomen... :whistling:

MB667
15-11-2007, 09:35
ook dat zinnetje daar: kopieren hier verboden. Get a life please. Iedereen jat van elkaar op internet.

Wheelie
15-11-2007, 10:20
Dat komt omdat mixfight.nl het meest actieve forum is van de 3 en dat weten ze bij kb en ft ook :thup:
Wij doen daar niet aan mee aan dat kinderachtige gedoe, wij zijn WEL zeker van ons zelf dat onze leden trouw aan ons blijven ;)

chief108
15-11-2007, 10:21
is jammer allemaal, maar ja

wees blij dat het hier beter is en laat de rest maar in hun sop gaar koken

De man van 14K
15-11-2007, 10:34
fuck KB.nl. Vroeger kwam ik er nog wel regelmatig maar er wordt zo slap geluld, vooral door onze medelanders die duidelijk geen Nederlandse taal in hun VMBO pakket heeft gekozen.

paspoes
15-11-2007, 10:41
fuck KB.nl. Vroeger kwam ik er nog wel regelmatig maar er wordt zo slap geluld, vooral door onze medelanders die duidelijk geen Nederlandse taal in hun VMBO pakket heeft gekozen.

"Hoe bedoel je" :lol:

ashi76
15-11-2007, 10:42
wat is kb.nl ??? :confused:

paspoes
15-11-2007, 10:46
Dat komt omdat mixfight.nl het meest actieve forum is van de 3 en dat weten ze bij kb en ft ook :thup:
Wij doen daar niet aan mee aan dat kinderachtige gedoe, wij zijn WEL zeker van ons zelf dat onze leden trouw aan ons blijven ;)

Wheelie = Correct.

Laatst heb ik ook gedaan een link naar MF maar werd niet geband mijn link is wel verwijderd. :lol:

paspoes
15-11-2007, 10:47
wat is kb.nl ??? :confused:

mooie avater man :lol::thup:

A-team
15-11-2007, 12:31
Terecht! :D

chief108
15-11-2007, 12:58
ben benieuwd

http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=&postid=191706#post191706

ze hebben je sig aangepast... :smash:

:boo:

Christophe
15-11-2007, 13:18
Beetje dictatuurtje daar hé?! Mij interesseert het niet zo, ik kom er toch nooit, maar ik ben echt blij dat het hier heel wat relaxer is! :thup:

Dus Wheelie ... deze guardjumper blijft zeker trouw! ;)

smike
15-11-2007, 13:43
Haha, mooi dit

Kickbox is kaka, ik ben daar ook ip-geband... waarom? Geen idee, vertel het mij maar, is al een jaar ofzo, niemand die mij verteld waarom ofzo.

Niveau daar is 0,0 fock hun!
Ik stel voor om allemaal ons ff aan te melden met een dikke vette mixfight.nl banner :thup:

Mickey
15-11-2007, 14:04
Nee man! Laatste wat we willen is weer een Forum oorlog.. ;)
Die tijd is achter ons!

Ieder forum heeft zo zn vaste groep posters en lezers. Ik kan me niet voorstellen dat mensen er maar bij 1 lezen. Wat maakt het uit..? We zijn fans van dezelfde mooie sport joh!

Als we onze slogan "For Fans, by Fans" waar willen maken, gaan we ons hier iig niet druk om maken. ;)

smike
15-11-2007, 14:12
Oneens Mickey.
het punt is dat de 3 forums juist moeten samenwerken, alleen als "wij" als mixfight.nl steeds worden tegengewerkt, dan moet je daar wat aan doen.
"zij" willen blijkbaar ruzie, dan maken we der ook een oorlog van, heb er wel zin in.
Die kkleiers bannen me voor niks en ik kan niet eens een reactie krijgen, kan gen nieuws meer lezen daar, want ik ben geband, en niet eens het fatsoen van een uitleg!!
Blijkbaar hebben meer mensen dat dus, dus opkankeren met hun!

Chico
15-11-2007, 14:22
Ieder forum heeft zo zn vaste groep posters en lezers. Ik kan me niet voorstellen dat mensen er maar bij 1 lezen. Wat maakt het uit..? We zijn fans van dezelfde mooie sport joh!
nope... qua nederlandse fora alleen deze (en sherdog/tracker natuurlijk) maar echt actief alleen hier

en toch merk ik vaak dat mma fans vaak ook kickboks fans zijn (of het iig volgen) maar andersom vaak niet...

Justinian
15-11-2007, 14:22
Ik kom er nooit dus ik heb er ook nooit last van ;) Wat mij betreft staat het ze vrij een dergelijk banbeleid te voeren; hier hebben we een iets ander beleid. Ik zie die ban dan ook niet rechtstreeks gericht tegen Mixfight.nl

btw mocht je er toch nog op willen dan zijn er altijd wel digitale wegen te bewandelen waardoor je er toch op kunt ;)

Justinian
15-11-2007, 14:23
(...)en toch merk ik vaak dat mma fans vaak ook kickboks fans zijn (of het iig volgen) maar andersom vaak niet...
Volgens mij ook inderdaad.

Khanom Thom
15-11-2007, 15:49
Wheelie = Correct.

Laatst heb ik ook gedaan een link naar MF maar werd niet geband mijn link is wel verwijderd. :lol:

Yep, is bij mij ook gebeurt... ze pasten gewoon de tekst aan! Vreemde gang van zaken...
Maar Mickey heeft wel gelijk, laatste wat "wij" willen is oorlog met andere fora.

jopke
15-11-2007, 16:33
weetiemand toevallig nog een goede proxy-server???(A)

Justinian
15-11-2007, 16:35
weetiemand toevallig nog een goede proxy-server???(A)
http://www.stayinvisible.com/

Paganstars
15-11-2007, 16:36
haha! Hakim en kornuiten zijn lekker bezig! En dan raar vinden dat hier actiever wordt gepost!

ashi76
15-11-2007, 16:37
Wie is Hakim ? :confused:

Paganstars
15-11-2007, 16:38
Eigenaar van Kickbox.nl

chief108
15-11-2007, 16:39
Yep, is bij mij ook gebeurt... ze pasten gewoon de tekst aan! Vreemde gang van zaken...
viel mij ook op dat allerlei "kritische" teksten alsmede links naar mixfight meteen verwijderd werden (en vaak met een immediate ban voor de user)


Maar Mickey heeft wel gelijk, laatste wat "wij" willen is oorlog met andere fora.
x2 daar schiet niemand wat mee op

als zij willen prutsen, laat ze maar

als alle leuke en goede posters maar hier zitten mogen zij dat andere spul en hun eigenzinnige, bekrompen regeltjes lekker houden

Viva Mixfight!!!

verder...
anonymous proxies - Google zoeken (http://www.google.com/search?hl=nl&safe=off&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=anonymous+proxies&spell=1)

Paganstars
15-11-2007, 16:42
ja ik snap hun beleid eigenlijk ook wel hoor....NOT!!

Muay Thai Elite
15-11-2007, 17:02
Ik ben een kickbokser maar ik ben ook fan van Wanderlei.. Wordt ik nou ook gebanned? (Of zit ik nu niet meer on the right track?)

ashi76
15-11-2007, 17:16
Eigenaar van Kickbox.nl

Van wat ? :confused:

Mickey
15-11-2007, 18:35
Proxies For the Win! ;)
Ip-bans zijn zooo 2001.

Btw: Als je geen zin hebt in geneuzel met proxies:
Tor: anonymity online (http://www.torproject.org/)

Let op: Tor is niet encrypted! Dus niet gaan mailen / internetbankieren met dit pakketje aan.

Mike
15-11-2007, 19:12
Oneens Mickey.
het punt is dat de 3 forums juist moeten samenwerken, alleen als "wij" als mixfight.nl steeds worden tegengewerkt, dan moet je daar wat aan doen.
"zij" willen blijkbaar ruzie, dan maken we der ook een oorlog van, heb er wel zin in.
Die kkleiers bannen me voor niks en ik kan niet eens een reactie krijgen, kan gen nieuws meer lezen daar, want ik ben geband, en niet eens het fatsoen van een uitleg!!
Blijkbaar hebben meer mensen dat dus, dus opkankeren met hun!


Google maar free proxy en dan kan je anoniem alle sites waar je gebanned bent toch nog bezoeken ;)

en waarom zou je een "oorlog" met ze willen. Alleen zij winnen dan, zo krijgen ze weer wat exposure op een forum waar WEL veel gelezen/gepost wordt door de NLse MMA community.Dan krijgen zij dus nieuwe leden en extra verkeer op hun site. Whats in it for Mixfight?

Laat ze maar bannen, meer leden voor Mixfight toch? In mijn ogen is mixfight de nummer 1 mma/vecht site van de benelux, daar kunnen al die andere sites nog niet aan tippen.

chief108
15-11-2007, 19:31
:stupid:

reps!!

chief108
15-11-2007, 19:46
Ip-bans zijn zooo 2001.
LOL... :lol:

Biiyen
15-11-2007, 21:34
O mijn god een ban!!!! poeh heey das heavy shit gozer. Gelukkig heb je die aanslag overleefd, maar ik geloof je op je woord het was vast en zeker kantje boord....

Ronald
15-11-2007, 22:45
fuck KB.nl. Vroeger kwam ik er nog wel regelmatig maar er wordt zo slap geluld, vooral door onze medelanders die duidelijk geen Nederlandse taal in hun VMBO pakket heeft gekozen.
"Hebben gekozen" Rosso :D

jopke
15-11-2007, 23:04
"Hebben gekozen" Rosso :D


:thup:LOL:thup:

Muay Thai Elite
15-11-2007, 23:37
mag ik t zeggen?


PWND!

shakie
16-11-2007, 01:37
Ik ben een kickbokser maar ik ben ook fan van Wanderlei.. Wordt ik nou ook gebanned? (Of zit ik nu niet meer on the right track?)

:lol::lol:
bannen die hap:D

Paganstars
16-11-2007, 16:37
"Hebben gekozen" Rosso :D

Ahahahaha Scherp Ronald!

Richelieu
20-11-2007, 13:06
Ook als je @ Fighttalk.nl één van hun lezers met een vraag wilt helpen en vervolgens refereert naar een verslag @ Mixfight word even je posting verwijderd!!!....

Heel erg jammer...

paspoes
20-11-2007, 13:07
Nou dan heeft CDW op zijn flikker gehad :D

smike
20-11-2007, 13:11
Kinderachtig, kleinzerig en duidelijk onvolwassen.
Geeft toch aan dat men gefrustreerd is en bang voor ons :D

Richelieu
20-11-2007, 13:15
Kijk ondertussen even naar de stats op dit moment....zeg meer dan genoeg!!!!!

Mixfight => Currently Active Users (http://www.mixfight.nl/forum/online.php): 148 (37 members and 111 guests)

Fightalk => In total there are 39 users online :: 3 Registered, 0 Hidden and 36 Guests

paspoes
20-11-2007, 13:16
waarschijnlijk is Robbie ook 1 van de 111 guests :D

Richelieu
20-11-2007, 13:19
en ik zelf één van de drie geregistreerde leden @ Fighttalk...;)

chief108
20-11-2007, 13:20
LOL...

en dan posten dat wij geen bezoekers hebben....

Solar
20-11-2007, 13:28
en ik zelf één van de drie geregistreerde leden @ Fighttalk...;)
En ik ook één van die drie.

Met Fight Talk heb ik overigens helemaal geen probleem. Ik vind Mixfight wat actiever en meer gericht op MMA, maar ik heb meestal beide schermpjes open staan.

Kickbox.nl heeft voor mij afgedaan.
Tijdje geleden ook een wat kritische post geplaatst over een eenzijdige fotoreportage en ik werd meteen publiekelijk geëxecuteerd!
Ik moest vooral mijn koffers maar pakken.
Erg aggressief sfeertje hing er meteen.

paspoes
20-11-2007, 13:29
En ik ook één van die drie.

Met Fight Talk heb ik overigens helemaal geen probleem. Ik vind Mixfight wat actiever en meer gericht op MMA, maar ik heb meestal beide schermpjes open staan.

Kickbox.nl heeft voor mij afgedaan.
Tijdje geleden ook een wat kritische post geplaatst over een eenzijdige fotoreportage en ik werd meteen publiekelijk geëxecuteerd!
Ik moest vooral mijn koffers maar pakken.
Erg aggressief sfeertje hing er meteen.

ging het toevallig over een marrokaan of een turk ;)

Solar
20-11-2007, 13:35
ging het toevallig over een marrokaan of een turk ;)

Nee hoor.

Op het gala in Eindhoven werd talloze keren aangekondigd dat de fotoreportage op kickbox.nl en mixfight.nl gepost zou worden. Toen ik op kb.nl keek, stonden daar 163 foto's van pak hem beet vier deelnemers en dat vond ik raar. Ik zei dus dat ik het maar een eenzijdige reportage vond aangezien er 40 deelnemers waren en daar was niets van te zien.
Ik moest maar blij zijn dat ze foto's hadden gemaakt en de rest zou op Mixfight staan!
(Hebben ze toch nog Mixfight gepromoot; misschien waren ze daarom wel zo over de zeik.)

Richelieu
20-11-2007, 13:37
En ik ook één van die drie.

Met Fight Talk heb ik overigens helemaal geen probleem. Ik vind Mixfight wat actiever en meer gericht op MMA, maar ik heb meestal beide schermpjes open staan.

Kickbox.nl heeft voor mij afgedaan.
Tijdje geleden ook een wat kritische post geplaatst over een eenzijdige fotoreportage en ik werd meteen publiekelijk geëxecuteerd!
Ik moest vooral mijn koffers maar pakken.
Erg aggressief sfeertje hing er meteen.

Ik heb ook helemaal geen problemen met Fighttalk, maar duidelijk is wel dat Mixfight er als absolute winnaar uit komt voor de prijs van beste vechtsportforum!!! Als wij een soort van beginpagina zouden maken, zouden we helemaal ownen!!! Als je objectief kij naar het aantal verslagen, foto's, reply's, nieuwe topic's is Mixfight de absolute nummer1

Het probleem van Kickbox.nl is dat men daar bijna geen verslaggevers heeft en al helemaal geen fotografen...wat best wel belangrijk voor de verslaggeving...;)..en dus de feitelijke inhoud van een site. je ziet daarom dat er @ KB.nl veel discussies over niets gaan.

paspoes
20-11-2007, 13:39
:lol:die Harmen,

Belangrijke punt: Mixfight is Relax:thup:

Solar
20-11-2007, 13:40
Ik heb ook helemaal geen problemen met Fighttalk, maar duidelijk is wel dat Mixfight er als absolute winnaar uit komt voor de prijs van beste vechtsportforum!!! Als wij een soort van beginpagina zouden maken, zouden we helemaal ownen!!! Als je objectief kij naar het aantal verslagen, foto's, reply's, nieuwe topic's is Mixfight de absolute nummer1

Het probleem van Kickbox.nl is dat men daar bijna geen verslaggevers heeft en al helemaal geen fotografen...wat best wel belangrijk voor de verslaggeving...;)..en dus de feitelijke inhoud van een site. je ziet daarom dat er @ KB.nl veel discussies over niets gaan.

Jij?

Dit is overigens de link naar dat topic;

http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=18869&perpage=15&highlight=eindhoven&pagenumber=1

paspoes
20-11-2007, 13:43
die Hamdi moet niet piepen, hij moet zelf zijn koffers pakken en hij post hier ook onder Koaklai;)
Ja ik was er ook bij dat gala

Muay Thai Elite
20-11-2007, 13:44
Die gala swa, je weet zelf..

paspoes
20-11-2007, 13:46
Die gala swa, je weet zelf..

:twak:dat gala MTE ;) enne volgens mij ben ik niet getrouwd met je zus:D

Chico
20-11-2007, 13:53
Ik schrijf/lees relatief veel op hiphop fora en daar heb je ook veel fora met intelligente mensen en minder bedeelden (of mensen met mogelijkheden)...
ik heb dat ook een aantal jaar gedaan maar de ratio ligt daar vaak meer in de richting de mensen met mogelijkheden moet ik zeggen... daarom ben ik daar ook mee gestopt..

Richelieu
20-11-2007, 14:03
Jij?

Dit is overigens de link naar dat topic;

http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=18869&perpage=15&highlight=eindhoven&pagenumber=1

haha..inderdaad..;)

Heb ook even mijn posting aangepast, maar jij had hem al gelezen...;)

Muay Thai Elite
20-11-2007, 14:06
:twak:dat gala MTE ;) enne volgens mij ben ik niet getrouwd met je zus:D

Pendejo dan ;)

chief108
20-11-2007, 14:13
http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=18869&perpage=15&highlight=eindhoven&pagenumber=1
LOL @ je sig daaro.... :lol:

paspoes
20-11-2007, 14:17
Pendejo dan ;)

no punjetero:lol:

smike
20-11-2007, 14:19
Ik vind dat lay-out van mixfight een van de sterkste punten: duidelijk en overzichtelijk!

Bij fighttalk hebben ze duidelijk geen verstand ervan, ziet er niet uit.
Bij kick is het wel wat beter, maar toch ook niet zo duidelijk als hierzo!

Mixfight>all

Solar
20-11-2007, 14:39
LOL @ je sig daaro.... :lol:

:D Een tijdje geleden hadden we hier een topic over MMA citaten en daar stond deze tussen. ik vond hem echt sterk en had hem als signature gebruikt, maar toen zag ik dat jij hem al had.
Op Mixfight heb ik hem daarom verwijderd, maar op KB en FT en nog wat andere fora heb ik hem nog aangehouden.

chief108
20-11-2007, 14:47
no problem...

ik verwijder hem hier ook wel...
(wordt toch allemaal wat teveel..)

Biiyen
20-11-2007, 14:53
Bij kickboks.nl vind ik het handig dat ze op de voorpagina een sectie hebben met de uitslagen van gala's. Dat mis ik hiero wel een beetje, vooral tijdens mijn vakantie kwam ik daarachter. Ik was op zoek naar uitslagen van Pride 33 destijds en dacht het wel even op MF te vinden. Helaas moet je dan een PbP van 12 pagina's doorspitten om de uitslagen te weten te komen.

ashi76
20-11-2007, 15:04
Bij kickboks.nl vind ik het handig dat ze op de voorpagina een sectie hebben met de uitslagen van gala's. Dat mis ik hiero wel een beetje, vooral tijdens mijn vakantie kwam ik daarachter. Ik was op zoek naar uitslagen van Pride 33 destijds en dacht het wel even op MF te vinden. Helaas moet je dan een PbP van 12 pagina's doorspitten om de uitslagen te weten te komen.


Je kan natuurlijk ook de seach functie gebruiken (rechts bovenin) ;)

Richelieu
20-11-2007, 15:09
Een soort van frontpage met daarin links naar de meest recente verslagen zou wel mooi zijn. Zo'n frontpage zou ook handig zijn voor de sponsoren die beter in beeld komen. Dit weekend hoorde ik een klacht van iemand die vond dat het logo rechtboven in te groot in beeld was..:D, maar HET logo kan mij weer niet groot genoeg => Harmen, overview - Hyves.net - Always in touch with your friends (http://www.harmenbakker.hyves.nl) :D

Doordat Mixfight zo enorm druk word bezocht kan het zijn dat een verslag van een week oud alweer drie pagina's verder is...als het niet nog verder is!!!!

smike
20-11-2007, 15:12
Eens met richelieu, uitslagen zouden aprt in een speciaal gedeelte moeten staan.
geen discussie of iets, gewoon de uitslagen verder niks.

jan sensei kyokushin
20-11-2007, 15:17
Een soort van frontpage met daarin links naar de meest recente verslagen zou wel mooi zijn. Zo'n frontpage zou ook handig zijn voor de sponsoren die beter in beeld komen. Dit weekend hoorde ik een klacht van iemand die vond dat het logo rechtboven in te groot in beeld was..:D, maar HET logo kan mij weer niet groot genoeg => Harmen, overview - Hyves.net - Always in touch with your friends (http://www.harmenbakker.hyves.nl) :D

Doordat Mixfight zo enorm druk word bezocht kan het zijn dat een verslag van een week oud alweer drie pagina's verder is...als het niet nog verder is!!!! sensei ziet zich zelf ook bij Harmen zijn hyves staan als vriend LOL;)

Richelieu
20-11-2007, 15:24
Wie heeft u nou niet als vriend..;)

OSU!

chief108
20-11-2007, 15:50
hij bleef mij maar aan iedereen voorstellen als "die clown van mixfight"
weet niet of ik die ouwe nog wel zo aardig vind.... :wink:

daarintegen heb ik ook geen hyves voor vriendjes en vriendinnetjes, dus dat trauma wordt me ook weer bespaard :p

jan sensei kyokushin
20-11-2007, 16:00
hij bleef mij maar aan iedereen voorstellen als "die clown van mixfight"
weet niet of ik die ouwe nog wel zo aardig vind.... :wink:

daarintegen heb ik ook geen hyves voor vriendjes en vriendinnetjes, dus dat trauma wordt me ook weer bespaard :p :sorcerer::thnx:Osu je kan niet alles hebben chief ,maar je weet niet wat je mist :) jij bent altijd welkom .

De man van 14K
20-11-2007, 19:04
Volgens mij ook inderdaad.

inderdaad, rot toch op met dat gay gedoe en gejump en weet ik wat jullie nog meer doen ;)

De man van 14K
20-11-2007, 19:06
Wie is Hakim ? :confused:

uit Sesamstraat

(sorry :D)

De man van 14K
20-11-2007, 19:08
"Hebben gekozen" Rosso :D


het is toch geen meervoud maar 1 soort ;)

dreamone
20-11-2007, 22:27
fuck KB.nl. Vroeger kwam ik er nog wel regelmatig maar er wordt zo slap geluld, vooral door onze medelanders die duidelijk geen Nederlandse taal in hun VMBO pakket heeft gekozen.

eeeh? Hebben gekozen..?

Ronald
20-11-2007, 22:30
het is toch geen meervoud maar 1 soort ;)
No way :D

Muay Thai Elite
20-11-2007, 23:18
Medelanders hebben gekozen.. Medelanders heeft gekozen kan niet.. Mongoolheid heerscht weer.

ashi76
20-11-2007, 23:32
uit Sesamstraat

(sorry :D)

http://www.ellesvangelder.nl/elles/bestanden/hakim.jpg

:thup::thup::thup::thup:

De man van 14K
21-11-2007, 08:41
eeeh? Hebben gekozen..?

http://i186.photobucket.com/albums/x23/DoggieMike/Youfail.png

De man van 14K
21-11-2007, 08:44
Medelanders hebben gekozen.. Medelanders heeft gekozen kan niet.. Mongoolheid heerscht weer.

http://i39.photobucket.com/albums/e193/Zachary_145/34b4e892144a448601b70d870017890b-1.gif

Muay Thai Elite
21-11-2007, 10:15
LOL,,YA RLY LOL!1!11!!`

chief108
21-11-2007, 12:44
http://blog.dreamhost.com/wp-content/uploads/2006/08/serious.jpg

chief108
21-11-2007, 12:52
http://www.dribbleglass.com/images/misinspired/honesty.jpg

FOCUS
21-11-2007, 13:00
chief heerst op dit forum:headbang:

chief108
21-11-2007, 13:02
it's all I got....

Tsuki
21-11-2007, 13:04
http://images.despair.com/products/demotivators/cluelessness.jpg

Khanom Thom
21-11-2007, 13:25
http://tbn0.google.com/images?q=tbn:wUecXVrr8jP0wM:http://www.techzine.nl/f/g/

Muay Thai Elite
21-11-2007, 16:22
Om er even een geile MTE-twist aan te geven...

http://i42.photobucket.com/albums/e317/Shuntameister/GIFS/1225611202_410788d551_o.gif