PDA

View Full Version : Dan Inosanto rolling with John Machado



BBC
15-11-2007, 00:16
Greetz aan iedereen vanuit het zonnige Rio. Ik vond dit via Stephan kesting's uitstekende newsletter en aangezien ik in een opperbeste vakantiebestemming ben (jiujitsu, strand en moooie meisjes - de 3 basisbehoeften om te overleven ;)) deel ik het graag met jullie.

Ciao - bom noite

YouTube - DAN INOSANTO training BRAZILIAN JIU JITSU with JOHN MACHADO (http://www.youtube.com/watch?v=8ZKNlYBCkO0)

Tsuki
15-11-2007, 11:37
ik heb het filmpje uit gezet na die guard jump ........... deed zeer aan mijn ogen ......................... ;-)

hoop dat je het verder wel goed naar je zin hebt maar dat zal ongetwijfed lukken

Christophe
15-11-2007, 14:21
Met alle respect voor alles wat Dan Inosanto al verwezelijkt heeft, maar ik vind het een beetje "speciaal" dat hij daar met een zwarte gordel ligt te rollen, vooral als zijn niveau duidelijk erg "witte band" is!

De nederigheid om een witte band aan te trekken zou hem sieren, dit vind ik eerder ... zielig! But hey, that's just my humble opinion! ;)

Christophe
15-11-2007, 14:22
ik heb het filmpje uit gezet na die guard jump ........... deed zeer aan mijn ogen ......................... ;-)

hoop dat je het verder wel goed naar je zin hebt maar dat zal ongetwijfed lukken

En die guardjump was inderdaad vrij pijnlijk om te aanschouwen! :p

TheSkindo
15-11-2007, 17:25
Dudes, die gast is al over de 70 hoor! Hoeveel mensen van 70 ken je die nog zo bezig zijn met vechtsport...de man heeft nog met Bruce Lee getraint!

The Bulldog
15-11-2007, 17:27
alleen een zwarte band dragen als je hem verdiend te dragen toch?

hoe oud de man ook is en met wie hij ook getraind heeft.

YoMarK
15-11-2007, 17:43
Volgens wikipedia heeft hij sinds kort een BJJ zwarte band: Dan Inosanto - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Dan_Inosanto)

Christophe
16-11-2007, 09:35
alleen een zwarte band dragen als je hem verdiend te dragen toch?

hoe oud de man ook is en met wie hij ook getraind heeft.

x 2

Christophe
16-11-2007, 09:38
Dudes, die gast is al over de 70 hoor! Hoeveel mensen van 70 ken je die nog zo bezig zijn met vechtsport...de man heeft nog met Bruce Lee getraint!

Dus als hij eens wilt meelopen op de 100 meter met een olympisch atleet, mag die hem ook onmiddelijk een gouden plak geven ... omdat hij erin geslaagd is zo oud te worden?!

Misschien een beetje een gare vergelijking (:p), maar ik denk dat hij genoeg wordt gerespecteerd en gewaardeerd voor wat hij met zijn stijl Jeet Kune Do heeft verwezelijkt. Ook andere vechtsporters kennen hem, en respecteren hem ... maar dat betekend niet dat hij dat respect niet terug mag geven door een witte gordel te dragen in de sporten waar hij ... gewoon niet meer is dan een witte gordel.

Christophe
16-11-2007, 09:42
Volgens wikipedia heeft hij sinds kort een BJJ zwarte band: Dan Inosanto - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Dan_Inosanto)

Pfffffff... McDojo of PR ... in ieder geval, ik ben er geen fan van! Ik zou het leuk vinden als we konden aanhouden dat gordels in het BJJ verdiend, en nooit gegeven worden. But who am I kidding ... ik ken zelf al genoeg voorbeelden van McDojo'ism in m'n eigen kleine landje, dus dan mag Dan Inosanto er ook wel eentje.

Hey, Mike Tyson kan oorbijten ... zwarte band BJJ?! En ik vind dat Michael Jackson wel een paar vette hits heeft geschreven ... zwarte band BJJ?! En die Maxima van jullie spreekt echt wel goed Nederlands tegenwoordig ... zwarte band BJJ?!


:rolleyes:

Tony
16-11-2007, 09:45
Nee inderdaad. Het gaat veel te ver om mike tyson en wacko jacko een zwarte band te geven.

Maxioma daarentegen, die verdiend het gewoon. Wanneer is de graduatie :lol:

joost
16-11-2007, 10:30
Nee inderdaad. Het gaat veel te ver om mike tyson en wacko jacko een zwarte band te geven.

Maxioma daarentegen, die verdiend het gewoon. Wanneer is de graduatie :lol:

maxima verdient dan een zwarte slip.. of geel of oranje zal der ook wel mooi staan ;)

Christophe
16-11-2007, 10:37
maxima verdient dan een zwarte slip.. of geel of oranje zal der ook wel mooi staan ;)

Jongens, een beetje on-topic aub, het gaat hier over Dan Inosanto!

In welke slip zou hij het beste staan ... oranje, geel ... of toch maar bij zwart blijven?! :p

Briant
16-11-2007, 10:49
Voor een zwarte band wassie inderdaad niet echt handig, maar als je 70 bent gaat het over het algemeen wat moeilijker allemaal lijkt mij. Er staat in het wikipedia artikel niets over geleverde prestaties in BJJ dus kan er niets over zeggen.

Tony
16-11-2007, 11:04
Ach laat ik het zo zeggen... Ik als absolute BJJ Witte bander... Durf het wel aan om met hem te rollen. Wedden dat dan zelfs IK een submission aangelegd krijg..(zou dan ook de eerste keer zijn voor mij :lol: )

123trisweat
16-11-2007, 15:42
Een zekere H Gracie slechts een blauwe band
zie
YouTube - HELIO GRACIE EM SUA CASA - CONVERSA AMIG�VEL - 1998 - 1/2 (http://www.youtube.com/watch?v=kD8Cbruxq5s)
(bij 5:54) ;)